Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Dit weekend 7,5% korting bij YGZ.nl (Yourgamezone)

Vanaf vandaag tot en met zondag 12 augustus krijg je bij YGZ.nl (voorheen Yourgamezone) 7.5% korting op alles. Wat moet je doen? Gebruik de code KORTINGAUG bij het afrekenen en de korting wordt toegepast op je winkelmandje.

Actievoorwaarden: Deze actie kan niet met terugwerkende kracht worden gebruikt en werkt niet met andere codes.

Bedankt voor het melden: Sabin5995

Laatste reacties

avatar van UniQ Gamer NL
Door UniQ Gamer NL (206 reacties) op 10-08-2018 10:43
( PM )
Thanks voor de tip! Ik heb Spyro: Reignited Trilogy en Red Dead Redemption 2 besteld.
avatar van Suna
Door Suna (78 reacties) op 10-08-2018 10:46
( PM )
Spiderman + spaarpunten voor 45, hmm geen slechte deal
avatar van Luna
Door Luna (1864 reacties) op 10-08-2018 10:54
( PM )
Meteen flinke bestelling geplaatst Little Dragons Café, Divinity 2 en Xenoblade 2 Torna the Golden Country.
Waren al goede prijzen, nu nog beter
avatar van Dnoxo
Door Dnoxo (448 reacties) op 10-08-2018 11:02
( PM )
Thanks, zat al op de site om te kijken wat ik in pre-order had staan. Spider-Man nog even meegepikt.
avatar van Pulkovic
Door Pulkovic (276 reacties) op 10-08-2018 11:06
( PM )
Spiderman en F1 2018 toch maar even gepreordered......
avatar van Arjanjaah
Door Arjanjaah (47 reacties) op 10-08-2018 11:08
( PM )
thx, red dead redemption 2 en fallout 76 besteld
avatar van Josplays
Door Josplays (298 reacties) op 10-08-2018 11:20
( PM )
Pokemon Let's Go Pikachu + Poke Ball maar gepre-ordered. Kan ik de Bol.com pre-order annuleren. Scheelt toch weer 20€ dankzij de kortingscode.
avatar van Nlboy
Door Nlboy (79 reacties) op 10-08-2018 11:48
( PM )
Switch Mario Party & Sonic Racing gepreorderd.
avatar van Luke
Door Luke (1295 reacties) op 10-08-2018 12:07
( PM )
Uiteraard games weer 2 euro duurder dan voorheen....
avatar van M-iichel
Door M-iichel (215 reacties) op 10-08-2018 12:11
( PM )
Quote:
Uiteraard games weer 2 euro duurder dan voorheen....


dit, spyro voor x1 komt gewoon op dezelfde prijs uit als voorheen..scheelt misschien 50 cent uiteindelijk ofzo XD
avatar van K3vin-88
Door K3vin-88 (49 reacties) op 10-08-2018 12:31
( PM )
F1 2018 en Red Dead Redemption 2 besteld..allebij onder de 50 euro

Offtopic; hoe werkt het puntensysteem eigenlijk, heb al boven de 1000 punten maar zie geen uitleg hoeveel deze punten waard zijn.

avatar van Nickachu
Door Nickachu (511 reacties) op 10-08-2018 13:00
( PM )
RDR heb ik aantal maanden geleden al gepreordered bij YGZ, twijfel om COD, Battlefield, FIFA of PES nog in de preorder te gooien.
avatar van Maarten95
Door Maarten95 (553 reacties) op 10-08-2018 13:07
( PM )
Quote:
F1 2018 en Red Dead Redemption 2 besteld..allebij onder de 50 euro

Offtopic; hoe werkt het puntensysteem eigenlijk, heb al boven de 1000 punten maar zie geen uitleg hoeveel deze punten waard zijn.



Je krijgt een optie om je punten toe te passen wanneer je naar het bestelmenu gaat.
avatar van NikkiNailz
Door NikkiNailz (27 reacties) op 10-08-2018 13:19
( PM )
F1 2018 en PES besteld
avatar van Bart87
Door Bart87 (14 reacties) op 10-08-2018 13:24
( PM )
Laagste prijs voor Dragonball FighterZ voor switch, nu nog beter met korting.
Vanavond de bčta maar eens uittesten.
avatar van Pulkovic
Door Pulkovic (276 reacties) op 10-08-2018 13:42
( PM )
Quote:
[..]


Je krijgt een optie om je punten toe te passen wanneer je naar het bestelmenu gaat.


staat ook uitgelegd op de site zelf http://ygz.nl/ygz-punten/
avatar van AngeloG
Door AngeloG (1208 reacties) op 10-08-2018 13:47
( PM )
RDR2 + Spyro besteld voor de XBone
avatar van Tallon 4 NL
Door Tallon 4 NL (1225 reacties) op 10-08-2018 14:08
( PM )
Quote:
[..]


Je krijgt een optie om je punten toe te passen wanneer je naar het bestelmenu gaat.


Een optie die bij mij niet altijd in beeld verschijnt overigens....weird :'(

Nja...Tomb Raider en Spidey besteld
avatar van Sabin5995
Door Sabin5995 (2988 reacties) op 10-08-2018 14:13
( PM )
Spider-Man en Xenoblade uitbreiding besteld.
avatar van Brepsel
Door Brepsel (193 reacties) op 10-08-2018 16:31
( PM )
RDR2, Spider-Man, Super Smash Bros. Ultimate en Pokémon Let's Go Eevee besteld. Scheelt toch weer een beetje met die korting
avatar van Dynaw
Door Dynaw (7726 reacties) op 10-08-2018 16:47
( PM )
Quote:
[..]


dit, spyro voor x1 komt gewoon op dezelfde prijs uit als voorheen..scheelt misschien 50 cent uiteindelijk ofzo XD

Wanneer is voorheen dan? Op 15 juli was hij al deze prijs, aldus de Google cache.
avatar van Qoncrete
Door Qoncrete (21 reacties) op 10-08-2018 17:00
( PM )
Pokemon Let's Go Pikachu + Poke Ball kan ik niet meer vinden op de site?
avatar van JoeZuCK
Door JoeZuCK (345 reacties) op 10-08-2018 17:03
( PM )
7,5 % korting.. Dat mensen daar nog intrappen..
avatar van Meliodas
Door Meliodas (18 reacties) op 10-08-2018 17:21
( PM )
Hoezo? Dit is geen Media Markt. Prijs van Spider-Man nog steeds hetzelfde o.a.
avatar van Quetzalcoatl
Door Quetzalcoatl (81 reacties) op 10-08-2018 17:57
( PM )
Quote:
7,5 % korting.. Dat mensen daar nog intrappen..


Ik snap dit soort comments echt niet. 9 vd 10 keer zijn ze al het goedkoopst van alle winkels, en dankzij deze actie en hun puntensysteem heb ik vandaag RDR2 kunnen preorderen voor 45 euro.

Dat kan goedkoper blijkbaar? Vertel eens!
avatar van Nickachu
Door Nickachu (511 reacties) op 10-08-2018 18:26
( PM )
Quote:
[..]


Ik snap dit soort comments echt niet. 9 vd 10 keer zijn ze al het goedkoopst van alle winkels, en dankzij deze actie en hun puntensysteem heb ik vandaag RDR2 kunnen preorderen voor 45 euro.

Dat kan goedkoper blijkbaar? Vertel eens!

Precies, Black Ops 4 is bij hun al het goedkoopst, na deze korting nog goedkoper dan de rest.

Weet iemand of je een code voor de beta krijgt als je Black ops 4 nu pre ordered?
avatar van Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1103 reacties) op 10-08-2018 18:29
( PM )
Quote:
[..]


Ik snap dit soort comments echt niet. 9 vd 10 keer zijn ze al het goedkoopst van alle winkels, en dankzij deze actie en hun puntensysteem heb ik vandaag RDR2 kunnen preorderen voor 45 euro.

Dat kan goedkoper blijkbaar? Vertel eens!

Gewoon geen aandacht aan geven. Dat soort mensen zouden nog niet tevreden zijn als het gratis was
Maar on topic, mooi Monster Hunter Generations Ultimate voor €46 kunnen halen
avatar van DanielC
Door DanielC (29 reacties) op 10-08-2018 18:46
( PM )
Tomb Raider voor 46 besteld!
avatar van Tallon 4 NL
Door Tallon 4 NL (1225 reacties) op 10-08-2018 20:02
( PM )
Quote:
7,5 % korting.. Dat mensen daar nog intrappen..




Mss ff verdiepen voordat je iets gaat roepen.
Het is gewoon een strakke aanbieding op de toch al scherpe prijzen.
avatar van Quetzalcoatl
Door Quetzalcoatl (81 reacties) op 10-08-2018 20:34
( PM )
Quote:
[..]

Gewoon geen aandacht aan geven. Dat soort mensen zouden nog niet tevreden als het gratis was
Maar on topic, mooi Monster Hunter Generations Ultimate voor €46 kunnen halen


Ja je hebt gelijk ook. Ik hap gewoon vol in die bait haha.

Misschien nog BF V en Fallout 76 erbij dit weekend, dan zit ik weer gebakken dit najaar heujjjj.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (20869 reacties) op 10-08-2018 20:54
( PM )
Quote:
Gewoon geen aandacht aan geven. Dat soort mensen zouden nog niet tevreden als het gratis was

Wie durft er gratis videospelletjes weg te geven?



Stelletje smeerlappen. Bende laaielichters. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden onder de gratis games.
avatar van MasterSS
Door MasterSS (2072 reacties) op 10-08-2018 21:09
( PM )
Quote:
[..]

Wie durft er gratis videospelletjes weg te geven?

(picture)

Stelletje smeerlappen. Bende laaielichters. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden onder de gratis games.


Dus.....
avatar van Robintje
Door Robintje (141 reacties) op 10-08-2018 21:33
( PM )
F1 2018 besteld (PS4)
avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (48 reacties) op 11-08-2018 00:11
( PM )
Was toch al van plan Yakuza Kiwami te bestellen, dus die paar euro is mooi meegenomen! :p
avatar van Juhrat
Door Juhrat (232 reacties) op 11-08-2018 10:25
( PM )
Om lekker origineel te zijn, *RDR2
avatar van Pulkovic
Door Pulkovic (276 reacties) op 11-08-2018 10:33
( PM )
Quote:
[..]

Wie durft er gratis videospelletjes weg te geven?

(picture)

Stelletje smeerlappen. Bende laaielichters. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden onder de gratis games.


ik moest er toch een beetje om lachen
avatar van Dragon92
Door Dragon92 (54 reacties) op 11-08-2018 11:21
( PM )
RDR2, FIFA 19 en Battlefield V. Tnx voor het melden
avatar van Ringten
Door Ringten (20 reacties) op 11-08-2018 11:41
( PM )
Spiderman and Yakuza kiwami 2. Heb een weekje om kiwami uit te spelen voordat spider-man er is :)
avatar van Arteroot
Door Arteroot (32 reacties) op 11-08-2018 12:37
( PM )
Monster Hunter Generations Ultimate voor de Switch.
Generations op de 3DS was leuk, maar het gebrek aan G-Rank was spijtig.
Heel veel zin om weer verder te spelen :)
avatar van Minoesh
Door Minoesh (10 reacties) op 11-08-2018 13:47
( PM )
De games die ik heb besteld zijn helemaal niet duurder geworden en ygz was al goedkoop, dus mooie actie =]
avatar van Maarten95
Door Maarten95 (553 reacties) op 11-08-2018 13:49
( PM )
Quote:
[..]


Een optie die bij mij niet altijd in beeld verschijnt overigens....weird :'(

Nja...Tomb Raider en Spidey besteld


Ik heb nu hetzelfde!
avatar van Asimb0mb
Door Asimb0mb (102 reacties) op 11-08-2018 14:30
( PM )
Yakuza Kiwami 2 besteld. Toch lekker prijsje zo!
avatar van Tallon 4 NL
Door Tallon 4 NL (1225 reacties) op 11-08-2018 16:22
( PM )
Quote:
[..]


Ik heb nu hetzelfde!


Blijkbaar niet te combineren met actiekorting aldus YGZ :'(
Maar opsparen voor de volgende keert
avatar van Maarten95
Door Maarten95 (553 reacties) op 11-08-2018 16:29
( PM )
Quote:
[..]


Blijkbaar niet te combineren met actiekorting aldus YGZ :'(
Maar opsparen voor de volgende keert


Maar gisteren kon het dus wel. Misschien aangepast.
avatar van Kinyo2z
Door Kinyo2z (601 reacties) op 11-08-2018 18:16
( PM )
Toch maar Spiderman, RDR2 en Super Mario Party gepreordered.
avatar van Tyto_alba
Door Tyto_alba (430 reacties) op 11-08-2018 19:54
( PM )
Doom voor de Switch gekocht voor 44,nogwat.
avatar van Tallon 4 NL
Door Tallon 4 NL (1225 reacties) op 12-08-2018 01:38
( PM )
Quote:
[..]


Maar gisteren kon het dus wel. Misschien aangepast.


Denk dat dat het idd is
avatar van Maarten95
Door Maarten95 (553 reacties) op 12-08-2018 10:02
( PM )
Quote:
[..]


Denk dat dat het idd is


Schijnt een bug te zijn. Men gaat het uitzoeken. Vanaf 300 punten zou volgens YGZ de optie te voorschijn moeten komen.
avatar van Marty84
Door Marty84 (872 reacties) op 12-08-2018 10:08
( PM )
Is weer mogelijk. Zojuist 1500 punten (€12,50 korting) ingewisseld en de kortingscode gebruikt
avatar van Maarten95
Door Maarten95 (553 reacties) op 12-08-2018 10:17
( PM )
Quote:
Is weer mogelijk. Zojuist 1500 punten (€12,50 korting) ingewisseld en de kortingscode gebruikt


Toch wel tof dat ze zo snel reageren op hun mailtjes en dat in het weekend.
avatar van Tallon 4 NL
Door Tallon 4 NL (1225 reacties) op 12-08-2018 10:29
( PM )
Quote:
[..]


Toch wel tof dat ze zo snel reageren op hun mailtjes en dat in het weekend.


Ik had vrijdag ook al een reactie: ‘ niet te combineren met deze 7,5% actie’. Vreemd dat het toch wel kon dan, maar de punten zijn niet weg
avatar van Maarten95
Door Maarten95 (553 reacties) op 12-08-2018 10:37
( PM )
Quote:
[..]


Ik had vrijdag ook al een reactie: ‘ niet te combineren met deze 7,5% actie’. Vreemd dat het toch wel kon dan, maar de punten zijn niet weg


Dit kreeg ik:

Beste Maarten,

We hebben aan onze kant niks veranderd, dus dat zou ik even moeten uitzoeken.
Punten zijn in te wisselen vanaf 300 punten, had u meer dan 300 punten?

Vriendelijke groet,
Edwin Peters
avatar van Tallon 4 NL
Door Tallon 4 NL (1225 reacties) op 12-08-2018 11:24
( PM )
Quote:
[..]


Dit kreeg ik:

Beste Maarten,

We hebben aan onze kant niks veranderd, dus dat zou ik even moeten uitzoeken.
Punten zijn in te wisselen vanaf 300 punten, had u meer dan 300 punten?

Vriendelijke groet,
Edwin Peters


Ik had ook meer dan 300 punten, maar geen ramp. De volgende bestelling is nooit ver weg
avatar van Andromeda
Door Andromeda (50 reacties) op 12-08-2018 11:45
( PM )
Bo4 en RDR2 in de pre order
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1539 reacties) op 12-08-2018 19:37
( PM )
Heel mooi prijsje voor Devil May Cry HD collection (€13,95 voor X1) en Shenmue I&II remaster (€28,50), daar kan ik toch geen nee op zeggen met de extra korting :3
avatar van Ktugach
Door Ktugach (9734 reacties) op 12-08-2018 20:43
Rol: Administrator
( PM )
Mario Party 10 en Fifa 19 maar vast in de pre-order gezet :)
avatar van Nr|Five
Door Nr|Five (254 reacties) op 12-08-2018 22:10
( PM )
Tja... ondanks geen pre-order bonus bij YGZ, voor die prijs kan ik Spider-Man niet laten liggen! :)
avatar van Trunx
Door Trunx (628 reacties) op 13-08-2018 00:09
( PM )
RDR2 gepre-ordert twijfelde nog spidey erbij te doen, alleen die koop ik 2e hands later.
avatar van RusTboy
Door RusTboy (763 reacties) op 13-08-2018 10:01
( PM )
Quote:
Laagste prijs voor Dragonball FighterZ voor switch, nu nog beter met korting.
Vanavond de bčta maar eens uittesten.


Echt een leuke game, word Digital aankoop voor mij.
avatar van RusTboy
Door RusTboy (763 reacties) op 13-08-2018 10:02
( PM )
Quote:
Monster Hunter Generations Ultimate voor de Switch.
Generations op de 3DS was leuk, maar het gebrek aan G-Rank was spijtig.
Heel veel zin om weer verder te spelen :)


Heb je shop4.nl gechecked. Kleine 49,- krijg je figurines erbij
avatar van Maarten95
Door Maarten95 (553 reacties) op 13-08-2018 12:06
( PM )
Quote:
[..]


Heb je shop4.nl gechecked. Kleine 49,- krijg je figurines erbij


Dankje voor de tip!
avatar van Schaap360
Door Schaap360 (19 reacties) op 13-08-2018 16:28
( PM )
Fallout 76 besteld! Bedankt voor de melding!
Hoe gaat dat dan eigenlijk in werking met de Beta???
Krijg ik dan een code naar mijn email adres gestuurd?
avatar van Tallon 4 NL
Door Tallon 4 NL (1225 reacties) op 13-08-2018 19:41
( PM )
Quote:
Fallout 76 besteld! Bedankt voor de melding!
Hoe gaat dat dan eigenlijk in werking met de Beta???
Krijg ik dan een code naar mijn email adres gestuurd?


Normaal gesproken werkt dat idd zo
avatar van Johandy
Door Johandy (1064 reacties) op 13-08-2018 20:16
( PM )
Quote:
[..]


Normaal gesproken werkt dat idd zo


Als ik jou was zou ik dit even bij ygz navragen of en hoe je een code krijgt.
Ik zal de exacte instructies in het Fallout 76 topic zetten.