Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Goodieweekend: Kans op speciale 28 cm grote Connor figurine!

Een hele goedendag Budgetgamers! Terwijl het zonnetje eindelijk weer eens schijnt, vliegen we langzaam alweer het weekend in! Daarnaast is vandaag een feestelijke dag bij Ubisoft, want het is de releasedag van Assassin's Creed III Remastered! Ubisoft is niet vies van een feestje en daarom geven we deze week wel een heel bijzondere prijs weg om het releasefeestje met jullie te vieren!



Maak kans op een uitverkochte Assassinís Creed III 28 centimeter hoog Connor figurine!
Deze week maak je kans op een enorme figurine van Connor, die nergens meer te krijgen is! In de Ubi store is die uitverkocht, alleen via de prijsvraag is de laatste kans om deze in huis te halen. Ben je ook maar een beetje van van de Assassinís Creed serie, dan hoort dit mooie grote exemplaar simpelweg in jouw gameroom thuis! We zijn werkelijk alvast jaloers op de winnaar die straks deze figurine thuis gestuurd zal gaan krijgen. Maar wat moet je doen om hier kans op te maken? Heel simpel!

Plaats hieronder een reactie en je maakt direct kans! Weet je niet wat te schrijven, vertel dan wat momenteel jouw favoriete game uit de Assassinís Creed serie is

Heel veel succes Budgetgamers! Eens kijken wie er straks iemand over zijn schouder heeft waken gedurende de nacht. Je kunt in ieder geval nog reageren tot en met zondag 23:59, daarna sluiten we de digitale lijnen en gaat de week weer beginnen.



Winnaar vorige week: Winnaar steelbook naar keuze
Vorige week maakte je kans op een steelbook naar keuze! (oke je mocht uit vier verschillende kiezen:-)). Inmiddels is de winnaar bekend en dat is geworden iemand die voor de Assassin's Creed Odyssey steelbook ging:

Winnaar goodieweekend vorige week
Sparkle


Van harte gefeliciteerd! Je ontvangt binnenkort bericht! Heb je niet gewonnen, dan niet getreurd, je kunt direct met deze goodieweekend alweer kansmaken op een mooie prijs.

Tot slot
We bedanken Ubisoft weer voor deze fantastische goodie en feliciteren ze tevens met de release van Assassinís Creed III Remastered. Heel veel succes iedereen verder met de prijsvraag en daarnaast wensen we jullie natuurlijk weer een ontzettend fijn gameweekend toe! We hebben toch al weer flink wat games dit nieuwe jaar waar we veel plezier aan kunnen beleven.




Laatste reacties

avatar van Jessetje98
Door Jessetje98 (168 reacties) op 29-03-2019 09:49
( PM )
Onlangs AC: Rogue remastered uitgespeeld, dus het zou een mooi moment zijn on deze game te halen, mits ik niet ook al de Ezio collection had liggen! Desalniettemin tof dat ze deze hebben geremastered.
avatar van Taken NL
Door Taken NL (260 reacties) op 29-03-2019 09:50
( PM )
Reactie 🙂
avatar van Donut
Door Donut (167 reacties) op 29-03-2019 09:50
( PM )
Sowieso Brotherhood. Stuk uitgebreider dan zijn voorganger en toch de nostalgie van een goede AC game.
avatar van Rada
Door Rada (108 reacties) op 29-03-2019 09:51
( PM )
Hij ziet erg prachtig uit
avatar van URL
Door URL (397 reacties) op 29-03-2019 09:54
( PM )
Nice!
avatar van Bokkie
Door Bokkie (51 reacties) op 29-03-2019 09:56
( PM )
Ziet er mooi uit! Fijn weekend allemaal.
avatar van Crazy undertaker
Door Crazy undertaker (109 reacties) op 29-03-2019 09:56
( PM )
Nice. Zou goed bij mijn collectie passen
avatar van Dynaw
Door Dynaw (7888 reacties) op 29-03-2019 09:56
( PM )
Tofe statue! Ik doe mee.
avatar van Eqic_DodoO
Door Eqic_DodoO (135 reacties) op 29-03-2019 09:59
( PM )
Nice, doe mee
avatar van Just1n
Door Just1n (64 reacties) op 29-03-2019 10:01
( PM )
Fijn weekend iedereen! Mijn favoriete AC blijft toch deel 2. Ik had kippenvel na de opening en ItaliŽ was gewoon heel tof
avatar van Sabin5995
Door Sabin5995 (3161 reacties) op 29-03-2019 10:02
( PM )
Ik doe mee. Favoriete AC? Zeker deel 2, wat een verademing tov deel 1. Ezio is een baas, wat wil je nog meer?
avatar van Donselaar
Door Donselaar (384 reacties) op 29-03-2019 10:02
( PM )
nice. vanavond lekker aan de gang met de remaster van 3. vond de ezio reeks toch het beste verhaal hebben.
avatar van MarvelousMax
Door MarvelousMax (5979 reacties) op 29-03-2019 10:06
( PM )
Mooi heur
avatar van Grondbaviaan
Door Grondbaviaan (43 reacties) op 29-03-2019 10:09
( PM )
Zou mooi staan bij de rest van m'n AC collectie
avatar van Josplays
Door Josplays (591 reacties) op 29-03-2019 10:10
( PM )
Ik doe mee! Op dit moment ben ik bezig met Assassin's Creed Black Flag. Moet zeggen is een hele grote, mooie en leuke game. Moet er alleen wat meer uren instoppen.
avatar van GamingCows
Door GamingCows (115 reacties) op 29-03-2019 10:11
( PM )
Vette figurine! Die zou goed staan naast mijn andere figurines.
avatar van Xandrilios
Door Xandrilios (120 reacties) op 29-03-2019 10:11
( PM )
Ben heel benieuwd of ze de gameplay wat meer engaging weten te maken in de remaster!
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (26210 reacties) op 29-03-2019 10:14
( PM )
Ik kan hier iemand wel blij mee maken
avatar van WizardAnon
Door WizardAnon (11 reacties) op 29-03-2019 10:16
( PM )
Zelf vond ik toch wel Black Flag altijd het gaafst eruit zien, maar III vond ik ook niks mis mee.
avatar van Care
Door Care (23143 reacties) op 29-03-2019 10:17
( PM )
Ik denk dat de ezio trilogie toch wel m'n favoriet blijft. Ook heb ik erg genoten van unity en de coop daarin en origins was ook echt een feest.
Deze zou trouwens mooi staan naast m'n andere connor beeldje.
avatar van Tinuzz
Door Tinuzz (156 reacties) op 29-03-2019 10:19
( PM )
Hele mooie prijs! Deze wil ik wel toe voegen aan me collectie! Goed weekend allemaal
avatar van Cas150
Door Cas150 (338 reacties) op 29-03-2019 10:20
( PM )
Nooit AC gespeeld. Misschien toch maar een keer doen.
avatar van Mrpisthebest
Door Mrpisthebest (617 reacties) op 29-03-2019 10:21
( PM )
Brotherhood, maar deel II, toch ook wel. Was net daarvoor in Firenze geweest.
Deel 3 wordt veel negatief over gedaan, maar vond ik ook een prima deel.
avatar van Jerommeke
Door Jerommeke (92 reacties) op 29-03-2019 10:22
( PM )
Ziet er vet uit! Ik ben onlangs weer begonnen met Black Flag (dankzij Black Sails) en ik denk dat dat mijn favoriete AC is.
avatar van Interscope1984
Door Interscope1984 (61 reacties) op 29-03-2019 10:25
( PM )
Waaaauwwwww ... deze is meester!! fijn weekend en hopelijk win ik dit weekend.. Ik heb alle beelden namelijk al als collectie.
avatar van DaRick1993
Door DaRick1993 (69 reacties) op 29-03-2019 10:30
( PM )
Ziet er mooi uit. Past goed bij mijn andere beelden.
avatar van Vloetje
Door Vloetje (471 reacties) op 29-03-2019 10:33
( PM )
Oeh, die wil ik uiteraard wel winnen. Connor op zijn minst een reactie voor achterlaten!

Krijg de speciale Ubi Store editie vandaag binnen! Hopelijk.
avatar van Madrigol
Door Madrigol (92 reacties) op 29-03-2019 10:33
( PM )
Nice, goed weekend!
avatar van Heijaangel
Door Heijaangel (115 reacties) op 29-03-2019 10:34
( PM )
Cool! zal goed staan bij mijn collectie.
Goed weekend allen!
avatar van Typical
Door Typical (250 reacties) op 29-03-2019 10:35
( PM )
Dit is zooo vet! Deze zou ik heel graag willen winnen, zeker aangezien het tijdperk van AC III mijn persoonlijke favoriet is!

Goed weekend allemaal :)
avatar van The Goon
Door The Goon (453 reacties) op 29-03-2019 10:36
( PM )
Kans!
avatar van M@rtijn
Door M@rtijn (37 reacties) op 29-03-2019 10:39
( PM )
Leuke figurine!
avatar van Auronn
Door Auronn (30 reacties) op 29-03-2019 10:42
( PM )
Aan ACIII moet ik nog beginnen, dus de remastered komt op een mooi moment, maar Syndicate heb ik bijvoorbeeld grijs gespeeld. Underrated entry in de serie. En die figurines en CE's van AC zijn uiteraard verbluffend, er prijken er heel wat in mn collectie :) (Ook ACIII )
avatar van Swift
Door Swift (6945 reacties) op 29-03-2019 10:46
( PM )
AC 2 ik mijn favoriete deel, maar ik moet wel zeggen dat de serie met elke nieuw deel toch nog steeds weet te verassen.
Prettig weekend allen
avatar van Reiverdemon
Door Reiverdemon (772 reacties) op 29-03-2019 10:47
( PM )
AC 2 was de beste. Daarna is het alleen maar gekker geworden met die appels en verloren beschavingen.
avatar van MisterJaspert
Door MisterJaspert (19 reacties) op 29-03-2019 10:47
( PM )
Mijn favoriete AC game, zou gaaf zijn om deze een mooi plekje te geven.
avatar van Oshiri
Door Oshiri (36 reacties) op 29-03-2019 10:51
( PM )
Nice! Ziet er goed uit .
avatar van Eshura
Door Eshura (178 reacties) op 29-03-2019 10:59
( PM )
Heel mooi!
Mijn favoriete AC-Game is AC IV Black Flag!
Dit weekend Halo Wars 2 spelen
avatar van Tonne
Door Tonne (8 reacties) op 29-03-2019 11:03
( PM )
AC Oddysey is momenteel mijn favoriet.
Die Game is heerlijk
Gewoon je huid opties allemaal uit en op avontuur uit in het oude Griekenland. Aanrader
avatar van Robbert__NL
Door Robbert__NL (678 reacties) op 29-03-2019 11:04
( PM )
Ben zelf een hele grote AC fan, elke variant op de Xbox met achievements op 100% behalve de nu net uitgekomen AC3 remaster en de laatste DLC van Odyssey. Persoonlijk vind ik van het oude systeem Black Flag en Syndicate de leukste en van de nieuwe Odyssey.
avatar van Banapples
Door Banapples (760 reacties) op 29-03-2019 11:05
( PM )
Assassin's Creed 2 blijft voor mij de beste!
avatar van Kinyo2z
Door Kinyo2z (669 reacties) op 29-03-2019 11:06
( PM )
Nou, zo'n beeldje zie ik wel zitten.
avatar van Cmpunk
Door Cmpunk (233 reacties) op 29-03-2019 11:08
( PM )
oh ik zit wel te wachten op deel 3 :)
was dit niet een van de beste delen?
avatar van Ertai
Door Ertai (51 reacties) op 29-03-2019 11:09
( PM )
Super nice! Zou prima staan naast mijn andere AC figures
avatar van Mantra
Door Mantra (198 reacties) op 29-03-2019 11:09
( PM )
Black Flag is de beste voor mij tot nu toe.. toegegeven ik heb Odyssey nog niet kunnen spelen
avatar van Arkkey
Door Arkkey (83 reacties) op 29-03-2019 11:10
( PM )
Van wat ik gespeeld heb black flag, en leuke figurine hoor ;)
avatar van Sebastien
Door Sebastien (364 reacties) op 29-03-2019 11:12
( PM )
Sarah Conner?
avatar van Sebacoraje
Door Sebacoraje (58 reacties) op 29-03-2019 11:13
( PM )
nice. doe mee.
avatar van Akyno
Door Akyno (75 reacties) op 29-03-2019 11:14
( PM )
Gaaf beeldje! Zal een mooi plekje krijgen als ik deze zou mogen winnen.
avatar van NeRD
Door NeRD (42 reacties) op 29-03-2019 11:16
( PM )
Black Flag!
avatar van BlueEx
Door BlueEx (209 reacties) op 29-03-2019 11:17
( PM )
Fijn weekend allemaal!
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (1246 reacties) op 29-03-2019 11:17
( PM )
AC2 is mijn favoriet, maar ik heb ze nog niet allemaal gespeeld. Hoop dat ik win, want deze figurine heb ik nog niet.
avatar van Get Schwifty
Door Get Schwifty (291 reacties) op 29-03-2019 11:23
( PM )
Count me in!
avatar van Nessen
Door Nessen (52 reacties) op 29-03-2019 11:32
( PM )
Oh wat leuk.
avatar van Rider
Door Rider (121 reacties) op 29-03-2019 11:34
( PM )
Mooi. Im in!
avatar van Dandanna
Door Dandanna (194 reacties) op 29-03-2019 11:36
( PM )
Ezio all the way!
Fijn weekend allemaal.
avatar van Immortalbenny
Door Immortalbenny (378 reacties) op 29-03-2019 11:36
( PM )
Beste aan AC?? Nouja Sneaky Sneaky, Stabby Stabby ^^
avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (185 reacties) op 29-03-2019 11:38
( PM )
Fijn weekend allemaal!
avatar van Mysterio79
Door Mysterio79 (16 reacties) op 29-03-2019 11:41
( PM )
I'm there! Alles gespeeld in de serie en vind het moeilijk te kiezen tussen Origins en Odyssey. Odyssey wint deze net voor mij. 3de plek is voor Black Flag, 4de Brotherhood.
avatar van R-aymond
Door R-aymond (22 reacties) op 29-03-2019 11:41
( PM )
Heel graag! Fijn weekend.
avatar van Domiolierook
Door Domiolierook (15 reacties) op 29-03-2019 11:42
( PM )
Gruwelijk beeldje, ontbreekt helaas nog in mijn collectie. Toffe actie!
avatar van Dappere Doodoo
Door Dappere Doodoo (4 reacties) op 29-03-2019 11:43
( PM )
Gratis Spul!
avatar van Tebeth
Door Tebeth (133 reacties) op 29-03-2019 11:44
( PM )
Wat een super gave prijs! Ik kijk erg uit naar de remastered editie van deze game. Hij staat al klaar in de bibliotheek
Voor mij blijft AC2 toch echt de beste uit de reeks, vooral het leuke upgrade systeem in Monteriggioni vond ik een leuke vondst.
avatar van IBorNL
Door IBorNL (58 reacties) op 29-03-2019 11:52
( PM )
Check!
AC 2 heb ik de beste herinneringen aan :)
avatar van The Gipetto
Door The Gipetto (326 reacties) op 29-03-2019 11:53
( PM )
Ik doe mee. Fijn weekend!!
avatar van Diana
Door Diana (172 reacties) op 29-03-2019 12:00
( PM )
Ik doe graag mee, mijn favoriete Assassin's Creed is Assassin's Creed Odyssey.
avatar van Drinnian
Door Drinnian (292 reacties) op 29-03-2019 12:02
( PM )
Lastige keuze voor mijn favoriete AC-game.
Zal dan toch de Ezio trilogie zijn, vanwege het verhaal. Odyssey is een close second.
avatar van Dijano
Door Dijano (41 reacties) op 29-03-2019 12:03
( PM )
Dat ziet er goed uit .graag meedoen Assassin's Creed 3 een van de beste.
avatar van Roppie_
Door Roppie_ (280 reacties) op 29-03-2019 12:04
( PM )
Mijn favoriete Assassin's Creed? Dat moet toch Black Flag zijn, niet per se de beste game uit de serie, maar misschien wel de beste piraten ervaring die ik ken :)
avatar van Jeroenfm
Door Jeroenfm (700 reacties) op 29-03-2019 12:05
( PM )
Leuke actie, mijn eerste ervaring met AC is Black Flag. Tot nu nog steeds mijn favoriet
avatar van Arcturion
Door Arcturion (1145 reacties) op 29-03-2019 12:06
( PM )
AC Brotherhood. Best flink mee genoten. Vooral vijanden in de val lokken en met de huurlingen.
avatar van Venduran
Door Venduran (49 reacties) op 29-03-2019 12:08
( PM )
Ik doe graag mee! Fijn weekend alvast en AC2 was voor mij toch echt wel een hoogtepunt
avatar van Springbok
Door Springbok (560 reacties) op 29-03-2019 12:11
( PM )
mooi.
avatar van Rolf1977
Door Rolf1977 (70 reacties) op 29-03-2019 12:20
( PM )
Origins is mijn favoriet!
Goed weekend allemaal!
avatar van Alokkers
Door Alokkers (435 reacties) op 29-03-2019 12:27
( PM )
Mijn favoriete is en blijft black flag. Die setting was zo perfect voor a.c.

Alvast fijn weekend allemaal.
avatar van Watever
Door Watever (434 reacties) op 29-03-2019 12:29
( PM )
AC 2 blijft toch wel mijn fav. fijn weekend allemaal!
avatar van JaslanNL
Door JaslanNL (175 reacties) op 29-03-2019 12:32
( PM )
Dat beeldje..

AC/B/R Trilogie staat hier bovenaan, maar alle delen zijn vermakelijk!
Een mooi weekend iedereen!
avatar van Micha
Door Micha (28 reacties) op 29-03-2019 12:33
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Jkampmeijer
Door Jkampmeijer (1681 reacties) op 29-03-2019 12:37
( PM )
WOW, thats amazing Jim.
Succes iedereen
avatar van LucasV9991
Door LucasV9991 (358 reacties) op 29-03-2019 12:44
( PM )
cool cool, ik doe mee!
avatar van Yunasia
Door Yunasia (682 reacties) op 29-03-2019 12:45
( PM )
Fijn weekend!
Mijn favorite is toch AC:2. Ik vind Ezio het beste en het speelde zo lekker. Helemaal in vergelijking met de originele AC.
avatar van Bonelly
Door Bonelly (11 reacties) op 29-03-2019 12:50
( PM )
very nice .. mooie item !
avatar van Marnixxie
Door Marnixxie (345 reacties) op 29-03-2019 12:55
( PM )
Fijn weekend allemaal!
avatar van This Game
Door This Game (124 reacties) op 29-03-2019 12:56
( PM )
Black Flag goede verhaalijn en sfeer. AC 1 tegen de kont van het paard aan kijken is toch wel de klassieker. Heb III nog in de folie liggen voor de 360 en code voor unity
avatar van WiseWish NL
Door WiseWish NL (330 reacties) op 29-03-2019 13:07
( PM )
Voor mij is AC2 wel het meest memorabele deel!
avatar van Leonvdiepen
Door Leonvdiepen (223 reacties) op 29-03-2019 13:10
( PM )
Ik weet niet welke van de ezio trilogie ik het mooiste vindt dus ik ga cheaten en zeg The Ezio Collection met AC3 op de 2e plaats ;)
avatar van Cristo
Door Cristo (33 reacties) op 29-03-2019 13:11
( PM )
Deze is echt super! Ik doe graag mee.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8367 reacties) op 29-03-2019 13:13
( PM )
Iedereen een heel fijn weekend.

Mijn favoriete AC game was altijd AC II die ik ook meerdere keren compleet heb uitgespeeld. Toen ik de eerste keer AC 1 zag was ik overdonderd door de graphics, maar de verschillende steden in AC II met bijbehorende muziek was geweldig.
En toen kwam... veel later... AC Origins. Daar heb ik heel veel uren ingestoken; geweldige game met mooie graphics, muziek en verhaal met veel historische gegevens erin. Dat is toen mijn favoriete AC game geworden. Misschien als ik AC Odyssey nog wat meer speel komt die wel op de 'favoriete' plaats...
Ik ga in ieder geval ook weer AC III remastered spelen; die zat bij de season pass van Odyssey dus dat komt mooi uit.
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1868 reacties) op 29-03-2019 13:14
( PM )
ACII komt voor mij wel op de 1e plek, misschien ook uit nostalgie omdat het de eerste AC game was die ik speelde. ACIII komt op de 2e plek though!
avatar van AnubisNefer
Door AnubisNefer (857 reacties) op 29-03-2019 13:16
( PM )
Nice!

Mijn favoriete huidige Assassin's Creed game is momenteel Origins.

Waarom? Ik ben al sinds jongsafaan helemaak gek van Egypte. Tel de uitstekene gameplay elementen van Assassin's Creed met mijn favoriete, oude wereld en ik kan genieten. Daarna komt Odyssey, ook geweldig.

Succes iedereen!
avatar van Eek2nd
Door Eek2nd (1072 reacties) op 29-03-2019 13:21
( PM )
Die is mooi.. net als t weer van vandaag.

Fijne weekend
avatar van Martinvg
Door Martinvg (85 reacties) op 29-03-2019 13:21
( PM )
Dat is een leuk hebbeding Ik doe graag ff mee...
avatar van M Monster D
Door M Monster D (1377 reacties) op 29-03-2019 13:31
( PM )
Zal mooi staan naast Ezio in de vitrine

Favoriete story: Rogue,
favoriete character: Edward Kenway

Toch een lichte voorkeur voor Rogue

avatar van Brainsnack
Door Brainsnack (146 reacties) op 29-03-2019 13:40
( PM )
Prettig weekend!
avatar van Kamoe Ssj 3
Door Kamoe Ssj 3 (140 reacties) op 29-03-2019 13:45
( PM )
Ziet er lauw uit
avatar van LockdownZ
Door LockdownZ (406 reacties) op 29-03-2019 13:47
( PM )
Ik doe zeer zeker mee! Prachtige statue die zeker niet mag ontbreken in mijn collectie! :)
avatar van UniQ Gamer NL
Door UniQ Gamer NL (226 reacties) op 29-03-2019 13:48
( PM )
Wat vet!
avatar van Kyl1an
Door Kyl1an (5 reacties) op 29-03-2019 13:49
( PM )
Toffe statue! Moet zeggen dat Odyssey mij goed verrast heeft de afgelopen maanden :)
avatar van Nethian
Door Nethian (36 reacties) op 29-03-2019 13:50
( PM )
Black Flag blijft toch wel de beste

Fijn weekend!
avatar van Smannesman
Door Smannesman (113 reacties) op 29-03-2019 14:00
( PM )
Bijna alle Creed games hebben wel iets leuks. 3 is zeker een van mijn favoriete, maar ik denk dat ik 4 met z'n piraten thema het leukst vind (tot nu toe). Origins was ook leuk, maar ik zie dat meer als een spin-off.
avatar van Soulonsoul
Door Soulonsoul (138 reacties) op 29-03-2019 14:02
( PM )
Ik doe graag mee.
Beste AC game is voor mij AC2. Met name de gehele Ezio trilogie was werkelijk epic om te spelen. De noord Amerikaanse saga vond ik ook vermakelijk. :)
Tijd voor een remaster van de originele Ac1!
avatar van Danter0
Door Danter0 (281 reacties) op 29-03-2019 14:04
( PM )
Doe mij die maar

Kan mooi bij de collectie van figurines.

Naast mijn andere Conner figurine:

avatar van Bandicool
Door Bandicool (93 reacties) op 29-03-2019 14:16
( PM )
Weekend, Bier en mooi weer lets go
avatar van KittieDald
Door KittieDald (307 reacties) op 29-03-2019 14:21
( PM )
Assassin's Creed II is nog altijd mijn favoriete van de serie tot nu toe!
avatar van JeffreyBtt
Door JeffreyBtt (904 reacties) op 29-03-2019 14:23
( PM )
Ik heb een redelijke collectie van Assassin's Creed figurines en statues, maar deze ontbreekt nog. Ik doe dan ook graag mee!

Mijn favoriete game uit de serie is Assassin's Creed: Brotherhood. Ik vond de setting van het oude Rome heel tof en ik voelde me een echte Master Assassin als ik die rekruten onder mij aan het levellen was. Ezio blijft daarnaast natuurlijk een echte baas en dit was zijn prime!
avatar van Desertfish
Door Desertfish (98 reacties) op 29-03-2019 14:28
( PM )
"Some days you're the pigeon, some days you're the statue", nuff said!

Met Black Flag heb ik me het beste vermaakt: lekker zeilen en verkennen, schip upgraden, haaien vangen en af en toe wat mensen omleggen. Those were the days...

Fijn weekend allemaal!
avatar van Romeo95november
Door Romeo95november (56 reacties) op 29-03-2019 14:30
( PM )
Mijn favoriet is brotherhood, alles was goed in die game. Setting, hoofdpersoon, verhaal.
avatar van Dr Games
Door Dr Games (196 reacties) op 29-03-2019 14:36
( PM )
Ben op dit moment volop bezig met AC Origins, een heerlijke game. Beeldje sowieso welkom.
avatar van Baka1894
Door Baka1894 (26 reacties) op 29-03-2019 14:37
( PM )
Leuk!!
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (887 reacties) op 29-03-2019 14:39
( PM )
Gaaf beeldje, de oude Assassin's Creed games vind ik nog steeds erg mooi, maar de RPG style van Origins en Odyssey spreken mij ook erg aan. Fijn weekend!
avatar van Davidov
Door Davidov (9267 reacties) op 29-03-2019 14:41
( PM )
OHAI
avatar van Fpsbig
Door Fpsbig (64 reacties) op 29-03-2019 14:43
( PM )
Tof ik houd wel van figurines. Mooie prijs. En fijn weekend allen lekker gamen wn een beetje van t weer genieten.
avatar van Peters83
Door Peters83 (24 reacties) op 29-03-2019 14:50
( PM )
Dit is toch wel gaaf. Leuke actie weer!
avatar van TurboR-GT
Door TurboR-GT (393 reacties) op 29-03-2019 14:51
( PM )
Mooi actie, die wil ik wel een mooi plekje in de kast geven Fijn weekend iedereen!
avatar van Rominick
Door Rominick (2142 reacties) op 29-03-2019 14:54
( PM )
Reactie xD.
avatar van Tazmaniandevil
Door Tazmaniandevil (240 reacties) op 29-03-2019 14:59
( PM )
Super gaaf, Ik doe mee.
Mijn favoriete Assassin's Creed game is nog steeds Assassin's Creed brotherhood.
avatar van Mzzzxxx
Door Mzzzxxx (16 reacties) op 29-03-2019 15:00
( PM )
Zelf ben ik erbij sinds de eerste AC. Tot op de dag van vandaag vind ik het nog gaaf om zelfs deel 1 zelfs te spelen, ik heb echt genoten van de serie. Als ik dat ťťn van mijn favoriete momenten moet noemen dan is dat wel in Black Flag. Heerlijk over de zee varen terwijl er shanties gezongen worden door de bemanning.

Weigh-hay and up she rises
Weigh-hay and up she rises
Weigh-hay and up she rises
Early in the mornin'!

What will we do with a drunken sailor?
What will we do with a drunken sailor?
What will we do with a drunken sailor?
Early in the mornin'?
avatar van LaRego
Door LaRego (16 reacties) op 29-03-2019 15:00
( PM )
Zal toch wel mooi staan naast de tv! Beste deel uit de serie is misschien toch wel ACII, kan ook iedereen aanraden de steden, die Ezio bezocht, in het echt te bezoeken!
avatar van EPMD
Door EPMD (5793 reacties) op 29-03-2019 15:00
( PM )
Favoriete AC is nog altijd AC2 helaas. Maar ze gaan weer de goede kant op met de recente releases.
avatar van Dry-Guy
Door Dry-Guy (495 reacties) op 29-03-2019 15:03
( PM )
Bump
avatar van GreggoryLee
Door GreggoryLee (19 reacties) op 29-03-2019 15:06
( PM )
Ďk doe mee! Ben zelf met AC3 gestart en heb vervolgens brotherhood en 2 gespeelt, AC3 blijft mín favorietje hoor. Als die PS4 games een heel stuk goedkoper worden dan ga ik mogelijk mezelf wel verdiepen in de PS4 ACís maar voor nu toch maar eventjes wachten.
avatar van DD456
Door DD456 (58 reacties) op 29-03-2019 15:09
( PM )
Favorite is momenteel nog steed 'Brotherhood'!
avatar van YdieresiS
Door YdieresiS (264 reacties) op 29-03-2019 15:21
( PM )
Dit is toch wel een hele mooie statue van een heel bijzonder deel in de reeks. Hij week af van het hele sluipen in de stad. Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met deze game, maar deze statue zou zeker niet misstaan in de collectie.
avatar van Janus83
Door Janus83 (22 reacties) op 29-03-2019 15:21
( PM )
Black Flag. De vrijheid van Black Flag ligt aan de basis van de huidige AC games die ik allemaal graag speel. Ook heb ik het idee dat er meer humor in de games is gekomen sinds Black Flag.

Ik heb ze allemaal gespeeld. Alleen Black Flag heb ik 2 maal uitgespeeld.
avatar van Galigula77
Door Galigula77 (350 reacties) op 29-03-2019 15:25
( PM )
heel mooi ik doe mee,
avatar van Immortal
Door Immortal (83 reacties) op 29-03-2019 15:26
( PM )
Mooi beeldje. Zou ik best voor willen tekenen.
Goed weekend iedereen!
avatar van Rene1982
Door Rene1982 (185 reacties) op 29-03-2019 15:38
( PM )
Deze zou goed bij de collectie passen. Goed weekend allemaal!
avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (85 reacties) op 29-03-2019 15:41
( PM )
Dayumn
avatar van Jaapoor
Door Jaapoor (24 reacties) op 29-03-2019 15:56
( PM )
Black Flag, met afstand mijn favoriet
avatar van Gslance
Door Gslance (76 reacties) op 29-03-2019 15:59
( PM )
Oh wat vet! Eerste AC blijft nog steeds geweldig.
avatar van Deadlymuffins
Door Deadlymuffins (177 reacties) op 29-03-2019 16:05
( PM )
Oh deze figurine wil ik al een tijdje! Zou heel leuk zijn!
avatar van Akashii
Door Akashii (501 reacties) op 29-03-2019 16:06
( PM )
Ik doe graag mee! Fijn weekend iedereen!
avatar van Vechtarend
Door Vechtarend (241 reacties) op 29-03-2019 16:08
( PM )
Wauw!
avatar van Yuna
Door Yuna (290 reacties) op 29-03-2019 16:10
( PM )
Leuk! Ik wil wel meedoen.
avatar van Daquiel
Door Daquiel (19 reacties) op 29-03-2019 16:18
( PM )
i want it!
avatar van Xvampiex
Door Xvampiex (6 reacties) op 29-03-2019 16:19
( PM )
Ik ben momenteel bezig met odyssee! Heerlijke game! In mijn huis heb ik wel een mooi plekje voor dit gave beeld!!! In love
avatar van Innervision
Door Innervision (9 reacties) op 29-03-2019 16:19
( PM )
Mooi past mooi in de collectie
avatar van Lilytje
Door Lilytje (51 reacties) op 29-03-2019 16:26
( PM )
Ik doe mee!

Ik ben zelf erg gecharmeerd van AC Odyssey.
avatar van L1F3Stream
Door L1F3Stream (3919 reacties) op 29-03-2019 16:28
( PM )
AC 2, Brotherhood & Odyssey het meest van genoten Bazenstatue
avatar van CrippledKiller
Door CrippledKiller (6453 reacties) op 29-03-2019 16:30
( PM )
Me wantsta! Lekker bezig heren van Budgetgaming en Ubisoft.
avatar van MesserAltair
Door MesserAltair (696 reacties) op 29-03-2019 16:45
( PM )
assassins creed blijft een mooie reeks.
hopelijk gaan ze alles remasteren en opnieuw uitbrengen.
avatar van Franckster
Door Franckster (260 reacties) op 29-03-2019 16:48
( PM )
Ik vind ze eigenlijk allemaal tot nu toe wel gaaf, ondanks ze allemaal hetzelfde zijn :-)
avatar van Ruben1985
Door Ruben1985 (407 reacties) op 29-03-2019 17:08
( PM )
Oh wow! Connor is de enige die ontbreekt van de Assassins in mn collectie! Gimme please
avatar van Rerder
Door Rerder (1121 reacties) op 29-03-2019 17:10
( PM )
Nice net ac3 binnen dus kom maar door
avatar van Bigdaddysoldier
Door Bigdaddysoldier (120 reacties) op 29-03-2019 17:11
( PM )
Ik doe ook mee
avatar van FlyGuy94
Door FlyGuy94 (47 reacties) op 29-03-2019 17:16
( PM )
AC2
avatar van BlueFireGaming
Door BlueFireGaming (388 reacties) op 29-03-2019 17:16
( PM )
Toffe figurine! Count me in!
Mijn favoriete AC is denk toch Syndicate. Setting vond ik heel tof en ik had veel plezier met alle content doorspelen.
avatar van Beunhaaz
Door Beunhaaz (3307 reacties) op 29-03-2019 17:16
( PM )
AC2 blijft toch mijn favoriet
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (15133 reacties) op 29-03-2019 17:17
( PM )
AC Odyssey is toch wel mijn favo AC, Origins second!
avatar van JustB
Door JustB (91 reacties) op 29-03-2019 17:24
( PM )
Wat een supervette figurine!! Heb bijna alle Collectors Editions van AC, daar past deze echt perfect bij! Hopen dat ik win!

Goed weekend allen!
avatar van Rlimar
Door Rlimar (90 reacties) op 29-03-2019 17:26
( PM )
ik wil!!!
avatar van RdelaXY
Door RdelaXY (6 reacties) op 29-03-2019 17:27
( PM )
Ikke doe mee!
avatar van DashX
Door DashX (130 reacties) op 29-03-2019 17:36
( PM )
Assassins Creed Odyssey blijft mijn meest favoriete deel. Fijn weekend allemaal!
avatar van VTec555
Door VTec555 (83 reacties) op 29-03-2019 17:36
( PM )
Ik doe mee ! Iedereen succes met winnen !
avatar van Pepe1481
Door Pepe1481 (4 reacties) op 29-03-2019 17:42
( PM )
De complete serie
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (6209 reacties) op 29-03-2019 17:47
( PM )
Mooi beeldje hoor!

Fijn weekend :)
avatar van JaGrat
Door JaGrat (179 reacties) op 29-03-2019 17:54
( PM )
Brotherhood is mijn favoriet, speelde hem nadat ik in Rome op vakantie was geweest
avatar van Shaggyrulez
Door Shaggyrulez (86 reacties) op 29-03-2019 17:56
( PM )
Ik doe mee! Beste Ac game blijft toch wel deel 2. Het verhaal alleen al is geweldig!
avatar van Wittie5
Door Wittie5 (101 reacties) op 29-03-2019 17:57
( PM )
Wow!!! Gaaf beeld!!!
avatar van TiewL
Door TiewL (220 reacties) op 29-03-2019 18:02
( PM )
Weekend!!
avatar van Dee0342
Door Dee0342 (318 reacties) op 29-03-2019 18:05
( PM )
AC Brotherhood is mijn favoriet. Rome was prachtig en het opnieuw opbouwen van de Assassin's was erg goed uitgewerkt.
avatar van Raimundus
Door Raimundus (262 reacties) op 29-03-2019 18:13
( PM )
AC Black Flag blijft mijn favoriet.
avatar van Chelsy
Door Chelsy (135 reacties) op 29-03-2019 18:16
( PM )
Damn die is vet past goed bij de collectie.

En Black Flag is nog altijd mijn favoriet
avatar van Bramke
Door Bramke (239 reacties) op 29-03-2019 18:17
( PM )
Ja, tof, mooi. Wil ik best winnen. :)
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (209 reacties) op 29-03-2019 18:17
( PM )
Tot nu toe orgins! Die unit past mooi in mijn mancave
avatar van Bigds9fan
Door Bigds9fan (2650 reacties) op 29-03-2019 18:24
( PM )
Heb niet echt een favoriet omdat bijna elk deel wel iets goed doet.

Unity is het zwarte schaap uit de serie. Het enige deel wat ik matig vind.
avatar van Legendofninny
Door Legendofninny (886 reacties) op 29-03-2019 18:27
( PM )
Super tof
avatar van Jakkie
Door Jakkie (88 reacties) op 29-03-2019 18:30
( PM )
Mooie beeldje!

Denk dat mijn favoriet toch deel 2 is, hoewel ik de laatste 2 Assassins Creed niet heb gespeeld
avatar van Wolf88
Door Wolf88 (153 reacties) op 29-03-2019 18:42
( PM )
Niet geschoten.......
avatar van Kingsoldier
Door Kingsoldier (1160 reacties) op 29-03-2019 18:44
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Kingmartini
Door Kingmartini (278 reacties) op 29-03-2019 19:03
( PM )
fijn weekend
avatar van Manula
Door Manula (87 reacties) op 29-03-2019 19:05
( PM )
Ziet er erg gaaf uit
avatar van X-Mannus
Door X-Mannus (44 reacties) op 29-03-2019 19:07
( PM )
Odessey, Malaka!
avatar van Pallie
Door Pallie (204 reacties) op 29-03-2019 19:13
( PM )
WoW! Supervet, kan mooi bij de andere assassins staan
avatar van Calibraco
Door Calibraco (210 reacties) op 29-03-2019 19:16
( PM )
Prettig weekend.
avatar van DunTee
Door DunTee (433 reacties) op 29-03-2019 19:23
( PM )
Waohhhh! Deze is zo erg vet! Nu heb ik gelijk zin om weer Assassins Creed te spelen!
avatar van TwoCents
Door TwoCents (223 reacties) op 29-03-2019 19:24
( PM )
een reactie
avatar van Har82
Door Har82 (62 reacties) op 29-03-2019 19:28
( PM )
Deel 2 met Ezio Auditore da Firenze (alleen die naam al) supertof verhaal en verslavende gameplay. Mijn persoonlijke favoriet.
En deze figurine zou perfect staan tussen mijn figurines van Altair en Ezio
avatar van Rooieduvel
Door Rooieduvel (105 reacties) op 29-03-2019 19:40
( PM )
Ik vind de beste nog steeds Syndicate... puur omdat Londen mijn favoriete stad is.
avatar van Wwereport
Door Wwereport (313 reacties) op 29-03-2019 19:41
( PM )
Beste. Reactie. Ooit.
avatar van AngeloG
Door AngeloG (1671 reacties) op 29-03-2019 19:42
( PM )
Hallo,

Fijn weekend!
avatar van Jeremix89
Door Jeremix89 (58 reacties) op 29-03-2019 19:46
( PM )
Win toch niet
avatar van Freeewillie
Door Freeewillie (25 reacties) op 29-03-2019 19:52
( PM )
Nice
avatar van Johnny_ardenne
Door Johnny_ardenne (94 reacties) op 29-03-2019 20:02
( PM )
Wow
avatar van Elzard_
Door Elzard_ (62 reacties) op 29-03-2019 20:05
( PM )
Ohw vet hij is aan het downloaden morgen maar eens proberen!

Fijn weekend iedereen!
avatar van Frankie
Door Frankie (1643 reacties) op 29-03-2019 20:08
( PM )
Game on!
avatar van Atilim
Door Atilim (96 reacties) op 29-03-2019 20:08
( PM )
seining
avatar van Jvalks
Door Jvalks (252 reacties) op 29-03-2019 20:23
( PM )
Mooie actie!! Iedereen suc6!!
avatar van Renckens
Door Renckens (153 reacties) op 29-03-2019 20:43
( PM )
Vet beeld!
avatar van Davey666
Door Davey666 (222 reacties) op 29-03-2019 20:43
( PM )
Assassin's Creed II, wat een ervaring was dat! En dit Connor beeldje staat trouwens mooi bij mijn Ezio beeldjes :)
avatar van Iersmeisje
Door Iersmeisje (209 reacties) op 29-03-2019 20:45
( PM )
Odyssey is momenteel mijn favoriet. Het lijkt erg op Origins kwa speelwijze, maar toch, ik hou van deze serie! De setting in Parijs en Londen vond ik ook erg tof, zeker omdat ik daar graag kom. Dit beeldje zou het wel helemaal afmaken!
avatar van Darkskedar
Door Darkskedar (297 reacties) op 29-03-2019 20:54
( PM )
Heel gaaf
avatar van TwinRanger
Door TwinRanger (89 reacties) op 29-03-2019 20:57
( PM )
Verzamel zelf ook figures en deze zal zeker een mooie toevoeging worden aan de collectie!
avatar van DeGoeisteKaas
Door DeGoeisteKaas (692 reacties) op 29-03-2019 20:58
( PM )
Dibs!
avatar van Arcadia
Door Arcadia (821 reacties) op 29-03-2019 21:04
( PM )
avatar van Xili_Tollo
Door Xili_Tollo (2655 reacties) op 29-03-2019 21:07
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Succes allemaal!
avatar van Nikaru
Door Nikaru (46 reacties) op 29-03-2019 21:07
( PM )
Vet beeldje!! Need!!
avatar van Veldje63
Door Veldje63 (29 reacties) op 29-03-2019 21:09
( PM )
Origins is op dit moment de grote favo.
avatar van Dre_mk3
Door Dre_mk3 (25 reacties) op 29-03-2019 21:12
( PM )
Nice statue. Ik doe graag mee. Qua gameplay zijn Origins en Oddysee topgames, maar qua sfeer en stijl vind ik deel 2 de beste
avatar van FemaleMagician
Door FemaleMagician (407 reacties) op 29-03-2019 21:13
( PM )
Nog altijd in love met Ezio serie, Fijn weekend.
avatar van Megafire777
Door Megafire777 (36 reacties) op 29-03-2019 21:17
( PM )
Op het moment toch echt oddysey. Maar ben een fab can elke ac op gameplay van ac1 na dan
avatar van Rebbels
Door Rebbels (129 reacties) op 29-03-2019 21:26
( PM )
Wauw wat een detail, altijd zeer veel respect gehad voor de mensen die deze figurines maken, precisiewerk! Topstuk!
avatar van Skadaba
Door Skadaba (8 reacties) op 29-03-2019 21:35
( PM )
tof
avatar van Vinny_1888
Door Vinny_1888 (279 reacties) op 29-03-2019 21:36
( PM )
Fijn weekend!!!
avatar van Azkirby
Door Azkirby (324 reacties) op 29-03-2019 21:36
( PM )
Wat een vette statue! Fijn weekend allemaal
avatar van Md_73
Door Md_73 (226 reacties) op 29-03-2019 21:46
( PM )
Weer een mooie prijs! Goed weekend allemaal!
avatar van J0p3Y
Door J0p3Y (15 reacties) op 29-03-2019 21:55
( PM )
Assassin's Creed fan van het eerste uur. Helaas de laatste jaren simpelweg te weinig tijd om alles te spelen. Hopelijk ga ik dat later inhalen, net als mijn Uncharted avonturen. :-)
Nice weekend!
avatar van Sjordi
Door Sjordi (376 reacties) op 29-03-2019 21:58
( PM )
AC2 is the best! Goed weekend!
avatar van BudgetXander
Door BudgetXander (10 reacties) op 29-03-2019 22:01
( PM )
Ik wil winnen.
avatar van Jann3k3
Door Jann3k3 (213 reacties) op 29-03-2019 22:04
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Vitaquest
Door Vitaquest (501 reacties) op 29-03-2019 22:08
( PM )
fijn weekend
avatar van DeX97
Door DeX97 (565 reacties) op 29-03-2019 22:14
( PM )
Ziet er vet uit! Fijn weekend iedereen
avatar van Gamer1967
Door Gamer1967 (86 reacties) op 29-03-2019 22:19
( PM )
Happy gaming !
******************
avatar van Schoenieman
Door Schoenieman (842 reacties) op 29-03-2019 22:45
( PM )
De AC met Ezio toch wel de tofste :) Black Flag was ook een welkome verassing. Connor past mooi bij de andere AC figurines
avatar van KnightAnon
Door KnightAnon (8 reacties) op 29-03-2019 22:49
( PM )
Hier wil ik wel mijn geluk op proberen!

Moet vast wel ergens ruimte hebben...
avatar van Ghostly
Door Ghostly (482 reacties) op 29-03-2019 22:59
( PM )
Brotherhood en dan blackflag!

Fijn weekend allemaal
avatar van Ffs21
Door Ffs21 (183 reacties) op 29-03-2019 23:09
( PM )
Assasins creed 2 is by far mijn favoriete AC game, daarentegen deel 3 meh... maar verdomd wat is die statue gaaf! Fijn weekend budgeteers!
avatar van BeWanno
Door BeWanno (341 reacties) op 29-03-2019 23:11
( PM )
Heb deze nooit gespeeld, maar kan hem binnenkort proberen met gold editie van de laatste AC zat die er mooi bij :)
avatar van RocketMad
Door RocketMad (53 reacties) op 29-03-2019 23:17
( PM )
Black Flag was mijn favo uit de reeks. Alles na Unity viel wat tegen. Fijn weekend!
avatar van Paladijn
Door Paladijn (75 reacties) op 29-03-2019 23:41
( PM )
Ac origins momenteel. Voelt anders dan de oude ac. Niet perse slechter. Maar anders, is wel wennen. Vooral de combat. Egypte is wel erg mooi vormgegeven in deze game, voelt bijna de woestijnzand tussen je tenen.

Toffe actie weer budgetgaming!
avatar van GrimoireHunter
Door GrimoireHunter (115 reacties) op 29-03-2019 23:47
( PM )
Mooi
avatar van Berends
Door Berends (202 reacties) op 30-03-2019 00:46
( PM )
nice man! fijn weekend allen btf! time
avatar van Harrymokkel
Door Harrymokkel (11 reacties) op 30-03-2019 00:47
( PM )
Toch wel Black Flag, heb erg goede herinneringen aan dat spel.
avatar van Johandy
Door Johandy (1488 reacties) op 30-03-2019 07:48
( PM )
AC Odyssey is favoriet voor mij.
avatar van Grumpmeister
Door Grumpmeister (32 reacties) op 30-03-2019 08:30
( PM )
Die is wel erg gaaf.

Voor mij is Black Flag de favoriet. Ik denk ook voor een groot deel vanwege de insteek en setting. Veel tijd in gestoken iig
avatar van Xsana
Door Xsana (155 reacties) op 30-03-2019 08:46
( PM )
Ik twijfel toch tussen ac2 en black flag. Als ik dan echt een favo moet pakken kies ik dan voor black flag. Vind het thema en de setting fantatastisch
avatar van Marlies16
Door Marlies16 (103 reacties) op 30-03-2019 08:53
( PM )
Een prachtige Connor figurine, Black Flag is mijn favoriet.
Iedereen een heel fijn weekend.
avatar van Eastwood-Tjibbe
Door Eastwood-Tjibbe (62 reacties) op 30-03-2019 08:54
( PM )
Ben met een hele AC Marathon bezig. Deze miste ik nog omdat ie nog niet op PS4 uit was. Nu kan ik weer verder . Maar pas na Sekiro haha.

Fijn weekend allen!
avatar van Megatobii
Door Megatobii (66 reacties) op 30-03-2019 09:17
( PM )
Deze Connor figurine zou mooi staan bij mij collectie Black Flag is 1 van mijn favorieten, maar moet zeggen ik heb zeker ook genoten van odyssey Fijn weekend allemaal!
avatar van Zhetje
Door Zhetje (52 reacties) op 30-03-2019 09:28
( PM )
Fijn weekend allemaal!!!
avatar van Eagle Eye
Door Eagle Eye (58 reacties) op 30-03-2019 09:48
( PM )
Het, ik heb er al 2 vaag eerdere series... En 3e zou niet verkeerd zijn! Fijn weekend!
avatar van Schlitt
Door Schlitt (50 reacties) op 30-03-2019 10:02
( PM )
wow
avatar van Crocky312
Door Crocky312 (46 reacties) op 30-03-2019 10:03
( PM )
Dat is een gruwelijk beeldje, ik doe mee
avatar van Dicapo
Door Dicapo (3434 reacties) op 30-03-2019 10:06
( PM )
Wow heel gaaf! Mijn favoriete AC is nog steeds deel 2 maar deze statue zou mooi staan in m'n collectie!
avatar van OrisonTT
Door OrisonTT (15 reacties) op 30-03-2019 10:21
( PM )
Deze zou briliant zijn! Enige statue van AC die ik nog niet heb.
Vanaf game 1 groots fan. Deze serie heeft mijn interesse in geschiedenis aangewakkerd en sindsdien nooit meer losgelaten! AC 2 wat mij betreft nog steeds de beste
avatar van Randy6919
Door Randy6919 (1 reacties) op 30-03-2019 10:28
( PM )
Ik ben al zooo lang opzoek naar deze figurine het zou geweldig zijn om deze te winnen, dan is voor mij de verzameling compleet. 1 vd beste AC games blijft toch 3 voor mij, Conor is nogal badass met z'n tomahawk en de rest van zijn arsenaal aan wapens
avatar van Nurkje
Door Nurkje (106 reacties) op 30-03-2019 11:04
( PM )
Genoten van elke AC game, maar het meest tijd gestopt in Black flag.

Fijn weekend

avatar van Mave XI
Door Mave XI (117 reacties) op 30-03-2019 11:08
( PM )
Sws was deel 1 het beste!
Alles was nieuw en uniek.

Figurine is wel tof!!
avatar van PeterA
Door PeterA (57 reacties) op 30-03-2019 11:13
( PM )
Fijn weekend allen :) Heb er zin in
avatar van HerrJosti
Door HerrJosti (19 reacties) op 30-03-2019 11:26
( PM )
Het is bijna te mooi weeer om te gamen
Fijn weekend!
avatar van Niels_w
Door Niels_w (119 reacties) op 30-03-2019 11:33
( PM )
Fijn weekend! Zo maar ff de remaster van ac III bestellen!
avatar van Thijmir
Door Thijmir (3 reacties) op 30-03-2019 11:53
( PM )
Ik vond ze allemaal awsome maar black flag heb ik zoooveeels te vaak gespeeld en blijft mijn nummer 1
avatar van Denneke
Door Denneke (54 reacties) op 30-03-2019 14:44
( PM )
Vet!
avatar van Quonar
Door Quonar (8 reacties) op 30-03-2019 14:57
( PM )
Net klaar met downloaden van ACIII Remastered.
Vet dat ie gratis was met season pass van AC Odyssey

De Ezio trilogie was toch wel een van mijn favorieten uit de serie, al moet ik toegeven dat de Odyssey combat-style toch wel erg lekker speelt.
avatar van Mmootje
Door Mmootje (104 reacties) op 30-03-2019 15:01
( PM )
Brotherhood
avatar van Grijzevos
Door Grijzevos (61 reacties) op 30-03-2019 15:28
( PM )
Noice
avatar van 555444zzz
Door 555444zzz (44 reacties) op 30-03-2019 17:35
( PM )
HEEL GAAF! Fijn weekend nog
avatar van Frans31
Door Frans31 (22 reacties) op 30-03-2019 18:24
( PM )
Mooi beeldje, fijn game weekeind allemaal
avatar van Emc2
Door Emc2 (119 reacties) op 30-03-2019 20:00
( PM )
Tof beeldje!
avatar van Wesseltje2001
Door Wesseltje2001 (7 reacties) op 30-03-2019 20:17
( PM )
Super vet! Had donderdag de steelbook met game al gekregen. Nu druk aan het spelen! Iedereen fijn weekend.
avatar van Maurin31
Door Maurin31 (117 reacties) op 30-03-2019 21:28
( PM )
Zeer mooi beeldje!

Fijn weekend allemaal!!!
avatar van MartPS4
Door MartPS4 (377 reacties) op 30-03-2019 21:41
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Opel5
Door Opel5 (24 reacties) op 30-03-2019 22:12
( PM )
Nice deze zal zeker een mooi plekje krijgen als ik win
avatar van Remedy
Door Remedy (685 reacties) op 30-03-2019 22:17
( PM )
Goed weekend allen. Nu bezig met Trackmania om weer richting bij de 1000 besten te horen. Ik was afgedaald naar plaats 120000 haha
avatar van Phantom20099
Door Phantom20099 (91 reacties) op 30-03-2019 22:28
( PM )
#doeslief iedereen
avatar van Pujos_pl
Door Pujos_pl (94 reacties) op 30-03-2019 23:11
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Indo1991
Door Indo1991 (143 reacties) op 30-03-2019 23:22
( PM )
Sinds Assassin creed 1 fan, het was een van de eerste games die ik speelde toen de ps3 pas uit Was.
Altair was zeker een goed character,vooral tijdens ac revelations
Zag je meer van zijn verleden,die vol mysterie zat.
Die ook zijn verhaal mooi afsloot.
De mystery achter desmond miles vond ik ook best interessant.
Je zat vast in een lab,wie zijn die mysterieuze mensen?
Op het einde had je altijd vragen.
Tot we met ezio speelde, de Jongen die dol Was op vrouwen.
Groeide op tot master of Assassin.
Zijn verhaal was zeker interessant,rn vooral een baddass.
Mooi Was dat zijn verhaal en van altair samen werden afgesloten.
En toen begon de reis met Connor.
Een indiaan waarvan zijn moeder omkwam op een aanslag van de templiers.
Ging hij op jacht die zijn dorp hebben vernietig.
Hij dode zelf zijn vader.
En we sloten af met het verhaal van desmon miles.
Al is het na deel 3 het verhaal in de modern setting steeds minder en minder in de achtgrond.
Wat ik nu enorm mis in de Assassin serie.
Ik zou zeker ook dit connor statue een mooi plekje geven.
En enorm blij zijn
Altair,ezio,Connor zijn mijn favoriete asassins charters
avatar van Richard77
Door Richard77 (13 reacties) op 30-03-2019 23:24
( PM )
Wil ik hebbuh
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (620 reacties) op 31-03-2019 00:05
( PM )
Fijn weekend, wat is ie mooi
avatar van Rudy1982
Door Rudy1982 (19 reacties) op 31-03-2019 00:42
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Surkow
Door Surkow (88 reacties) op 31-03-2019 00:46
( PM )
Gave actie! Zelf ben ik nog van plan de andere Assassin's Creed delen te spelen voor ik aan III begin.

Prettig weekend!

avatar van Cread0r
Door Cread0r (234 reacties) op 31-03-2019 00:51
( PM )
Oi! Fijn weekend!
avatar van ThaBEN
Door ThaBEN (1655 reacties) op 31-03-2019 08:08
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Iveaux
Door Iveaux (44 reacties) op 31-03-2019 08:24
( PM )
Moi! I'm in!
avatar van Alex
Door Alex (6655 reacties) op 31-03-2019 10:17
( PM )
Nice one! Fijn weekend!
avatar van Marty84
Door Marty84 (1171 reacties) op 31-03-2019 10:35
( PM )
Die past nog wel mooi in de collectie. Fijne zondag!
avatar van Dadaveke
Door Dadaveke (79 reacties) op 31-03-2019 11:06
( PM )
Prettig weekend allemaal !!!!!
avatar van Coentjemeloentje
Door Coentjemeloentje (1 reacties) op 31-03-2019 13:00
( PM )
Deze zou ik zo graag wille 0_o
avatar van MilanSven
Door MilanSven (1253 reacties) op 31-03-2019 13:56
( PM )
1 van de weinige uit de serie die ik (nog) niet gespeeld heb.. Ik ben nu bezig met Odyssey. Ook weer een fantastische game!
avatar van Coachman1978
Door Coachman1978 (591 reacties) op 31-03-2019 15:54
( PM )
mooi beeld
avatar van Darkkoet
Door Darkkoet (126 reacties) op 31-03-2019 17:10
( PM )
Weekend!
avatar van Kosmonaut
Door Kosmonaut (106 reacties) op 31-03-2019 17:29
( PM )
Ik wil ook meedoen!
avatar van Lpfan112
Door Lpfan112 (148 reacties) op 31-03-2019 17:43
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Jeffrew
Door Jeffrew (657 reacties) op 31-03-2019 18:44
( PM )
Leuk om na al die jaren weer AC3 te kunnen doen. Deze ga ik net als de PS3 ook weer platinum spelen!
avatar van PaladijnFRL
Door PaladijnFRL (1 reacties) op 31-03-2019 20:01
( PM )
AC2 is toch wel de beste

Beeldje kan mooi naast Geralt in de vitrine staan
avatar van Doc81
Door Doc81 (159 reacties) op 31-03-2019 21:21
( PM )
Yes, ik hoop dat ik nog kans maak, ik ben nog bezig alle AC uit te spelen, AC (AltaiŽr) en AC 2 (Ezio) heb ik al achter de rug, ben nu bezig met AC brotherhood.
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1868 reacties) op 05-04-2019 13:05
( PM )
Heel erg bedankt BG team!
avatar van Malistix
Door Malistix (1127 reacties) op 09-04-2019 12:35
( PM )
Ik doe mee!!