Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Gamesync [Algemeen topic]

[Begin] |1|2|3|4(4)  [Eind]
Leftyruggiero
Door Leftyruggiero (179 reacties) op 30-09-2011 16:09
Ik begrijp dat een groot aantal mensen op deze site die FIFA 12 bij Gamesync besteld hebben de game nog niet ontvangen hebben, ondanks het feit dat deze woensdag al verstuurd zou zijn. Aangezien de reacties bij de game zelf verwijderd zijn (terecht overigens), en ook de bijbehorende shopsurveys van Gamesync (m.i. wat minder terecht), lijkt het me een goed idee om er in dit topic verder over te ouwehoeren.

Ik heb dus net als velen FIFA 12 bij Gamesync besteld omdat dit op mijn moment van pre-orderen de goedkoopste shop was die levering op de releasedag beloofde. Woensdagmiddag kreeg ik dan ook netjes de verzendbevestiging en leek er nog niks aan de hand. Donderdag kwam er helaas geen FIFA 12. Nu kan het een héél enkele keer gebeuren dat het 1 dag langer duurt voordat post bezorgd wordt dus ik dacht ok, dan morgen maar.

Helaas, de post is ook vandaag allang geweest en geen FIFA 12. Vervolgens lees ik hier dat er nogal wat mensen zijn die in precies hetzelfde schuitje zitten. Het lijkt erop dat Gamesync een aantal exemplaren (nog) helemaal niet verzonden heeft, of van een zeer trage postaanbieder gebruikt heeft gemaakt om de kosten te drukken.

Hoe dan ook, men blijkt het niet zo nauw te nemen met de wens van de pre-orderende klant om de game op de releasedag in huis te hebben. Ik heb daarom mijn order geannuleerd en zal deze na ontvangst retourneren (er vanuit gaande dat de game überhaupt verzonden is).

Mocht ik de game ontvangen dan zal ik dat hier melden. Ik ben ook benieuwd of andere 'wachtenden' de game inmiddels ontvangen hebben..

Skull_kid edit: Algemeen topic van gemaakt

Last edited on: 30-09-2011 16:12
Skull_kid
Door Skull_kid (39006 reacties) op 30-09-2011 16:16
Rol: Forum Moderator
Ik zal even reageren op wat punten uit je post:

1. Het plaatsen van een shopsurvey voordat de bestelling is afgerond (geld terug of spel binnen) is NIET toegestaan. Is dus volkomen terecht dat je shopsurvey (en die van 9 anderen) verwijderd is.

2. Je gaat ervanuit dat Gamesync niet genoeg exemplaren heeft en dus maar om jullie bezig te houden doet alsof ze verzonden zijn. Heb je hier enig bewijs van? Zo niet, dan kan je zoiets ook niet roepen. Je tweede aanname (langzame postbezorging) is zeer redelijk en waarschijnlijk de reden.

Gamesync kan er niets aan doen dat het langer duurt en daarom moet je de winkel er ook niet op afrekenen.

Mogelijk scenario: Het kan goed zijn dat er een nieuw bezorgingsbedrijf bij hen aanklopte en beloofde binnen 1 dag te leveren. Hier zijn ze mee akkoord gegaan, alleen maar om erachter te komen dat ze niet binnen 1 dag leveren.

Heb dus nog even geduld. Het komt nu eenmaal wel eens voor bij TNT dat het langer duurt. Wij weten niet hoe het zit en we kunnen daar de winkel dus niet op afrekenen. Wie weet is de auto waar alle spellen in zaten wel in brand gevlogen?!

Zo lang je niets weet, moet je geen dingen gaan roepen alsof je het weet (klinkt dat logisch? )
❍ᴥ❍
Tanja20
Door Tanja20 (61 reacties) op 30-09-2011 19:04
Quote:
Ik zal even reageren op wat punten uit je post:

1. Het plaatsen van een shopsurvey voordat de bestelling is afgerond (geld terug of spel binnen) is NIET toegestaan. Is dus volkomen terecht dat je shopsurvey (en die van 9 anderen) verwijderd is.

2. Je gaat ervanuit dat Gamesync niet genoeg exemplaren heeft en dus maar om jullie bezig te houden doet alsof ze verzonden zijn. Heb je hier enig bewijs van? Zo niet, dan kan je zoiets ook niet roepen. Je tweede aanname (langzame postbezorging) is zeer redelijk en waarschijnlijk de reden.

Gamesync kan er niets aan doen dat het langer duurt en daarom moet je de winkel er ook niet op afrekenen.

Mogelijk scenario: Het kan goed zijn dat er een nieuw bezorgingsbedrijf bij hen aanklopte en beloofde binnen 1 dag te leveren. Hier zijn ze mee akkoord gegaan, alleen maar om erachter te komen dat ze niet binnen 1 dag leveren.

Heb dus nog even geduld. Het komt nu eenmaal wel eens voor bij TNT dat het langer duurt. Wij weten niet hoe het zit en we kunnen daar de winkel dus niet op afrekenen. Wie weet is de auto waar alle spellen in zaten wel in brand gevlogen?!

Zo lang je niets weet, moet je geen dingen gaan roepen alsof je het weet (klinkt dat logisch? )
Gepost door: Skull_kid op 30-09-2011 16:16

Wie zegt dat het probleem niet bij Gamesync ligt?
Jij sugereert dat Gamesync er niks aan kan doen, maar dat weet jij ook niet zeker. Misschien hebben ze inderdaad niet genoeg voorraad en misschien ook wel. Misschien is hij woensdag helemaal niet verstuurd en misschien ook wel.
Niemand weet hoe het zit, dus we kunnen alleen maar afwachten wanneer we het spel binnen hebben.
Door PirateNL (3 reacties) op 30-09-2011 19:23
Ik en een paar vrienden van me hebben hebben Fifa 12 ook besteld via GameSync. 2 hebben het ontvangen 3 (waaronder mezelf) niet.

Ik denk dat ik hiermee wel kan concluderen dat het niet aan TNT ligt maar dat ze gewoon te weinig exemplaren op vooraad hadden. Dat is prima, maar dat moeten ze dit gewoon naar je als klant melden, of tegemoed komen. De order op "Verzonden" zetten zonder dat dit daadwerkelijk is gedaan, vind ik ronduit erg slecht.

Daarnaast garanderen ze voor 97% dat de game op de releasedatum bij je binnenvalt. Behoren wij nu allemaal tot deze resterende 3%? Wat een onzin zeg.

Ik weet niet waarom, maar ik voelde dit al aankomen. Ik had hem veel beter nu in de winkel kunnen kopen.
Wouter
Door Wouter (1084 reacties) op 30-09-2011 19:36
Ik heb hem ook nog niet binnen Ook woensdag netjes dat mailtje gekregen.. Erg flauw als blijkt dat ze mailtjes hebben verstuurd zonder dat er iets was verstuurd!
Drago
Door Drago (29 reacties) op 30-09-2011 22:10
Ik heb mijn versie ook nIet ontvangen. Als ik hem maandag niet binnen heb annuleer ik mijn bestelling. Ik vind het schandalig dat er geen duidelijke communicatie is rond deze situatie. Gamesync kan toch een reactie geven op dit alles? Het enigste dat ze sturen is "uw bestelling werd woensdag verstuurd". Mensen betalen voor een product die zij niet ontvangen en dan word er geen uitleg gegeven waarom dit zo is. Als er niet genoeg exemplaren zijn zouden ze toch het fatsoen hebben om dit eerlijk toe te geven en de mensen laten beslissen. Oftewel wachten dat ze terug voldoende spellen in stock hebben of geld terug en zo kunnen de mensen toch nog het spel in de winkel te kopen. Maar soit, we zullen wel zien... Èèn ding is zeker, dit weekend geen FIFA...
Doomsdayman
Door Doomsdayman (2502 reacties) op 30-09-2011 22:53
Ten eerste ik zie 3 Gamesync ratings en die zijn allemaal negetief. Ik snap dat je er lang heb op gewacht. Maar het kan een foutje van de levering zijn. Ik moest 1 week gewacht op AVP Hunter Edition bij bol.com. Dit kan gewoon gebeuren denk zelfs dat dit meer dan 2x bij mij is overkomen.

Zoals Duke Nukem het altijd zegt "Shit happens".

We hebben ook een Klaagcorner als mensen dat vergeten.
Why?
Door Joepie448 (2 reacties) op 30-09-2011 23:18
Ik heb het ook nog niet binnen gehad, terwijl hij woensdag al verzonden zou moeten zijn. Ik dacht eerst dat de postbode hem misschien stiekem achter houd, omdat ik al eerder problemen heb gehad met niet ontvangen spellen (was via marktplaats..)
Een vriend van mij had het spel 2x besteld bij Gamesync, voor hemzelf en zijn broer. er kwam er slechts één binnen.
hoe kan je de bestelling annuleren?
Leftyruggiero
Door Leftyruggiero (179 reacties) op 30-09-2011 23:49
Gezien het grote aantal mensen wat op dit moment met hetzelfde spel bij dezelfde leverancier hetzelfde probleem heeft lijkt het me inmiddels wel duidelijk dat het hier niet om een incidentele vertraagde levering gaat. Bovendien komt bij TNT een vertraging van 1 dag al hóógst zelden voor, en van 2 dagen praktisch nooit. Ik ben zeer benieuwd naar de datum op de poststempel wanneer ik het spel binnenkrijg.

De bestelling annuleren kan door simpelweg te kennen te geven dat je van de aankoop afziet en het product ongeopend te retourneren. Overigens is het deel van de site van Gamesync wat over retouren gaat niet bereikbaar, hoe lang dat al zo is weet ik niet. Ik heb vanmiddag per mail te kennen gegeven mijn aankoop te annuleren, maar ik heb nog geen reactie mogen ontvangen.
Door Soap (23 reacties) op 30-09-2011 23:53
Ik had Battlefield 3 besteld bij Gamesync, er stond onder dat het nog niet bekend was of dit de LE zou zijn of niet. Nu is het gesplitst in twee games, de LE en de gewone. Dus ik heb een mail gestuurd met de vraag welke ik nou krijg. Weten ze niet? (Nog steeds niet) Daarna krijg ik vrolijk te horen dat ze meer reserveringen hebben dan games, dus ik ga hem waarschijnlijk annuleren. Wat is dit nou? Meer aannemen dan dat je kan leveren?
Leftyruggiero
Door Leftyruggiero (179 reacties) op 01-10-2011 08:14
Quote:
Daarna krijg ik vrolijk te horen dat ze meer reserveringen hebben dan games

Daar hebben we waarschijnlijk "ons" probleem ook te pakken.
Hein1
Door Hein1 (70 reacties) op 01-10-2011 08:57
Ik weet niet welke console versie het hier betreft, allemaal dezelfde of verschillende. Bij mijn leveranciers was in ieder geval de PS3 versie erg snel uitverkocht dus mogelijk dat daar een oorzaak ligt. Ook voor de re-stock deze week is de PS3 lastig te pakken te krijgen, xbox360 en 3DS zijn redelijk goed verkrijgbaar. PC versie weet ik niet, heb ik zelf niet verkocht.

Groet, Hein
Groet, Hein www.bestbuy4you.nl
Door Joepie448 (2 reacties) op 01-10-2011 11:38
http://www.facebook.com/GameSync.nl
je moet is kijken bij de discussie bij het bericht 'De laatste exemplaren van FIFA 12 PC , XBOX360 en PS3. Nog geen FIFA 12 besteld wees dan snel want op is op!'
Staat wat meer informatie, ook van de kant van Gamesync
Arabyus
Door Arabyus (7277 reacties) op 01-10-2011 12:58
Rol: Forum Moderator
Quote:
Zoals Duke Nukem het altijd zegt "Shit happens".

We hebben ook een Klaagcorner als mensen dat vergeten.
Gepost door: Doomsdayman op 30-09-2011 22:53

Altijd zegt? Er is maar 1 game van de Duke waar die dat zegt, en niet echt vaak.
Ondanks de survey's die er staan best overbodig zijn. Gezien de bestelling nog niet is afgerond. Heeft Skull straks weer wat verwijder werk te doen. Spaar hem een keer! xD.
Now playing: -
Leftyruggiero
Door Leftyruggiero (179 reacties) op 01-10-2011 13:13
Ik heb hem zojuist ontvangen. Too little too late wat mij betreft. Is gewoon verzonden per TNT dus ik denk dat we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen stellen dat de game niet woensdagmiddag verzonden is.
Matttthijs
Door Matttthijs (425 reacties) op 01-10-2011 13:19
Quote:
Ik heb hem zojuist ontvangen. Too little too late wat mij betreft. Is gewoon verzonden per TNT dus ik denk dat we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen stellen dat de game niet woensdagmiddag verzonden is.
Gepost door: Leftyruggiero op 01-10-2011 13:13

Je kunt het controleren door op de envelop te kijken welke datum er bij de stempel staat....
Skull_kid
Door Skull_kid (39006 reacties) op 01-10-2011 13:31
Rol: Forum Moderator
Inderdaad, op de stempel/sticker/postzegel moet een datum staan.
❍ᴥ❍
Leftyruggiero
Door Leftyruggiero (179 reacties) op 01-10-2011 13:37
Ja dat dacht ik ook, maar niet dus. Er staat alleen zo'n TNT Post Port betaald stempel op. Nou ja, ik ben benieuwd hoe mijn retour afgehandeld gaat worden. Voorlopig heb ik na bijna 24 uur nog geen reactie op mijn mail gehad. Ik zal nog even wachten met mijn shopsurvey zodat ik de afhandeling van mijn annulering ook in de beoordeling mee kan nemen.
Skull_kid
Door Skull_kid (39006 reacties) op 01-10-2011 13:38
Rol: Forum Moderator
Wat doe jij moeilijk zeg. Na 24 uur nog geen reactie? Dat is heel normaal voor een bedrijf. Op mijn werk hanteren we de regel "binnen 3 dagen antwoord" omdat er gewoon zoveel binnen komt. Als er veel van die zeurpieten zoals jij zijn, krijgen ze dus bakken met mail binnen en duurt het wat langer.
❍ᴥ❍
Leftyruggiero
Door Leftyruggiero (179 reacties) op 01-10-2011 13:48
Gezien je taalgebruik en je eerdere post begrijp ik dat je je nogal persoonlijk gekwetst voelt wanneer mensen niet tevreden zijn over Gamesync. Ik zeg nergens dat het abnormaal is dat een bedrijf na 24 uur nog niet gereageerd heeft op mail. Overigens is het zo dat een groot aantal bedrijven dit wél lukt, maar gezien de niet al te professionele indruk die Gamesync tot dusver op mij gemaakt heeft verbaast het me niet zozeer dat zij wat dat betreft niet zo vlot zijn.
Skull_kid
Door Skull_kid (39006 reacties) op 01-10-2011 13:52
Rol: Forum Moderator
Ik vind het gewoon laf dat mensen een winkel meteen helemaal in een negatief daglicht zetten als er iets mis gaat. Er kan altijd iets mis gaan en mensen moeten leren om even wat geduld te hebben. Geef ze even wat tijd en schrijf niet meteen de hele winkel af.
❍ᴥ❍
[Begin] |1|2|3|4(4)  [Eind]