Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Amazon 3 voor 79 77 euro op een selectie PS4/Xbox One/Switch

Bij Amazon.de is er een actie waarbij je 3 games voor 79 euro krijgt. Bij het afrekenen van je winkelmandje ligt het bedrag rond de 77 euro, dus dat is nog beter. Er zijn games voor de PS4, Xbox One, PC en de Switch. Je mag 3 dezelfde games bestellen, als je het samen wilt doen met vrienden. Het overzicht:

Switch
Collection of Mana
Final Fantasy X/X-2
Cities: Skylines
Super Monkey Ball Banana Blitz HD
Sparklite
Vampyr
Dead by Daylight

PS4
Assassin's Creed Odyssey - Standard Edition
Wreckfest
Greedfall
Kingdom Hearts III Deluxe Edition
Dragon Quest Builders 2
Judgment
DiRT Rally 2.0 Deluxe Edition
Cities: Skylines Parklife Edition
bayala
Dragons - Aufbruch neuer Reiter
Sniper Ghost Warrior Contracts
Citadel Forged with Fire
Super Monkey Ball Banana Blitz HD

Xbox One
Assassin's Creed III Remastered
Citadel Forged with Fire
Cities: Skylines Parklife Edition
Super Monkey Ball Banana Blitz HD

PC
Trainsimulator 2019
Die Feuerwehr Simulation Gold
F1 2019 Legends Edition
Tropico 6

Zie ook Amazon.de

Bedankt voor het melden: RetroChris

Laatste reacties

avatar van RetroChris
Door RetroChris (231 reacties) op 11-01-2020 14:27
( PM )
Ik heb zelf van deze actie gebruik gemaakt met een extra actie. Deze werkte alleen op mn mobiele telefoon (zag de aanbieding niet op mijn tablet) 80 euro tegoed opwaarderen, dan krijg je 8 euro extra.

Actie is bij afrekenen net geen 77 euro, dus houd je 11 euro op je account over voor 80 euro totaal.

Voor de zekerheid, ik zag t bij t afrekenen laatste pagina bij betalen, naar beneden scrollen, 80 euro opwaarderen, 8 euro geschenk. Ik heb prime, maar er stond geen prime actie bij.
avatar van Beakz
Door Beakz (370 reacties) op 11-01-2020 14:30
( PM )
Wat een random selectie is dit joh. Kan mij niet voorstellen dat je ver boven de €77 uit komt als je 3 van deze games ergens anders koopt.
avatar van RetroChris
Door RetroChris (231 reacties) op 11-01-2020 14:31
( PM )
Quote:
Wat een random selectie is dit joh. Kan mij niet voorstellen dat je ver boven de €77 uit komt als je 3 van deze games ergens anders koopt.


Mijn selectie laagste prijs volgens budgetgaming en ook base en thegamecollection gechecked 98 euro. Totaal kost t 69 euro met de geschenkactie. Ben er blij mee.
avatar van Xor
Door Xor (18866 reacties) op 11-01-2020 14:46
( PM )
Voor de Switch gebruikers/liefhebbers die volgende week opeens naar Duitsland gaan(weekendje of toevallig boodschappen) of hebben vrienden/familieleden in Duitsland, kan de volgende aanbieding nog interessant zijn:
Vanaf dinsdag(op de webshop en vanaf woensdag bij de filialen) is er bij Media Markt(.de) 3 Switch games voor €111. En hier doen gewoon de bekende Nintendo titels er ook aan mee zoals Pokemon Sword/Shield, Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee, Super Mario Odyssey, Astral Chain etc.

Misschien dat Amazon.de ook met een soortgelijke actie komt? Wie weet. Maar ik wou nog even een bericht plaatsen voor de mensen die makkelijk over de grens kunnen(of vrienden/familieleden in Duitsland hebben).
avatar van S4lm
Door S4lm (6 reacties) op 11-01-2020 14:54
( PM )
Actie loopt blijkbaar al vanaf 8 januari, dus ik vrees dat de knallers al 'uitverkocht' zijn.
avatar van Meliodas
Door Meliodas (47 reacties) op 11-01-2020 16:23
( PM )
Quote:
Voor de Switch gebruikers/liefhebbers die volgende week opeens naar Duitsland gaan(weekendje of toevallig boodschappen) of hebben vrienden/familieleden in Duitsland, kan de volgende aanbieding nog interessant zijn:
Vanaf dinsdag(op de webshop en vanaf woensdag bij de filialen) is er bij Media Markt(.de) 3 Switch games voor €111. En hier doen gewoon de bekende Nintendo titels er ook aan mee zoals Pokemon Sword/Shield, Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee, Super Mario Odyssey, Astral Chain etc.

Misschien dat Amazon.de ook met een soortgelijke actie komt? Wie weet. Maar ik wou nog even een bericht plaatsen voor de mensen die makkelijk over de grens kunnen(of vrienden/familieleden in Duitsland hebben).


Ik woon dicht bij de grens, thanks!
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (6630 reacties) op 11-01-2020 16:37
( PM )
Valt me mee dat er nog niemand over USK logo's begonnen is.
avatar van Asimb0mb
Door Asimb0mb (503 reacties) op 11-01-2020 17:37
( PM )
Nee bedankt, ik hoef geen games met die lelijke USK logo.
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (346 reacties) op 11-01-2020 19:10
( PM )
Bah die usk logo's, zit ik niet op te wachten. Pohh wacht euro's goedkoper! Hup bestellen, verkoop de meuk toch weer.
avatar van KOBloodflames
Door KOBloodflames (166 reacties) op 11-01-2020 20:11
( PM )
Quote:
Voor de Switch gebruikers/liefhebbers die volgende week opeens naar Duitsland gaan(weekendje of toevallig boodschappen) of hebben vrienden/familieleden in Duitsland, kan de volgende aanbieding nog interessant zijn:
Vanaf dinsdag(op de webshop en vanaf woensdag bij de filialen) is er bij Media Markt(.de) 3 Switch games voor €111. En hier doen gewoon de bekende Nintendo titels er ook aan mee zoals Pokemon Sword/Shield, Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee, Super Mario Odyssey, Astral Chain etc.

Misschien dat Amazon.de ook met een soortgelijke actie komt? Wie weet. Maar ik wou nog even een bericht plaatsen voor de mensen die makkelijk over de grens kunnen(of vrienden/familieleden in Duitsland hebben).


Waar haal je deze informatie vandaan? Zitten Super Mario Maker 2 en Fire Emblem: Three Houses hier ook bij? Want dan ga ik er zeker even naar kijken!
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (6462 reacties) op 11-01-2020 20:33
( PM )
Quote:
[..]
Waar haal je deze informatie vandaan?

Zijn oom werkt bij Nintendo.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (539 reacties) op 11-01-2020 20:50
( PM )
tja voor wie kingdom hearts wou is gewoon dom als die hem nu gaat kopen. op black friday was die namelijk 15 euro bij gamemania.. en tja de rest van die games.. niks voor mij
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (30823 reacties) op 11-01-2020 20:57
( PM )
Quote:
Valt me mee dat er nog niemand over USK logo's begonnen is.

Zeggen dat het zo lelijk is?



Ik pas mijn sig wel aan dat ik Algemeen Nooit Usk Support in mijn collectie.
avatar van Xor
Door Xor (18866 reacties) op 11-01-2020 21:01
( PM )
Quote:
[..]


Waar haal je deze informatie vandaan? Zitten Super Mario Maker 2 en Fire Emblem: Three Houses hier ook bij? Want dan ga ik er zeker even naar kijken!

Ik heb mijn bronnen .



De link op de plaatje brengt je naar de 3 voor €49/€79 pagina van Media Markt. Dit kan misschien verklaren waarom Amazon ook een soortgelijke actie houdt. Want vaak als Media Markt zo'n actie doet, doet Amazon ook hier aan mee(zodat ze de kopers kunnen verleiden). Alleen de laatste keren zag je dat Amazon bij de Switch games niet hetzelfde actie hielden zoals Media Markt.de. Dus het is nog niet zeker of Amazon dinsdag/woensdag ook een soortgelijke actie voor de Switch games gaat houden.

En in de beschrijving van de plaatje staat dat er iets van 50 Switch games aan de actie meedoen. Dus hoogstwaarschijnlijk zal Mario Maker 2 en Fire Emblem ook met de actie meedoen. Zeker als veel Nintendo titels aan deze actie meedoen.
avatar van SR8
Door SR8 (3164 reacties) op 11-01-2020 21:08
( PM )
Xor heeft een duitse paprika die hem aanbiedingen influistert.
avatar van Beunhaaz
Door Beunhaaz (3800 reacties) op 11-01-2020 22:56
( PM )
Quote:
tja voor wie kingdom hearts wou is gewoon dom als die hem nu gaat kopen. op black friday was die namelijk 15 euro bij gamemania.. en tja de rest van die games.. niks voor mij



De Deluxe edition was geen 15 euro....
avatar van Squally
Door Squally (173 reacties) op 11-01-2020 23:06
( PM )
Mensen die USK hate hebben, misschien raar idee maar waarom niet zelf glossy printpapier pakken, en een "eigen" USK free cover printen?
avatar van Reiverdemon
Door Reiverdemon (888 reacties) op 11-01-2020 23:58
( PM )
Quote:
Mensen die USK hate hebben, misschien raar idee maar waarom niet zelf glossy printpapier pakken, en een "eigen" USK free cover printen?


Probleem van USK logo is dat de cover meestal ook Duits is.
Kan je blijven printen.
avatar van Squally
Door Squally (173 reacties) op 12-01-2020 01:13
( PM )
Quote:
Probleem van USK logo is dat de cover meestal ook Duits is.
Kan je blijven printen.

Je gaat dan ook niet naar een duitse cover zoeken, om deze te vervangen, doormiddel van printen XD
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (6462 reacties) op 12-01-2020 01:14
( PM )
Geprinte covers zijn nog erger
avatar van Eek2nd
Door Eek2nd (1306 reacties) op 12-01-2020 03:45
( PM )
Ik teken ze altijd na
avatar van Trevyka
Door Trevyka (19 reacties) op 12-01-2020 13:17
( PM )
Ik wist niet eens wat USK logo's zijn. Net even opgezocht, mooi hoor.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (539 reacties) op 12-01-2020 15:56
( PM )
Quote:
[..]



De Deluxe edition was geen 15 euro....


tja.. iemand die nog nooit kingdom hearts gespeeld heeft weet niet of die wel een deluxe nodig heeft.
voor degene die die game tof vinden, minder bier drinken in het weekend en game op de release kopen ;)
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (387 reacties) op 13-01-2020 08:58
( PM )
Quote:
Ik teken ze altijd na


Vingerverf jonguh!
Ik maak dr altijd een hele Picasso van, misschien dat ik op den duur er nog meer geld voor vang zelfs.
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (6462 reacties) op 13-01-2020 11:43
( PM )
Wordt pas iets waard nadat je dood bent.
avatar van DenXD
Door DenXD (491 reacties) op 13-01-2020 12:45
( PM )
Quote:
Geprinte covers zijn nog erger


Niet met fatsoenlijk fotopapier en een fatsoenlijk laserprinter. Ik gebruik die op het werk :) niet van echt te onderscheiden
avatar van Heliosfive
Door Heliosfive (300 reacties) op 13-01-2020 15:09
( PM )
Quote:
[..]

Niet met fatsoenlijk fotopapier en een fatsoenlijk laserprinter. Ik gebruik die op het werk :) niet van echt te onderscheiden


Op welk papier?
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (6462 reacties) op 13-01-2020 15:40
( PM )
Ik geloof er niets van. Vast goed genoeg om iemand eventjes te foppen, maar ik weet zeker dat je het verschil wel ziet als je goed genoeg kijkt. Aan de scans zie je het al, dus als je die vervolgens print wordt het er heus niet beter op.
avatar van Darkness2K7
Door Darkness2K7 (19 reacties) op 16-01-2020 21:04
( PM )
http://www.saturn.de/de/shop/3fuer49.html

3 voor 49 in de saturn..