Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Assassin's Creed Chronicles: China (PC) gratis

Vanaf vandaag is Assassin's Creed Chronicles: China gratis te downloaden via Uplay. De andere edities kosten nog wel 3,40 er stuk, maar het is een mooie manier om erachter te komen of je ze alle drie wilt spelen of genoeg hebt na 1 chronicle.



Bedankt voor het melden: Dynaw

Laatste reacties

avatar van Huntingmoon
Door Huntingmoon (96 reacties) op 01-02-2019 13:54
( PM )
Leuk dat het gratis is. Helaas wordt het aangeboden via de Uplay store en geen steam. Ben al die verschillende clients meer dan zat. Ik hoop dat er ooit hier een einde aan komt
avatar van Phoenix
Door Phoenix (23 reacties) op 01-02-2019 13:56
( PM )
Quote:
Leuk dat het gratis is. Helaas wordt het aangeboden via de Uplay store en geen steam. Ben al die verschillende clients meer dan zat. Ik hoop dat er ooit hier een einde aan komt

Het wordt alleen maar erger...
avatar van Nightshade
Door Nightshade (948 reacties) op 01-02-2019 15:50
( PM )
Quote:
Leuk dat het gratis is. Helaas wordt het aangeboden via de Uplay store en geen steam. Ben al die verschillende clients meer dan zat. Ik hoop dat er ooit hier een einde aan komt

Maakt in het geval van een hoop Ubi games niks uit, want zelfs als je ze via Steam koopt en speelt, moet je alsnog inloggen op Uplay.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8243 reacties) op 01-02-2019 18:21
( PM )
Ik was het al vergeten, maar had de AC Chronicles trilogie al op m'n Uplay account. Volgens mij zaten die een keer bij een speciale Humble Bundle (al langer geleden).

En verschillende launchers vind ik niet zo erg; ik start ze alleen maar als ik er iets mee wil doen dus heb zowel Steam als EA, Uplay en Epic launcher geďnstalleerd staan. Van GOG heb ik (nog) niet de launcher geďnstalleerd; die alleen via de website.
avatar van Johandy
Door Johandy (1414 reacties) op 01-02-2019 18:38
( PM )
Wel een gedoe. Het lijkt er op dat ze al je gegevens willen hebben, inclusief een betalingsoptie. En dat voor 0 euro.
avatar van Joranflamman
Door Joranflamman (131 reacties) op 01-02-2019 22:05
( PM )
Interessant. bedankt voor het melden
avatar van Huntingmoon
Door Huntingmoon (96 reacties) op 02-02-2019 04:50
( PM )
Quote:
Wel een gedoe. Het lijkt er op dat ze al je gegevens willen hebben, inclusief een betalingsoptie. En dat voor 0 euro.


Precies dat wat voor mij de druppel was... Het is gratis maar wel even al je gegevens achter laten!
avatar van Bramenjam
Door Bramenjam (188 reacties) op 02-02-2019 08:52
( PM )
Ik vul dan ook nooit echte gegevens in
avatar van Djrogg
Door Djrogg (4 reacties) op 02-02-2019 09:07
( PM )
Quote:
Wel een gedoe. Het lijkt er op dat ze al je gegevens willen hebben, inclusief een betalingsoptie. En dat voor 0 euro.


Via de uplay client kun je de game claimen zonder al je gegevens achter te laten
avatar van Kubuss
Door Kubuss (1682 reacties) op 02-02-2019 09:58
( PM )
Of gebruik deze link
avatar van Varivy-Xis
Door Varivy-Xis (274 reacties) op 02-02-2019 10:40
( PM )
Quote:
Of gebruik deze link
Bedankt dat is veel sneller.
avatar van Stefanfjk
Door Stefanfjk (1470 reacties) op 02-02-2019 10:54
( PM )
Dank
avatar van Johandy
Door Johandy (1414 reacties) op 02-02-2019 13:06
( PM )
Dat is een stuk beter! Dank.
avatar van Europa
Door Europa (246 reacties) op 03-02-2019 08:14
( PM )
Bedankt voor de link Kubuss.
avatar van Wedlock
Door Wedlock (610 reacties) op 04-02-2019 09:43
( PM )
nice! heb 'm toegevoegd