Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

3 halen is 2 betalen op bepaalde games bij Amazon.de

Op dit moment is er bij Amazon.de een 3 halen = 2 betalen actie bezig op (nu) 267 games. En daar zitten best goede titels tussen! En sinds je met iDEAL kunt betalen is het natuurlijk helemaal makkelijk om daar games te bestellen.

Voorbeelden:
Mario Kart 8 (Switch)
Mario Odyssey (Switch)
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Switch)
Splatoon 2 (Switch)
The Elder Scrolls: Skyrim (Switch)
FIFA 18 (alle consoles)
Call of Duty: WWII - Standard Edition (alle consoles)
Assassin's Creed Origins (alle consoles)
Star Wars Battlefront II (alle consoles)

Korting wordt toegepast bij het afrekenen. Zie ook Amazon.de.

Bedankt voor met melden: BlueFireGaming

Laatste reacties

avatar van Riquelme
Door Riquelme (950 reacties) op 11-01-2018 18:20
( PM )
Zijn de games wel in het Engels dan? Heb het over de Switch games.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (18866 reacties) op 11-01-2018 18:21
( PM )
Ja. Doosjes hebben alleen een gruwelijk lelijk logo.
avatar van Riquelme
Door Riquelme (950 reacties) op 11-01-2018 18:22
( PM )
Quote:
Ja. Doosjes hebben alleen een gruwelijk lelijk logo.


Sorry Dagmar was net te laat met editen. Bedoel de Switch games ook?
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (18866 reacties) op 11-01-2018 18:24
( PM )
Ja. Die nemen de taalinstelling van je systeem aan. Dus als Nederlands beschikbaar is, is het Nederlands. Anders Engels.

Ik ben althans blij met Mario waar ik prinses Perzik mag redden.
avatar van GerardBowling
Door GerardBowling (111 reacties) op 11-01-2018 18:39
( PM )
Werken Duitse tegoedkaarten ook in Nederland?
avatar van Tallon 4 NL
Door Tallon 4 NL (1203 reacties) op 11-01-2018 18:41
( PM )
‘Best goede games’

Zelda won vrijwel alle GOTY prijzen dus mag wel iets positiever
avatar van Cab0211
Door Cab0211 (224 reacties) op 11-01-2018 18:41
( PM )
Als ik Switch had, had ik sowieso Mario Kart, Odyssey en Zelda gekocht maar moet nog een Switch kopen dus laat het lekker gaan :).
avatar van Xor
Door Xor (14982 reacties) op 11-01-2018 18:44
( PM )
Quote:
Werken Duitse tegoedkaarten ook in Nederland?

Wat bedoel je precies met tegoedkaarten? Amazon tegoedkaarten? Of eShop tegoedkaarten?
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (18866 reacties) op 11-01-2018 18:46
( PM )
Quote:
‘Best goede games’

Zelda won vrijwel alle GOTY prijzen dus mag wel iets positiever

Ja. Was wel aardig. Is geen Mario Odyssey.

*pakt popcorn*
avatar van Tallon 4 NL
Door Tallon 4 NL (1203 reacties) op 11-01-2018 18:53
( PM )
Quote:
[..]

Ja. Was wel aardig. Is geen Mario Odyssey.

*pakt popcorn*



Odyssey is ook ‘best goed’ iid.

OT: als iemand net een Switch heeft gekocht kan ik de LE van Xenoblade 2 ook aanbevelen. 69,99 en in combo met Odyssey en Zelda ben je wat weken/ maanden zoet en maar 130 euro lichter.
avatar van GerardBowling
Door GerardBowling (111 reacties) op 11-01-2018 18:53
( PM )
Quote:
[..]

Wat bedoel je precies met tegoedkaarten? Amazon tegoedkaarten? Of eShop tegoedkaarten?


Voor games; eShop, PS Store, etc.
avatar van Deplana
Door Deplana (114 reacties) op 11-01-2018 19:01
( PM )
Digimon World - Next Order + L.A. Noire + Tales of Berseria = 61EUR
Good deal!
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6424 reacties) op 11-01-2018 19:09
Rol: Forum Moderator
( PM )
Iemand interesse in Mittelerde: Schatten des Krieges?
avatar van Bukowski
Door Bukowski (67 reacties) op 11-01-2018 19:47
( PM )
En hoe zit het met censorship van de games? Wil onder andere Skyrim en L.A. Noire voor de Switch maar wil geen censored games of is dat bij deze niet van toepassing?
avatar van Care
Door Care (17039 reacties) op 11-01-2018 19:57
( PM )
Misschien Mario land 3d en monster Hunter stories halen. Dan nog even kijken wat ik erbij wil doen. Iemand nog aanraders voor de 3ds?
avatar van Springbok
Door Springbok (345 reacties) op 11-01-2018 20:18
( PM )
De covers zijn ook in het Duits, voor mij de rede om daar niet te kopen.
avatar van Ekfad
Door Ekfad (303 reacties) op 11-01-2018 20:32
( PM )
Je kan de collector's er uit halen, die hebben allemaal een multi cover.
avatar van Logical
Door Logical (466 reacties) op 11-01-2018 20:37
( PM )
Hoe zit het tegenwoordig met de Duitse titels? Groen bloed enzo.
avatar van Arcadia
Door Arcadia (707 reacties) op 11-01-2018 20:40
( PM )
xenoblade col. ed. + fire emblem warriors l.e. + splatoon 2 voor 120 euro, ik wilde xenoblade al, dus heb fire emblem + splatoon 2 voor 50 euro
avatar van StrawHat_
Door StrawHat_ (161 reacties) op 11-01-2018 21:01
( PM )
Wat jammer van die verminkte hoesjes zeg, dit is echt een geweldige actie.
avatar van Xor
Door Xor (14982 reacties) op 11-01-2018 21:11
( PM )
Quote:
[..]


Voor games; eShop, PS Store, etc.

eShop tegoeden en digitale gamecodes kan je gewoon gebruiken op jouw Nederlandse/Europese Nintendo accounts. Want Duitsland heeft geen andere valuta's en gebruiken ook de Euro's. Hetzelfde ook met Xbox Live en de digitale games. Tenminste. Kan het misschien mis hebben met de Xbox games, maar de Live abonnementen en tegoeden kan je gewoon op jouw Nederlandse/Europese Microsoft account gebruiken. Steam tegoeden kan je volgens mij ook op Nederlandse Steam accounts gebruiken(weet het niet zeker. Kan het mis hebben, maar de valuta van deze tegoeden zijn gewoon in Euro's).

Maar PSN en Playstation? Deze kan je laten zitten. De PSN tegoeden en abonnementen kan je niet op Nederlandse PSN accounts gebruiken. Hiervoor moet je een Duitse of Oostenrijkse PSN account gebruiken. Hetzelfde ook met digitale gamecodes. Misschien dat sommige gamecodes werken. Maar dat is meer maximaal 10% kans op succes. De andere 90% zal het gewoon niet lukken en heb je een Duitse/Oostenrijkse PSN account nodig.

Quote:
En hoe zit het met censorship van de games? Wil onder andere Skyrim en L.A. Noire voor de Switch maar wil geen censored games of is dat bij deze niet van toepassing?

Volgens mij zijn deze games niet gecensureerd. Eerder de games zoals Wolfenstein, want ja, Duitsland heeft een strenge beleid met het gebruik van swastika's in games en dingen wat gerelateerd is met Nazi. Daarnaast zijn ze ook streng met zombie games. Tenminste. Kan het mis hebben, maar had dit ooit ergens gelezen.

Je moet alleen even kijken of de games in een ander taal gespeeld kunnen worden. Kijk anders even op OGDB. Want Bethesda games zijn meestal alleen in het Duits speelbaar, als je de Duitse versies van hun games koopt. Take Two games zoals L.A. Noire weet ik niet zeker.
avatar van Coenstegeman
Door Coenstegeman (99 reacties) op 11-01-2018 21:38
( PM )
Horizon: Zero Dawn Complete Edition voor €69,99! Wat een verwennerij!
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (426 reacties) op 11-01-2018 22:00
( PM )
Quote:
Werken Duitse tegoedkaarten ook in Nederland?


nee, kocht ooit een nl kaart en die werkte niet in belgie.. tenzij je een duits account aanmaakt dan werkt het wel
avatar van Ice-T
Door Ice-T (165 reacties) op 11-01-2018 22:04
( PM )
Dat is een mooie actie, heb zelf zelda/mario kart/oddysey gekocht voor maar 108 euro. Niet slecht. Ik heb nog geen switch maar die komt binnenkort toch wel dus dan kan ik deze kortingen niet laten lopen.
avatar van Gamerke1992
Door Gamerke1992 (189 reacties) op 11-01-2018 22:06
( PM )
Jammer dat ze toch nog stevig geprijsd zijn.
avatar van Dragon92
Door Dragon92 (53 reacties) op 11-01-2018 23:22
( PM )
Uiteraard de top 3 aangeschaft:
Mario Kart 8 (Switch)
Mario Odyssey (Switch)
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Switch)
Nu nog een switch haha
avatar van Savescreen
Door Savescreen (507 reacties) op 12-01-2018 01:03
( PM )
Is er toevallig een datum tot wanneer deze actie geldig is?
avatar van Tallon 4 NL
Door Tallon 4 NL (1203 reacties) op 12-01-2018 06:52
( PM )
Quote:
Horizon: Zero Dawn Complete Edition voor €69,99! Wat een verwennerij!


Daar staan stapels goede prijzen tegenover dus chill.
avatar van Blupp
Door Blupp (104 reacties) op 12-01-2018 09:05
( PM )
Oeh..gister geluk gehad met de Mediamarkt outlet (De rode Switch met Oddysey bundel voor 319!).
Nu ook gebruik gemaakt van deze actie.. omgerekend nu Zelda, Bomberman R en Fire Emblem Warriors ('limited' edition.. met wat cd'tjes, maar ach) voor 37 euro per stuk besteld. Yay! Onverwachts voor mooie prijsjes een Switch en 4 games. Zo is t wel genoeg voor de komende tijd
avatar van Nrg50
Door Nrg50 (835 reacties) op 12-01-2018 10:12
( PM )
Quote:
Misschien Mario land 3d en monster Hunter stories halen. Dan nog even kijken wat ik erbij wil doen. Iemand nog aanraders voor de 3ds?


Pokémon, Fire Emblem
avatar van Sephiroth1989
Door Sephiroth1989 (462 reacties) op 12-01-2018 12:20
( PM )
bij mij word de prijs niet aangepast in de winkelwagen, klopt dit? of gebeurde dit bij jullie wel?

EDIT:
excuus ik zie nu het laatste zinnetje pas
avatar van Henri-Alexander
Door Henri-Alexander (12726 reacties) op 12-01-2018 12:35
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Quote:
bij mij word de prijs niet aangepast in de winkelwagen, klopt dit? of gebeurde dit bij jullie wel?

EDIT:
excuus ik zie nu het laatste zinnetje pas

In de voorwaarden van deze actie staat het volgende:
'Het voordeel voor deze promotie staat niet vermeld op de laatste pagina wanneer je je bestelling afrekent. De merchant past het voordeel toe nadat je bestelling is verwerkt.'

Voorwaarde is wel dat de games uit de 3=2 selectie komen en door Amazon zelf wordt verkocht.
avatar van Pipo01
Door Pipo01 (43 reacties) op 12-01-2018 18:11
( PM )
Hoe wordt de korting berekend? Als ik spellen van verschillende prijzen in de winkelwagen heb staan, dan gaat er uiteindelijk niet 1/3 van de prijs eraf (snipperclips, xenoblade 2 en Mario kart)
avatar van Haaibaai
Door Haaibaai (233 reacties) op 12-01-2018 20:24
( PM )
Quote:
Hoe wordt de korting berekend? Als ik spellen van verschillende prijzen in de winkelwagen heb staan, dan gaat er uiteindelijk niet 1/3 van de prijs eraf (snipperclips, xenoblade 2 en Mario kart)


Probeer het eens, volgens mij wel. Mijn spellen kostten 113 euro en ik hoefde maar 77 (ex btw) te betalen. De goedkoopste was 40 euro dus dat kan het ook geweest zijn (36 ex btw).
avatar van Drinnian
Door Drinnian (277 reacties) op 12-01-2018 20:58
( PM )
Quote:
Hoe wordt de korting berekend? Als ik spellen van verschillende prijzen in de winkelwagen heb staan, dan gaat er uiteindelijk niet 1/3 van de prijs eraf (snipperclips, xenoblade 2 en Mario kart)


nope helaas wordt er geen 1/3 van de prijs afgehaald. Had het geprobeerd met mario odyssey en 2 goedkope spellen.
avatar van Vitaquest
Door Vitaquest (193 reacties) op 12-01-2018 23:01
( PM )
zo jammer van die verschrikkelijke Duitse covers. Ik betaal liever een tientje meer voor een Engelse cover.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (426 reacties) op 13-01-2018 19:11
( PM )
xxx
avatar van Ginryuu
Door Ginryuu (8258 reacties) op 13-01-2018 22:35
( PM )
Duitse doosjes, ieuw..
avatar van Fluffbunz
Door Fluffbunz (178 reacties) op 14-01-2018 16:47
( PM )
Is de actie voorbij? Ik zie de tag niet meer staan.
avatar van Hellz
Door Hellz (106 reacties) op 14-01-2018 20:04
( PM )
Quote:
Is de actie voorbij? Ik zie de tag niet meer staan.


Ja de actie is voorbij, echter als je Amazon op z'n nederlands/engels hebt staan lijkt de actie nog steeds actief te zijn tot je gaat uitrekenen. Wanneer je de pagina op z'n duits zet komt er in het duits bij te staan dat de actie voorbij is.
avatar van Gamy
Door Gamy (466 reacties) op 15-01-2018 10:41
( PM )
Zou daar zowiezo niet bestellen vanwege verpest van de cover door USK logo en ook Duitse versie
avatar van YOLOYOLO
Door YOLOYOLO (1323 reacties) op 15-01-2018 11:08
( PM )
actie is voorbij.

zitten mensen echt de hele dag naar die doosjes te staren?
avatar van Vitaquest
Door Vitaquest (193 reacties) op 15-01-2018 14:11
( PM )
Quote:
actie is voorbij.

zitten mensen echt de hele dag naar die doosjes te staren?
nee dat niet maar ik wil gewoon geen duitse covers punt uit elke keer als ik hem wel zie irriteert het me.

daarbij mocht ik de game ooit willen verkopen krijg ik er niets meer voor. Ik heb gezien dat duitse games voor een euro nog niet weggingen terwijl de game met een engelse cover bijv nog zeker 15 euro waard was.