Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Nintendo Classic Mini: NES weer te bestellen voor 69,99

Na ruim anderhalf jaar van afwezigheid is het dan zover en zal de Nintendo NES Classic Mini vanaf 22 juni eindelijk weer beschikbaar zijn om te kunnen bestellen. Dit nieuws werd deze week bekend gemaakt. Inmiddels hebben we goed nieuws, want we hebben de eerste winkel gespot die de NES Mini weer bestelbaar hebben. Zo is die op dit moment bij Bol.com weer te preorderen voor 69,99.

Een tweede kans dus voor die gene die hem hebben gemist. Wil je als eerst op de hoogte zijn van wanneer die weer verkrijgbaar is bij andere winkels, dan kun je ook de Nintendo Classic Mini: NES op je wenslijst zetten, dan houden we je op de hoogte van de winkels die hem ter preorder weer beschikbaar hebben. Ook Nedgame heeft hem weer in het assortiment voor 69/ 70,99 inclusief verzendkosten.



Ter opfrisser; de 30 spellen die er op staan:
Balloon Fight
Bubble Bobble
Castlevania
Castlevania II: Simons Quest
Donkey Kong
Donkey Kong Jr.
Double Dragon II: The Revenge
Dr. Mario
Excitebike
Final Fantasy
Galaga
GhostsN Goblins
Gradius
Ice Climber
Kid Icarus
Kirbys Adventure
Mario Bros.
Mega Man 2
Metroid
Ninja Gaiden
Pac-Man
Punch-Out!! Featuring Mr. Dream
StarTropics
Super C
Super Mario Bros.
Super Mario Bros. 2
Super Mario Bros. 3
Tecmo Bowl
The Legend of Zelda
Zelda II: The Adventure of Link

Laatste reacties

avatar van MushMeiZeR
Door MushMeiZeR (195 reacties) op 15-05-2018 18:46
( PM )
das mooi,meteen maar gePreordered,deze ontglipt me niet meer :)
avatar van Ram-G-maN
Door Ram-G-maN (103 reacties) op 15-05-2018 18:58
( PM )
Ik had destijds een tientje minder betaald bij Wehkamp. Voor 11,99 kocht ik ook een extra originele Nintendo controller...
avatar van Marty
Door Marty (57 reacties) op 15-05-2018 19:02
( PM )
Ook besteld
Staat mooi naast mijn snes mini ;)
avatar van Toonybee
Door Toonybee (146 reacties) op 15-05-2018 19:39
( PM )
Ik vind hem behoorlijk duur met 1 controller en zonder AC adapter. 100 euro voor dit geintje is net iets te naar mijn smaak...
avatar van Monokuma
Door Monokuma (527 reacties) op 15-05-2018 19:43
( PM )
"Op voorraad" is niet hetzelfde als "te preorderen", Budgetgaming... ;)
avatar van Ktugach
Door Ktugach (9908 reacties) op 15-05-2018 19:45
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
"Op voorraad" is niet hetzelfde als "te preorderen", Budgetgaming... ;)


Aangepast
avatar van Ben
Door Ben (7438 reacties) op 15-05-2018 19:57
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Hmm, ik twijfel bijna om hem daadwerkelijk te gaan kopen, ook al heb ik een Ouya die precies hetzelfde kan...
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (22402 reacties) op 15-05-2018 20:01
( PM )
Een Ouya? Ik moest lachen.
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1476 reacties) op 15-05-2018 21:04
( PM )
Uiteraard wel 10 euro duurder bij o.a. Bol dan de vorige keer. Jammer.
avatar van Ovi
Door Ovi (12 reacties) op 15-05-2018 21:12
( PM )
Gepreorderd om af te halen maar als anderen em aanbieden voor 10 euro minder heeft dat mijn voorkeur ofc. Maar ff kijken hoe het loopt..
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (22402 reacties) op 15-05-2018 21:19
( PM )
Altijd beter dan die Marktplaats woekerprijzen.
avatar van Beunhaaz
Door Beunhaaz (2962 reacties) op 15-05-2018 22:54
( PM )
Meteen 5 bestelt voor op marktplaats en ebay. /S
avatar van Kuromad
Door Kuromad (246 reacties) op 15-05-2018 23:05
( PM )
Quote:
Uiteraard wel 10 euro duurder bij o.a. Bol dan de vorige keer. Jammer.


5 euro duurder. Bol.com was de vorige keer 65 euro, de controller was daar ook 5 euro duurder. Daar komt mijne weg :)

Ik vraag me wel af hoe dat zit met de extra controllers dit keer. De laatste keer waren die dingen nog zeldzamer dan de console zelf.

Ik heb een tweede besteld. Van de SNES heb ik ook 1 in gebruik en 1 in plastic gesealed opgeruimd voor over 20 jaar :+ dus die krijgt gezelschap van zn oude broertje.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (1721 reacties) op 16-05-2018 00:11
( PM )
Quote:
Meteen 5 bestelt voor op marktplaats en ebay. /S


Slim plan man
avatar van Josplays
Door Josplays (320 reacties) op 16-05-2018 07:11
( PM )
Ik heb hem gepre-ordered. Ik ben klaar voor Dr. Mario!
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (22402 reacties) op 16-05-2018 07:18
( PM )
Quote:
Ik heb een tweede besteld. Van de SNES heb ik ook 1 in gebruik en 1 in plastic gesealed opgeruimd voor over 20 jaar

En dan zijn de games genoeg gerijpt om te spelen? Castlevania IV blijft namelijk een klassieker. Of je die vandaag speelt of over 20 jaar.
avatar van Kuromad
Door Kuromad (246 reacties) op 16-05-2018 08:44
( PM )
Quote:
[..]

En dan zijn de games genoeg gerijpt om te spelen? Castlevania IV blijft namelijk een klassieker. Of je die vandaag speelt of over 20 jaar.


Daarom juist. Ik ben ervan overtuigd dat deze dingen op lange termijn de beste manier zijn om die games te spelen. Maar ik ga er niet vanuit dat de console die onder mn tv staat over 20 jaar nog steeds net zo goed werkt als nu. Daarom koop ik 1 extra en bewaar ik die op een zo goed mogelijke manier
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (22402 reacties) op 16-05-2018 09:14
( PM )
Ik heb die van mij eigenlijk al opgeborgen Gisteren had ik de Amerikaanse SNES besteld voor een nette prijs (jammer van de verzendkosten en BTW). Stond altijd hoog op mijn verlanglijstje vanwege de lelijkheidsfactor.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (7942 reacties) op 16-05-2018 10:06
( PM )
De eerste batch was zo snel uitverkocht dat ik er geen meer kon kopen dus nu maar een preorder neergezet. Wel lastig dat je bij Bol hierbij niet kunt kiezen voor bezorgen op afhaalpunt en niet kunt kiezen voor achteraf betalen...
avatar van Sixtripple
Door Sixtripple (42 reacties) op 16-05-2018 11:12
( PM )
ik wacht op een slim versie, vind hem nog te groot
avatar van Doggyguard
Door Doggyguard (27 reacties) op 16-05-2018 11:29
( PM )
Heb nog een originele Nes liggen thuis die nog prima werkt. Deze sla ik over.
De SNES mini heb ik wel gekocht
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (5652 reacties) op 16-05-2018 11:38
( PM )
Quote:
Heb nog een originele Nes liggen thuis die nog prima werkt. Deze sla ik over.
De SNES mini heb ik wel gekocht


Ja maar deze heeft inputlag, dat heeft die van jou zeker niet h?

Ik heb er al eentje, twijfel een beetje. Maar een setje extra controllers zou ik wel heel graag willen. Die dingen zijn nog zeldzamer dan die NES mini zelf.
avatar van Acer85
Door Acer85 (5 reacties) op 16-05-2018 11:40
( PM )
Quote:
De eerste batch was zo snel uitverkocht dat ik er geen meer kon kopen dus nu maar een preorder neergezet. Wel lastig dat je bij Bol hierbij niet kunt kiezen voor bezorgen op afhaalpunt en niet kunt kiezen voor achteraf betalen...


Bij bol.com kan je wel achteraf betalen!
avatar van Lisa
Door Lisa (1790 reacties) op 16-05-2018 12:04
( PM )
Toch besteld Altijd een beetje spijt gehad dat ik hem eerst nooit heb gekocht en wel de SNES mini heb, staat toch leuker met z'n tween gok ik!
avatar van Swift
Door Swift (5900 reacties) op 16-05-2018 12:51
( PM )
Quote:
[..]


Ja maar deze heeft inputlag, dat heeft die van jou zeker niet h?

Ik heb er al eentje, twijfel een beetje. Maar een setje extra controllers zou ik wel heel graag willen. Die dingen zijn nog zeldzamer dan die NES mini zelf.

Er is een hele lange periode geweest dat er controllers in overvloed zijn geweest, en zelfs belachelijk goedkoop omdat ze er niet van af kwamen.
avatar van Remedy
Door Remedy (569 reacties) op 16-05-2018 14:40
( PM )
Heb nog frustraties van Punch Out en dat na zoveel jaar. 1 tegenstander was zoooo vet irritant! Voor mijn gevoel is een echte NES eigenlijk wel toffer: klepje opendoen, mega diskette erin ploppen (die volgens mij boven de 100gulden waren), naar beneden drukken en klepje dicht
avatar van Yrn
Door Yrn (3909 reacties) op 16-05-2018 15:14
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
Heb nog frustraties van Punch Out en dat na zoveel jaar. 1 tegenstander was zoooo vet irritant! Voor mijn gevoel is een echte NES eigenlijk wel toffer: klepje opendoen, mega diskette erin ploppen (die volgens mij boven de 100gulden waren), naar beneden drukken en klepje dicht


Als je geluk had, anders was het de cartridge er weer uithalen, blazen, nog eens blazen, er weer in stoppen en hopen dat die het vervolgens wel goed doet. :-)
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1476 reacties) op 16-05-2018 16:23
( PM )
Punch Out! is inderdaad geweldig
avatar van Rooieduvel
Door Rooieduvel (83 reacties) op 18-05-2018 07:11
( PM )
Voor de 2 spellen die ik niet heb, laat ik hem aan mij voorbij gaan.
avatar van Coenstegeman
Door Coenstegeman (113 reacties) op 18-05-2018 19:31
( PM )
Hm, heb al een SNES mini en Hakchi bestaat, dus hier heb ik geen baat meer bij.