Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

De PlayStation Plus games van augustus zijn bekend

Morgen is het alweer 1 augustus en dat betekent dat er weer nieuwe spellen te downloaden zijn voor de mensen die over PlayStation Plus beschikken. De komende maand wordt het racen (Eventueel in VR) en schieten maar, want jullie kunnen aan de slag met:

- WipEout Omega Collection
- Sniper Elite 4: Italia

Laatste reacties

avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (7110 reacties) op 31-07-2019 18:18
( PM )
Wait whuuut. 2 topgames die ik al wilde kopen ooit. Lekker!
avatar van Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1484 reacties) op 31-07-2019 18:29
( PM )
Top maandje hoor!
avatar van Care
Door Care (24161 reacties) op 31-07-2019 18:34
( PM )
WipeOut lekker in VR spelen. Sniper 4 met schoenieman platinum gaan halen.
avatar van HyrulePrincess
Door HyrulePrincess (55 reacties) op 31-07-2019 18:37
( PM )
NICCCCEEEEEE en vr
avatar van Reiverdemon
Door Reiverdemon (788 reacties) op 31-07-2019 19:02
( PM )
Playstation is weer lekker bezig.
Misschien dat ze het geklaag hoorden van iedereen helemaal in Japan.

WipEout zat ik al lang op te azen. Sniper schijnt soms goed te zijn en soms slecht.
avatar van Akyno
Door Akyno (91 reacties) op 31-07-2019 19:12
( PM )
Top. Wou wipeout al uitproberen met de VR mode. Sniper Elite lijkt me ook wel interessant. Laat maar komen!
avatar van Arteroot
Door Arteroot (60 reacties) op 31-07-2019 19:42
( PM )
Kak, had ik WipeOut toch moeten inleveren bij de Gamemania xD
avatar van The Hamster
Door The Hamster (1329 reacties) op 31-07-2019 21:27
( PM )
Haha zuinigjes hoor
avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (95 reacties) op 31-07-2019 21:33
( PM )
Goed maandje weer
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (237 reacties) op 31-07-2019 21:41
( PM )
wipeout is mij te hardcore '105 euro' aan waarde, wie houden ze nu voor de gek?
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (15303 reacties) op 31-07-2019 21:51
( PM )
Not that bad at all!
avatar van DKUp
Door DKUp (299 reacties) op 31-07-2019 23:26
( PM )
Niks mis mee deze maand.
avatar van Immortal
Door Immortal (93 reacties) op 31-07-2019 23:40
( PM )
Erg goed!!
avatar van JustDippiN
Door JustDippiN (34 reacties) op 01-08-2019 00:01
( PM )
lekkah
avatar van JSKU
Door JSKU (228 reacties) op 01-08-2019 02:58
( PM )
Net als vorige maand, klinkt het iets te mooi om waar te zijn...
avatar van Davidov
Door Davidov (9448 reacties) op 01-08-2019 03:06
( PM )
Zeker niet slecht
Weet iemand hoe moeilijk WipeOut is voor beginners?
avatar van Xili_Tollo
Door Xili_Tollo (2666 reacties) op 01-08-2019 06:50
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
top maandje weer!
avatar van Nickachu
Door Nickachu (857 reacties) op 01-08-2019 06:52
( PM )
Mooie maand! Wipeout heb ik al, maar sniper elite of niet.
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (325 reacties) op 01-08-2019 07:46
( PM )
wipeout vond ik vroeger niet veel aan, maar sniper die blijft mooi. Dit deel ken ik niet, dus ik ben blij :)
avatar van ScarAce1989
Door ScarAce1989 (115 reacties) op 01-08-2019 07:55
( PM )
Heb ze allebei al. Prima games.
avatar van BadgerMushroom
Door BadgerMushroom (10 reacties) op 01-08-2019 09:28
( PM )
Beide games al fysiek in bezit. Wipeout voor twee tientjes VR gekocht, nog nauwelijks gespeeld eerlijk gezegd, maar het zag er wel heel gaaf uit in VR!

Sniper Elite heeft echt een heerlijk sfeertje! Prima vermaak!
avatar van ClickyButton
Door ClickyButton (30 reacties) op 01-08-2019 09:47
( PM )
Wipeout is echt een topgame, tijd om weer in te stappen! Nog nooit een sniper game gespeeld ben benieuwd.
avatar van DutchChewbacca
Door DutchChewbacca (393 reacties) op 01-08-2019 11:21
( PM )
Nice
avatar van Danter0
Door Danter0 (286 reacties) op 01-08-2019 11:37
( PM )
Quote:
'105 euro' aan waarde, wie houden ze nu voor de gek?


Dit voelt inderdaad een beetje als onnodige spierballen taal van Sony maar aan de andere kant:

- WipEout Omega Collection

We gaan er gewoon van genieten (althans trachten).
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (421 reacties) op 01-08-2019 23:13
( PM )
Sniper Elite al een tijd geleden uitgespeeld, prima game hoor.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (489 reacties) op 02-08-2019 06:06
( PM )
leuk heb wipeout ooit gekocht en nog niet gespeeld, maar ik hoef in ieder geval geen plus te hebben of 1 account om het te kunnen spelen
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (489 reacties) op 02-08-2019 06:07
( PM )
Quote:
Playstation is weer lekker bezig.
Misschien dat ze het geklaag hoorden van iedereen helemaal in Japan.

WipEout zat ik al lang op te azen. Sniper schijnt soms goed te zijn en soms slecht.


wat kost wipeout nou 15-20 euro? voor die prijs hoef je er niet op te asen lijkt mij, maar ok
avatar van Sp4re
Door Sp4re (370 reacties) op 02-08-2019 10:50
( PM )
WipeOut al uitgespeeld. Maar sniper elite heb ik nog niet. Klinkt als een goede stealth game dus die ga ik eens proberen
avatar van FOX-Inc