Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Dit weekend 7,5% korting bij YGZ.nl (Yourgamezone)

Tot en met zondag krijg je bij YGZ.nl (voorheen Yourgamezone) 7.5% korting op alles. Wat moet je doen? Gebruik de code MRTKORTING2019 bij het afrekenen en de korting wordt toegepast op je winkelmandje.

Actievoorwaarden: Deze actie kan niet met terugwerkende kracht worden gebruikt en werkt niet met andere codes.

Bedankt voor het melden: Twisted-D en Multiman77

Laatste reacties

avatar van Joost013
Door Joost013 (108 reacties) op 01-03-2019 10:20
( PM )
Dirt Rally 2.0 opgepakt voor 46,15
avatar van AngeloG
Door AngeloG (1649 reacties) op 01-03-2019 10:48
( PM )
"Ze gooien de prijzen omhoog" reacties INCOMING
avatar van Yue
Door Yue (1765 reacties) op 01-03-2019 11:01
( PM )
ZE GOOIEN DE PRIJZEN OMHOOG
avatar van Andromeda
Door Andromeda (93 reacties) op 01-03-2019 11:09
( PM )
Dat is niets nieuws. Ze verhogen de prijzen zelfs in het weekend tijdens de actie.
avatar van BenoitRen
Door BenoitRen (1647 reacties) op 01-03-2019 11:26
( PM )
WEHKAMP DUUR! VERZENDKOSTEN WTF!

...Oh, verkeerde winkel. ^_^;
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (307 reacties) op 01-03-2019 11:44
( PM )
Quote:
WEHKAMP DUUR! VERZENDKOSTEN WTF!

...Oh, verkeerde winkel. ^_^;


Wahahaha, ja, staat me bij (pin me er niet op vast aub) dat Anthem afgelopen week nog ergens in de 40,- was, nu 55,50. Ik zie in ieder geval geen "4" meer staan vooraan.
avatar van Mister Versace
Door Mister Versace (13 reacties) op 01-03-2019 12:30
( PM )
Netjes! Net Mario Party voor de Switch gehaald!
avatar van Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1154 reacties) op 01-03-2019 12:30
( PM )
Precies op tijd deze actie. Punten verliepen vandaag en heb samen met de korting Team Sonic Racing voor 26 Euro kunnen bestellen
avatar van JSKU
Door JSKU (186 reacties) op 01-03-2019 13:55
( PM )
Hè bah, de Kirby Extra Epic Yarn preorder is nu met deze weekend korting actie een paar Euro goedkoper dan de vorige van een paar weken terug. En ik had juist toen gepreorderd bij YGZ met die actie met in gedachten dat een of twee weken voor release de prijzen weer omhoog worden geschopt
avatar van Handelaar
Door Handelaar (20 reacties) op 01-03-2019 14:43
( PM )
Devil May Cry 5 gepreorderd voor 40,70.
avatar van Mave XI
Door Mave XI (112 reacties) op 01-03-2019 16:12
( PM )
Op enkele spellen na, een zeer slechte deal bij ygz.
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6502 reacties) op 01-03-2019 18:51
Rol: Forum Moderator
( PM )
Mooi nu snel even Diablo 3 voor de Switch kopen. Een dikke 7,5% van de toch al mooie prijs van €63,50
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (615 reacties) op 01-03-2019 20:21
( PM )
Mmmm, misschien The Occupation voor de PS4 kopen met de korting.
avatar van Ashame
Door Ashame (402 reacties) op 01-03-2019 20:49
( PM )
Quote:
Op enkele spellen na, een zeer slechte deal bij ygz.


Als je dan toch bezig bent maak dan meteen een lijst van die paar spellen
avatar van Ashame
Door Ashame (402 reacties) op 01-03-2019 21:32
( PM )
Persona Q2 New Cinema Labyrinth voor €29.95 is een nette prijs!
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1835 reacties) op 01-03-2019 21:35
( PM )
Betaal je met pre-orders en creditcard meteen of op release, meteen dacht ik? Alweer even geleden bij YGZ voor mij.
avatar van Arcadia
Door Arcadia (799 reacties) op 01-03-2019 21:35
( PM )
Quote:
Persona Q2 New Cinema Labyrinth voor €29.95 is een nette prijs!


Dat is idd een zeer mooie prijs. Ik had hem voor 30,52. Zou ik mijn order dan maar cancelen.
avatar van Ashame
Door Ashame (402 reacties) op 01-03-2019 22:01
( PM )
Quote:
[..]


Dat is idd een zeer mooie prijs. Ik had hem voor 30,52. Zou ik mijn order dan maar cancelen.


Jij hebt hem met de februari korting gekocht.
avatar van Twizzler
Door Twizzler (1809 reacties) op 01-03-2019 22:47
( PM )
Prijzen zijn omhoog. Voorbeeld. SNK Collection voor Switch was van de week nog 35. Inmiddels naar de 40 toe. Mooie aanbieding hoor. Not.
avatar van Freek0416
Door Freek0416 (57 reacties) op 02-03-2019 07:59
( PM )
Quote:
Betaal je met pre-orders en creditcard meteen of op release, meteen dacht ik? Alweer even geleden bij YGZ voor mij.


Je betaalt meteen met creditcard idd
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6890 reacties) op 02-03-2019 08:54
( PM )
Bij alles waar ik creditcard voor gebruik wordt er pas echt gerekend als er verzonden is (dat is vaak ook het facturatie moment). Maar bij deze winkel geen idee.
avatar van Ashame
Door Ashame (402 reacties) op 02-03-2019 09:04
( PM )
Quote:
Betaal je met pre-orders en creditcard meteen of op release, meteen dacht ik? Alweer even geleden bij YGZ voor mij.


Waarom credit card? Als je verzekerd wil zijn dan kun je wellicht een PayPal account overwegen. Kost niets extra.
avatar van WhistlerPD
Door WhistlerPD (84 reacties) op 02-03-2019 11:04
( PM )
Wat een gezeur over prijsverhogingen. Als er een interessante deal voor je tussen zit maak er gebruik van en als dat niet het geval is kijk je een deurtje verder. Zo Nederlands om dan te gaan klagen over dat wat niet goed is, de "glas half leeg mentaliteit". Wat is de toegevoegde waarde van de telkens weer terugkerende klaagzang bij aanbiedingen van Wehkamp, Nedgame, Mediamarkt, YGZ en andere bedrijven? Help liever je mede budgetgamers om de pareltjes er tussenuit te pikken.

Yoshi voor €50, Sekiro voor €50, Persona Q2 voor €30 en Devil May Cry 5 voor €40 vind ik hele mooie aanbiedingen. Ik heb Devil May Cry 5 aangeschaft voor de Xbox One. Ik heb nog wel even getwijfeld over Devil May Cry 5 of Sekiro maar ben toch maar voor de eerste gegaan, ik vond de demo echt top.
avatar van TamSlayer
Door TamSlayer (39 reacties) op 02-03-2019 11:10
( PM )
Persona Q2 en DmC5 aangeschaft!
avatar van ThaBEN
Door ThaBEN (1632 reacties) op 02-03-2019 11:16
( PM )
Days Gone voor € 50,41 is wel nice.
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1835 reacties) op 02-03-2019 12:09
( PM )
Quote:
[..]
Je betaalt meteen met creditcard idd

Thanks, jammer.

Quote:
[..]
Waarom credit card? Als je verzekerd wil zijn dan kun je wellicht een PayPal account overwegen. Kost niets extra.

Order zeker stellen zonder meteen te hoeven betalen?
avatar van DanielC
Door DanielC (35 reacties) op 03-03-2019 10:01
( PM )
Sonic Racing besteld! De vorige was erg leuk :)
avatar van Shatish_s
Door Shatish_s (73 reacties) op 03-03-2019 16:28
( PM )
Mortal kombat 11 en darksiders voor de switch maar besteld.
avatar van Frax1988
Door Frax1988 (11 reacties) op 03-03-2019 18:57
( PM )
Yoshi's crafted world besteld.
avatar van Snakecool75
Door Snakecool75 (3 reacties) op 04-03-2019 01:20
( PM )
heb mk11 gehaald voor 46 euro goeie deal vind i zelf