Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

gcshop.nl

[Begin]  |1|2|3|4 (4) [Eind]
Swiep
Door Swiep (184 reacties) op 02-09-2009 23:08
( PM )
2 weken geleden Tales of Vesperia besteld.
Levertijd stond op 3-4 weken, maar ik heb em gister in de bus gekregen.
Heb alleen maar goede ervaringen met deze winkel, toppertje!
Rock on!
Ronic
Door Ronic (366 reacties) op 16-09-2009 17:56
( PM )
Tijd terug per ongeluk verkeerde game besteld. Direct gemailt, binnen 10 minuten (!) een reactie terug. Was allemaal geen probleem wordt veranderd of ik het resterende bedrag even over wilde maken. 10 minuten na overmaking berichtje dat het geld binnen was!

Tweede bestelling gisteren:
Ace combat 6 besteld. 1 a 2 leverdagen aangegeven. Was er vanuit gegaan dat hij vandaag verstuurd zou worden helaas geen mail gehad hierover. Weer even een mail gestuurd om 17:00 binnen denk nog geen 10 minuten reactie dat de game morgen verstuurd zal worden en dat ik hem Vrijdag binnen heb.

Naar mijn mening keurig netjes geregeld! Nu nog de spellen afwachten, heb er het volle vertrouwen in dat dat wel goed zit.
De tijd is je vriend..
Footlockers
Door Footlockers (194 reacties) op 06-11-2009 08:00
( PM )
Hier 2 keer call of duty modern warfare 2 ps3 game gepre-orderd hoop dat ik de spellen in ieder geval op de dag van de release ontvang!
DoubleR
Door DoubleR (156 reacties) op 28-04-2010 00:50
( PM )
Wow ik zie dat het laatste bericht in dit forum alweer lang geleden is, hopelijk mag ik even mijn bericht plaatsen sinds het toch wel een beetje raar is (in mijn ogen that is).

Lang geleden (lees: vorig jaar) heb ik voor het laatst wat gekocht bij gcshop.nl, dit met weinig succes overigens (zie mijn recensie http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-5.html )

anyway, daaropvolgend op die 'slechte' recensie kreeg ik het volgende mailtje.


Hallo,

Ik heb uw ervaring met GCshop gelezen op Budgetgaming en wil graag mijn excuses aanbieden.

Wij zijn momenteel bezig met het ontwikkelen van een upgrade voor ons systeem waarbij klanten ook op de hoogte worden gebracht van levertijd wijzigingen. Ik begrijp dat het zeer frustrerend is om niet op de hoogte te worden gesteld van een late levering. Mijn excuses hiervoor.

Ik wil u graag een kortingscode aanbieden van Ä5,- die u ten alle tijde kunt verzilveren. Deze code is: ----------------
Nogmaals, mijn excuses.


Opzich prima, en een gegeven paard moet je natuurlijk niet in de bek kijken, maar toch (mede door het feit dat ik me games vaker importeer maar ook door het feit dat 2 van de 4 bestellingen negatieve ervaringen opleverde)heb ik niet van deze code gebruik gemaakt. Maar al met al, netjes van gcshop.nl

Nu kreeg ik laatste deze e-mail in mijn inbox, die toch op een licht andere toon was dan de vorige..


Beste .....,

Ik mail je even naar aanleiding van je beoordeling die je een tijd terug op Trustpilot (kan ik me niet herinneren, volgens mij alleen op budgetgaming maar ja? ) en Budgetgaming hebt geschreven. Allereerst wil ik je mijn excuses aanbieden dat je bestelling niet naar 100% tevredenheid was afgehandeld.

Klanttevredenheid is uiteraard wel heel belangrijk voor ons, want we begrijpen dat een tevreden klant een positieve ervaring deelt met zijn kenniskring en dit voor ons meer toekomstige klanten kan betekenen. Een ontevreden klant heeft het omgekeerde effect. We hebben in de tussentijd het systeem achter de shop een flinke update gegeven en een onderdeel hiervan is dat je tegenwoordig de levertijden veel duidelijker worden gecommuniceerd tijdens het bestellen. We hebben betere afspraken met onze leveranciers, waardoor tekorten bij pre-orders voorkomen moeten worden. En omdat we verder alleen nog maar games verkopen die of bij ons of bij onze leveranciers op voorraad liggen zijn lange wachttijden verleden tijd.

Gezien de verbeteringen die we hebben doorgevoerd hoop ik dat je ons in gedachten houd voor een toekomstige bestelling. Om deze reden heb ik 15 euro tegoed aan je account (.....) toegevoegd. Je kan dit bedrag vrij besteden in onze winkel aan b.v. een budget game of als korting gebruiken op een nieuwe release. We hebben de hoop dat je zo zelf zult ondervinden dat onze service flink is verbeterd en wellicht je review zult herzien.



Wat vinden jullie hier nou van? Natuurlijk nogmaals een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, maar ik zie dit echt als een soort van omkoping, of 'het willen veranderen van je mening door je kortingen toe te stoppen' ;p wat is jullie mening hierover? Vooral het gedeelte over "kenniskring" en "review zult herzien" zijn natuurlijk raar. Misschien moet ik maar wachten tot ik straks een game gratis krijg als ik het maar verander ? Of zie ik deze hele situatie toch echt verkeerd...
X360 Gamertag: DoubleR92 ][ add me I won't bite :P
Door KurtKnakker (180 reacties) op 28-04-2010 01:11
( PM )
Lijkt mij een duidelijke stimulans om een negatieve recensie te schrijven
Elconquistador
Door Elconquistador (2422 reacties) op 28-04-2010 09:56
( PM )
Lijkt me vrij simpel. Je krijgt de kans om voor weinig nog iets te bestellen bij hun, in de hoop dat hun service je dan beter bevalt en je een goede review zult schrijven. Online gebruikerservaringen worden steeds belangrijker voor winkels, zoals je ook ziet aan hun email. Steeds meer lezen op internet eerst wat de beste winkels zijn en waar ze het goedkoopste en snelste hun spullen vandaan kunnen halen. Een aantal negatieve reviews, zoals die van jou, kan dan een smet zijn voor hun reputatie. Ze hebben hun best gedaan hun winkel te verbeteren en nodigen je op deze manier uit nogmaals wat bij hun te bestellen.

Je kan het omkoping noemen. Aan de andere kant kan je ook denken dat je gewoon best mazzel hebt om zo'n korting te krijgen en die kans nemen om nog wat bij hun te kopen. Ze hopen dan dat je een beter beeld van hun krijgt en alsnog een goede review schrijft en/of je oude aanpast.

Ik vind hier niet zoveel mis mee en best een slim initiatief. Ze hadden misschien hun email wat beter kunnen bewoorden, ze leggen het er zo wel erg dik op Maar ja, zo'n negatieve review blijft natuurlijk voor altijd staan en komen ze anders niet meer van af. Ook al hebben ze hun best gedaan hun shop te verbeteren.
Syphrone
Door Syphrone (4225 reacties) op 28-04-2010 10:19
( PM )
Ik vind het alleen maar service van zo'n winkel. Het is in het verleden fout gegaan en willen gewoon dat je nogmaals besteld om te kijken of de winkel je nu wel bevalt.
Je hele recensie hoef je niet opnieuw te schrijven maar je kunt hem gewoon aanpassen dat je nog een poging hebt gedaan na de mail van hun die aangaf dat ze het hele systeem hebben geupdate.

Daarna kun je schrijven als het wel goed is gegaan en dat misschien die systeem update dus heeft geholpen.

Omkopen vind ik het niet want dan zeiden ze wel van zoek maar een game gratis uit.
Zoals ook allemaal al hierboven verteld
GCshop
Door GCshop (8 reacties) op 28-04-2010 10:32
( PM )
Hey Doubler,

Ik vind het jammer de email als negatief ervaart. Ik zal hem toch even van onze kant verklaren om je een beter idee te geven waarom we deze email sturen.

GCShop is 1 van de eerste online gameshops in Nederland. Ook 1 van de eerste gameshops die op Budgetgaming is toegevoegd. We hebben dus een lange historie met veel goede, maar ook wel slechte ervaringen. We zijn zeker niet te groot om toe te geven dat we met vallen en opstaan geleerd hebben. Naar aanleiding van het commentaar en de beoordelingen die we onder andere via budgetgaming hebben binnen gekregen hebben we onze website onlangs flink verbeterd. Dit valt aan onze laatste review scores ook wel af te zien.

Het systeem van budgetgaming neemt echter alle geplaatste reviews mee in de totaalbeoordeling, niet alleen de meeste recente. Omdat veel klanten aangeven dat een reviewscore belangrijk is bij het kiezen van de winkel waar ze een aankoop doen willen we onze score ook wat omhoog krikken.

Hiervoor benaderen we zoals je hebt gemerkt ook klanten die in het verleden een beoordeling hebben geplaatst die wat minder positief was. We hopen deze te bewegen ons nog een kans te geven, want klachten die je in het destijds had hebben we inmiddels opgelost.

Verder ben ik het met je eens dat het een twijfelgeval is om je ook een korting aan te bieden, omdat je het inderdaad op kunt vatten dat we verwachten dat je daarvoor dan ook een goede review plaatst. Je kan dit echter niet zo zeggen, omdat de macht in deze helemaal bij jou ligt. Je beslist zelf of je nog een aankoop bij ons wilt doen en of je je review wilt aanpassen of niet. Met de email proberen we je alleen te bewegen ons weer een kans te geven wanneer je je volgende game aankoop gaat doen.
DoubleR
Door DoubleR (156 reacties) op 28-04-2010 17:43
( PM )
Ik vond de e-mail niet zozeer negatief, maar het leverde wel bij mij wat vragen op. Na opheldering is het duidelijk wat jullie bedoelen.

Maar wat wel nog zo is, is dat jullie het in de e-mail duidelijk hebben over mijn review herzien, en dit willen jullie bereiken door een nieuwe aankoop van mijn kant. Mijn mening hierover is dat een slechte ervaring uit het verleden niet kan worden aangepast door een nieuwe goede ervaring, omdat ook al is er misschien nu sprake van verbetering (of dat beweren jullie tenminste), heeft die slechte ervaring (in mijn geval 2) nou eenmaal plaatsgevonden.
Het lijkt me niet netjes om deze te veranderen, ook al is het nu volgens jullie verbeterd. Dan geld dit namelijk voor de nieuwe reviews, kijken mensen alleen naar de laatst geplaatste dan zien ze dus dat het verbeterd is (als dit ook echt zo het geval is), kijken mensen echter verder terug en zien ze ook die negatieve kunnen ze zelf op een eerlijke manier de balans opmaken, en hun keuze goed opmaken of ze wel of niet wat bij jullie bestellen, dit lijkt me wel zo eerlijk.

Dus ALS ik ooit wat bij jullie bestel en ik wil een review geven, dan schrijf ik een nieuwe en verbeter ik niet mijn oude. Dat is nou eenmaal gebeurd.


X360 Gamertag: DoubleR92 ][ add me I won't bite :P
Skull_kid
Door Skull_kid (28498 reacties) op 28-04-2010 17:45
Rol: Forum Moderator
( PM )
Die oude reviews gaan over oude bestellingen, dus tenzij ze een of andere magische manier vinden om je bestellingen van toen wel goed te hebben laten verlopen (onmogelijk dus ), blijven die reviews gewoon staan zoals ze nu staan.

Voor nieuwe bestelling mag je natuurlijk wel een nieuwe review neerzetten.

Het is juist alleen maar goed om als klant te zien dat de reviews over de tijd beter geworden zijn, dan dat ze altijd slecht blijven.
3DS: 3695-0698-7311 - PS4: Devilpuppet_UK - Wii U: Devilpuppet
DoubleR
Door DoubleR (156 reacties) op 29-04-2010 21:04
( PM )
Niet dat ik van plan was me oude aan te passen hoor
Maar ja ik kijk wel of ik een nieuwe bestelling doen --> en dus een nieuwe review plaats ;p
X360 Gamertag: DoubleR92 ][ add me I won't bite :P
Stephan1234
Door Stephan1234 (2717 reacties) op 31-08-2011 15:54
( PM )
GCshop is nu van gamedumper.nl?
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Msnk
Door Msnk (1000 reacties) op 31-08-2011 16:11
( PM )
Da's toevallig, had het net nog over ze in het Dimensionplus-topic

Zo te zien zijn ze gefuseerd of zo inderdaad!
Peter89
Door Peter89 (2876 reacties) op 31-08-2011 16:46
( PM )
gcshop.nl en gamedumper.nl bundelen de krachten
Aldus de eerste hit bij google
Gamedumper zelf heeft niks op de site staan als ik snel kijk
[Begin]  |1|2|3|4 (4) [Eind]