Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Download nu Mini Ninja's geheel gratis

Gratis spellen zijn nooit verkeerd, het is alsof het Kerstmis is, alleen dan in mei. Daarom is het goed om te weten dat je nu tijdelijk het vermakelijke spel Mini Ninjas geheel gratis kunt downloaden in de Square Enix Store. Je moet er wel een klein beetje iets voor doen:

1. Stop Mini Ninja’s in je mandje op deze pagina.
2. Ga naar je mandje en maak daar een account als je die nog niet hebt.
3. Is dat gelukt, vul dan als actiecode MINININJAS in.

Et Voila! Je bent een digitaal exemplaar van Mini Ninjas rijker. Zie ook de Square Enix Store.


Met dank aan Budgetgamer Los voor het melden van dit nieuws.

Laatste reacties

avatar van Josplays
Door Josplays (335 reacties) op 01-05-2018 11:57
( PM )
Nice! Echter moet ik wel nog wachten op de activatie key. Geen idee hoe lang dit duurt.
avatar van PBJ85
Door PBJ85 (253 reacties) op 01-05-2018 12:08
( PM )
deze game des tijds op de PS3 gespeeld!
Wat een plezier was dat!
Hoop nog steeds op een vervolg!
avatar van LadySweet
Door LadySweet (46 reacties) op 01-05-2018 12:17
( PM )
Nice I got it already.Thanks
avatar van Davidov
Door Davidov (8880 reacties) op 01-05-2018 12:23
( PM )
Lol, die game staat bij mij nog op de backlog
avatar van NHJZ
Door NHJZ (8 reacties) op 01-05-2018 12:52
( PM )
Thanks, leuk voor de collectie
avatar van Craveon
Door Craveon (140 reacties) op 01-05-2018 13:08
( PM )
Kleine correctie: het spel heet Mini Ninjas, niet Ninja's. In het Engels gebruik je geen ' voor het meervoud van ninja.
avatar van Get Schwifty
Door Get Schwifty (233 reacties) op 01-05-2018 13:44
( PM )
GRATIS!!!!!!!!!
avatar van Ghotirey
Door Ghotirey (5 reacties) op 01-05-2018 13:58
( PM )
@Josplays, hij staat in je account bij orders en dan is er een knop met unlock activation key
avatar van Josplays
Door Josplays (335 reacties) op 01-05-2018 14:13
( PM )
Quote:
@Josplays, hij staat in je account bij orders en dan is er een knop met unlock activation key


Ja, maar niet meteen vanaf het begin. Moest half uurtje wachten om 1 of andere reden. Maar heb de game nu :)

Lijkt mij wel een geinige game.
avatar van Danter0
Door Danter0 (242 reacties) op 01-05-2018 16:43
( PM )
thnx voor het mededelen.

avatar van Ruben1985
Door Ruben1985 (332 reacties) op 01-05-2018 17:20
( PM )
Thnx! Gelijk toegevoegd
avatar van TheOrie
Door TheOrie (19 reacties) op 02-05-2018 07:07
( PM )
Jaatoch
avatar van Broodjekipkorn
Door Broodjekipkorn (422 reacties) op 02-05-2018 08:31
( PM )
Eventjes 'gekocht'. Merci voor het delen!
avatar van Remedy
Door Remedy (587 reacties) op 02-05-2018 08:40
( PM )
Bedankt voor de melding!
avatar van Staneek96
Door Staneek96 (4 reacties) op 02-05-2018 08:58
( PM )
Mijn dank is groot!
avatar van Starscreamer
Door Starscreamer (182 reacties) op 02-05-2018 12:59
( PM )
Dank u
avatar van Grijzevos
Door Grijzevos (47 reacties) op 05-05-2018 17:50
( PM )
Nice thx!
avatar van Rinku
Door Rinku (7 reacties) op 13-05-2018 23:37
( PM )
Weet iemand of dit nog geldig is? Met de code heb ik het spel kunnen "kopen", en heb deze nu in mijn account staan bij Square, maar als ik klik op " UNLOCK THE ACTIVATION KEY" kom ik op een pagina waar geen key te vinden is?
avatar van Xor
Door Xor (15758 reacties) op 14-05-2018 00:05
( PM )
Quote:
Weet iemand of dit nog geldig is? Met de code heb ik het spel kunnen "kopen", en heb deze nu in mijn account staan bij Square, maar als ik klik op " UNLOCK THE ACTIVATION KEY" kom ik op een pagina waar geen key te vinden is?

Heb je een orderbevestigingsmail ontvangen? Zo ja, dan zou je de key moeten krijgen.

Gisteren had ik eventjes snel Mini Ninja's gehaald voordat ik te laat was. Kreeg na het bestellen en klikken op "UNLOCK THE ACTIVATION KEY", ook de code niet. Pas nadat ik een orderbevestigingsmail had ontvangen, kreeg ik de code na het opnieuw klikken op de knop.

Mocht het probleem nog altijd aanwezig zijn, probeer het anders op een ander browser. En als het op een ander browser het probleem nog steeds aanwezig is, dan zou ik contact met de klantenservice nemen.

Als je een orderbevestigingsmail hebt en de game staat gewoon onder jouw orderlijst, dan heb je gewoon recht op een Steam key. Ongeacht je de game gratis hebt kunnen krijgen.