Quote:
Ik wilde zeggen "username checks out" maar er zal geen dag komen dat Nintendo überhaupt hardware heeft die sterk genoeg is om een TloU game te draaien In dat geval hoop ik op the last of us 3 
Gepost door: OneDay op 15-03-2025 19:44

Gepost door: OneDay op 15-03-2025 19:44

En dat is helemaal oke, wat Nintendo kan met de beperkte hardware is wat het zo'n magisch bedrijf maakt

correctie: TloU bestaat al voor de Switch, is mij even ontgaan excuus.

.
Quote:
[..] Ik wilde zeggen "username checks out" maar er zal geen dag komen dat Nintendo überhaupt hardware heeft die sterk genoeg is om een TloU game te draaien 
En dat is helemaal oke, wat Nintendo kan met de beperkte hardware is wat het zo'n magisch bedrijf maakt
Gepost door: Zienobleejd op 15-03-2025 19:50

En dat is helemaal oke, wat Nintendo kan met de beperkte hardware is wat het zo'n magisch bedrijf maakt

Gepost door: Zienobleejd op 15-03-2025 19:50
Kwestie van tijd toch? Je hebt het over een serie games die op de Playstation 3 en 4 uitkwamen. Daar zit het probleem in ieder geval niet om het uit te brengen op een Switch 2.
- Een duistere Zelda Soulsgame ontwikkeld door From Software. Geen compromissen qua moeilijkheid of verhaalvertelling. Een echte Soulsgame met een Nintendo sausje, gewoon alsof je Bloodborne speelt in een vervallen versie van Hyrule, met het soort boss designs dat Nintendo als concept art gebruikte bij Breath of the Wild:

- Een echt goede Pokémon RPG gemaakt door een getalenteerde studio met respect voor het bronmateriaal. Een game vol mysteries waarin we echt weer Pokémon kunnen ontdekken. Misschien kun je je de allereerste aflevering van de Pokémon anime nog herinneren, daarin ziet Ash een Ho-oh vliegen terwijl we op dat moment alleen nog maar de eerste 150 Pokémon kennen uit de Game Boyspellen. Dat gevoel van mysterie wil ik voelen in de games. Ik wil als jonge trainer het beginnersdorpje uitwandelen en geconfronteerd worden met grote beesten van level 50 waar ik nog lang niet tegen kan vechten, maar gewoon puur omdat het 'realistisch' is dat er van alles door elkaar loopt, ipv dat de hele wereld geconstrueerd is rondom een vreemd pad dat zogenaamd alle trainers bewandelen. Als Xenoblade dit kan moet Pokémon het ook kunnen. Geef me een levende, organisch ontworpen wereld waarin ik Pokémonvoer moet maken om een bepaalde Pokémon uit z'n grot te lokken, en waarin ik echt weer beloond word voor het exploreren. Visueel mag het eruit zien als de beta van Scarlet & Violet:

- Om in de Pokémonsferen te blijven: Pokémon Crossing. Als er twee series zijn die perfect bij elkaar passen, dan zijn het wel Pokémon en Animal Crossing. Op moment van schrijven bestaan er 488 Animal Crossing villagers verdeeld over 35 rassen/soorten, maar er zijn meer dan duizend Pokémon, dus genoeg om uit te kiezen om een Animal Crossing-roster mee te vullen. Laat mij een dorpje oprichten met een real-time klok en een aantal van mijn favoriete Pokémon om lekker mee rond te hangen en van cadeautjes te voorzien. Laat mij vrienden uitnodigen die bij mij langs kunnen komen om gezellig rond te lopen in mijn compleet gethematiseerde dorpje waar we samen leuke minigames kunnen doen en vriendschappelijke Pokémon battles kunnen houden met onze villagers... Het is echt een match made in heaven en ik snap niet waarom dit nog niet bestaat.

- Een 2D Donkey Kong met de creativiteit van een Super Mario Bros. Wonder. Tropical Freeze is in mijn ogen de beste 2D platformer ooit gemaakt, dus maak daar een vervolg op vol knotsgekke ideeën waar het team al jaren mee rondloopt. Laat ze alles maken wat ze willen. Dat was een succes bij Wonder en wat mij betreft mag Nintendo dat (samen met Retro Studios) nog eens dunnetjes overdoen met de Donkey Kong franchise.

- Ik noemde het al op de vorige pagina, maar een volwaardige remake van Mother 3 in een claymationstijl. Wij hebben deze game nooit in het westen gekregen, dus voor veel Nintendofans zal dit een gloednieuw spel zijn. Ik heb zelf ooit een Japanse GBA-versie aangeschaft en ben een aantal keren begonnen aan de fan translation, maar ik haak steeds af omdat ik gewoon een officiële, moderne versie wil spelen met een artstyle die de originele kleimodellen eer aan doet. Fans hebben hier een tijd geleden een concept trailer van gemaakt en die is te mooi om niet in z'n geheel te laten zien, dus kijk en geniet:
- Pikmin 5, baby!!!

Geef kip
Quote:
Als we de echte echte (grotendeels onrealistische) droomgames gaan bespreken
Eternal Darkness 2.
Quote:
Ik wacht al sinds de wii op F-Zero GX 2.
Gepost door: Snakesonic op 16-03-2025 08:14
Gepost door: Snakesonic op 16-03-2025 08:14
Ik wacht al langer op een nieuwe Wave Race ☹️.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Dit alsjeblieft
People say nothing is impossible, but I do nothing every day 🐻
Maar ik heb sowieso het gevoel dat gaming erg is gestagneerd de laatste jaren wat betreft ambitie en innovatie.
Ik weet nog dat we destijds die tech-demo’s zagen van realistische nieuwe physics met die Stormtroopers, dus dat je op in-game hout schoot en dat je dan zag dat het echt als hout reageerde, en een Far Cry 2 had veel indrukwekkende physics en systemen, en dan wordt dat daarna gewoon weer aan de kant gegooid.
Iets kleins als het uitschieten van lichtjes is ook zoiets. Dan zit dat jaren geleden in meerdere games, en dan speel je nieuwere delen en dan is dat opeens gewoon weer een ‘dood’ in-game object.
Terugkomend op Nintendo; Als ze echt verder willen gaan met Mario Kart, en het is natuurlijk ontzettend moeilijk om MK8 te verbeteren zonder te innoveren, want wat het nu is en doet, is gameplay-wise redelijk10/10 volgens mij …
… maar stel ze maken een echte sequel, dan zou je natuurlijk het ‘kart’ gedeelte kunnen uitbreiden naar het implementeren van F-Zero gameplay of Wave Race gameplay. Niet 100% natuurlijk, maar bepaalde tracks, of gedeeltes daarvan. Als ze voor de kart-banen ook de dirt-physics van Sega Rally of Pure ofzo kunnen implementeren, dan zou dat ook een verbetering zijn.
Quote:
Als we de echte echte (grotendeels onrealistische) droomgames gaan bespreken, dan heb ik er wel een paar:
- Een duistere Zelda Soulsgame ontwikkeld door From Software. Geen compromissen qua moeilijkheid of verhaalvertelling. Een echte Soulsgame met een Nintendo sausje, gewoon alsof je Bloodborne speelt in een vervallen versie van Hyrule, met het soort boss designs dat Nintendo als concept art gebruikte bij Breath of the Wild:
(Image)
- Een echt goede Pokémon RPG gemaakt door een getalenteerde studio met respect voor het bronmateriaal. Een game vol mysteries waarin we echt weer Pokémon kunnen ontdekken. Misschien kun je je de allereerste aflevering van de Pokémon anime nog herinneren, daarin ziet Ash een Ho-oh vliegen terwijl we op dat moment alleen nog maar de eerste 150 Pokémon kennen uit de Game Boyspellen. Dat gevoel van mysterie wil ik voelen in de games. Ik wil als jonge trainer het beginnersdorpje uitwandelen en geconfronteerd worden met grote beesten van level 50 waar ik nog lang niet tegen kan vechten, maar gewoon puur omdat het 'realistisch' is dat er van alles door elkaar loopt, ipv dat de hele wereld geconstrueerd is rondom een vreemd pad dat zogenaamd alle trainers bewandelen. Als Xenoblade dit kan moet Pokémon het ook kunnen. Geef me een levende, organisch ontworpen wereld waarin ik Pokémonvoer moet maken om een bepaalde Pokémon uit z'n grot te lokken, en waarin ik echt weer beloond word voor het exploreren. Visueel mag het eruit zien als de beta van Scarlet & Violet:
(Image)
- Om in de Pokémonsferen te blijven: Pokémon Crossing. Als er twee series zijn die perfect bij elkaar passen, dan zijn het wel Pokémon en Animal Crossing. Op moment van schrijven bestaan er 488 Animal Crossing villagers verdeeld over 35 rassen/soorten, maar er zijn meer dan duizend Pokémon, dus genoeg om uit te kiezen om een Animal Crossing-roster mee te vullen. Laat mij een dorpje oprichten met een real-time klok en een aantal van mijn favoriete Pokémon om lekker mee rond te hangen en van cadeautjes te voorzien. Laat mij vrienden uitnodigen die bij mij langs kunnen komen om gezellig rond te lopen in mijn compleet gethematiseerde dorpje waar we samen leuke minigames kunnen doen en vriendschappelijke Pokémon battles kunnen houden met onze villagers... Het is echt een match made in heaven en ik snap niet waarom dit nog niet bestaat.
(Image)
- Een 2D Donkey Kong met de creativiteit van een Super Mario Bros. Wonder. Tropical Freeze is in mijn ogen de beste 2D platformer ooit gemaakt, dus maak daar een vervolg op vol knotsgekke ideeën waar het team al jaren mee rondloopt. Laat ze alles maken wat ze willen. Dat was een succes bij Wonder en wat mij betreft mag Nintendo dat (samen met Retro Studios) nog eens dunnetjes overdoen met de Donkey Kong franchise.
(Image)
- Ik noemde het al op de vorige pagina, maar een volwaardige remake van Mother 3 in een claymationstijl. Wij hebben deze game nooit in het westen gekregen, dus voor veel Nintendofans zal dit een gloednieuw spel zijn. Ik heb zelf ooit een Japanse GBA-versie aangeschaft en ben een aantal keren begonnen aan de fan translation, maar ik haak steeds af omdat ik gewoon een officiële, moderne versie wil spelen met een artstyle die de originele kleimodellen eer aan doet. Fans hebben hier een tijd geleden een concept trailer van gemaakt en die is te mooi om niet in z'n geheel te laten zien, dus kijk en geniet:
- Pikmin 5, baby!!!
(Image)
Gepost door: GJ op 16-03-2025 02:04
- Een duistere Zelda Soulsgame ontwikkeld door From Software. Geen compromissen qua moeilijkheid of verhaalvertelling. Een echte Soulsgame met een Nintendo sausje, gewoon alsof je Bloodborne speelt in een vervallen versie van Hyrule, met het soort boss designs dat Nintendo als concept art gebruikte bij Breath of the Wild:
(Image)
- Een echt goede Pokémon RPG gemaakt door een getalenteerde studio met respect voor het bronmateriaal. Een game vol mysteries waarin we echt weer Pokémon kunnen ontdekken. Misschien kun je je de allereerste aflevering van de Pokémon anime nog herinneren, daarin ziet Ash een Ho-oh vliegen terwijl we op dat moment alleen nog maar de eerste 150 Pokémon kennen uit de Game Boyspellen. Dat gevoel van mysterie wil ik voelen in de games. Ik wil als jonge trainer het beginnersdorpje uitwandelen en geconfronteerd worden met grote beesten van level 50 waar ik nog lang niet tegen kan vechten, maar gewoon puur omdat het 'realistisch' is dat er van alles door elkaar loopt, ipv dat de hele wereld geconstrueerd is rondom een vreemd pad dat zogenaamd alle trainers bewandelen. Als Xenoblade dit kan moet Pokémon het ook kunnen. Geef me een levende, organisch ontworpen wereld waarin ik Pokémonvoer moet maken om een bepaalde Pokémon uit z'n grot te lokken, en waarin ik echt weer beloond word voor het exploreren. Visueel mag het eruit zien als de beta van Scarlet & Violet:
(Image)
- Om in de Pokémonsferen te blijven: Pokémon Crossing. Als er twee series zijn die perfect bij elkaar passen, dan zijn het wel Pokémon en Animal Crossing. Op moment van schrijven bestaan er 488 Animal Crossing villagers verdeeld over 35 rassen/soorten, maar er zijn meer dan duizend Pokémon, dus genoeg om uit te kiezen om een Animal Crossing-roster mee te vullen. Laat mij een dorpje oprichten met een real-time klok en een aantal van mijn favoriete Pokémon om lekker mee rond te hangen en van cadeautjes te voorzien. Laat mij vrienden uitnodigen die bij mij langs kunnen komen om gezellig rond te lopen in mijn compleet gethematiseerde dorpje waar we samen leuke minigames kunnen doen en vriendschappelijke Pokémon battles kunnen houden met onze villagers... Het is echt een match made in heaven en ik snap niet waarom dit nog niet bestaat.
(Image)
- Een 2D Donkey Kong met de creativiteit van een Super Mario Bros. Wonder. Tropical Freeze is in mijn ogen de beste 2D platformer ooit gemaakt, dus maak daar een vervolg op vol knotsgekke ideeën waar het team al jaren mee rondloopt. Laat ze alles maken wat ze willen. Dat was een succes bij Wonder en wat mij betreft mag Nintendo dat (samen met Retro Studios) nog eens dunnetjes overdoen met de Donkey Kong franchise.
(Image)
- Ik noemde het al op de vorige pagina, maar een volwaardige remake van Mother 3 in een claymationstijl. Wij hebben deze game nooit in het westen gekregen, dus voor veel Nintendofans zal dit een gloednieuw spel zijn. Ik heb zelf ooit een Japanse GBA-versie aangeschaft en ben een aantal keren begonnen aan de fan translation, maar ik haak steeds af omdat ik gewoon een officiële, moderne versie wil spelen met een artstyle die de originele kleimodellen eer aan doet. Fans hebben hier een tijd geleden een concept trailer van gemaakt en die is te mooi om niet in z'n geheel te laten zien, dus kijk en geniet:
- Pikmin 5, baby!!!
(Image)
Gepost door: GJ op 16-03-2025 02:04
Waarom huurt Nintendo jou niet in dan? Sinds n64 geen nintendo meer gehad, niet per se fan van zelda maar een soulslike zelda lijkt me vet. Same met pokemon. Dus die eerste 2 ideeen van je lijst zou ik wel een NS2 voor kopen :-)
Rollin’..
2025/2026:
Mario Kart 9
Metroid Prime 4 (update of next gen versie)
Pokémon Legends Z-A (update of next gen versie)
The Legend of Zelda Remaster of remasters (update of next gen versie)
3D Super Mario
2D Donkey Kong
Splatoon 4
Fire Emblem deel 89
Xenoblade Chronicles 4 of X2
Animal Crossing
Pokémon RPG Gen 10 (2026)
Quote:
Ik verwacht vooral een hoop third party ports.
2025/2026:
Mario Kart 9
Metroid Prime 4 (update of next gen versie)
Pokémon Legends Z-A (update of next gen versie)
The Legend of Zelda Remaster of remasters (update of next gen versie)
3D Super Mario
2D Donkey Kong
Splatoon 4
Fire Emblem deel 89
Xenoblade Chronicles 4 of X2
Animal Crossing
Pokémon RPG Gen 10 (2026)
Gepost door: DKUp op 16-03-2025 13:40
2025/2026:
Mario Kart 9
Metroid Prime 4 (update of next gen versie)
Pokémon Legends Z-A (update of next gen versie)
The Legend of Zelda Remaster of remasters (update of next gen versie)
3D Super Mario
2D Donkey Kong
Splatoon 4
Fire Emblem deel 89
Xenoblade Chronicles 4 of X2
Animal Crossing
Pokémon RPG Gen 10 (2026)
Gepost door: DKUp op 16-03-2025 13:40
Het is tijd voor een nieuwe Animal Crossing.
Mother 3 mag wat mij betreft ook een toggle hebben om de game met de pixelart te spelen. Een beetje zoals Lizardcube's Wonder Boy III remake. Trouwens, de fan translation is heel goed en Mother 3 is absoluut de moeite waard, dus misschien geef je het spel best een nieuwe kans? Ik vrees dat Nintendo onze droom nooit werkelijkheid zal maken.
Ik heb ondertussen nagedacht over een Nintendo droomgame die ik zou willen zien.
Een ruimtegame waarin vliegen centraal staat. De planeten zijn eerder aan de kleine kant, denk aan Mario Galaxy, maar er zit veel variatie tussen. Een soort van mix tussen Mario Galaxy en No Man's Sky. Misschien kan het zelfs een 3D platformer zijn, maar dan vermoed ik dat het een Galaxy 3 zou worden en eigenlijk hoop ik dat Nintendo een nieuw universum bedenkt.


Daarnaast zou een Nintendo-MMO eens wat anders zijn voor het bedrijf. Het NSO testspel is misschien een voorloper hiervan. Hoe gekker, hoe beter!

Quote:
Als we de echte echte (grotendeels onrealistische) droomgames gaan bespreken, dan heb ik er wel een paar:
[Knip ivm lengte]
Gepost door: GJ op 16-03-2025 02:04
[Knip ivm lengte]
Gepost door: GJ op 16-03-2025 02:04
Zou jij alsjeblieft bij Nintendo willen gaan werken, want ik wil dit.
Quote:
Ik begrijp niet dat we in fucking 2025 geen fatsoenlijke ‘water-racers’ hebben die ons verbazen met realistische en schitterende water-physics, terwijl een Wave Race dat al fatsoenlijk deed destijds op de N64.
Maar ik heb sowieso het gevoel dat gaming erg is gestagneerd de laatste jaren wat betreft ambitie en innovatie.
Ik weet nog dat we destijds die tech-demo’s zagen van realistische nieuwe physics met die Stormtroopers, dus dat je op in-game hout schoot en dat je dan zag dat het echt als hout reageerde, en een Far Cry 2 had veel indrukwekkende physics en systemen, en dan wordt dat daarna gewoon weer aan de kant gegooid.
Iets kleins als het uitschieten van lichtjes is ook zoiets. Dan zit dat jaren geleden in meerdere games, en dan speel je nieuwere delen en dan is dat opeens gewoon weer een ‘dood’ in-game object.
Gepost door: Yi-Long op 16-03-2025 13:01
Maar ik heb sowieso het gevoel dat gaming erg is gestagneerd de laatste jaren wat betreft ambitie en innovatie.
Ik weet nog dat we destijds die tech-demo’s zagen van realistische nieuwe physics met die Stormtroopers, dus dat je op in-game hout schoot en dat je dan zag dat het echt als hout reageerde, en een Far Cry 2 had veel indrukwekkende physics en systemen, en dan wordt dat daarna gewoon weer aan de kant gegooid.
Iets kleins als het uitschieten van lichtjes is ook zoiets. Dan zit dat jaren geleden in meerdere games, en dan speel je nieuwere delen en dan is dat opeens gewoon weer een ‘dood’ in-game object.
Gepost door: Yi-Long op 16-03-2025 13:01
Ik geef je daar aan de ene kant gelijk in. Voor mij was het hoogtepunt de tijd van de Xbox 360. Sowieso bizar als je ziet hoeveel top games uitkwamen in 2007 bijvoorbeeld. Aan de andere kant heeft nostalgie en hoe je games ervaart ook enorme invloed. Af en toe komt er iets heel vernieuwends voorbij, maar het zijn voornamelijk dezelfde soort games in een nieuw jasje. Dat maakt niet meer dezelfde indruk als toen.
Quote:
[..]
Ik geef je daar aan de ene kant gelijk in. Voor mij was het hoogtepunt de tijd van de Xbox 360. Sowieso bizar als je ziet hoeveel top games uitkwamen in 2007 bijvoorbeeld. Aan de andere kant heeft nostalgie en hoe je games ervaart ook enorme invloed. Af en toe komt er iets heel vernieuwends voorbij, maar het zijn voornamelijk dezelfde soort games in een nieuw jasje. Dat maakt niet meer dezelfde indruk als toen.
Gepost door: Yoshi6 op 16-03-2025 16:21
Ik geef je daar aan de ene kant gelijk in. Voor mij was het hoogtepunt de tijd van de Xbox 360. Sowieso bizar als je ziet hoeveel top games uitkwamen in 2007 bijvoorbeeld. Aan de andere kant heeft nostalgie en hoe je games ervaart ook enorme invloed. Af en toe komt er iets heel vernieuwends voorbij, maar het zijn voornamelijk dezelfde soort games in een nieuw jasje. Dat maakt niet meer dezelfde indruk als toen.
Gepost door: Yoshi6 op 16-03-2025 16:21
Ik zie de ambitie en innovatie en originaliteit nu vooral bij indies vandaan komen, maar tegelijkertijd zijn dat ook de devs die oude vertrouwde concepten respecteren en recht aandoen …
Het zijn nu ook zeker geen slechte tijden als je puur naar de games kijkt die uitkomen, maar je mist wel de diversiteit aan verschillende genres, en de grotere bedrijven durven daar nu niet meer echt in te investeren, of wanneer ze dat wel doen, dan verneuken ze het alsnog omdat er dan een suit zich ermee komt bemoeien omdat ze het willen monatiseren (sp?) …
Ik mis de games in de meer niche-genres, dus de arcade racers, de arcade sport games (NBA Street v3 bijvoorbeeld), games als SSX3, of Def Jam FFNY, en tegelijkertijd weet ik dat als EA morgen een nieuwe SSX aankondigt, dat het toch niet een SSX game zal zijn zoals ik die zou willen. En dan spreek ik trouwens mezelf tegen, want ik mis innovatie en originaliteit, maar bij een SSX wil ik eigenlijk gewoon SSX3, exact die set-up, maar dan gewoon alleen andere berg, paar nieuwe characters, en mooiere graphics (wel nog steeds cartoony en kleurrijk, ‘fun’ … ).
Het hele midden-segment in games lijkt een beetje weggevallen, wat betreft die niche genres.
Quote:
[..]
Ik zie de ambitie en innovatie en originaliteit nu vooral bij indies vandaan komen, maar tegelijkertijd zijn dat ook de devs die oude vertrouwde concepten respecteren en recht aandoen …
Het zijn nu ook zeker geen slechte tijden als je puur naar de games kijkt die uitkomen, maar je mist wel de diversiteit aan verschillende genres, en de grotere bedrijven durven daar nu niet meer echt in te investeren, of wanneer ze dat wel doen, dan verneuken ze het alsnog omdat er dan een suit zich ermee komt bemoeien omdat ze het willen monatiseren (sp?) …
Ik mis de games in de meer niche-genres, dus de arcade racers, de arcade sport games (NBA Street v3 bijvoorbeeld), games als SSX3, of Def Jam FFNY, en tegelijkertijd weet ik dat als EA morgen een nieuwe SSX aankondigt, dat het toch niet een SSX game zal zijn zoals ik die zou willen. En dan spreek ik trouwens mezelf tegen, want ik mis innovatie en originaliteit, maar bij een SSX wil ik eigenlijk gewoon SSX3, exact die set-up, maar dan gewoon alleen andere berg, paar nieuwe characters, en mooiere graphics (wel nog steeds cartoony en kleurrijk, ‘fun’ … ).
Het hele midden-segment in games lijkt een beetje weggevallen, wat betreft die niche genres.
Gepost door: Yi-Long op 16-03-2025 17:10
Ik zie de ambitie en innovatie en originaliteit nu vooral bij indies vandaan komen, maar tegelijkertijd zijn dat ook de devs die oude vertrouwde concepten respecteren en recht aandoen …
Het zijn nu ook zeker geen slechte tijden als je puur naar de games kijkt die uitkomen, maar je mist wel de diversiteit aan verschillende genres, en de grotere bedrijven durven daar nu niet meer echt in te investeren, of wanneer ze dat wel doen, dan verneuken ze het alsnog omdat er dan een suit zich ermee komt bemoeien omdat ze het willen monatiseren (sp?) …
Ik mis de games in de meer niche-genres, dus de arcade racers, de arcade sport games (NBA Street v3 bijvoorbeeld), games als SSX3, of Def Jam FFNY, en tegelijkertijd weet ik dat als EA morgen een nieuwe SSX aankondigt, dat het toch niet een SSX game zal zijn zoals ik die zou willen. En dan spreek ik trouwens mezelf tegen, want ik mis innovatie en originaliteit, maar bij een SSX wil ik eigenlijk gewoon SSX3, exact die set-up, maar dan gewoon alleen andere berg, paar nieuwe characters, en mooiere graphics (wel nog steeds cartoony en kleurrijk, ‘fun’ … ).
Het hele midden-segment in games lijkt een beetje weggevallen, wat betreft die niche genres.
Gepost door: Yi-Long op 16-03-2025 17:10
Ja ik herken dat heel goed. Voornamelijk gek op indie games en mis inderdaad games zoals SSX, Need For Speed en Burnout etc. Veel van dat soort games wat ik op een gegeven miste bij het Xbox platform heb ik weer terug kunnen vinden bij Nintendo's first party games toen ik in 2017 de Nintendo Switch kocht.
Ik zou wel een sport game willen zien waar ze 1080°, Wave Race en Excitebike combineren. Misschien nog een sport of 2 er bij (Pilot Wings? Skateboarden?). En dan 1 grote game met al de characters van die spellen. Sommigen zaten sowieso al in 2 games.
Maar ja, Ubisoft heeft zoiets geprobeerd met Steep en daar was niet zoveel aan.