Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

achtergronden voor een spel

[Begin] |1(1) [Eind]
Heinster
Door Heinster (1000 reacties) op 07-09-2011 16:05
Op dit moment heb ik 8 spellen in document vorm en wil deze langzaam aan zover mogelijk visualiseren. Van één van de spellen laat ik hier de achtergronden alvast van zien.

Ik hoop dat het duidelijk is, dat het zich in een lichaam moet afspelen. De onderdelen van het spel zelf en alles wat geanimeerd wordt zullen de rest vullen.





De huidige achtergronden zijn normalerwijs voor full hd resoluties bedoelt.
http://www.heinyreimes.nl/blog voor gratis kleurplaten, photoshop tutorials en inzichten op visuele communicatie.
Krichat
Door Krichat (3795 reacties) op 07-09-2011 16:08
Geinig :p Ben benieuwd.
Xbox: KrichatStarik, Steam: Krichat
MaXiiMuM
Door MaXiiMuM (967 reacties) op 07-09-2011 16:09
Ziet er idd wel geinig uit, voor welk platform develop je? Pc?
Ziet er eigenlijk wel beetje uit zo als een ios game, weet ook niet waarom..
Nihil Verum, Omnia Licita
Hunterking
Door Hunterking (3016 reacties) op 07-09-2011 16:09
En dat kon niet in je topic over je games? Daar is nu weer een maagdelijk topic voor aangemaakt?

Het antwoord op beiden is "ja" trouwens, maar goed.
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
Heinster
Door Heinster (1000 reacties) op 07-09-2011 16:16
Quote:
En dat kon niet in je topic over je games? Daar is nu weer een maagdelijk topic voor aangemaakt?

Het antwoord op beiden is "ja" trouwens, maar goed.
Gepost door: Hunterking op 07-09-2011 16:09

Wat leven in de brouwerij he , zoveel wordt hier in dit deel "nog" niet gepost helaas. Maar het is voornamelijk om in dit geval makkelijker het onderwerp wat dan loopt on topic te houden.

Betreffende de opmerkingen ios, wat geheel terecht is: De spellen zijn vooral voor tablets, mobiele telefoons en psn/xbla achtige platforms gericht. Mocht het ooit echt zover komen dan he .

Dus voornamelijk 2D, maar wel zoveel mogelijk details in de sprites, 60fps en zo vloeiend mogelijke animatie indien nodig.
http://www.heinyreimes.nl/blog voor gratis kleurplaten, photoshop tutorials en inzichten op visuele communicatie.
[Begin] |1(1) [Eind]