Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Update: YGZ: 10% korting op alles

update: omdat de code zondag aan het begin van de dag niet werkte, kun je de kortingscode gebruiken tot maandag 18:00.

Deze maand bestaat YGZ.nl (voorheen Yourgamezone) 10 jaar. 2 weken geleden was er daarom 10% korting op alles. Mocht je nou net dat kortingsweekend gemist hebben, dan is er goed nieuws! Dit weekend is er opnieuw 10% korting op alles bij YGZ.nl. Gebruik de code: GEMIST

Deze actie kan niet met terugwerkende kracht worden gebruikt en werkt niet met andere codes. De actie code is geldig vanaf 30-03-2019t/m 31-03-2019

Bedankt voor het melden: Luna

Laatste reacties

avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (185 reacties) op 30-03-2019 09:42
( PM )
Toch weer leuk
avatar van Nitrorcr
Door Nitrorcr (822 reacties) op 30-03-2019 09:53
( PM )
Weer wat besteld. Dank YGZ!
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (25506 reacties) op 30-03-2019 10:40
( PM )
Jongens. Niet om het een of ander. Maar volgens mij hebben ze van een paar titels de prijs verhoogd.

*Pakt popcorn*
avatar van Josplays
Door Josplays (526 reacties) op 30-03-2019 10:42
( PM )
Quote:
Jongens. Niet om het een of ander. Maar volgens mij hebben ze ban een paar titels de prijs verhoogd.

*Pakt popcorn*

avatar van TrafalgarLaw
Door TrafalgarLaw (670 reacties) op 30-03-2019 11:28
( PM )
In sommige instanties zijn PS4 games tot wel €6 euro duurder dan de XB1 versie dus

FUCK. DAT.
avatar van Nilis007
Door Nilis007 (215 reacties) op 30-03-2019 15:20
( PM )
Toch maar link's awakening voor de switch besteld voor 48 euro met punten. Die zal t komende jaar niet snel goedkoper worden verwacht ik
avatar van Lenilyn
Door Lenilyn (62 reacties) op 30-03-2019 15:43
( PM )
Tja, heb maar Destiny Connect en The Alliance Alive beiden voor switch in de pre-order gezet bij ze, 45 per stuk is ok, en ik wil ze best wel graag op release spelen, ben blij dat ik The Alliance Alive voor 3DS nog niet geimporteerd had.

Ook een aparte order geplaatst voor beiden Pokémon Sword en Shield, 48,56 per stuk is best een koopje als je kijkt naar andere winkels die de game aanbieden voor 60. Wel duurder alsnog dan vorige Pokémon games helaas, maar ja het is Switch he.
avatar van Mark4567
Door Mark4567 (22 reacties) op 30-03-2019 16:05
( PM )
super neptunia is ook duurder en Crash Team Racing Nitro-Fueled - PS4

Sniper Elite V2 Remastered - PS4
die is nu ook omhoog gegaan
Little Friends: Dogs & Cats - Switch van 35 naar 38
maar niet alles is omhoog gegaan
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6845 reacties) op 30-03-2019 16:18
( PM )
Quote:
In sommige instanties zijn PS4 games tot wel €6 euro duurder dan de XB1 versie dus

FUCK. DAT.


Oei. 6 euro... Tijd om mijn spaargeld uit de Zwitserse banken te verhuizen naar mijn betaalrekening.
avatar van Aceje
Door Aceje (244 reacties) op 30-03-2019 17:12
( PM )
Quote:
[..]


Oei. 6 euro... Tijd om mijn spaargeld uit de Zwitserse banken te verhuizen naar mijn betaalrekening.


Laten we wel wezen dit prijsverschil is nergens voor nodig en tamelijk absurd.
avatar van Nickachu
Door Nickachu (790 reacties) op 30-03-2019 17:13
( PM )
Quote:
[..]


Laten we wel wezen dit prijsverschil is nergens voor nodig en tamelijk absurd.

Want? Waren Switch games maar 6 euro duurder dan de PS4 variant...
avatar van Tallon 4 NL
Door Tallon 4 NL (1265 reacties) op 30-03-2019 17:24
( PM )
Wat een gezever altijd over die prijzen. Elders kopen is ook een optie natuurlijk

Bij elke aanbieding van welke webwinkel dan ook, steeds hetzelfde verhaal
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (6021 reacties) op 30-03-2019 17:27
( PM )
Shenmue 1 en 2 voor de Xbox is wel een leuke prijs voor iets meer dan 17 euro.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6845 reacties) op 30-03-2019 20:33
( PM )
Quote:
[..]


Laten we wel wezen dit prijsverschil is nergens voor nodig en tamelijk absurd.


Vraag, aanbod, prijs. Allemaal connected. Heilige driehoek.
avatar van SSJDennis
Door SSJDennis (105 reacties) op 30-03-2019 23:45
( PM )
Helaas de switch hier maar liefst 45€ duurder dan alle andere shops
avatar van Snakesonic
Door Snakesonic (724 reacties) op 31-03-2019 09:32
( PM )
Code werkt vandaag al niet meer.
avatar van ShiftyInc
Door ShiftyInc (68 reacties) op 31-03-2019 09:37
( PM )
Code werkt geeneens meer. weer een slappe hap van YGZ.
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8819 reacties) op 31-03-2019 10:38
( PM )
Zou inderdaad net wat bestellen, maar de code werkt niet meer. Dan maar niet.
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10145 reacties) op 31-03-2019 11:03
Rol: Administrator
( PM )
Ik heb ze een mail gestuurd, wellicht een foutje.
avatar van Gebruikersnaam
Door Gebruikersnaam (369 reacties) op 31-03-2019 13:19
( PM )
Heb er zelf gebruikt van gemaakt en Pokémon Sword alvast besteld. Voor 48,50 ga ik hem waarschijnlijk niet meer tegenkomen en op release krijgen. Ook altijd goede ervaringen gehad met YGZ.
avatar van ForeverDreams
Door ForeverDreams (6 reacties) op 31-03-2019 15:19
( PM )
code werkte idd afgelopen nacht niet. Net wel, dus nog eens 2 games gepreorderd... maakt 5 games om naar uit te kijken :)
avatar van Bossun
Door Bossun (139 reacties) op 31-03-2019 15:22
( PM )
Trails of cold steel er mee gekocht
avatar van Phaeli
Door Phaeli (1568 reacties) op 31-03-2019 16:15
( PM )
Little Dragon's Cafe voor de PS4 gekocht.
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8819 reacties) op 31-03-2019 17:30
( PM )
Ja lekker dan. Nu is het alsnog een maart aankoop geworden terwijl het een april aankoop had kunnen zijn :'(
avatar van Timmerito
Door Timmerito (2099 reacties) op 31-03-2019 17:35
( PM )
Quote:
Ja lekker dan. Nu is het alsnog een maart aankoop geworden terwijl het een april aankoop had kunnen zijn :'(


Annuleren dan maar en hem morgen opnieuw bestellen
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8819 reacties) op 31-03-2019 18:32
( PM )
Quote:
[..]


Annuleren dan maar en hem morgen opnieuw bestellen


Nah dat zorgt alleen maar voor extra werk. Zou een beetje flauw zijn :-P.
avatar van Lisa
Door Lisa (1828 reacties) op 31-03-2019 23:36
( PM )
Thanks! Link's Awakening en Pokémon Shield maar gepreorderd
avatar van Redouan13
Door Redouan13 (313 reacties) op 01-04-2019 00:38
( PM )
Quote:
Thanks! Link's Awakening en Pokémon Shield maar gepreorderd


Nadat ik je berichtje had gelezen , heb ik ze ook beide besteld. bedankt voor je tip
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (304 reacties) op 01-04-2019 10:46
( PM )
is dit ook een 1 april grap, of zijn die prijzen echt?
avatar van DV
Door DV (35 reacties) op 01-04-2019 15:09
( PM )
Eindelijk Skyrim maar eens gekocht
avatar van Henkskills
Door Henkskills (763 reacties) op 01-04-2019 22:17
( PM )
Toch nog maar ff snel Link's Awakening gekocht, ook al is de release date nog niet bekend.