Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze week in de Winkels: Sekiro: Shadows Die Twice!

Een nieuwe week is weer aangebroken en dat betekent dat we weer kunnen uitkijken naar nieuwe games die het daglicht gaan zien! En deze week is er weer eentje met een speciale titel, namelijk Sekiro: Shadow Die Twice, de nieuwe game van de makers van Dark Souls en Bloodborne. De game is qua speelstijl compleet anders, maar toch herken je nog wel elementen uit de Souls serie, waaronder de grote bazen en de pittige moeilijkheidsgraad. We zijn in ieder geval benieuwd of Sekiro de verwachtingen waar gaat maken.

Verder ligt ook deze week Unravel 2 voor de Switch in de winkels. Of houd je meer van actie, dan kun je aan de slag met de hackín Slash game Fate/Extella, die een beetje doet denken aan Dynasty Warriors in een anime jasje. Actie vind je verder ook terug in de trilogie van Naruto die vandaag al in de online winkels ligt voor de Switch en dan is er nog het overlevingsspel Zanki Zero, wat een combinatie lijkt van Myst en een Anime RPG? Een hele aparte titel. Zie hieronder weer voor alle games van deze week! Zit er iets voor jou bij?

PS4
Fate/Extella Link
Sekiro: Shadows Die Twice
Sekiro: Shadows Die Twice - Collector's Edition
Zanki Zero: The Last Beginning

Xbox One
Sekiro: Shadows Die Twice
Sekiro: Shadows Die Twice - Collector's Edition

PC
Dark Romance: Winter Lily
Family Game Pack - The Journey Continues
Labyrinths of the World: When Worlds Collide
Sekiro: Shadows Die Twice

Switch
Fate/Extella Link
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Trilogy
Unravel 2

Youtubers Life OMG!

Blu-Ray
Encore - Live In Milano
Overlord
The Girl In The Spider's Web
The Girl In The Spider's Web (Steelbook)
The Girl With The Dragon Tattoo + The Girl In The Spider's Web

Laatste reacties

avatar van Htbaa
Door Htbaa (8958 reacties) op 18-03-2019 08:46
( PM )
Naruto zou enkel digitaal verkrijgbaar zijn in het westen... Waarom wist ik dit niet! Anders had ik 'm gisteren nog even met korting bij YGZ opgepikt (ookal heeft de game op de PS4 en X1 vaak genoeg Ä20 gekost...).

Overigens is de Naruto trilogie digitaal al maanden verkrijgbaar.
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (1246 reacties) op 18-03-2019 08:58
( PM )
Naruto Schipluiden
avatar van Meliodas
Door Meliodas (37 reacties) op 18-03-2019 09:16
( PM )
Sekiro!
avatar van Arcadia
Door Arcadia (821 reacties) op 18-03-2019 10:08
( PM )
Zucht, ben de C.E. van Sekiro echt misgelopen.
avatar van Mats313
Door Mats313 (109 reacties) op 18-03-2019 10:14
( PM )
Eindelijk Sekiro! Ik heb mijn From Software fix keihard nodig!
avatar van JDM
Door JDM (144 reacties) op 18-03-2019 10:18
( PM )
Sekiro ! Yes eindelijk
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8958 reacties) op 18-03-2019 11:35
( PM )
Is bekend of de Naruto trilogie volledig op de cartridge staat of zit er een dikke download aan vast?
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (1246 reacties) op 18-03-2019 11:45
( PM )
code in box...
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8958 reacties) op 18-03-2019 12:04
( PM )
Quote:
code in box...


Uhuh... Staat nergens vermeld. Zie het ook niet op de cover, maar je weet maar nooit. FFX/X-2 HD is in het westen deels met een download maar in AziŽ volledig op cartridge.
avatar van OllieMrJ
Door OllieMrJ (15 reacties) op 18-03-2019 12:25
( PM )
Kan niet wachten op Sekiro eindelijk weer een game die een uitdaging is en me wss weer een paar controllers gaat kosten
avatar van XMiMAX
Door XMiMAX (241 reacties) op 18-03-2019 15:46
( PM )
Sekiroooo! Kan niet wachten. Laat vrijdag maar komen!
avatar van MtimM
Door MtimM (229 reacties) op 18-03-2019 17:38
( PM )
Zanki zero klinkt interessant, van dezelfde makers als danganronpa.
avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (85 reacties) op 19-03-2019 02:28
( PM )
FEEST!
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8958 reacties) op 19-03-2019 16:37
( PM )
Quote:
[..]


Uhuh... Staat nergens vermeld. Zie het ook niet op de cover, maar je weet maar nooit. FFX/X-2 HD is in het westen deels met een download maar in AziŽ volledig op cartridge.


Nu die ook op Nedgame staat zie ik daar inderdaad op de cover van de Naruto trilogy staan dat het een code in a box is. Echt, waarom nemen ze daar de moeite voor?
avatar van L1F3Stream
Door L1F3Stream (3919 reacties) op 20-03-2019 07:52
( PM )
Volgens de drie partijen die Zanki Zero aanbieden, YGZ, Bol & Nedgame, komt het spel pas op 9 april uit.
avatar van NinjaX
Door NinjaX (22 reacties) op 20-03-2019 20:01
( PM )
Vrijdag eindelijk Sekiro spelen! Ik heb begrepen dat de game oorsponkelijk als een nieuw deel in de 'Tenchu' serie werd ontwikkeld, de Ninja games die From Software ontwikkelde voor de PS2 (ook gepubliceerd door Activision).
avatar van Tebeth
Door Tebeth (133 reacties) op 24-03-2019 02:30
( PM )
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar de BG review van Sekiro: Shadows Die Twice.
Heb ik die nou gemist of is dit nog work in progress
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6941 reacties) op 24-03-2019 04:24
( PM )
Meh shoulda had more Knack.