niet naar bedrijven? apart, dan gaat het over.
Mag ik vragen, is daar een reden voor?
Ik laat pakjes namelijk altijd op mijn werk aankomen, dan is er tenminste iemand die het kan aannemen, anders krijg ik het pas 3-4 dagen later. (de postbode probeert het eerst twee keer aan te bieden thuis, en na de tweede keer kan ik het de volgende dag ophalen op het postkantoor.
(ook al past het in de brievenbus, daar heb ik ook liever geen dure dingen inliggen de hele dag)
Mag ik vragen, is daar een reden voor?
Ik laat pakjes namelijk altijd op mijn werk aankomen, dan is er tenminste iemand die het kan aannemen, anders krijg ik het pas 3-4 dagen later. (de postbode probeert het eerst twee keer aan te bieden thuis, en na de tweede keer kan ik het de volgende dag ophalen op het postkantoor.
(ook al past het in de brievenbus, daar heb ik ook liever geen dure dingen inliggen de hele dag)
Derrecyk: 90 voor DS + tony hawk is een deal... mail je msn ff naar me toe.. dan handelen we verder op msn!
