Quote:
[..]
Waar moet je dit vinden?
Gepost door: Lyra op 22-12-2024 15:23
Waar moet je dit vinden?
Gepost door: Lyra op 22-12-2024 15:23
Gisteren via de mail ontvangen.
Vond het best vreemd. Ontvang nooit wat van bol.com.
Quote:
Iets van een week geleden. Maar dit is ook een persoonlijke ding. Dus schijnbaar random geselecteerd bij mensen als "kerstcadeau". Was toevallig wel mooi, want ik had nog een €5 tegoed over vanwege de Select punten. Dus €10 korting op een aankoop Ik heb heel random een 5 eu kortingscode gehad. Ben ik de enige of meer mensen deze gehad ?
[..]
Amazon strooit met kortingscodes alsof het elke maand december is. Dus stiekem toch wel blij dat ik eindelijk ook iets van bol krijg!
Gepost door: EPMD op 22-12-2024 15:05
[..]
Amazon strooit met kortingscodes alsof het elke maand december is. Dus stiekem toch wel blij dat ik eindelijk ook iets van bol krijg!

Gepost door: EPMD op 22-12-2024 15:05

Where am I Playstation Showcase? 🤡


Ik wil PostNL echt van alles wensen nu, feestdagen of niet

Nou, laten we de 4 werkdagen afwachten dan maar, maar ik ga echt koken als het niet aankomt want t waren KonoSuba en Eiyuden Chronicles voor 20 p.s

.
Quote:
Niet zo zeer op de 27ste. Maar de laatste maanden waren de Bol bestellingen wat in de brievenbus past en de postbezorger moest afgeven, nooit in m'n brievenbus aangekomen.Meer mensen gehad dat ze iets bij Bol hebben besteld dat volgens PostNL op vrijdag de 27e geleverd zou moeten zijn, maar nog steeds niks binnen? Ja dit doet PostNL wel vaker maar 99 van de 100 keer komt het de volgende dag echt, nu heb ik 3 dagen later nog steeds niks 

Ik wil PostNL echt van alles wensen nu, feestdagen of niet
Nou, laten we de 4 werkdagen afwachten dan maar, maar ik ga echt koken als het niet aankomt want t waren KonoSuba en Eiyuden Chronicles voor 20 p.s
Gepost door: Zienobleejd op 30-12-2024 19:02


Ik wil PostNL echt van alles wensen nu, feestdagen of niet

Nou, laten we de 4 werkdagen afwachten dan maar, maar ik ga echt koken als het niet aankomt want t waren KonoSuba en Eiyuden Chronicles voor 20 p.s

Gepost door: Zienobleejd op 30-12-2024 19:02
Ik zou in ieder geval contact nemen met de chat om erover te klagen en dan aankijken naar aanstaande vrijdag(want dat is wat ze zullen zeggen). Misschien is er vertraging vanwege de kerstdagen/feestdagen. Of bezorgen ze in jouw omgeving nu ook maar 1 á 2 keer in de week. Als je het aanstaande vrijdag nog altijd niet hebt ontvangen, dan kan je opnieuw contact nemen voor een terugbetaling. Want anders kan je misschien gezeik krijgen met een medewerker van "Ja. Maar je hebt niet eerder contact genomen" enz.
Edit:
En probleem ligt bij zowel Bol en bij PostNL. Bol omdat ze niet alles gewoon als pakketpost versturen(misschien ook logisch omdat ze geld besparen) en PostNL omdat ze niet meer de brievenbuspakjes door postbezorgers laten scannen om zogenaamd de 98% bezorgingseis volgens de wet, te behalen via een sluwe manier

Where am I Playstation Showcase? 🤡
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays

Opnieuw gekocht dus

Goed gespot btw Jord
edit: godver die actiepagina staat nu ook op die ene aanbiedingensite, nu gaan er veel meer mensen kijken

.

🇺🇦🇵🇸
Quote:
Mensen hadden al gekeken. Want er waren een paar titels die niet meer op voorraad zijn zoals Soul Hackers 2 voor de Xbox.Dus ruim een jaar geleden kocht ik Ryza 3 voor de PS4 voor 20 EUR bij Mediamarkt denkende dat t nooit meer goedkoper wordt, komt Bol opeens met van die random hoge kortingen en vragen ze 17 EUR 
Opnieuw gekocht dus
Goed gespot btw Jord
edit: godver die actiepagina staat nu ook op die ene aanbiedingensite, nu gaan er veel meer mensen kijken
Gepost door: Zienobleejd op 08-01-2025 21:30

Opnieuw gekocht dus

Goed gespot btw Jord
edit: godver die actiepagina staat nu ook op die ene aanbiedingensite, nu gaan er veel meer mensen kijken

Gepost door: Zienobleejd op 08-01-2025 21:30
Schijnbaar heeft Bol later in de avond nog extra deals online gegooid. Toen ik de prijslijstreacties had geplaatst, zag ik bijvoorbeeld Class of Heroes e.d. niet in de aanbieding staan. Ik ben wel benieuwd of dit het is of dat Bol met nog meer deals komt. Had niet verwacht dat ze nog met deals komen gezien ze al 2 maanden lang wat uitverkoop van games hadden. Nu zijn veel van deze games weer in prijs verhoogd, komt Bol met een lading aanbiedingen van andere games

Edit:
Damn. Die Persona 5 Tactica is ook gelijk uitverkocht. Rustig, mensen!!! Iedereen koopt gelijk wat afgeprijsd is

Where am I Playstation Showcase? 🤡


Quote:
Ik niet. Maar zo te zien mis ik ook niets Iemand deze gekocht voor hij uitverkocht was?
Pagina leidt naar het spel dus is geen EAN fout lijkt me.
(Image)
Gepost door: Its_Jord op 21-01-2025 20:30

(Image)
Gepost door: Its_Jord op 21-01-2025 20:30

Hij stond ook op de SiteWatNietGenoemdMagWorden.
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Quote:
[..]
Ik niet. Maar zo te zien mis ik ook niets
.
Hij stond ook op de SiteWatNietGenoemdMagWorden.
Gepost door: Xor op 21-01-2025 20:35
Ik niet. Maar zo te zien mis ik ook niets

Hij stond ook op de SiteWatNietGenoemdMagWorden.
Gepost door: Xor op 21-01-2025 20:35
🌶️ bahbah 🌶️
Zie dat de prijstabel ook up to date is. Maar Tweakers refresht wat vaker, dus wellicht was het niet gelukt ook al had ik de game op de wishlist. Wil het ook niet direct, maar voor die prijs gaan we natuurlijk niet lastig doen

Ff gewijzigd van contract van mijn vrouw naar mij en kaching


Quote:
Ziggo, geeft weer bol.com kaarten weg van 450,- bij 2 jarig abbo.
Ff gewijzigd van contract van mijn vrouw naar mij en kaching
, min of meer de switch 2 financiën veilig gesteld 
Gepost door: -marco- op 22-01-2025 11:24
Ff gewijzigd van contract van mijn vrouw naar mij en kaching


Gepost door: -marco- op 22-01-2025 11:24
Gewoon opzeggen en opnieuw afsluiten?
Kan dat via de website of moet je daarvoor geluk hebben dat je een goede klantenservice medewerker hebt?
Quote:
[..]
Gewoon opzeggen en opnieuw afsluiten?
Kan dat via de website of moet je daarvoor geluk hebben dat je een goede klantenservice medewerker hebt?
Gepost door: Walkingtall op 22-01-2025 12:01
Gewoon opzeggen en opnieuw afsluiten?
Kan dat via de website of moet je daarvoor geluk hebben dat je een goede klantenservice medewerker hebt?
Gepost door: Walkingtall op 22-01-2025 12:01
Yes, wel ff op andere naam en zeggen dat je geen klant bent!
Telefonisch zeggen ze dat het niet kan en dat je geen aanspraak kan maken op de bol.com kaart, maar als je online opzegt en op andere naam een abbo neemt, ben je een “nieuwe klant”

helaas was Ziggo met de afgelopen black friday deals niet heel gunstig met maar 50% korting over 6 maand. Ben nu een jaartje overgegaan naar Odido en dat bevalt tot nu toe prima, gebruikt de glasvezel kabel van KPN maar dan voor de helft van het geld.
Kwam zelfs 320 euro goedkoper uit dan wanneer ik beste aanbod van Ziggo en ik heb nu 2gig down en upload.
En halverwege November begint het hele circus weer opnieuw.
Quote:
Yes doen wij hier ook al een aantal jaar, neem om die reden nooit langer dan een jaarcontract. Ene jaar is die op mijn naam jaar daarop afsluiten op naam van mijn vrouw.
helaas was Ziggo met de afgelopen black friday deals niet heel gunstig met maar 50% korting over 6 maand. Ben nu een jaartje overgegaan naar Odido en dat bevalt tot nu toe prima, gebruikt de glasvezel kabel van KPN maar dan voor de helft van het geld.
Kwam zelfs 320 euro goedkoper uit dan wanneer ik beste aanbod van Ziggo en ik heb nu 2gig down en upload.
En halverwege November begint het hele circus weer opnieuw.
Gepost door: Dhooft op 22-01-2025 12:34
helaas was Ziggo met de afgelopen black friday deals niet heel gunstig met maar 50% korting over 6 maand. Ben nu een jaartje overgegaan naar Odido en dat bevalt tot nu toe prima, gebruikt de glasvezel kabel van KPN maar dan voor de helft van het geld.
Kwam zelfs 320 euro goedkoper uit dan wanneer ik beste aanbod van Ziggo en ik heb nu 2gig down en upload.
En halverwege November begint het hele circus weer opnieuw.
Gepost door: Dhooft op 22-01-2025 12:34
Maar je moet de modem en dergelijke terugsturen toch als je geen abo meer hebt? Ik heb nu best een prima indtallatie ( met de normale next, niet die mini draadloze) en wil dus deze installatie eigenlijk houden. Maar ik wil ook wel eens profiteren van korting na 8 jaar klant..
Quote:
[..]
Maar je moet de modem en dergelijke terugsturen toch als je geen abo meer hebt? Ik heb nu best een prima indtallatie ( met de normale next, niet die mini draadloze) en wil dus deze installatie eigenlijk houden. Maar ik wil ook wel eens profiteren van korting na 8 jaar klant..
Gepost door: Vlaggenroof op 22-01-2025 13:05
Maar je moet de modem en dergelijke terugsturen toch als je geen abo meer hebt? Ik heb nu best een prima indtallatie ( met de normale next, niet die mini draadloze) en wil dus deze installatie eigenlijk houden. Maar ik wil ook wel eens profiteren van korting na 8 jaar klant..
Gepost door: Vlaggenroof op 22-01-2025 13:05
Inderdaad. Zelf ook al sinds jaar en dag klant. Ik weet dat je soms korting kunt krijgen door te bellen maar ik vind dat dusdanig ongemakkelijk dat ik het maar laat.
- Mijn mobiel/thuis abbo's zijn afgelopen
- Ik ben mij momenteel aan het oriënteren, want ik wil graag financieel goedkoper in de maand uit zijn.
- Ik noem een concurrent (Ziggo in dit geval) bij naam en welke actie ik heb gezien.
- Vervolgens vraag ik of ze eventueel wat kunnen doen, want ik ben wel verder tevreden met hun diensten/service.
- 9 van de 10 keer word ik zonder problemen doorgeschakeld naar de juiste afdeling en krijg ik een aanbod. Lukt het niet of is het aanbod te karig, dan probeer ik het paar dagen later nog eens met een andere medewerker.
Quote:
- 9 van de 10 keer word ik zonder problemen doorgeschakeld naar de juiste afdeling en krijg ik een aanbod. Lukt het niet of is het aanbod te karig, dan probeer ik het paar dagen later nog eens met een andere medewerker.
Gepost door: BeZaX op 22-01-2025 13:34
Komt o.a omdat de service/save medewerkers mede beoordeeld worden op FCR (first call resolve).- 9 van de 10 keer word ik zonder problemen doorgeschakeld naar de juiste afdeling en krijg ik een aanbod. Lukt het niet of is het aanbod te karig, dan probeer ik het paar dagen later nog eens met een andere medewerker.
Gepost door: BeZaX op 22-01-2025 13:34
Die zien natuurlijk dat die stat naar de klote gaat als het een klant is die weer terugbelt in zo'n korte tijdspan

Tevens zou een escalatie het bedrijf ook weer een paar 10tjes kosten omdat er meerdere mensen naar moeten kijken dus dat willen ze dan ook voorkomen.
Bron: 6 jaar voor KPN gewerkt

Edit: Oh dit is het bol topic... sorry