Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze Week in de Winkels: Super Dragon Ball Heroes

Na de stormloop aan games in maart, is het begin april weer even rustig. Vooral de Switch krijgt nog een mooie titel erbij in de vorm van Super Dragon Ball Heroes: World Mission. Daarnaast komt er een spookwitte doorzichtige controller uit voor de Xbox One een aanpasbare controller voor de PS4, de Nacon Revolution Unlimited Pro. Voor de rest is het relatief rustig. Even bijkomen dus, of zit er toch iets bij van jouw gading?

Switch
Bomber Crew Complete Edition
Darksiders Warmastered Edition
Super Dragon Ball Heroes: World Mission

PS4
Bomber Crew Complete Edition
Nacon Revolution Unlimited Pro Official PS4 Controller

Xbox one
Xbox One Wireless Controller Phantom White Special Edition

Blu-Ray
Annihilation
Beautiful Boy
Bon Bini Holland 2
Galveston
Kursk
Pet Sematary (Remasterd 2019) (4K Ultra HD)
Pet Sematary (Remasterd 2019)
The Grinch
The Grinch (2D+3D)
The Grinch (4K Ultra HD)
The Nutcracker and the Four Realms
Vikings - Seizoen 5.1

Laatste reacties

avatar van Josplays
Door Josplays (591 reacties) op 01-04-2019 09:39
( PM )
Yeah Super Dragon Ball Heroes: World Mission! Al een tijdje in de pre-order staan. Hoop wel dat ik Yoshi's Crafted World voor die tijd uitgespeeld heb.
avatar van MarkDG
Door MarkDG (1224 reacties) op 01-04-2019 09:40
( PM )
Super Dragon Ball Heroes vorige week dinsdag al binnen van Nedgame, lol. Leuk spel! Heel veel content en een verrassend pittig combatsysteem.
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8958 reacties) op 01-04-2019 09:43
( PM )
Is SDBH niet hetzelfde als Colloseum in Xenoverse 2? Vond daar echt helemaal niks aan .
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2434 reacties) op 01-04-2019 09:50
( PM )
BORDERLANDS: GAME OF THE YEAR ENHANCED

Jongens deze game komt woensdag uit?
Waar kan ik deze kopen? Zit me rot te zoeken..
Het was me favo ps3 game.
En in wil hem echt opnieuw spelen in 4K HDR als warm makertje voor 3
avatar van Josplays
Door Josplays (591 reacties) op 01-04-2019 10:45
( PM )
Quote:
BORDERLANDS: GAME OF THE YEAR ENHANCED

Jongens deze game komt woensdag uit?
Waar kan ik deze kopen? Zit me rot te zoeken..
Het was me favo ps3 game.
En in wil hem echt opnieuw spelen in 4K HDR als warm makertje voor 3


Weet je zeker dat het geen 1 april grap is?

Echter hier is wat ik kon vinden op de Steam store: "If you already own Borderlands or Borderlands GOTY on Steam, you have already been granted this product on your Steam account at no extra cost. Please do not repurchase Borderlands GOTY Enhanced.".

Ik heb nergens iets gelezen over een console versie though.
avatar van Brolynick
Door Brolynick (446 reacties) op 01-04-2019 11:33
( PM )
Quote:
BORDERLANDS: GAME OF THE YEAR ENHANCED

Jongens deze game komt woensdag uit?
Waar kan ik deze kopen? Zit me rot te zoeken..
Het was me favo ps3 game.
En in wil hem echt opnieuw spelen in 4K HDR als warm makertje voor 3


Sowieso digitaal op 3 april maar fysiek is nog niet bekend. In Amerika geven ze het alleen fysiek uit in Gamestop, weet niet hoe het hier zal zijn
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2434 reacties) op 01-04-2019 12:12
( PM )
Quote:
[..]


Weet je zeker dat het geen 1 april grap is?

Echter hier is wat ik kon vinden op de Steam store: "If you already own Borderlands or Borderlands GOTY on Steam, you have already been granted this product on your Steam account at no extra cost. Please do not repurchase Borderlands GOTY Enhanced.".

Ik heb nergens iets gelezen over een console versie though.

ja beetje domme timing zie ik haha.
anyway het is GEEN 1 april grap maar ik vind amper info.
@brolynick hmm alleen gamestop ? lame.
dan maar digitaal
avatar van Davidov
Door Davidov (9267 reacties) op 01-04-2019 14:22
( PM )
Annihilation en Pet Sematary voor mij
avatar van EEK79
Door EEK79 (1728 reacties) op 01-04-2019 20:26
( PM )
Quote:
[..]

ja beetje domme timing zie ik haha.
anyway het is GEEN 1 april grap maar ik vind amper info.
@brolynick hmm alleen gamestop ? lame.
dan maar digitaal


Begreep dat er inderdaad maar 2 winkels discversies uitbrengen. Verder digitaal.