Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

PlayStation Plus games van september zijn bekend!

Het is alweer bijna 1 september dus dat betekend ook weer nieuwe games met voor de mensen met het plus abonnement. Deze maand kun je aan de slag als Batman in Batman Arkham Knight. Mocht je nu niet zo van Batman houden, dan is er ook nog Darksiders III die je zou kunnen proberen. Dit deel moet niet zo goed zijn als de voorgaande twee, maar je kunt hem nu wel even proberen!

Vanaf 3 september te downloaden
-Batman Arkham Knight
-Darksiders III

Verlaat PlayStation Plus op 3 september
-WipEout Omega Collection
-Sniper Elite 4

Laatste reacties

avatar van Reiverdemon
Door Reiverdemon (841 reacties) op 28-08-2019 19:34
( PM )
Batman al gespeeld, maar die combat is zo goed. Graag nog een keer.
avatar van Immortal
Door Immortal (104 reacties) op 28-08-2019 19:37
( PM )
Oke, niet helemaal mijn ding. Maar oke.
avatar van Cheesychu90
Door Cheesychu90 (62 reacties) op 28-08-2019 19:43
( PM )
Darksiders 3 nice, nog niet gespeeld deel 1 en 2 wel al.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8806 reacties) op 28-08-2019 20:01
( PM )
Prima maand ook al heb ik Batman wel al, maar Darksiders III had ik nog steeds niet gekocht
avatar van The Hamster
Door The Hamster (2187 reacties) op 28-08-2019 20:04
( PM )
Darksiders 3 is wel een dikke titel om zo weg te geven. Vrij recent ook. Valt me van je mee Sony. Batman is ook helemaal niet verkeerd.
avatar van MJB
Door MJB (3361 reacties) op 28-08-2019 20:53
( PM )
Darksiders 3 ... vet
avatar van Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1531 reacties) op 28-08-2019 21:07
( PM )
Top maandje hoor!
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (512 reacties) op 28-08-2019 21:39
( PM )
darksiders 1 en 2 volgens mij 2x gekocht (ook op de 360) en nog niet gespeeld, batman niet zeker of dit die ene is die toen 12 euro of iets was in de ps store.. maar ja gekocht is net iets meer van mij dan plus.. liefst heb ik alles op disc dan heb ik nooit geen problemen met locks. kan de game op 20 accounts spelen en ook uitlenen.. leen je een digitale game uit locken ze alles.
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (308 reacties) op 28-08-2019 21:55
( PM )
Klopt het dat bij darksiders bijna geen geluid is? Ik speelde darksiders deel 2 en de npcs praten niet eens. Het is alleen stukjes tekst selecteren.
avatar van MatB20
Door MatB20 (798 reacties) op 28-08-2019 22:46
( PM )
Geweldige maand hoor! Heb mijn PlayStation weer afgestoft en gaat voorlopig nier meer uit
avatar van Nickachu
Door Nickachu (919 reacties) op 28-08-2019 23:00
( PM )
Wederom mooie maand. Denk niet dat ik deze games ga spelen, maar wel 2 triple A games dus er mag niet geklaagd worden.
avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (112 reacties) op 29-08-2019 00:47
( PM )
2 vette games, Batman al gespeeld, maar heb zin om Darksiders 3 te proberen..
avatar van AngeloG
Door AngeloG (1956 reacties) op 29-08-2019 08:09
( PM )
Uitstekende maand van PlayStation! Darksiders III is dan geen topper zoals ik begreep maar kan mij voorstellen dat je hem graag gaat spelen als je de 1e en 2e hebt gespeeld.
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (350 reacties) op 29-08-2019 08:10
( PM )
Echt he, heb ik DS3 net een maand of 2 geleden gekocht. die is snel gezakt dat hij nu al in de gratis-hoek zit.
avatar van Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1531 reacties) op 29-08-2019 08:44
( PM )
Quote:
Klopt het dat bij darksiders bijna geen geluid is? Ik speelde darksiders deel 2 en de npcs praten niet eens. Het is alleen stukjes tekst selecteren.


Is helaas een bug in de game (op de PS4 in ieder geval).
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (15357 reacties) op 29-08-2019 09:23
( PM )
Yes, Arkham Knight!
avatar van Kobrakay
Door Kobrakay (969 reacties) op 29-08-2019 10:38
( PM )
Zo dat is wel een heel mooie maand, bijna spijt ervan dat ik geen PS Plus meer heb
avatar van Mouser112
Door Mouser112 (708 reacties) op 29-08-2019 11:33
( PM )
Fysieke games Kun je nog inleveren bij Gamemania. Darksiders 3 is momenteel 20 euro korting waard op een nieuwe game zoals borderlands en Batman leverde me vanmorgen 5,40 op.
avatar van Benenstrekken
Door Benenstrekken (641 reacties) op 29-08-2019 15:17
( PM )
Quote:
Oke, niet helemaal mijn ding. Maar oke.


Ironisch van iemand met een Batman avatar .
avatar van Phaross
Door Phaross (1124 reacties) op 29-08-2019 17:53
( PM )
Quote:
Zo dat is wel een heel mooie maand, bijna spijt ervan dat ik geen PS Plus meer heb


En iedereen is vergeten dat we voorheen ook PS Vita games, PS3 games en PS4 games kregen en soms als bonus er ook nog een PSVR game bovenop... :'(
avatar van Berends
Door Berends (225 reacties) op 30-08-2019 13:01
( PM )
Zo dit is wel een hele mooie maand. De fatsoenlijke games beginnen dit jaar eindelijk te komen.
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (458 reacties) op 30-08-2019 23:20
( PM )
Prima games.
avatar van Beunhaaz