Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Goodieweekend: kans op een Coöp The Division 2 goodiepakket

Wederom een hele goedendag Budgetgamers! We staan weer voor de deur van het weekend! De hoogste tijd om het naar binnen stappen met zijn allen te gaan vieren! In samenwerking met Ubisoft vieren we dit feestje met de gebruikelijke goodieweekend prijsvraag, woehoei!



Speel tot en met zondag 20 oktober The Division 2 gratis
Heb je niets te doen dit weekend op gamesgebied? Dan is het goed om te weten dat The Division 2 tot en met 20 oktober geheel gratis te spelen is. Heb je de game nog nooit gespeeld, dan is het de ideale manier om deze eens flink aan de tand te voelen. Samen met vrienden of alleen, het kan allemaal.

Daarnaast is ook Episode 2: Pentagon The Last Castle vanaf deze week voor het eerst digitaal beschikbaar. Kortom, genoeg reden voor een goodieweekendprijsvraag geheel in het teken The Division 2!



Maak kans op een coöperatief goodiepakket! (alles x2)
Maar dit is niet zomaar een prijsvraag, het is een Coöperatieve prijsvraag! Je krijgt namelijk van alles twee, zodat je samen met je coop buddy de loot kunt gaan verdelen! Zo zitten er twee petten in het pakket, 2 The Division shirts (Maat M en Maat L), je krijgt verder 2 The Division 2 muismatten en 2 posters! De Goodieweekend is dan ook iets anders dan anders, want de vraag luidt:

Wie ‘always has your back’ tijdens je multiplayer of cooperatieve gamesessies?

Is dat iemand op Budgetgaming, of iemand van het werk of school of je broer of zusje? Kortom, buiten Budgy die nog wel eens op komt draven, heb je om je te ondersteunen in de meest uitdagende games? Uiteraard mag je ook gewoon vermelden met wie je de loot gaat verdelen, zonder dat je samen online speelt. Het is allemaal prima! We doen niet moeilijk tijdens het goodieweekendfeest.



Bekendmaking winnaar vorige week
Natuurlijk hebben jullie ook nog de winnaar van vorige week tegoed! Je maakte toen kans op een Ghost Recon: Breakpoint goodiepakket. De winnaar is geworden:

Winnaar Goodieweekend vorige week
INFIRNUS


Van harte gefeliciteerd! Heb je niet gewonnen? Dan niet getreurd, de volgende goodieweekend is alweer onderweg! Woehoei!

Tot Slot
We bedanken zoals altijd onze vrienden van Ubisoft en wensen jullie weer heul veul succes met de prijsvraag. Eens kijken welke buddies er allemaal samen met jullie kans maken op een mooi The Division 2 goodiepakket. Veel plezier ook in The Division 2, wie weet is zo’n weekend een mooie kans om deze eens met een buddy uit te proberen. In ieder geval wensen we jullie allen weer een ontzettend fijn weekend!

Laatste reacties

avatar van Tinuzz
Door Tinuzz (175 reacties) op 18-10-2019 08:26
( PM )
Vette prijs! Zou het delen met me mede agent dijkie! Goed weekend allemaal
avatar van Donselaar
Door Donselaar (407 reacties) op 18-10-2019 08:44
( PM )
dit zou super zijn! madymad heeft mijn rug altijd
avatar van Frans31
Door Frans31 (26 reacties) op 18-10-2019 09:10
( PM )
mooie prijs, goede actie. Prettig (Game) weekeind iedereen!
avatar van Get Schwifty
Door Get Schwifty (325 reacties) op 18-10-2019 09:15
( PM )
BBIIIIIIIEEEEER

Half 4 potje bier
avatar van Darkskedar
Door Darkskedar (308 reacties) op 18-10-2019 09:23
( PM )
Dat is mijn broer. Wij spelen regelmatig samen zowel split screen als online. Veel games op de hoogste moeilijkheid, want dan is het pas spannend en heb je elkaar echt hard nodig!
avatar van Amorz
Door Amorz (35 reacties) op 18-10-2019 09:27
( PM )
Goed weekend!!
avatar van Diana
Door Diana (182 reacties) op 18-10-2019 09:28
( PM )
Prettig weekend
avatar van JoshHolland
Door JoshHolland (32 reacties) op 18-10-2019 09:30
( PM )
mijn vrouw
avatar van DonSniffer
Door DonSniffer (467 reacties) op 18-10-2019 09:36
( PM )
Fijn weekend alvast
avatar van Bramenjam
Door Bramenjam (207 reacties) op 18-10-2019 10:07
( PM )
Mijn broer natuurlijk. We brothers always fight together!

En anders wel mijn orthopeed...
avatar van INFIRNUS
Door INFIRNUS (276 reacties) op 18-10-2019 10:15
( PM )
Vet! gewonnen.
Fijn weekend iedereen!
avatar van Arieman
Door Arieman (579 reacties) op 18-10-2019 10:16
( PM )
Ik doe graag mee:)
avatar van Xandrilios
Door Xandrilios (137 reacties) op 18-10-2019 10:39
( PM )
Division 2 toch maar eens proberen dan
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (227 reacties) op 18-10-2019 10:57
( PM )
Ik doe weer mee. Goed weekend.
avatar van Berends
Door Berends (223 reacties) op 18-10-2019 10:57
( PM )
Mijn broeder Herooftime ook een perfecte match met zijn naam
avatar van Eshura
Door Eshura (203 reacties) op 18-10-2019 11:02
( PM )
Mijn tweelingbroer (Bg-naam: Phoberos) en ik spelen alles altijd co-op. Nu vooral bezig met Gears 5 op insane.
avatar van Care
Door Care (25679 reacties) op 18-10-2019 11:07
( PM )
Met schoenieman of lom0r gaat dat verdeeld worden .
avatar van Reiverdemon
Door Reiverdemon (812 reacties) op 18-10-2019 11:27
( PM )
De A.I natuurlijk!
Niet dat ik geen vrienden heb, maar als ik aan 1 ding een hekel heb is achter iemand aan rennen in Co-op omdat ik nog even rustig rond wou kijken.
avatar van Paul1414
Door Paul1414 (6 reacties) op 18-10-2019 11:41
( PM )
Wauw dat is mooi!

Ik deel mijn loot met WouterGK (ps naam), omdat hij 10x meer tijd in the division steekt, maar zijn Kill Death Ratio nog altijd de slechtste is van ons allemaal...
En ook omdat WouterGK mijn getuige was op mijn huwlijk..
avatar van STukker0104
Door STukker0104 (7 reacties) op 18-10-2019 11:47
( PM )
Niet voor mij
avatar van Bandicool
Door Bandicool (101 reacties) op 18-10-2019 11:49
( PM )
Oh division 2!!
avatar van Aelysium
Door Aelysium (31 reacties) op 18-10-2019 11:58
( PM )
Om samen te delen met mijn coop maatje Sander!
avatar van Pujos_pl
Door Pujos_pl (107 reacties) op 18-10-2019 12:02
( PM )
Prettig weekend
avatar van Heijaangel
Door Heijaangel (128 reacties) op 18-10-2019 12:03
( PM )
Yup dat is mijn buddy Beatb0yPS die always has my back in multiplayer of coöp. En volgende week ook weer in COD
avatar van Hyack
Door Hyack (45 reacties) op 18-10-2019 12:07
( PM )
Niemand heeft mijn back, last man standing haha.
avatar van Dijano
Door Dijano (46 reacties) op 18-10-2019 12:09
( PM )
Hallo allemaal.game ze
avatar van Mave XI
Door Mave XI (135 reacties) op 18-10-2019 12:12
( PM )
Samen met mijn Buddy: The Realist knallen we door DC heen!
avatar van Tazmaniandevil
Door Tazmaniandevil (259 reacties) op 18-10-2019 12:23
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (907 reacties) op 18-10-2019 12:24
( PM )
Fijn weekend! Co-op meestal met mijn broertje :)
avatar van Jkampmeijer
Door Jkampmeijer (1722 reacties) op 18-10-2019 12:39
( PM )
Wow, leuke co-op prijs.
succes allemaal.
avatar van Interscope1984
Door Interscope1984 (72 reacties) op 18-10-2019 12:47
( PM )
altijd leuk die goodies voor dit gave spel
fijn weekend!!!
avatar van Varivy-Xis
Door Varivy-Xis (280 reacties) op 18-10-2019 13:09
( PM )
Bijna weekend!
avatar van Sjordi
Door Sjordi (400 reacties) op 18-10-2019 13:23
( PM )
Huijbers has my back! Zeker in Gears of War, af en toe hoor ik achter me een zaag afgaan en inmiddels geeft dat geluid een behagelijk gevoel: no worries, Huijbers got my back en heeft zojuist weer een baddie doorgezaagd Goed weekend!
avatar van GhostVenom
Door GhostVenom (14 reacties) op 18-10-2019 14:34
( PM )
Ik game altijd samen met mijn vriendin! We hebben een tijd lang same The Division 2 gespeeld en nu zijn we steeds bezig met Borderlands 3
avatar van Stefjepayuta
Door Stefjepayuta (51 reacties) op 18-10-2019 14:36
( PM )
Mooie actie! Fijn weekend!
avatar van Nessen
Door Nessen (64 reacties) op 18-10-2019 14:42
( PM )
Wow, mijn vriendin.
avatar van Vitaquest
Door Vitaquest (1110 reacties) op 18-10-2019 14:42
( PM )
Dat kan ik alleen amar zelf zijn ik kan alleen op mezelf vertrouwen de enige goede vriend die ik heb is een te grote trol
avatar van BlueEx
Door BlueEx (223 reacties) op 18-10-2019 15:47
( PM )
Goed weekend allemaal!
avatar van VVoj
Door VVoj (21 reacties) op 18-10-2019 15:55
( PM )
Checked in
avatar van DunTee
Door DunTee (438 reacties) op 18-10-2019 16:05
( PM )
Super vet! I'm in. Degene die altijd mijn back heeft is mijn broer! Hoewel we tegenwoordig haast nooit meer samen online gamen, waren het vroeger hele fijne tijden!
avatar van Icemenvp
Door Icemenvp (33 reacties) op 18-10-2019 16:48
( PM )
heel nice! zou leuk zijn
avatar van Arcturion
Door Arcturion (1182 reacties) op 18-10-2019 17:59
( PM )
Fijne weekend iedereen
avatar van Veldje63
Door Veldje63 (32 reacties) op 18-10-2019 19:07
( PM )
Ik doe weer mee
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8710 reacties) op 18-10-2019 19:54
( PM )
Ook al op de PS3 speelde ik samen met mijn neefje online; tegenwoordig op de PS4. Altijd leuk en de tijd vliegt zo snel voorbij. Dus een mooi goodie pakket weer van Ubisoft

Iedereen een heel fijn weekend!
avatar van Pukky6591
Door Pukky6591 (12 reacties) op 18-10-2019 21:25
( PM )
Graag voor mijn man die altijd mijn back heeft en dan mag die hem delen met zijn beste vriend aangezien die ook altijd elkaars back hebben. Fijn weekend
avatar van Md_73
Door Md_73 (246 reacties) op 18-10-2019 23:19
( PM )
Goed weekend iedereen. Ik speel vrijwel alleen solo games, dus ik soms heeft een ai mijn back.
avatar van Gamer1967
Door Gamer1967 (106 reacties) op 18-10-2019 23:20
( PM )
I'm in
avatar van MJB
Door MJB (3332 reacties) op 19-10-2019 00:24
( PM )
Prettig weekend
avatar van MrJive
Door MrJive (1 reacties) op 19-10-2019 00:35
( PM )
Mijn politiemaatje 1342 4 life
avatar van Bkillernl
Door Bkillernl (23 reacties) op 19-10-2019 00:46
( PM )
Weer leuke goodies, Goed weekend
avatar van MiniMiy
Door MiniMiy (5 reacties) op 19-10-2019 02:21
( PM )
Mooi pakket, mijn collega dekt altijd mijn rug in de vorm van Army of Two :)
avatar van Roidbuster
Door Roidbuster (961 reacties) op 19-10-2019 02:27
( PM )
Mijn vrouw, die ik na tien jaar eindelijk aan een coop game kreeg!
avatar van Vechtarend
Door Vechtarend (249 reacties) op 19-10-2019 05:40
( PM )
Samen met me beste maatje
avatar van Jumpman
Door Jumpman (485 reacties) op 19-10-2019 07:08
( PM )
Mooi pakket! Goed weekend!
avatar van Sonicfreak
Door Sonicfreak (78 reacties) op 19-10-2019 10:12
( PM )
Mooie prijs, mocht ik winnen dan kan ik mijn broertje ook blij maken.
avatar van TW333331
Door TW333331 (67 reacties) op 19-10-2019 10:18
( PM )
Leuke prijs, mijn buurman en ik doen graag mee.
avatar van R0b1n
Door R0b1n (6 reacties) op 19-10-2019 10:56
( PM )
Ralph is mijn maatje waarmee ik eerst New York en nu Washington een beetje veiliger probeer te maken. Ik zou ook graag met hem dit pakket willen delen!
avatar van Dandanna
Door Dandanna (214 reacties) op 19-10-2019 12:07
( PM )
Mijn goede vriend Matchmaking a.k.a. Randoms heeft always my back!
Zonder hem had ik nooit zoveel uur in dit spel gestoken.

Nu Title Update 6 uit is probeer ik samen met hem die Perfect Beserk roll te grinden op mn chest piece. Ook een mask met een +44% DTE, staat op ons lijstje. Eagle Bearer heb ik al dus dat wordt weer lekker Boomer en Razorback afknallen om een EB te scoren voor mijn trouwe vriend Randoms.

Fijn weekend allemaal!
avatar van HerrJosti
Door HerrJosti (23 reacties) op 19-10-2019 14:56
( PM )
Fijn weekend!
My Bro's got my back, Bruder Josti dus ;)
avatar van Ghostly
Door Ghostly (499 reacties) op 19-10-2019 15:13
( PM )
Mijn broertje kan ik in dit soort games van op aan.
avatar van Sjikker
Door Sjikker (29 reacties) op 19-10-2019 15:27
( PM )
Mijn game maat Rich! Kom maar op met die prijs. Winnen, winnen, winnen (maat L )
avatar van Nr|Five
Door Nr|Five (328 reacties) op 19-10-2019 16:16
( PM )
Top doe mee!

Als het gaat om gaming, dan zijn er mijn clangenoten waar we al mee samen zijn sinds 1998, je hoeft maar in te loggen en ze loggen met je mee in :)
avatar van Schoenieman
Door Schoenieman (879 reacties) op 19-10-2019 17:56
( PM )
Jaaaa goodieees
avatar van Cread0r
Door Cread0r (294 reacties) op 19-10-2019 17:56
( PM )
Arnold Schwarzenegger ill be back, heeft altijd mij back in Coop games. Onvernietigbare Terminator!
avatar van Vinny_1888
Door Vinny_1888 (309 reacties) op 19-10-2019 19:20
( PM )
Fijn weekend!!!!
avatar van TerenceIs24
Door TerenceIs24 (1 reacties) op 19-10-2019 21:16
( PM )
Jammer genoeg geen gamebuddy
maar dat weerhoud me niet om uiteraar mee te doen.
Of misschien dat het hier mensen zijn die eventueel wel willen ;)
avatar van Megane377
Door Megane377 (3903 reacties) op 19-10-2019 21:24
( PM )
Fijn weekend
avatar van YvoMulder
Door YvoMulder (111 reacties) op 19-10-2019 21:54
( PM )
Fijn weekend allemaal! Birkir heeft mijn back.
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (15353 reacties) op 19-10-2019 22:05
( PM )
Mijn vrouwtje heeft mijn back!
avatar van JustDippiN
Door JustDippiN (45 reacties) op 20-10-2019 00:41
( PM )
Gamebuddy met mijn bro. Zou cool staan naast ons duel bad company 2 shirt.
avatar van Broodjekipkorn
Door Broodjekipkorn (446 reacties) op 20-10-2019 10:53
( PM )
Fijn weekend allemaal!
avatar van Nitrorcr
Door Nitrorcr (856 reacties) op 20-10-2019 18:00
( PM )
Gave goodies weer! Ik zou de buit delen met m'n schoonbroertje. Beiden fan van Division 2. Allen nog een fijne zondag avond!
avatar van Moka
Door Moka (36 reacties) op 20-10-2019 18:46
( PM )
Fijn weekend
avatar van Dhaazen
Door Dhaazen (16 reacties) op 20-10-2019 20:34
( PM )
Mirjam!
avatar van Eagle Eye
Door Eagle Eye (71 reacties) op 20-10-2019 20:53
( PM )
Uiteraard mijn broer! Fijn weekend allemaal!
avatar van Niels-88
Door Niels-88 (13 reacties) op 20-10-2019 22:07
( PM )
nice, dat moet m'n broertje zijn.
avatar van Doc81
Door Doc81 (205 reacties) op 20-10-2019 22:35
( PM )
altijd 2 goede vrienden van mij, Mark en Hasan. die hebben altijd mijn rug als ik in problemen ben, viruteel en in reallife. dus met die 2 zou ik de buit delen. (2x maatje L, ze zijn geen kleine jongens meer hehehehe)

goed weekend.
avatar van Ericbullet
Door Ericbullet (38 reacties) op 21-10-2019 14:55
( PM )
nice
avatar van Totoro