Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

PSN Store: Games onder € 20 deals

In de PSN Store is van de week de Games onder € 20 actie weer van start gegaan. Veel titels voor onder de € 20. Tegenwoordig lijken de aanbiedingen vrijdag ipv woensdag van start te gaan. Onder het mom, beter laat dan nooit, delen we vandaag nog even met je de beste deals uit deze selectie. Zie de PSN Store voor nog meer aanbiedingen. Zit er iets voor jou bij?



PSN Store Games onder € 20
Reus € 1,49
Payday 2 Crimewave € 4,99
The Surge € 4,99
WRC 6 € 4,99
Battlefield 4 Premium € 5,99
Euro Fishing € 5,99
Naruto Ultimate Ninja Storm € 5,99
Dishonored 2 € 6,99
Dreamfall Chapters € 8,99
Micro Machines: World Series € 8,99
Knack 2 € 9,99
Starlink € 9,99
Assetto Corsa € 9,99/ Ultimate € 14,99
Bloodborne € 9,99 / Old Hunter € 8,99
Dark Souls II € 9,99
Dirt 4 € 9,99
Dragon Age Inquisition € 9,99
F1 2018 €9,99
Dragonball Z Xenoverse 2 Season Pass € 9,99
Fallout 4 € 9,99
Mudrunner € 9,99
Scribblenauts Mega Pack € 9,99
Star Trek Bridge Crew € 9,99
Watch Dogs Complete Edition € 9,99
Call of Ctulhu € 9,99
Cities Skylines € 12,99
Kingdom Come: Deliverance € 12,99
Mortal Kombat X € 12,99
The Last Guardian € 12,99
Dark Souls III Deluxe € 14,99 (ook dlc in prijs verlaagd)
Gran Turismo Sport € 14,99
Resident Evil 7 € 14,99
UFC 3 Deluxe Edition € 14,99
Warhammer Inquisitor Martyr Edition € 14,99
Mortal Kombat XL € 16,99
Assassins Creed Origins Deluxe Edition € 19,99
Call of Duty Advance Warfare Gold Edition € 19,99

Zie ook de PSN Store

Laatste reacties

avatar van Ziberius
Door Ziberius (1904 reacties) op 22-01-2020 20:53
( PM )
Misschien Kingdom Come: Deliverance halen
avatar van DQMJ
Door DQMJ (406 reacties) op 22-01-2020 21:15
( PM )
Tokyo Xanadu eX+ is €12,99. Ik ken dit spel niet maar lijkt well interessant. Zijn er hier die het aan/afraden?
avatar van BuZa
Door BuZa (44 reacties) op 22-01-2020 22:01
( PM )
Voor de race fans: Moet ik GranTurismo sport halen of toch assetto corsa?
avatar van Gamer88
Door Gamer88 (1412 reacties) op 22-01-2020 22:11
( PM )
Quote:
Voor de race fans: Moet ik GranTurismo sport halen of toch assetto corsa?


GTSport
avatar van BuZa
Door BuZa (44 reacties) op 22-01-2020 22:12
( PM )
Quote:
[..]
thanks

GTSport
avatar van Montalvo
Door Montalvo (2447 reacties) op 22-01-2020 23:35
( PM )
Quote:
[..]

GTSport


Mee eens. GT Sport heeft inmiddels een behoorlijk brede single player, veel tracks en voertuigen en een erg actieve community. Het enige waar ik me momenteel aan stoor is het penalty systeem, want sinds de laatste update is er geen collision penalty meer aanwezig. Een penalty systeem kan nooit perfect zijn, en het lijkt slechts tijdelijk, maar nu is het op z’n allerslechtst. Het zijn nog geen Forza 7 taferelen, echter de vuile spelers komen duidelijk boven drijven.
avatar van Trevyka
Door Trevyka (19 reacties) op 23-01-2020 11:25
( PM )
Quote:
Misschien Kingdom Come: Deliverance halen

Kan ik zeker aanraden, ben hem ook aan het spelen. Realiseer je wel goed dat het (soms) een erg traag spel kan zijn, de game komt pas goed tot z'n recht als je er echt de tijd voor neemt. Zeker niet geschikt voor iedereen, maar voor de liefhebbers echt een geweldige ervaring. Gaf mij een beetje hetzelfde gevoel als TES: IV toen ik deze voor het eerst speelde, iets wat ik bij Skyrim en de Fallout-serie nooit echt heb gehad.
avatar van Kimykrijg
Door Kimykrijg (35 reacties) op 23-01-2020 14:02
( PM )
Quote:
Tokyo Xanadu eX+ is €12,99. Ik ken dit spel niet maar lijkt well interessant. Zijn er hier die het aan/afraden?


Voor die prijs raad ik het zeker aan, vind het een beetje een kruising tussen de combat gameplay van YS en story van Persona 5. Misschien wel iets minder dan die titels, maar zeker wel vermakelijk (en zeker voor 13 euro).