Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

De PlayStation Plus titels van april zijn bekend!

De nieuwe maand voor de PlayStation Plus bezitters beteken ook weer nieuwe games. Vanaf 2 april kun je twee nieuwe titels toevoegen aan je bibliotheek. Dit zijn Conan Exiles en The Surge.

Conan Exiles is een survival adventure game waarin je net zoals conan moet zien te overleven in de wilde natuur. Je begint met helemaal niets naast je lindendoekje en dan is het aan jou om de vijandige wereld te verkennen, materialen te verzamelen en gereedschappen te maken die je helpen om te overleven.

The Surge is een action RPG van de makers van Lords of the Fallen. Mensen die van games als Dark Souls houden en het recente Sekiro vinden dit misschien wel een interessante titel. Het heeft veel gelijkenissen met deze titels, dus verwacht hier ook vaak dood te gaan.

Vanaf 2 april te claimen
• Conan Exiles
• The Surge

Tot 2 april te claimen
• The Witness
• Call Of Duty: Modern Warfare Remastered


Bedankt voor het melden KeynesR

Laatste reacties

avatar van NewDust
Door NewDust (247 reacties) op 27-03-2019 18:16
( PM )
The Surge is wel okay, maar niet voor mij. Conan zal ik maar niks over zeggen... Grote meh, deze maand.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (462 reacties) op 27-03-2019 18:31
( PM )
Quote:
The Surge is wel okay, maar niet voor mij. Conan zal ik maar niks over zeggen... Grote meh, deze maand.


wie wil er nou ps plus games spelen, nou ja mortal kombat komt pas 23 april, dangerous driving ziet er wel leuk uit en komt over 2 weken.. tenzij het probleem geld is, maar ja plus kost ook geld..
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (14990 reacties) op 27-03-2019 18:40
( PM )
Nice!
avatar van Freshmaker
Door Freshmaker (30 reacties) op 27-03-2019 18:52
( PM )
Misschien niet 100% mijn smaak maar geen slechte games
avatar van Dicapo
Door Dicapo (3426 reacties) op 27-03-2019 19:04
( PM )
Meh, beide niet echt op mn wishlist.
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6497 reacties) op 27-03-2019 19:10
Rol: Forum Moderator
( PM )
The Surge lijkt mij niks. Conan lijkt wel geinig maar doorgaans een matige maand deze maand.
avatar van Nr|Five
Door Nr|Five (292 reacties) op 27-03-2019 20:11
( PM )
Ter info:

The Witness is vanaf 4 april ook gratis in de Epic Store.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8236 reacties) op 27-03-2019 20:38
( PM )
Ik wil Conan wel eens spelen.
Toch jammer dat er geen PS3 en Vita games meer bij PS Plus gegeven worden...
avatar van Battlehenkie
Door Battlehenkie (155 reacties) op 27-03-2019 21:54
( PM )
Uiterst matige maand.
avatar van M-iichel
Door M-iichel (272 reacties) op 27-03-2019 22:10
( PM )
ruilen met de titels van xbl gwg? haha even slecht
avatar van Bigds9fan
Door Bigds9fan (2536 reacties) op 27-03-2019 22:33
( PM )
Quote:
Ik wil Conan wel eens spelen.
Toch jammer dat er geen PS3 en Vita games meer bij PS Plus gegeven worden...


Dat op zich valt nog wel mee maar het feit dat ze er niet een extra PS4 game voor geven vind ik bullshit.
avatar van Thawar
Door Thawar (333 reacties) op 28-03-2019 00:35
( PM )
Crossplay weg.
VR weg.
PS plus weg.
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (185 reacties) op 28-03-2019 06:34
( PM )
Ik vind het tot nu toe wel aardig, had alle 4 de spellen nog niet en ze zijn verder wel mijn genre. Conan lijkt me ook wel tof. The surge schijnt wel Aardig lastig te zijn, vergelijkbaar met dark souls.
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (391 reacties) op 28-03-2019 06:56
( PM )
Wellicht dat ik de games ga proberen. Op het eerste gezicht lijken de games mij niets.
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (304 reacties) op 28-03-2019 08:48
( PM )
Conan zat ik over te twijfelen maar de revieuws deden het niet voor mij.
The surge zegt mij niets, maar Dark souls is wel mijn ding..

Ik ben erg benieuwd, volgens mij best een goede maand dus!
avatar van Notmegalodon
Door Notmegalodon (156 reacties) op 28-03-2019 09:04
( PM )
The Witness van vorige maand is wel echt een aanrader! Ik zit al heel wat avondjes te puzzelen met deze game. Vooral die 'oh shit' momentjes zijn leuk. En het moment dat je een grote ontdekking doet van de extra laag(en) in de puzzles. Damn.
avatar van CrippledKiller
Door CrippledKiller (6440 reacties) op 28-03-2019 09:14
( PM )
The Surge heeft mij destijds positief verrast, als je de Souls games tof vind maar de setting niet trekt dan is The Surge meer dan de moeite waard, ook al lijkt het niet zo. Het heeft ook iets meer diepgang dan de Souls titels omdat je kunt richten op lichaamsdelen en bijvoorbeeld daarmee weer verschillende materialen verdient.
avatar van YOLOYOLO
Door YOLOYOLO (1689 reacties) op 28-03-2019 09:39
( PM )
Wel ok.
avatar van Danter0
Door Danter0 (269 reacties) op 28-03-2019 10:40
( PM )
Vanuit persoonlijk oogpunt bekeken, voelt deze maand aan als iet wat minder.

Denk dat mijn afkeer tegen "souls-like" games hier in meeweegt.

Maar ach, een keer een zwakkere maand is geen straf (goed voor backlog verwerking).
avatar van Azzwanker
Door Azzwanker (109 reacties) op 28-03-2019 10:53
( PM )
Wat gaar
Zonde van mijn GB's
avatar van BDT
Door BDT (72 reacties) op 28-03-2019 12:50
( PM )
Wat een kutgames weer
avatar van Montalvo
Door Montalvo (2315 reacties) op 28-03-2019 13:12
( PM )
April is overduidelijk geen maand om te stunten met Plus of Gold games.
avatar van Defl
Door Defl (873 reacties) op 28-03-2019 13:18
( PM )
Lords of the Fallen was een leuke souls kloon, maar de demo van The Surge pakte me totaal niet. Nog maar eens proberen dan!
avatar van Xiomata
Door Xiomata (503 reacties) op 29-03-2019 03:37
( PM )
Het word er elke maand nou niet beter op zeg met dat PS+
avatar van Ben
Door Ben (7530 reacties) op 29-03-2019 07:01
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Quote:
Het word er elke maand nou niet beter op zeg met dat PS+


Denk dat dat ook meer komt omdat PS Plus eerst optioneel was en nu is het, zoals Xbox Live Gold, een verplichting om online te kunnen spelen. De games hoeven geen mensen meer over de streep te trekken.
avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (78 reacties) op 29-03-2019 17:53
( PM )
Volgens mij werd The Surge wel wat beter ontvangen dan Lords of the fallen dus ga ik het zeker ffe proberen.
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (314 reacties) op 30-03-2019 04:21
( PM )
Quote:
[..]


wie wil er nou ps plus games spelen, nou ja mortal kombat komt pas 23 april, dangerous driving ziet er wel leuk uit en komt over 2 weken.. tenzij het probleem geld is, maar ja plus kost ook geld..


BS opmerking natuurlijk
avatar van Eastwood-Tjibbe
Door Eastwood-Tjibbe (49 reacties) op 30-03-2019 09:01
( PM )
Toch wel een beetje meh. Voelt als een 1 april grap.
avatar van Merdera
Door Merdera (75 reacties) op 31-03-2019 12:13
( PM )
Prima Games, vooral conan wil ik wel eens proberen.
avatar van FOX-Inc
Door FOX-Inc (172 reacties) op 04-04-2019 00:21
( PM )
Quote:
Toch wel een beetje meh. Voelt als een 1 april grap.

Als je beide games moet googlen of het wat het... of zelfs wát het is...