Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Dit weekend 7,5% korting bij YGZ.nl (Yourgamezone)

Vanaf vandaag tot en met zondag 25 februari krijg je bij YGZ.nl (voorheen Yourgamezone) 7.5% korting op alles. Wat moet je doen? Gebruik de code FEB2018 bij het afrekenen en de korting wordt toegepast op je winkelmandje.

Actievoorwaarden: Deze actie kan niet met terugwerkende kracht worden gebruikt en werkt niet met andere codes.

Bedankt voor het melden: Vuurtoren, Vinrob en Hercule

Laatste reacties

avatar van PALversusNTSC
Door PALversusNTSC (1 reacties) op 24-02-2018 00:26
( PM )
Met alle respect voor jullie plaatsing, maar YGZ denk dat anno 2018 nog steeds iedereen dom is.
Ik bedoel ze gooien voor deze actie alles met 7.5% omhoog, legend of zelda voor de 3ds is overal 19.99, dus wacht even laten we de game bij ons dan 22.99 maken.

En wat de hell man, een nintendo switch kaal voor 379,- !!???

avatar van TinieH
Door TinieH (295 reacties) op 24-02-2018 00:35
( PM )
Monster hunter world op playstation 4 is 49,44 nu en mario kart switch 48,01, dat zijn wel mooie deals, t is net wat je zoekt. Met de meeste pre-orders zijn ze ook het goedkoopst in de lijsten, met 7,5% nog goedkoper.
avatar van Dragon92
Door Dragon92 (59 reacties) op 24-02-2018 00:40
( PM )
Tnx voor het melden, Burnout Paradise remastered in de pocket :)
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1882 reacties) op 24-02-2018 00:47
( PM )
Quote:
Met alle respect voor jullie plaatsing, maar YGZ denk dat anno 2018 nog steeds iedereen dom is.
Ik bedoel ze gooien voor deze actie alles met 7.5% omhoog, legend of zelda voor de 3ds is overal 19.99, dus wacht even laten we de game bij ons dan 22.99 maken.

En wat de hell man, een nintendo switch kaal voor 379,- !!???



Onzin... ze gooien niet alles omhoog. Moest voor m'n zwager even wat spellen in de gaten houden en o.a. Burnout Paradise is niet in prijs gestegen dus die heeft hij nu met korting gekocht en is nergens anders goedkoper momenteel :)
avatar van Wwereport
Door Wwereport (232 reacties) op 24-02-2018 01:09
( PM )
Lijkt me prima voor de HD Devil May Cry.
avatar van Hercule
Door Hercule (2875 reacties) op 24-02-2018 01:16
( PM )
Gundam Versus voor 26 euro is ook een prima prijs
avatar van YoghurtBij
Door YoghurtBij (1276 reacties) op 24-02-2018 10:28
( PM )
Jammer dat YGZ tegenwoordig veel duurder is dan voorheen
avatar van Evil_zelda
Door Evil_zelda (463 reacties) op 24-02-2018 12:01
( PM )
Vorig weekend de Kirby Star Allies weekend actie gemist (49). Met deze code is hij nu 48,93. Nog 0,07 winst ook
avatar van Youngneal
Door Youngneal (529 reacties) op 24-02-2018 12:17
( PM )
Mario Odyssey voor 46.
Ik ben tevreden
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (23628 reacties) op 24-02-2018 14:21
( PM )
Quote:
Vorig weekend de Kirby Star Allies weekend actie gemist (49). Met deze code is hij nu 48,93. Nog 0,07 winst ook

Ook maar even gedaan. Scheelt toch een tientje met die ik bij Bol had staan.
avatar van Robintje
Door Robintje (149 reacties) op 24-02-2018 15:32
( PM )
Burnout: Paradise PS4 besteld.
avatar van Nnfl91
Door Nnfl91 (1 reacties) op 24-02-2018 15:38
( PM )
Uuu
avatar van TheSpeedforce
Door TheSpeedforce (12 reacties) op 24-02-2018 16:04
( PM )
Nu snap ik waarom een paar spellen, waar ik interesse in had, ineens uit het niets omhoog waren gegaan-
avatar van NieleBiels
Door NieleBiels (358 reacties) op 24-02-2018 18:04
( PM )
Live gold 4 euro korting :-P
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (449 reacties) op 24-02-2018 18:21
( PM )
Quote:
[..]


Onzin... ze gooien niet alles omhoog. Moest voor m'n zwager even wat spellen in de gaten houden en o.a. Burnout Paradise is niet in prijs gestegen dus die heeft hij nu met korting gekocht en is nergens anders goedkoper momenteel :)


was dat geen preorder dan? dacht dat die pas in maart uitkwam
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (567 reacties) op 24-02-2018 19:31
( PM )
mmmm, ik twijfel of ik The Raven Remastered PS4 ga kopen, maar heb nog heel even bedenktijd.
avatar van Raytje
Door Raytje (16 reacties) op 24-02-2018 19:58
( PM )
En om over cod wwII maar niet te spreken wat een belachelijke prijs!
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (567 reacties) op 24-02-2018 20:06
( PM )
Quote:
En om over cod wwII maar niet te spreken wat een belachelijke prijs!


Nou idd, zeg dat wel en de game is daar ook niet eens op voorraad helaas.
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1882 reacties) op 25-02-2018 00:07
( PM )
Quote:
[..]


was dat geen preorder dan? dacht dat die pas in maart uitkwam


Werkt gewoon. Zie ook nergens staan dat het met pre-orders niet werkt ;)
avatar van Vloetje
Door Vloetje (383 reacties) op 25-02-2018 12:59
( PM )
BurnOut Paradise en AC Rogue besteld. Laat Remaster-maart maar komen!
avatar van MasterLeo
Door MasterLeo (3 reacties) op 25-02-2018 16:32
( PM )
Nice dat wordt inslaan!
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6467 reacties) op 25-02-2018 18:04
Rol: Forum Moderator
( PM )
Quote:
Nice dat wordt inslaan!


Dat had je beter bij de MM actie kunnen doen. Dat was goedkoper. Dit is meer een leuke actie als je nog even 1 game bent vergeten of maar 1 wou.
avatar van Tohu71
Door Tohu71 (284 reacties) op 25-02-2018 18:42
( PM )
Zo L.A Noire PS4 maar eens gehaald :)