Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

PSN Deals: Tot 60% korting op diverse titels

Er zijn weer heel deals te vinden in de PSN Store, de meesten hebben we al eerder gezien, maar er zitten ook enkele nieuwe bij. In ieder geval is PES 2018 voor € 29,99 niet duur. Ook games als The Talos Principle voor slechts € 6,99 en Life is Strange voor € 3,99 is niet verkeerd. Hieronder een kleine greep uit de sale. Zit er iets voor je bij? Meer aanbiedingen en prijzen vind je in de PSN Store.

PS4 PSN Store Deals met tot 60% korting
Rocket League, diverse auto DLC € 1,19 per stuk
Life is Strange episode 2-5 € 3,99 (episode 1 is gratis)
The Talos Principle € 6,99
Resident Evil 4 Remastered € 8,99
Resident Evil 5 Remastered € 8,99
Resident Evil 6 Remastered € 8,99
Borderlands Handsome Collection € 9,99
Little Nightmares € 9,99
Little Nightmares Secrets of the Maw Expansion pass € 4,99
Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 4 € 9,99
Naruto Shippuden Ultimate Ninja Trilogy € 23,99
Naruto Storm 4 Season pass € 7,99
Naruto Storm 4: Ultimate Ninja Storm - Road to Boruto Expansion € 24,99
Naruto Storm 4: Road to Boruto Expansion € 9,99
One Piece Pirate Warrior 3 € 9,99
One Piece Pirate Warrior 3 Gold Edition € 14,99
Shadow Warrior 2 € 9,99
Rocket League € 11,99
Bulletstorm Full Clip Edition € 12,99
Professional Construction: The Simulation € 12,99
Friday the 13th € 13,99
Dragons Dogma € 14,99
One Piece Burning Blood € 14,99
Yakuza Kiwami € 14,99
Jojo’s Bizarre Adventure: Eyes of Heaven
Outcast Second Contact € 19,99
PES 2018 € 19,99
Rise of the Tomb Raider € 19,99
Yooka Laylee € 19,99
Cities Skyline € 21,99
Final Fantasy XIV Online Complete Edition € 21,99
Final Fantasy XIV Online Collector Edition € 32,99 (Was € 89,99)
Final Fantasy XIV Stormblood Collector edition € 24,99
Call of Duty Modern Warfare € 24,99
Digimon World: Next Order € 24,99
Disgaea 5 Alliance of Vengeance € 24,99
Mudrunner Spintires € 24,99
Injustice 2 € 24,99
Sword Art Online: Hollow Realizations € 24,99
theHunter Call of the Wild € 24,99
Vikings Wolves of Midgard € 24,99
The Surge Complete Edition € 26,99
Sniper Elite 4 Digital Deluxe € 29,99
Street Fighter V € 29,99 ( € 29,99 in de BGprijslijsten)
Tales of Berseria € 19,95
Tekken 7 € 34,99 ( € 29,99 in de BGprijslijsten)
Tekken 7 Season Pass € 14,99
Project Cars 2 € 34,99 ( € 27,99 in de BGprijslijsten)
Destiny 2 + Expansion Pass € 49,99

Zie ook de PSN Store.

Laatste reacties

avatar van Bombaron
Door Bombaron (208 reacties) op 22-02-2018 09:00
( PM )
Meh
avatar van Jamsi
Door Jamsi (197 reacties) op 22-02-2018 09:13
( PM )
Hij staat hier niet tussen, maar ik heb Darkest Dungeon (Crimson Edition) voor de Vita (en PS4) aangeschaft - mooie korting deze keer.
avatar van Frenkovic
Door Frenkovic (94 reacties) op 22-02-2018 09:26
( PM )
Hier staat meer niet tussen. Ik heb gisteren gekocht:

Ultrawings VR van € 21,99 voor € 14,99
Psychonauts In The Rhombus Of Ruin VR van € 18,99 voor € 8,99

Zal vast nog meer zijn!
avatar van Hunterr
Door Hunterr (186 reacties) op 22-02-2018 09:44
( PM )
Telkens is Dragonball xenoverse 2 in de aanbieding. Alleen stijgt de prijs met elke aanbieding . In november nog 34,99 voor de deluxe edition en nu 34,99 voor de normale editie.
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (2696 reacties) op 22-02-2018 10:17
( PM )
Shadow warrior 2 voor een tientje, niet slecht..
avatar van Jigsaw
Door Jigsaw (2248 reacties) op 22-02-2018 11:05
( PM )
Ik mis Agents of Mayhem
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2277 reacties) op 22-02-2018 11:58
( PM )
Borderlands Handsome Coll wel mooi prijsje
avatar van Jameskond
Door Jameskond (88 reacties) op 22-02-2018 12:01
( PM )
Quote:
Hij staat hier niet tussen, maar ik heb Darkest Dungeon (Crimson Edition) voor de Vita (en PS4) aangeschaft - mooie korting deze keer.

Ja er zijn ook een hele hoop (goede) indie games in de aanbieding. Check voor de hele lijst hier: http://psprices.com/region-nl/discounts/?sort=date&platform=PS4&page=1
avatar van Asharon
Door Asharon (351 reacties) op 22-02-2018 12:58
( PM )
Ik had gehoopt op een aanbieding voor Q.u.b.e. maar helaas.
avatar van BlaBlaBla
Door BlaBlaBla (375 reacties) op 22-02-2018 13:28
( PM )
FF14 Online Complete Edition maar gekocht voor deze prijs....heb alles al op disc, maar voor deze game is het gewoon makkelijker om het digitaal te hebben...offline kun je er toch niks mee.
avatar van Vloetje
Door Vloetje (211 reacties) op 22-02-2018 13:53
( PM )
Oeh, deze dan toch maar eens aanschaffen, aangezien er deze week nieuwe DLC is uitgekomen;

Little Nightmares Secrets of the Maw Expansion pass € 4,99
avatar van Asharon
Door Asharon (351 reacties) op 22-02-2018 14:04
( PM )
Quote:
FF14 Online Complete Edition maar gekocht voor deze prijs....heb alles al op disc, maar voor deze game is het gewoon makkelijker om het digitaal te hebben...offline kun je er toch niks mee.


Ook aan zitten twijfelen, maar ik wil niet meer per maand betalen voor een spel. Wel mooie aanbieding!
avatar van BlaBlaBla
Door BlaBlaBla (375 reacties) op 22-02-2018 14:09
( PM )
Quote:
[..]
Ook aan zitten twijfelen, maar ik wil niet meer per maand betalen voor een spel. Wel mooie aanbieding!


Tja, weet je, ik bekijk het zo;
een andere game heeft een seasonpass (bv Destiny voor 35 euro)...daar ben je in 1 week doorheen, terwijl je voor dat bedrag ook 3 maanden aan content hebt in FF14.

Mooie van FF14 is ook dat je niet per se door hoeft, je kunt ook makkelijk breaks nemen zodat je andere spellen kunt spelen...neem je weer een paar maandjes abo als je er weer zin in hebt.
avatar van Jons
Door Jons (95 reacties) op 22-02-2018 15:16
( PM )
Quote:
Borderlands Handsome Coll wel mooi prijsje


Spotprijs voor wat er in de collectie zit. Een must-have als je het mij vraagt! Honderden uren speelplezier!
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (426 reacties) op 22-02-2018 17:11
( PM )
yakuza kiwami, 14.99 is niks.. nu hopen dat die niet verder afprijst voordat ik hem gespeeld heb XD
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (283 reacties) op 22-02-2018 17:21
( PM )
Nope zit weer niets tussen voor mij
avatar van Snakesonic
Door Snakesonic (663 reacties) op 22-02-2018 20:17
( PM )
Tales of berseria is 29.99
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (84 reacties) op 22-02-2018 23:22
( PM )
Snap niet dat mensen een spel.op disc en digitaal kopen...zelfde spel digitaal heeft meer voordelen..
avatar van BlaBlaBla
Door BlaBlaBla (375 reacties) op 23-02-2018 00:11
( PM )
Ik snap niet dat mensen spellen niet fysiek kopen...valt het tegen, kun je het verkopen/inruilen. Uitgespeeld? Verkopen/inruilen.
Fysiek heeft meer voordelen.

avatar van ThaBEN
Door ThaBEN (1350 reacties) op 23-02-2018 09:02
( PM )
Quote:
Ik snap niet dat mensen spellen niet fysiek kopen...valt het tegen, kun je het verkopen/inruilen. Uitgespeeld? Verkopen/inruilen.
Fysiek heeft meer voordelen.


Of uitlenen met vrienden.
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (122 reacties) op 23-02-2018 10:15
( PM )
Het gedoe met disks ben je kwijt. Is ook stiller. Maar inderdaad, Ruilen of verkopen gaat lastig of helemaal niet. En de download wil soms niet zo makkelijk zoals bij Battlefield 4.
Heb de meeste aanbiedingen al gekocht. Enige waar ik nog over twijfel is Just Cause 3 voor 7.99 (staat bij games voor nog geen 10 euro). Verder weinig moeite door de gigantische voorraad die er nog ligt om me eens te beheersen.
avatar van SanAndreas
Door SanAndreas (107 reacties) op 23-02-2018 19:08
( PM )
25 voor Disgaea vind ik wel een beetje apart als "aanbieding"
avatar van Care
Door Care (17048 reacties) op 23-02-2018 19:10
( PM )
Little nightmares is zo'n klein pareltje toch?
avatar van CreativeDAS
Door CreativeDAS (159 reacties) op 25-02-2018 11:51
( PM )
Quote:
Borderlands Handsome Coll wel mooi prijsje


Mee eens. Heb 'm dus toch maar digitaal binnen gehengeld. Stond nog op mijn wensenlijstje.
avatar van MasterLeo
Door MasterLeo (3 reacties) op 25-02-2018 16:33
( PM )
Prima actie om Digimon is te proberen. Jeugd sentiment.
avatar van Big dogg
Door Big dogg (62 reacties) op 26-02-2018 14:37
( PM )
Quote:
Het gedoe met disks ben je kwijt. Is ook stiller. Maar inderdaad, Ruilen of verkopen gaat lastig of helemaal niet. En de download wil soms niet zo makkelijk zoals bij Battlefield 4.
Heb de meeste aanbiedingen al gekocht. Enige waar ik nog over twijfel is Just Cause 3 voor 7.99 (staat bij games voor nog geen 10 euro). Verder weinig moeite door de gigantische voorraad die er nog ligt om me eens te beheersen.


Alle consoles van deze gen draaien de games niet meer vanaf disc maar installen volledig op de hdd net zoals de digitale games. De disc slingert alleen even aan ter verrificatie en stopt naar pakweg 30 seconden na het starten van een game
avatar van Dre_mk3
Door Dre_mk3 (12 reacties) op 26-02-2018 16:38
( PM )
Quote:
[..]


Alle consoles van deze gen draaien de games niet meer vanaf disc maar installen volledig op de hdd net zoals de digitale games. De disc slingert alleen even aan ter verrificatie en stopt naar pakweg 30 seconden na het starten van een game


En toch kijkt een volle kast mooier, dan een volle HDD. Lekker ouderwets games verzamelen geeft mij ook meer voldoening. Genoeg kleine bedrijven zoals Limited Run Games blijft indie games op dics uitbrengen
avatar van Bonecrusher
Door Bonecrusher (3198 reacties) op 26-02-2018 17:43
( PM )
Quote:
[..]

En toch kijkt een volle kast mooier, dan een volle HDD. Lekker ouderwets games verzamelen geeft mij ook meer voldoening. Genoeg kleine bedrijven zoals Limited Run Games blijft indie games op dics uitbrengen


Het is helaas wel een flinke mileuvervuiling, al die miljarden stuks plastics maken, laat staan het transport ervan...
avatar van Dre_mk3
Door Dre_mk3 (12 reacties) op 26-02-2018 20:07
( PM )
Milieuvervuiling? Ik wist niet dat het hier een biologisch verantwoorde pagina bestond. Ik kom hier voor gaming en sta open voor een goeie discussie, maar laten we het milieu erbuiten houden. Die onzin bewaar maar voor een mooie spreekbeurt
avatar van Bonecrusher
Door Bonecrusher (3198 reacties) op 26-02-2018 21:28
( PM )
Biologisch verantwoord ja, heel goed, vooral zo doorgaan...

avatar van Alphonse
Door Alphonse (317 reacties) op 27-02-2018 18:11
( PM )
Quote:
Milieuvervuiling? Ik wist niet dat het hier een biologisch verantwoorde pagina bestond. Ik kom hier voor gaming en sta open voor een goeie discussie, maar laten we het milieu erbuiten houden. Die onzin bewaar maar voor een mooie spreekbeurt


Open staan voor een goede discussie maar tegelijkertijd de discussie uit de weg gaan door een redelijk argument te bestempelen als onzin lijkt me vrij tegenstrijdig. Waarom meen je dat de invloed op het milieu een onzinnig argument is?