Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Steamworld Dig nu gratis te downloaden voor PC

Zo nu en dan is er een game geheel gratis van Origin te downloaden. Deze keer is dat Steamworld Dig voor de PC die je tijdelijk geheel gratis binnen kunt hengelen. Voor wie hem nog niet gespeeld heeft, in SteamWorld Dig is het jouw taak om een mijn te graven. Al gauw ontrafel je mysteries en kom je bijzondere dingen tegen. Het is niet een hele grote titel, maar zeker vermakelijk en gratis is natuurlijk niet duur. Zie voor meer informatie ook Origin.

Met dank aan Budgetgamer Jeroendewaal voor het melden van dit nieuws.

Laatste reacties

avatar van Cread0r
Door Cread0r (38 reacties) op 06-09-2017 19:10
( PM )
Nice :)
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1678 reacties) op 06-09-2017 19:24
( PM )
Gratish ish goed

Even binnengehaald dus.

Edit: Ben ik de enige die deze pagina helemaal in het grijs te zien krijgt?
avatar van Robbert__NL
Door Robbert__NL (508 reacties) op 06-09-2017 20:00
( PM )
Vorige maand nog uitgespeeld op de One, 4 gouden sterren in een run was wel uitdagend. Op zich wel een leuk spelletje :)
avatar van Stef
Door Stef (2377 reacties) op 06-09-2017 20:16
( PM )
Quote:
Gratish ish goed

Even binnengehaald dus.

Edit: Ben ik de enige die deze pagina helemaal in het grijs te zien krijgt?


Hier is het ook grijs, maar dat is een persoonlijke instelling.
Je kan het veranderen bij -shocking- gegevens.
avatar van IG0R
Door IG0R (29 reacties) op 06-09-2017 21:25
( PM )
Heb hem op de 3ds gespeeld. Leuke game. Nu meegenomen voor graties.
avatar van Sync99
Door Sync99 (285 reacties) op 06-09-2017 21:29
( PM )
Zeer leuke game net al Heist. Zeker ff meepakken voor nop!
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1678 reacties) op 06-09-2017 22:13
( PM )
Quote:
[..]
Hier is het ook grijs, maar dat is een persoonlijke instelling.
Je kan het veranderen bij -shocking- gegevens.


Weet ik. Zo kan ik budgetgaming en budgetspelen makkelijker uit elkaar houden

Maar ik heb op BG rood hier als standaard dus alleen deze pagina is grijs. Erg apart XD
avatar van MeisterHim
Door MeisterHim (40 reacties) op 07-09-2017 09:40
( PM )
Had hem al toegevoegd. Jeej.

En voor diegene die van gratis houden. Vandaag ook gratis (en voor eeuwig te houden) Mirage: Arcane Warfare op Steam.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (7283 reacties) op 07-09-2017 09:43
( PM )
Bedankt voor het melden; meteen even toegevoegd aan m'n EA account

Gratis is (bijna) nooit te duur

...en nu Mirage: Arcane Warfare ook maar even gratis aan m'n Steam account toegevoegd.
avatar van Thawar
Door Thawar (300 reacties) op 07-09-2017 11:20
( PM )
Quote:
Gratish ish goed

Even binnengehaald dus.

Edit: Ben ik de enige die deze pagina helemaal in het grijs te zien krijgt?


Ik zie deze pagina ook helemaal in het grijs. Maar dit is volgens mij de enige pagina die dat heeft.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (5353 reacties) op 07-09-2017 11:58
( PM )
Quote:
[..]


Ik zie deze pagina ook helemaal in het grijs. Maar dit is volgens mij de enige pagina die dat heeft.


Alle pagina's in de PC categorie zijn grijs toch?
avatar van Joranflamman
Door Joranflamman (63 reacties) op 08-09-2017 09:12
( PM )
Super vette game!