Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Vandaag en morgen 7,5% korting bij YGZ.nl (Yourgamezone)

Vandaag en morgen krijg je bij YGZ.nl (voorheen Yourgamezone) 7.5% korting op alles. Wat moet je doen? Gebruik de code FEBKORTING2019 bij het afrekenen en de korting wordt toegepast op je winkelmandje.

Actievoorwaarden: Deze actie kan niet met terugwerkende kracht worden gebruikt en werkt niet met andere codes.

Laatste reacties

avatar van MarkD
Door MarkD (309 reacties) op 09-02-2019 09:23
( PM )
Blabla zehebbenalleprijzeneerstverhoogd blabla

Zo, dan kunnen we nu bespreken wat voor leuks we hebben besteld!

Ik ga voor Steins Gate Elite op Switch!
avatar van Ashame
Door Ashame (394 reacties) op 09-02-2019 09:32
( PM )
RDR2 voor €44 met wat YGZ punten. Blij!
avatar van Suna
Door Suna (108 reacties) op 09-02-2019 09:55
( PM )
Div 2 met wa punten etc 47 voor ps4
avatar van Suna
Door Suna (108 reacties) op 09-02-2019 09:55
( PM )
Quote:
Blabla zehebbenalleprijzeneerstverhoogd blabla

Zo, dan kunnen we nu bespreken wat voor leuks we hebben besteld!

Ik ga voor Steins Gate Elite op Switch!


Hahahaha ik had t zelfde gevoel voorlopig zie ik ze gelukkig niet
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (24678 reacties) op 09-02-2019 10:32
( PM )
Quote:
Zo, dan kunnen we nu bespreken wat voor leuks we hebben besteld!

Zou wel willen, maar...

ZehebbennamelijkalleprijzenverhoogdGROMGROMGROM!
avatar van Sicayes
Door Sicayes (103 reacties) op 09-02-2019 13:21
( PM )
Ietsmetprijzenverhogen.

avatar van M-iichel
Door M-iichel (266 reacties) op 09-02-2019 13:35
( PM )
lekker hoor, eerst de prijzen verhogen en dan korting geven.. doe dan 20% korting ofzo
avatar van Lenilyn
Door Lenilyn (29 reacties) op 09-02-2019 13:46
( PM )
World of Final Fantasy Maxima voor de Switch voor 43,50, helemaal toppie!
avatar van HansjeNL
Door HansjeNL (182 reacties) op 09-02-2019 13:59
( PM )
Kingdom Hearts 3 een euro goedkoper dan 3 dagen geleden en ook nog eens korting! Ik ben er itt bovenstaande azijnzeikers blij mee!
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1944 reacties) op 09-02-2019 14:08
( PM )
blablabla ikbestelhiernooitmeernahetgedoemetKH3 blablabla ohkortingdankijkenweevenrond blablabla tochweerbesteldwanttocheeneurokorting blabla

Of denk ik nu heel raar over budgetgamers? XD
avatar van Okorimakuri
Door Okorimakuri (9 reacties) op 09-02-2019 15:02
( PM )
Winkelprijs van item kwam niet overeen met winkelwagen, netjes erover gemaild. Hebben die krentenkakkers de winkelprijs aangepast zonder terug te mailen
avatar van AngeloG
Door AngeloG (1559 reacties) op 09-02-2019 15:11
( PM )
Quote:
blablabla ikbestelhiernooitmeernahetgedoemetKH3 blablabla ohkortingdankijkenweevenrond blablabla tochweerbesteldwanttocheeneurokorting blabla

Of denk ik nu heel raar over budgetgamers? XD


Iets met spijkers en op koppen slaan.
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (303 reacties) op 09-02-2019 15:51
( PM )
Quote:
Blabla zehebbenalleprijzeneerstverhoogd blabla

Zo, dan kunnen we nu bespreken wat voor leuks we hebben besteld!

Ik ga voor Steins Gate Elite op Switch!


Dat hoeft dus lang niet altijd zo te zijn! Altijd die negativiteit…. Tis geen MM?????
avatar van MJB
Door MJB (3187 reacties) op 09-02-2019 15:52
( PM )
Far Cry: New Dawn - PS4 en dan nog korting lijkt me geen slechte deal. Ik heb de game al via ubisoftstore
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (303 reacties) op 09-02-2019 15:53
( PM )
Quote:
lekker hoor, eerst de prijzen verhogen en dan korting geven.. doe dan 20% korting ofzo


Dat doet de MM wellicht, betekent nog niet dat alle winkels dat doen... Lang niet alle namelijk...
avatar van Sbkg0002
Door Sbkg0002 (1 reacties) op 09-02-2019 18:23
( PM )
Nou, deze winkel ook; de switch games van 29,99 zijn opeens 32,99
avatar van MarkD
Door MarkD (309 reacties) op 09-02-2019 19:40
( PM )
Quote:
[..]


Dat hoeft dus lang niet altijd zo te zijn! Altijd die negativiteit…. Tis geen MM?????


Is mijn sarcasme meter kapot, of begrijp je me echt niet?

“Niet zo negatief” en dan vervolgens over MM zeuren
avatar van M-iichel
Door M-iichel (266 reacties) op 09-02-2019 23:10
( PM )
Quote:
[..]


Dat doet de MM wellicht, betekent nog niet dat alle winkels dat doen... Lang niet alle namelijk...


Mijn reactie was puur omdat #1 het zei hahaha ik heb niet eens gekeken of de prijzen verhoogd zijn of niet ik heb mijn wishlist bekeken met de korting prijs en that's it.. niets gehaald tho, gaat maar een euro of 2 vanaf, vind ik de moeite niet waard :)
avatar van Battlehenkie
Door Battlehenkie (149 reacties) op 09-02-2019 23:57
( PM )
Gaat de 7,5% procent korting ook gepaard met de 7,5 dagen shipping actie die ze met KH3 hadden?
avatar van TrafalgarLaw
Door TrafalgarLaw (607 reacties) op 09-02-2019 23:58
( PM )
Quote:
Nou, deze winkel ook; de switch games van 29,99 zijn opeens 32,99

Heb je het niet gehoord? In de nacht van vrijdag naar zaterdag is er wereldwijd een tekort aan Nintendo Switch games ontstaan door een ongeval met een vrachtwagen die een lading aan Switch games aan het vervoeren was. Derhalve is er een zeer ernstige schaarste ontstaan. Nintendo heeft besloten de prijzen door te bereken aan de retailers die op hun buurt wel tegen alle wil en moed in, de prijs weer doorberekent aan hun klanten. Verwacht wordt dat een volgende vrachtwagen weer voor voldoende aanbod zal zorgen en dat de prijzen in de maanden mei en juni weer zal normaliseren. /s

Dus de prijzen met 10% verhogen om vervolgens een korting van 7,5% te leveren?

Uiteindelijk betaal je dus 1.75% meer voor je product ná de korting. :'(
avatar van M-iichel
Door M-iichel (266 reacties) op 10-02-2019 11:23
( PM )
Quote:
[..]

Heb je het niet gehoord? In de nacht van vrijdag naar zaterdag is er wereldwijd een tekort aan Nintendo Switch games ontstaan door een ongeval met een vrachtwagen die een lading aan Switch games aan het vervoeren was. Derhalve is er een zeer ernstige schaarste ontstaan. Nintendo heeft besloten de prijzen door te bereken aan de retailers die op hun buurt wel tegen alle wil en moed in, de prijs weer doorberekent aan hun klanten. Verwacht wordt dat een volgende vrachtwagen weer voor voldoende aanbod zal zorgen en dat de prijzen in de maanden mei en juni weer zal normaliseren. /s

Dus de prijzen met 10% verhogen om vervolgens een korting van 7,5% te leveren?

Uiteindelijk betaal je dus 1.75% meer voor je product ná de korting. :'(


Gij snapt'em haha
avatar van Arcadia
Door Arcadia (760 reacties) op 10-02-2019 14:15
( PM )
Heb persona q2 besteld , de korting kwam goed uit.
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (14933 reacties) op 10-02-2019 16:37
( PM )
Kingdom Hearts 3
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2212 reacties) op 10-02-2019 19:17
( PM )
wat een karels weer hahaha
avatar van Hinade
Door Hinade (252 reacties) op 10-02-2019 22:42
( PM )
Quote:
World of Final Fantasy Maxima voor de Switch voor 43,50, helemaal toppie!


Same.
Wilde em toch al van de week halen, dus dit kwam goed uit!
avatar van Kuros
Door Kuros (85 reacties) op 11-02-2019 10:53
( PM )
Karige poep
avatar van Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (3248 reacties) op 11-02-2019 11:49
( PM )
World of Final Fantasy besteld :).
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2212 reacties) op 11-02-2019 14:37
( PM )
Quote:
Gaat de 7,5% procent korting ook gepaard met de 7,5 dagen shipping actie die ze met KH3 hadden?


Hahahahaha xD
avatar van Darkninja22
Door Darkninja22 (74 reacties) op 11-02-2019 15:46
( PM )
Quote:
Gaat de 7,5% procent korting ook gepaard met de 7,5 dagen shipping actie die ze met KH3 hadden?


Ik had de mijne netjes op tijd binnen
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (24678 reacties) op 11-02-2019 15:58
( PM )
Quote:
Ik had de mijne netjes op tijd binnen

Ja maar dat telt niet.
avatar van Darkninja22
Door Darkninja22 (74 reacties) op 11-02-2019 16:55
( PM )
Quote:
[..]

Ja maar dat telt niet.


Ik had de standard versie (geen deluxe) met 7,5 korting op tijd ontvangen. Er waren wat problemen ontstaan bij postNL, begreep van een maat die besteld had van BOL dat hij hem vanwege vertraging ook een dag later kreeg.
avatar van Okorimakuri
Door Okorimakuri (9 reacties) op 11-02-2019 23:35
( PM )
Quote:
Winkelprijs van item kwam niet overeen met winkelwagen, netjes erover gemaild. Hebben die krentenkakkers de winkelprijs aangepast zonder terug te mailen


Ze hadden me later alsnog gemaild en het item voor verlaagde prijs aangeboden. Ik neem mijn woorden terug, excuses!