Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Coolblue

[Begin]  |37|38|39|40|41|42|43(43)  [Eind]
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39234 reacties) op 24-02-2020 20:31
Quote:
Grappig dat iedereen gelijk van een faillissement dacht omdat de links e.d. van Coolblue niet werkten. Mensen maken snel spookverhalen over alles. Net als met Game Mania di...
Gepost door: Xor op 24-02-2020 18:55
Wowowowow wacht eens effekes. Zeg je nou dat Game Mania op de rand van faillissement staat? Hoolie shit! Kan maar beter nu mijn pre-orders daar annuleren en mijn punten en spaarkaarten nog inwisselen nu het nog kan.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
SDSnatcher
Door SDSnatcher (1660 reacties) op 24-02-2020 21:00
Ik ga mijn 2e hands games ook flink verhogen qua prijs, ik heb beperkte voorraad. Wil dalijk geen lege planken hebben. Digitaal precies hetzelfde.
Giovanni2903
Door Giovanni2903 (9344 reacties) op 24-02-2020 21:08
Quote:
[..]
Wowowowow wacht eens effekes. Zeg je nou dat Game Mania op de rand van faillissement staat? Hoolie shit! Kan maar beter nu mijn pre-orders daar annuleren en mijn punten en spaarkaarten nog inwisselen nu het nog kan.
Gepost door: DaggieWaggie op 24-02-2020 20:31

dat kan je sws beter doen, want game mania is veel te duur
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Wojak
Door Wojak (2585 reacties) op 25-02-2020 16:29
MediaMarkt en bol.com zien geen beperkingen op leveringen uit China


Vaaaaaaaag allemaal

Bol.com geeft een vergelijkbare verklaring. "We kijken reëel naar de situatie, maar op dit moment zien we geen leveringsproblemen. Mochten die toch ontstaan, dan moeten we kijken hoe we daarmee omgaan. We gaan in ieder geval niet de prijzen bewust omhooggooien Wel kan het zijn dat de prijzen door marktwerking geautomatiseerd stijgen", zegt Tamara Vlootman, woordvoerder van bol.com.
01011001 01001111 01001100 01001111
Skull_kid
Door Skull_kid (38946 reacties) op 25-02-2020 16:31
Rol: Forum Moderator
Volgens mij heeft Coolblue ook helemaal niet gezegd dat ze beperkingen zien, maar beperkingen VOORzien en daarom nu dit doen.

Ik vind het allemaal echt niet zo vaaaaaag als iedereen.
❍ᴥ❍
Mr.Resetti
Door Mr.Resetti (150 reacties) op 25-02-2020 17:01
[..]
.
SDSnatcher
Door SDSnatcher (1660 reacties) op 25-02-2020 17:18
Over vaag gesproken. Ina werkt bij ons op kantoor, had mijn bril niet bij me. Ik zeg dus, ik zie je vaag Ina.

Coolblue, blijf zeggen, het is wat een gek er voor geeft, veel mensen vinden hun service OK, dan willen ze ook best meer betalen, sommigen kijken echt niet op een paar euro's of meer hoor. Zijn niet allemaal BGers en Pepperaars die willen besparen en een geluksgevoel ervaren door een koopje te scoren.
CherryPie
Door CherryPie (3380 reacties) op 25-02-2020 23:46
Quote:
MediaMarkt en bol.com zien geen beperkingen op leveringen uit China


Vaaaaaaaag allemaal

Bol.com geeft een vergelijkbare verklaring. "We kijken reëel naar de situatie, maar op dit moment zien we geen leveringsproblemen. Mochten die toch ontstaan, dan moeten we kijken hoe we daarmee omgaan. We gaan in ieder geval niet de prijzen bewust omhooggooien Wel kan het zijn dat de prijzen door marktwerking geautomatiseerd stijgen", zegt Tamara Vlootman, woordvoerder van bol.com.
Gepost door: Multimediaknaller op 25-02-2020 16:29

Mooie woorden, komt op hetzelfde neer.
🇵🇸
Door Userverwijderd81 (0 reacties) op 25-02-2020 23:53
Quote:
Over vaag gesproken. Ina werkt bij ons op kantoor, had mijn bril niet bij me. Ik zeg dus, ik zie je vaag Ina.

Coolblue, blijf zeggen, het is wat een gek er voor geeft, veel mensen vinden hun service OK, dan willen ze ook best meer betalen, sommigen kijken echt niet op een paar euro's of meer hoor. Zijn niet allemaal BGers en Pepperaars die willen besparen en een geluksgevoel ervaren door een koopje te scoren.
Gepost door: SDSnatcher op 25-02-2020 17:18

Whahahaha, en dan ook nog is je forumnaam lezen.....

En wat CherryPie zegt, het komt op hetzelfde neer, alleen verwoorden zij het zachter voor de consument.

Coolblue is al met veel producten altijd net even duurder dan de rest, waarschijnlijk om hun hoge klantenservice overhead te bekostigen.
SDSnatcher
Door SDSnatcher (1660 reacties) op 26-02-2020 06:50
Quote:
[..]

Whahahaha, en dan ook nog is je forumnaam lezen.....

En wat CherryPie zegt, het komt op hetzelfde neer, alleen verwoorden zij het zachter voor de consument.

Coolblue is al met veel producten altijd net even duurder dan de rest, waarschijnlijk om hun hoge klantenservice overhead te bekostigen.

Gepost door: AnubisNefer op 25-02-2020 23:53

Snatcher, (SDSnatcher ook een classic) was wel de game waar al over Metal Gear in werd gesproken hé, ken je klassiekers. 😀
KonkeyDong
Door KonkeyDong (1962 reacties) op 26-02-2020 08:51
Quote:
Volgens mij heeft Coolblue ook helemaal niet gezegd dat ze beperkingen zien, maar beperkingen VOORzien en daarom nu dit doen.

Ik vind het allemaal echt niet zo vaaaaaag als iedereen.
Gepost door: Skull_kid op 25-02-2020 16:31

Blijf het dan raar vinden dat je de affiliate links sloopt zonder enige vorm van communicatie. Sterker nog, dat je de eigen medewerkers instructies geeft dat er niets gezegd mag worden.

Dat je van tevoren niets communiceert over verhogingen kan ik me nog voorstellen, want dit is wel een hele hoop gratis publiciteit, maar je eigen partners zo onder de bus gooien vind ik wel behoorlijk vaag.

En dat je nu gokt op schaarste, terwijl geen andere grote webshop deze strategie volgt... Ik vind het meer dan dapper. Iets trouwere klanten dan die hier op BudgetGaming krijg je voor hetzelfde geld nooit weer terug, nadat ze eenmaal naar een concurrent over zijn gestapt. En mocht je fout gokken, dan zit je met een gigantische dip in je omzet door het moedwillig klanten naar je concurrenten sturen met je prijzen.

Maar ja, mocht e.e.a. wel uit komen... Dan zit je straks op rozen.

Maar daarom ben ik geen ondernemer, vermoedelijk.
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er limousines.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39234 reacties) op 26-02-2020 08:58
Quote:
Dat je van tevoren niets communiceert over verhogingen kan ik me nog voorstellen, want dit is wel een hele hoop gratis publiciteit [..]
Gepost door: KonkeyDong op 26-02-2020 08:51
Zat ik ook aan te denken. Maar bij het lezen dat ze prijzen omhoog gooien heb ik nou niet de drang om per direct naar hun website te gaan om door hun producten te browsen.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Door Userverwijderd81 (0 reacties) op 26-02-2020 11:09
Quote:
[..]

Snatcher, (SDSnatcher ook een classic) was wel de game waar al over Metal Gear in werd gesproken hé, ken je klassiekers. 😀
Gepost door: SDSnatcher op 26-02-2020 06:50

Snatch aka puss y. Ken je klassiekers #%^281615382. ;-)
Tremmy
Door Tremmy (677 reacties) op 26-02-2020 11:20
Coolblue moet het naar mijn weten sowieso niet van hun prijzen maar de service hebben.

Heb je als voorbeeld wel eens wat retour gestuurtd aan bijvoorbeeld Coolblue, Mediamarkt en Apple? Bij Coolblue zijn retouren echt uitermate goed geregeld.

Sterker nog, ik bestel tegenwoordig nog liever bijvoorbeeld mijn Apple producten bij Coolblue dan bij Apple zelf. Ook al kost het soms wat meer. Ik heb wel wat over voor een goede service.
Wojak
Door Wojak (2585 reacties) op 26-02-2020 11:35
Ook jaren klant bij Coolblue, maar scroll nu wel even verder.

Service is allemaal vooropgesteld en doorberekend aan de klant, en hier zal niemand meer van opkijken.

Altijd de eeuwige discussies in de winkel (Groningen) wanneer je iets terug brengt.

Nog te beroerd om een velletje beschermfolie aan te brengen, ook wanneer het toestel in de winkel is gekocht. Op dat moment was er niets te doen in de winkel.
01011001 01001111 01001100 01001111
Montalvo
Door Montalvo (2818 reacties) op 26-02-2020 11:42
Quote:
Ook jaren klant bij Coolblue, maar scroll nu wel even verder.

Service is allemaal vooropgesteld en doorberekend aan de klant, en hier zal niemand meer van opkijken.

Altijd de eeuwige discussies in de winkel (Groningen) wanneer je iets terug brengt.

Nog te beroerd om een velletje beschermfolie aan te brengen, ook wanneer het toestel in de winkel is gekocht. Op dat moment was er niets te doen in de winkel.
Gepost door: Multimediaknaller op 26-02-2020 11:35

Met alle respect hoor, maar een screenprotector aanbrengen is toch helemaal de taak niet van zo’n winkel? Dat kan iedereen prima zelf en is geen onderdeel van de aankoop.
Dommel50
Door Dommel50 (1339 reacties) op 26-02-2020 11:46
Ik vind redenering van Coolblue nergens op slaan.
Prijzen omhoog om voorraad te behouden.

Dan kun je de site ook wel 2 weken plat leggen.

Er zal achter de schermen wel meer aan de hand zijn.

Of ze zijn echt in paniek. Want moderne bedrijven hebben totaal geen buffer meer over.
1 kink in de kabel en de zaak gaat al bijna op de fles.
Ze draaien wel 15miljoen winst. Maar het is maar 1% van de omzet.
En nu draaien ze zelf de omzet de nek om.


Ik heb nog geen t&t ontvangen
Wojak
Door Wojak (2585 reacties) op 26-02-2020 14:07
Quote:
[..]

Dat kan iedereen prima zelf en is geen onderdeel van de aankoop.
Gepost door: Montalvo op 26-02-2020 11:42

Dit was geen glazen maar een dunne plastic variant, deze geven meestal de nodige blaasjes en het ziet er niet uit.

In het verleden maakte men hier nooit een probleem van, maar nu paste men er voor.

De arrogantie van een bedrijf zeg maar.

Ik was niet helemaal volledig in mijn vorige post..



01011001 01001111 01001100 01001111
Mr.Resetti
Door Mr.Resetti (150 reacties) op 26-02-2020 14:25
[..]
.
Skull_kid
Door Skull_kid (38946 reacties) op 26-02-2020 14:38
Rol: Forum Moderator
Quote:
[..]

Dit was geen glazen maar een dunne plastic variant, deze geven meestal de nodige blaasjes en het ziet er niet uit.

In het verleden maakte men hier nooit een probleem van, maar nu paste men er voor.

De arrogantie van een bedrijf zeg maar.

Ik was niet helemaal volledig in mijn vorige post..

Gepost door: Multimediaknaller op 26-02-2020 14:07

Weet je waarom ze dat doen? Omdat een klant gaat zitten zeiken als er toch een bubbeltje onder zit en het bedrijf het zogenaamd professioneel zou moeten doen (die verkopers staan alleen maar te verkopen, die zijn niet getraind in beschermers).
En als het fout is, moeten ze een nieuwe uitpakken totdat ie wel goed zit. Dit kost tijd, geld (steeds nieuwe producten pakken) en het risico dat het fout gaat is net zo groot als dat je het zelf doet.

Maar ze zijn er dus mee gestopt en krijgen nog steeds zeikende klanten...

Edit: Ik zie nu dat mijn post 99% gelijk is aan die van MacStacy. Toevallig ook in een Amac gewerkt?
❍ᴥ❍
[Begin]  |37|38|39|40|41|42|43(43)  [Eind]