Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Call of Duty Black Ops III gratis voor PS Plus bezitters

E3 is niet alleen een feest van nieuwe games, maar ook van cadeautjes. De komende week is namelijk Call of Duty: Black Ops III geheel gratis te downloaden voor Budgetgamers met PlayStation Plus. Altijd leuk natuurlijk om een game geheel gratis uit te kunnen proberen. Downloaden kan in de PlayStation Store

Met dank aan Budgetgamer Bobbydigital voor het melden van dit nieuws.

Laatste reacties

avatar van Doobieters
Door Doobieters (19013 reacties) op 12-06-2018 11:10
( PM )
Best een leuke suprise!

Activision is lekker bezig aan hun imago.
avatar van Hbc Helios
Door Hbc Helios (127 reacties) op 12-06-2018 11:18
( PM )
Bij het lezen van de titel dacht ik "wow, dat is tof" om vervolgens tot de realisatie te komen dat Black Ops 3 al weer 2 Call of Duty's terug is.

Gratis is gratis natuurlijk, dit zie je niet aan komen van zo'n melkkoe franchise die normaal nog best wat geld vraagt voor hun oudere spellen.
avatar van Care
Door Care (20006 reacties) op 12-06-2018 11:23
( PM )
Misschien kan ik de campaign eens proberen. Heb mijn disc versie na een maand verkocht omdat ik de multiplayer niet leuk vond.
avatar van DarkLight
Door DarkLight (341 reacties) op 12-06-2018 11:47
( PM )
Super sweet.
Gelijk gedownload
avatar van Asharon
Door Asharon (361 reacties) op 12-06-2018 11:59
( PM )
"Imagine yourself in a frozen forest..."
avatar van ThaBEN
Door ThaBEN (1413 reacties) op 12-06-2018 12:02
( PM )
Is dit compensatie omdat Black ops 4 geen singleplayer meer heeft ?
avatar van Lisa
Door Lisa (1784 reacties) op 12-06-2018 12:16
( PM )
Ik zeg geen nee tegen gratis games, ook al is het CoD
avatar van Crispy
Door Crispy (75 reacties) op 12-06-2018 13:00
( PM )
Nice, kan ik eens een keer een CoD proberen!
avatar van Hellkith
Door Hellkith (1018 reacties) op 12-06-2018 13:14
( PM )
Het is trouwens een hele maand gratis ;)
6/11/2018 - 7/11/2018
avatar van Reiverdemon
Door Reiverdemon (708 reacties) op 12-06-2018 13:14
( PM )
Single player even spelen. Multi boeit me niet.
avatar van Joost013
Door Joost013 (88 reacties) op 12-06-2018 13:51
( PM )
Nice, wilde ik al een tijdje kopen
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (246 reacties) op 12-06-2018 16:27
( PM )
Die is met zombies, toch?
avatar van Gamerke1992
Door Gamerke1992 (189 reacties) op 12-06-2018 20:53
( PM )
Quote:
Het is trouwens een hele maand gratis ;)
6/11/2018 - 7/11/2018


Indien je het binnen deze periode download inderdaad. Niet zo dat het na deze periode als je het al gedownload wordt plots niet meer werkt ofso.
avatar van RubeL
Door RubeL (476 reacties) op 12-06-2018 22:03
( PM )
Store lijkt op dit moment plat.
avatar van Schoenieman
Door Schoenieman (771 reacties) op 12-06-2018 22:48
( PM )
Heb het kort geprobeerd, maar was echt bagger... Wellicht is het voor 0 nog een kans te geven xD
avatar van Grizzlywilde
Door Grizzlywilde (80 reacties) op 13-06-2018 11:40
( PM )
Heb hem gisteravond al binnen gehaald. Vast leuk om single te spelen, multi verwacht ik niet zo veel van. Zeker niet als ik ook allerlei veel gavere en meer recente alternatieven heb.
avatar van YOLOYOLO
Door YOLOYOLO (1574 reacties) op 13-06-2018 11:44
( PM )
nice.
avatar van Lord
Door Lord (167 reacties) op 13-06-2018 12:02
( PM )
De Black Ops III season pass is ook in de aanbieding, nu voor 24,99 op PSN
avatar van Starscreamer
Door Starscreamer (181 reacties) op 13-06-2018 12:28
( PM )
Had al een hardcopy nu dus ook digitaal
avatar van Stephan
Door Stephan (1110 reacties) op 13-06-2018 13:31
( PM )
Lekker hoor!
avatar van Immortal
Door Immortal (35 reacties) op 14-06-2018 09:35
( PM )
Bedankt voor de tip.
avatar van Djbosanac
Door Djbosanac (60 reacties) op 15-06-2018 17:46
( PM )
Quote:
Heb het kort geprobeerd, maar was echt bagger... Wellicht is het voor 0 nog een kans te geven xD



Waar heb je het vak overdrijven gevolgd. Want je bent er erg goed in.
avatar van Davidov
Door Davidov (8806 reacties) op 15-06-2018 18:01
( PM )
Quote:
Best een leuke suprise!

Activision is lekker bezig aan hun imago.

*suRprise.
En ja, fijn dit.
avatar van RichGang
Door RichGang (16 reacties) op 24-06-2018 16:14
( PM )
Dit is een game die ik gratis nog niet eens wil hebben en dus nu het geval. Een paar jaar geleden met de series gestopt toen het bergafwaarts ging. Wel opvallend dat ze deze game hebben gekozen voor de giveaway.
avatar van Doobieters
Door Doobieters (19013 reacties) op 24-06-2018 16:21
( PM )
Quote:
[..]

*suRprise.
En ja, fijn dit.

I know, typefout.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (1594 reacties) op 24-06-2018 16:27
( PM )
Quote:
Dit is een game die ik gratis nog niet eens wil hebben en dus nu het geval. Een paar jaar geleden met de series gestopt toen het bergafwaarts ging. Wel opvallend dat ze deze game hebben gekozen voor de giveaway.
de single player is hands down the slechtste cod sp campaign ooit.
je mist echt niks