Oké, zojuist bestelde ik hier een code voor 2100 Microsoft Points, maar die werkte dus gewoon niet. Zijn er meer problemen met deze online winkel bekend? Vind het wel rot namelijk, ben nu ruim 20 euro kwijt en moet nu maar wachten op een antwoord per e-mail...
Nooit besteld hier maar ik kan je wel vertellen dat bij webshops waar ik wél besteld heb er ook mensen zijn geweest die een foute code kregen, dat is bij iedere in codes handelende webshop wel aanwezig eigenlijk. Na correspondentie kregen ze echter allemaal een nieuwe (werkende).
Maar laat het dus wel weten als ze je een nieuwe hebben verstuurd (of niet natuurlijk).
Maar laat het dus wel weten als ze je een nieuwe hebben verstuurd (of niet natuurlijk).
Heb ze uitgebreid ge-emailed, dus hopelijk komt het wel goed. Kan inderdaad voorkomen, zo'n foute code, maar toch is het vervelend. Krijg daardoor wel de neiging om voortaan toch maar naar een "echte" winkel te gaan... Maar eerst dit eens afwachten. Bedankt voor de hoopgevende berichten in ieder geval ;-)
Ik heb al meerdere malen ( stuk of 4 x ) bij deze winkel gekocht en tot nu toe werkt het altijd prima. Het is een geautomatiseerd process dus de kaarten zijn ingescanned en worden na ontvangst van betaling gemailed.
Kijk eerst zelf even of je wel de juiste code intikt, of je ook wel een Nederlandse xbox live account hebt etc. soms kan het niet werken als je account op amerika of japan staat bijvoorbeeld.
Kijk eerst zelf even of je wel de juiste code intikt, of je ook wel een Nederlandse xbox live account hebt etc. soms kan het niet werken als je account op amerika of japan staat bijvoorbeeld.
(Voorheen account xboxhome)
Heb geen typfout gemaakt en mijn account staat gewoon ingesteld op Nederland, dus daar kan het echt niet aan liggen. Moet dus even blijven wachten op een reactie per e-mail.
Quote:
Heb geen typfout gemaakt en mijn account staat gewoon ingesteld op Nederland, dus daar kan het echt niet aan liggen. Moet dus even blijven wachten op een reactie per e-mail.
Gepost door: Aquilas op 12-06-2011 20:05
Gepost door: Aquilas op 12-06-2011 20:05
ik bedoel dat hun misschien een typfout hebben gemaakt aangezien het een getypte code was en geen scan
als ze het hebben overgetikt dan kan het best fout zijn. Toen wij nog in de games zaten tikte we ook alles over, een klein percentage ging wel eens fout, vooral bij xbox live codes want die waren soms lastig te lezen. Ik vermoed dat dit een klein bedrijfje is wat alleen doordeweeks werkt. Kan dus heel goed zijn dat je pas na het weekend een reactie krijgt van ze.
(Voorheen account xboxhome)
Bedankt, dan hoop ik ook maar gewoon dat ze een nieuwe code kunnen sturen. Probleem is wel dat ik eigenlijk de LA Noire Rockstar Pass wil kopen, die tot 14 juni (dinsdag) aanstaande in de aanbieding is... Maar of dat gaat lukken 

Het is uiteindelijk goedgekomen, er was schijnbaar een typfout gemaakt, zoals Xhome al vermoedde. Vervelend, maar kan gebeuren. In ieder geval goed opgelost. 

Alleen vandaag geldig bij www.gamecardwinkel.nl
2,50€ korting op alles
Gebruik tijdens het bestelprocess de code: website
2,50€ korting op alles
Gebruik tijdens het bestelprocess de code: website
Let's put a smile on your face. 🤡