Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Dit weekend 7,5% korting bij YGZ.nl (Yourgamezone)

Vanaf vandaag tot en met zondag 21 januari krijg je bij YGZ.nl (voorheen Yourgamezone) 7.5% korting op alles. Wat moet je doen? Gebruik de code JANUARIDEAL bij het afrekenen en de korting wordt toegepast op je winkelmandje.

Actievoorwaarden: Deze actie kan niet met terugwerkende kracht worden gebruikt en werkt niet met andere codes.

Bedankt voor het melden: Dagmar, Sabin5995, Jefreum & Get Schwifty

Laatste reacties

avatar van Paperboy
Door Paperboy (63 reacties) op 19-01-2018 11:33
( PM )
Prima. Bayonetta 2 besteld!
avatar van Gunghir
Door Gunghir (745 reacties) op 19-01-2018 12:00
( PM )
Goh splatoon 2 is opeens 60.99.
Echt waarom doen ze dit xD

Gare nep actie
avatar van Coenstegeman
Door Coenstegeman (78 reacties) op 19-01-2018 12:19
( PM )
7,5% zet nou niet echt zoden aan de dijk...
avatar van Bart1622
Door Bart1622 (858 reacties) op 19-01-2018 12:36
( PM )
Idd wat prijzen verhoogd zag ik. Achja...
avatar van Twizzler
Door Twizzler (1767 reacties) op 19-01-2018 12:46
( PM )
Rare gasten. Prijzen verhogen en dan met korting smijten.
Gisteren was 3D Mini Golf voor Switch 24,99. Vandaag 28,99.
avatar van TinieH
Door TinieH (280 reacties) op 19-01-2018 13:40
( PM )
Ni No Kuni 2 King's Edition net maar in pre-order gegooid voor 127,98, zal niet veel goedkoper meer worden vermoed ik.
avatar van Suna
Door Suna (60 reacties) op 19-01-2018 13:42
( PM )
Quote:
Ni No Kuni 2 King's Edition net maar in pre-order gegooid voor 127,98, zal niet veel goedkoper meer worden vermoed ik.


ARGH die wil ik oook of niet.. ik twijfel!!!
avatar van MarkD
Door MarkD (268 reacties) op 19-01-2018 16:48
( PM )
Wat zeurt iedereen? Heb nu monster Hunter world voor 49,90 te pakken. Ziet iemand het ergens goedkoper?
avatar van Sjebbige
Door Sjebbige (108 reacties) op 19-01-2018 19:07
( PM )
Quote:
Rare gasten. Prijzen verhogen en dan met korting smijten.
Gisteren was 3D Mini Golf voor Switch 24,99. Vandaag 28,99.


Viel mij vanochtend ook al op inderdaad. Ik wilde m eigenlijk nog bestellen maar dit is gewoon bezeikte boel
avatar van Nrg50
Door Nrg50 (792 reacties) op 19-01-2018 20:49
( PM )
Is steeds zo, ik vind echt dat BG dit soort nep acties niet meer moet vermelden.
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (14579 reacties) op 19-01-2018 20:52
( PM )
MH: World besteld met korting
avatar van Ashame
Door Ashame (385 reacties) op 19-01-2018 21:07
( PM )
Voor alle zure mensen: Als je goed zoekt zijn er WEL interessante deals. Niet het gehele assortiment is duurder geworden. Mensen (lees: haatkabouters) probeer toch eens wat positiever te doen

Mooi voorbeeld:

Lost Sphear voor de Switch is daar sowieso het goedkoopst 38,95. Met 7,5% korting kom je dan uit op 36,03. Als je deze titel (zoals ik) sowieso wil kopen dan is dit leuk!
avatar van Ridho
Door Ridho (62 reacties) op 19-01-2018 23:46
( PM )
Dark Souls Remastered voor 35,15
Lekker hoor
avatar van Ice-T
Door Ice-T (158 reacties) op 20-01-2018 00:13
( PM )
Nintendo switch grijs voor 330 dus min 7,5 procent is wel nette prijs. Helaas ben ik zelf al begin deze week overstag gegaan. Ook omdat amazon vorige week 3 halen 2 betalen had. Twijfel nig voor xenoblade 2 eigenlijk. Maar mss eerst zelda en mario uitspelen voordat ik verder kijk.
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1005 reacties) op 20-01-2018 03:53
( PM )
Quote:
Dark Souls Remastered voor 35,15
Lekker hoor

55 euro (zonder korting) voor Switch

Dacht dat DS Switch editie retail zelfde prijs zou houden als andere platforms, maybe not..
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 20-01-2018 08:42
( PM )
Quote:
55 euro (zonder korting) voor Switch

Dacht dat DS Switch editie retail zelfde prijs zou houden als andere platforms, maybe not..

Nee. Maar de prijsverschil is globaal, niet alleen in Europa. Was ook het geval met L.A. Noire. Nintendo fanboys zijn schijnbaar gewillig genoeg om een paar tientjes extra neer te leggen voor ports en rehashes.
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (201 reacties) op 20-01-2018 10:01
( PM )
Quote:
Rare gasten. Prijzen verhogen en dan met korting smijten.
Gisteren was 3D Mini Golf voor Switch 24,99. Vandaag 28,99.


In principe ag dat niet. Maar ik denk niet dat dat met elk item gebeurd is....Lijkt me zeer sterk dus zitten echt zat wel goede aanbiedingen bij,,,,
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1005 reacties) op 20-01-2018 15:17
( PM )
Quote:
[..]

Nee. Maar de prijsverschil is globaal, niet alleen in Europa. Was ook het geval met L.A. Noire. Nintendo fanboys zijn schijnbaar gewillig genoeg om een paar tientjes extra neer te leggen voor ports en rehashes.

Ja die praktijk ken ik helaas. Maar DS scheen echt wel hetzelfde te zijn, op Amazon.com is hij ook gewoon $40 zoals de rest (nog zonder preorder kortingen en dergelijke). Jammer.
avatar van Aftermath
Door Aftermath (130 reacties) op 20-01-2018 15:28
( PM )
Quote:
Nintendo switch grijs voor 330 dus min 7,5 procent is wel nette prijs. Helaas ben ik zelf al begin deze week overstag gegaan. Ook omdat amazon vorige week 3 halen 2 betalen had. Twijfel nig voor xenoblade 2 eigenlijk. Maar mss eerst zelda en mario uitspelen voordat ik verder kijk.


Ook die prijs hebben ze inmiddels aangepast en verhoogd. Ik koop hem wel ergens anders :-)
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 20-01-2018 15:44
( PM )
Quote:
Ja die praktijk ken ik helaas. Maar DS scheen echt wel hetzelfde te zijn, op Amazon.com is hij ook gewoon $40 zoals de rest (nog zonder preorder kortingen en dergelijke). Jammer.

Ik had gekeken en inderdaad: Geen prijsverschil in de drie kopietjes. Ik dacht dat de Switch versie die voor $59.99 werd verkocht. Misschien was dat dan nog als placeholder. Schandalig eigenlijk, zal Trump zijn schuld wel zijn.
avatar van Vinny_1888
Door Vinny_1888 (182 reacties) op 20-01-2018 21:35
( PM )
Pokemon crystal en kirby voor de switch besteld.
Waren bij ygz inclusief 7,5% korting en verzenden t goedkoopst.
Mocht ik kirby nog ergens goedkoper vinden dan de 53 euro die ik er nou voor betaald heb annuleer ik deze uiteraard gewoon
avatar van Koeneloen
Door Koeneloen (144 reacties) op 21-01-2018 13:20
( PM )
A Way Out besteld voor de PS4 voor 25,89
Lijkt me toch wel een leuke couch co-op game.
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1005 reacties) op 21-01-2018 20:02
( PM )
Quote:
Mocht ik kirby nog ergens goedkoper vinden dan de 53 euro die ik er nou voor betaald heb annuleer ik deze uiteraard gewoon

Voor 42 euro incl. verzenden bij deze UK shop. Helaas nu out of stock, komt hopelijk nog terug (anders had ik hem als prijsalert opgegeven).
avatar van Vinny_1888
Door Vinny_1888 (182 reacties) op 21-01-2018 21:35
( PM )
Quote:
[..]

Voor 42 euro incl. verzenden bij deze UK shop. Helaas nu out of stock, komt hopelijk nog terug (anders had ik hem als prijsalert opgegeven).


Top! Ik hou t in de gaten