Quote:
Ik heb er 9 besteld, welke ook dinsdag zijn verstuurd.
Denk niet dat ze er maar 3/4 dagen over doen Chrissie.
Meestal toch wel 10-14 dagen.
EDIT: Dat neem ik terug, ze zijn vandaag bij mij binnengekomen.
Gepost door: XanaduNL op 02-04-2010 16:00
Denk niet dat ze er maar 3/4 dagen over doen Chrissie.

Meestal toch wel 10-14 dagen.
EDIT: Dat neem ik terug, ze zijn vandaag bij mij binnengekomen.

Gepost door: XanaduNL op 02-04-2010 16:00
damn hier niet, post kwam 's ochtends al...
There's no kill switch on awesome.
Quote:
Hele zooi aanbiedingen
spring cleaning
Bijvoorbeeld Call of Duty WaW xbox 360 voor 10 gbp
Gepost door: Diesel op 12-05-2010 14:27
spring cleaning
Bijvoorbeeld Call of Duty WaW xbox 360 voor 10 gbp
Gepost door: Diesel op 12-05-2010 14:27
Net als Game.co.uk


Alleen dan ietsje duurder...
Edit: Bijna de 'COD MW' preowned besteld


There's no kill switch on awesome.
is het allemaal PAL van de game.co.uk vind het namelijk wel veelbelovend maar werkt het op een europese playstation 3 mooie site trouwens dit budgetgaming ik las het in de pu agenda!!!!
Het antwoord is: Ja, gameplay levert alleen PAL games, de PS3 is sowieso regiovrij. Het kan alleen zijn dat als je downloadable content nodig hebt dat je een engelse psn store account moet hebben/maken.
En sommige titels zoals haivy rain hebben geen nederlandse taaloptie.

Ik heb hier Brink Special Edition besteld naar aanleiding van de goede shopsurvey. Daar las ik dat mensen vrijwel allemaal hun games BINNEN een week hebben ontvangen. Nu krijg ik een verzendbevestiging met daarbij dat het 1 tot 4 weken kan duren.
Wordt dit altijd gezegd door gameplay.co.uk om zichzelf in te dekken of zijn de verzendtijden op de schop gegaan?
Niet dat het een probleem is als ik langer zou moeten wachten, maar als je iets besteld wil je het toch z.s.m. hebben

Alvast bedankt!
PS4/Xbox One: Lars2TheV
Dear Gameplay Customer,
We have some very important news for you - as of March 1st the Gameplay website is merging with our sister site, Gamestation.co.uk.
wannagame
De doorlink naar gamestation belooft ook niet veel...
MJA Jervis and SD Maddison have been appointed as Joint Administrators of The GAME Group plc, Game Stores Group Limited, Gameplay (GB) Limited, Game (Stores) Limited, Games Station Limited, Game (Retail) Limited and Gamestation Limited on 26 March 2012, to manage their affairs, business and property as their agents and without personal liability.
We are currently reviewing and processing orders placed on this website.
MJA Jervis and SD Maddison are licensed in the United Kingdom to act as insolvency practitioners by the Institute of Chartered Accountants in England and Wales.
We apologise for any inconvenience this may cause and we hope to be back up and running very soon.
Refunds and Exchanges: Until further notice, we will not be able to offer refunds or exchanges, unless your item is faulty or not fit for purpose. Your statutory rights will not be affected and we will be able to deal with your refund/exchange accordingly.
If you require assistance with an existing order our customer service team are happy to help you. Please email us directly at(customer.service@gameplay.co.uk) who will be happy to help.