Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Directgame.nl

[Begin] |1(1) [Eind]
Frosty Gunman
Door Frosty Gunman (564 reacties) op 23-08-2013 13:55
Een vrij nieuwe webshop: Directgame.nl.

Dit lijkt me een goede plaats om opmerkingen te kunnen plaatsen die niet geschikt zijn voor de shopsurvey. Zoals gebruikelijk dienen deze regels gevolgd te worden.
Frosty Gunman
Door Frosty Gunman (564 reacties) op 23-08-2013 14:01
Om maar meteen te beginnen (wilde dit niet in de openingspost zetten):

Vorige week was er een leuke actie waarbij je als budgetgamer wat extra korting kon scoren. Een vriend en ik hebben toen tegenlijk Splinter Cell: Blacklist voor de 360 besteld. Zoals ik ook in de shopsurvey heb geschreven is de game niet op de releasedag geleverd en ook niet de dag erna. Nu is dit op zich geen probleem. Echter, vlak voordat ik mijn review plaatste was er nog iemand die hetzelfde probleem had. En ook vlak daarna nóg iemand.

Contact met Directgame gehad en ze denken dat de postzak met Splinter Cell is vertraagd (?). Dit was de eerste keer dat ik hier iets bestelde en hoewel ik niet zeker ben wie er nu precies gefaald heeft, de webshop zelf of PostNL, is het toch altijd vervelend als de game niet op de release netjes bezorgd wordt.

Wat vinden jullie hiervan? Het lijkt er dus op dat meer mensen die Splinter Cell besteld hadden hier problemen hebben. Zou dit een andere reden kunnen hebben? Pre-orders importeren en dan verkopen voor cheap met de boodschap: "PostNL faalt wel eens" of is dat te vergezocht?

Als mensen een vergelijkbare situatie meemaken of meegemaakt hebben, laat maar wat horen!
Yojimbro
Door Yojimbro (16491 reacties) op 23-08-2013 14:10
Wel of niet leveren op releasedag blijft altijd een lastige kwestie, want wie is hier fout (shop of PostNL). Het is inderdaad makkelijk om altijd PostNL de schuld te geven, maar hoe kan je dit nou zeker weten.

Als een hoop aantal mensen de game niet op release hebben ontvangen, kun je dan ervanuit gaan dat de shop fout zit/ zat? Dat is moeilijk te zeggen.
Door HansjeNL (296 reacties) op 23-08-2013 16:12
Ik heb contact gehad met de klantenservice van NotSoDirectgame.nl en die leggen de schuld bij PostNL neer. Prima, dat kan een keer gebeuren maar breng je klanten op de hoogte! Nu moeten wij als klant (gedupeerde) zelf contact zoeken met de klantenservice om deze informatie te verkrijgen. Ze hadden op z'n minst een verklarende mail met excuus kunnen versturen dan wist ik ook waar ik aan toe ben!

Voor het eerst dat ik niet mijn game uit het buitenland haal omdat ik hem voor dit weekend nodig had (verjaardag) en dan nog leveren ze net zo traag als een zavvi, wowhd of play.com
Direct Game
Door Direct Game (8 reacties) op 23-08-2013 16:26
Beste iedereen,

Naar aanleiding van bovenstaande vervelende situatie hebben wij contact gehad met PostNL en het e.e.a. uitgezocht.

Alle getroffenen kunnen z.s.m. een email met uitleg en compensatie verwachten.

Wij hadden de ontstane situatie graag anders gezien, maar dit is helaas iets waar wij geen invloed op hadden.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Dé webshop voor gamers!
Door HansjeNL (296 reacties) op 23-08-2013 16:35
Wat heeft dit contact met PostNL opgeleverd? Wanneer kunnen wij onze games verwachten?
Door HansjeNL (296 reacties) op 23-08-2013 17:31
Quote:
Wij kunnen op dit moment helaas niet bevestigen welke orders er getroffen zijn. De zendingen zullen na controle op maandag 26-08-2013 worden doorgezet. Hierdoor zullen vele orders tussen dinsdag 27-08-2013 en vrijdag 30-08-2013 worden afgeleverd.

Controle?! Wat voor controle? Als jullie toch alles na lopen, haal mijn order er dan uit en geef mij direct mijn geld terug! Wat een flauwekul dit!! Nu moet ik de levering gaan afwachten en retour sturen.

En die 10% korting mogen jullie houden! Als ik deze mail mag geloven staat deze postzak nog bij jullie en heeft PostNL hier dus geen schuld aan.

Eerste en direct laatste bestelling!!!
Frosty Gunman
Door Frosty Gunman (564 reacties) op 23-08-2013 17:49
Voor mij geld hetzelfde, ik heb niks aan 10% korting bij deze webshop. Erg jammer dit... Morgen toch maar Infamous 2 oppikken en dan spelen totdat Splinter Cell komt, want het kost me ook geld om de game te retourneren. Als iemand een 10% kortingscode wil, stuur maar een PM!

Ik denk dat jullie veel nieuwe klanten verloren zijn vandaag!
Door HansjeNL (296 reacties) op 23-08-2013 17:53
Retour sturen is gratis als de reden van terug sturen te wijten is aan Directgame, wat in dit geval duidelijk het geval is (staat in de voorwaarden).

Mijn exemplaar gaat direct terug, ik ga zo na 2 dagen geduld gehad te hebben maar even langs de media markt.
Saturnus
Door Saturnus (48 reacties) op 24-08-2013 12:53
Tja, ik geef ze het voordeel van de twijfel. Ik heb wat meer geduld en nog genoeg goede games liggen dus heb ik ter compensatie maar 3 oudere topgames besteld voor de Xbox: Far Cry 3, Crysis 3 en Hitman absolution voor nog geen 60 euro samen (met de kortingscode)
Ben ik nou zo slim, of betaal jij nou teveel?
Door HansjeNL (296 reacties) op 24-08-2013 13:27
Zojuist een mailtje ontvangen dat mijn order alsnog geannuleerd is om eventuele verdere retourkosten te voorkomen en dat ik binnen 1 a 2 werkdagen mijn geld terug heb.

Gezien dit alsnog kan is het kolder dat de schuld bij PostNL zou liggen. Ze zijn gewoon vergeten die orders in te pakken te versturen.
Boagrius
Door Boagrius (45 reacties) op 24-08-2013 13:31
Vervelende situatie. Vanochtend mailtje gehad. De zendingen zijn alsnog mee terug genomen en worden maandag opnieuw verwerkt. Heb mijn order geannuleerd en deze zal maandag er tussen uit worden gepikt en mijn bedrag binnen 1 - 2 werkdagen teruggestort. Opzich netjes dat het geld zo snel wordt teruggestort.
Frosty Gunman
Door Frosty Gunman (564 reacties) op 05-09-2013 11:19
@Moderators, zou deze webshop eens nagekeken kunnen worden? Als ik de shopsurveys bekijk, dan zijn er een stuk of 15 mensen die maar 1 reactie op Budgetgaming gezet hebben (deze shopsurvey dus) en een groot deel van deze accounts is dezelfde datum als de shopsurvey als laatste online geweest. Ik vind dit een heel vreemde zaak.
Zombilly5446
Door Zombilly5446 (82 reacties) op 08-10-2013 16:53
Ik heb hier vorige maand kingdom hearts hd 1.5 remix besteld.
voor 16:00 besteld morgen in huis...

nee dus,. ik kreeg kingdom hearts 2 dagen later.
omdat hij telaat was en ik geen geduld had heb ik hem in een winkel
gekocht en die van direct games keurig terug gestuurd.
natuurlijk retour formulier ingevuld ect.
bijna 30 dagen later controlleer ik of ik al ben terugbetaald...maar helaas nee....
ik neem contact op met directgames, en hun beweren dat hij daar nooit is aangekomen.
ik weet zeker dat hij goed is verstuurd en dat ze hem gewoon hebben.
ze willen me alleen niet terugbetalen , makkelijk verdient.

doei doei 38 euro
http://www.twitch.tv/zombilly5446
Montalvo
Door Montalvo (2819 reacties) op 08-10-2013 16:58
Quote:
Ik heb hier vorige maand kingdom hearts hd 1.5 remix besteld.
voor 16:00 besteld morgen in huis...

nee dus,. ik kreeg kingdom hearts 2 dagen later.
omdat hij telaat was en ik geen geduld had heb ik hem in een winkel
gekocht en die van direct games keurig terug gestuurd.
natuurlijk retour formulier ingevuld ect.
bijna 30 dagen later controlleer ik of ik al ben terugbetaald...maar helaas nee....
ik neem contact op met directgames, en hun beweren dat hij daar nooit is aangekomen.
ik weet zeker dat hij goed is verstuurd en dat ze hem gewoon hebben.
ze willen me alleen niet terugbetalen , makkelijk verdient.

doei doei 38 euro
Gepost door: Zombilly5446 op 08-10-2013 16:53

Met alle respect, ik zou dit soort fratsen nooit uithalen bij een vrij onbekende webshop. Uiteraard klopt het niet wat Directgames doet als jouw verhaal klopt.

Neemt niet weg dat het om moeilijkheden vragen is wanneer je games dubbel gaat aanschaffen, zeker bij een webshop en al helemaal een onbekende.
Zirkonium
Door Zirkonium (487 reacties) op 08-10-2013 17:07
Zie nu nog maar eens te bewijzen dat hij juist is teruggestuurd idd
| PSN: Eeikenboom | Xbox: Eikenboom | Nintendo: Eikenboom |
Nrg50
Door Nrg50 (1055 reacties) op 04-03-2014 20:43
Ik heb hier laatst een game besteld, en werd netjes de volgende dag bezorgd. Wat mij betreft geen klachten.
Omelet du fromage! FC 5215-0026-8538 DEBSTER SW 1492-6088-1615
Henri-Alexander
Door Henri-Alexander (12778 reacties) op 04-03-2014 21:43
Quote:
Ik heb hier laatst een game besteld, en werd netjes de volgende dag bezorgd. Wat mij betreft geen klachten.
Gepost door: Nrg50 op 04-03-2014 20:43
Het zou handig zijn om een gedetailleerde winkelbeoordeling achter te laten, ervaringen worden daar meer opgezocht dan op het forum.
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Timmerito
Door Timmerito (2338 reacties) op 10-12-2014 21:08
Ze hebben nu december uitverkoop, met onder andere
Thief pc 5 euro
Call of duty ghosts hardened edition xbox 360 10 euro
En nog meer zie de site voor alles wat ze in de uitverkoop hebben.
Je hebt een lot gekocht van de lotenverkoper waarmee je een kerstboom wint, toen kocht je nog een lot waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint...
[Begin] |1(1) [Eind]