Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Bekendmaking: Winnaar RAGE 2 Launchparty!

Nog een weekje en dan is het zover, dan ligt RAGE 2 in de winkels. Het is tijd om de Budgetgamer bekend te gaan maken die één van de meest unieke prijzen ooit in de wacht heeft weten te slepen, eentje die we werkelijk nog nooit ergens anders hebben gezien. Je maakte namelijk kans op een RAGE 2 houseparty een dag voor de lancering op een locatie naar keuze. Dat alles waarbij je met negen vrienden de gehele avond RAGE 2 mag gaan spelen én kans maakt op de Collector Edition van RAGE 2! Kortom een compleet launchfeest van RAGE 2 in je huiskamer.



Inmiddels is het de hoogste tijd om de winnaar bekend te maken! Diversen van jullie vonden het (logischerwijs) wat spannend om Bethesda over de vloer te krijgen, samen met een bandje en negen vrienden, maar toch hebben er diverse Budgetgamers zich aangemeld om het beste (en enige) RAGE 2 launchfeestje van Nederland compleet te maken. Maar wie heeft er gewonnen?



Bekendmaking van de winnaar van de RAGE 2 launchparty
Bethesda heeft alle inzendingen bekeken en heeft één winnaar uit de hoek getrokken, deze winnaar had op de prijsvraag:
Stel dat je nog één wapen mag voorstellen voor in de game, wat voor type zou dat zijn? Let wel dat er één ‘budget’aspect aan het wapen moet zitten, waardoor die net niet lekker uit de verf komt.

Het volgende antwoord is daarbij van de winnaar: ’Ik ga meedoen, klinkt supervet! Als budgetwapen ga ik voor een boomerang met messen eraan, welke door iedereen heen snijdt maar ook door je eigen hand als je m weer terug probeert te vangen, doe maar niet in het spel dus!

De winnaar is dan ook geworden:>
PatrickPatrick!
Van harte gefeliciteerd Patrick! Jij gaat een fantastisch gezellige avond tegemoet met negen vrienden! We nemen binnenkort contact met je op, je gaat een geweldige unieke ervaring tegemoet en mag je vrienden (of Budgetgamers) alvast gaan selecteren waarmee je dit feestje compleet wilt gaan maken!



Tot Slot
We bedanken iedereen die mee heeft gedaan aan de prijsvraag en bedanken tevens onze vrienden van Bethesda voor het mogelijk maken van deze unieke en bijzondere prijsvraag. Wat dat aangaat gaat iemand een onvergetelijke ervaring tegemoet, een kans die we als Budgetgamers niet vaak krijgen! Heb je niet gewonnen? Dan niet getreurd, de goodieweekend staat alweer bijna voor de deur én in mei komt er nóg een hele unieke prijsvraag jullie kant op. Meer hierover binnenkort. Voor nu wensen we Patrickpatrick ontzettend veel plezier met dit mooie feest. Meer informatie over RAGE 2 vind je op Bethesda.com.


Laatste reacties

avatar van Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1478 reacties) op 07-05-2019 08:22
( PM )
Gefeliciteerd Patrick!!!
avatar van -GJ-
Door -GJ- (2199 reacties) op 07-05-2019 08:24
Rol: Forum Moderator
( PM )
Spreek ik met de Krokante Krab?
avatar van Deathsentence
Door Deathsentence (704 reacties) op 07-05-2019 08:25
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Matsuba
Door Matsuba (56 reacties) op 07-05-2019 08:32
( PM )
Patrick gefeliciteerd en dat het maar een toffe avond mag worden
avatar van Donselaar
Door Donselaar (389 reacties) op 07-05-2019 08:42
( PM )
onwijs gave prijsvraag! geniet van je avond patrick!
avatar van Cragontheone
Door Cragontheone (207 reacties) op 07-05-2019 08:43
( PM )
Gratz! Mocht je nog plekken vrij hebben hier een Tilburger die zn avond vrij heeft! Haha
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (26674 reacties) op 07-05-2019 09:04
( PM )
Gefeliciteerd PatrickCTRL+V.
avatar van Mantra
Door Mantra (198 reacties) op 07-05-2019 09:05
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (891 reacties) op 07-05-2019 09:15
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (188 reacties) op 07-05-2019 09:44
( PM )
Haha supervet, bedankt allemaal! Nu maar gauw even vrienden gaan uitnodigen, als blijkt dat er plekken over zijn kunnen we er altijd een Budgetgaming feestje van maken :)
avatar van Doobieters
Door Doobieters (20438 reacties) op 07-05-2019 09:45
( PM )
Quote:
Haha supervet, bedankt allemaal! Nu maar gauw even vrienden gaan uitnodigen, als blijkt dat er plekken over zijn kunnen we er altijd een Budgetgaming feestje van maken :)

Ik hou mij aanbevolen haha. Gratz !
avatar van Andromeda
Door Andromeda (96 reacties) op 07-05-2019 10:48
( PM )
Gefeliciteerd met deze geweldige prijs.
avatar van Jigsaw
Door Jigsaw (2342 reacties) op 07-05-2019 10:55
( PM )
Gefeliciteerd
avatar van Arcturion
Door Arcturion (1152 reacties) op 07-05-2019 11:28
( PM )
Congratulations
avatar van Ivo001
Door Ivo001 (5285 reacties) op 07-05-2019 12:01
( PM )
Is dit niet gewoon de wingstick van Rage 1?
avatar van Vloetje
Door Vloetje (483 reacties) op 07-05-2019 12:04
( PM )
Vette prijs, gefeliciteerd!
avatar van DeX97
Door DeX97 (572 reacties) op 07-05-2019 12:49
( PM )
Gefeliciteerd
avatar van Wedlock
Door Wedlock (615 reacties) op 07-05-2019 13:15
( PM )
congrats! have fun!
avatar van JustDippiN
Door JustDippiN (27 reacties) op 07-05-2019 13:28
( PM )
Have fun!!!
avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (188 reacties) op 07-05-2019 14:40
( PM )
Mijn vrienden stonden allemaal te springen om ook te komen dus helaas zit het vol bij mij thuis maandag! Ik zal wel wat foto's maken om iedereen mee te kunnen laten genieten van de sfeer :)
avatar van Cragontheone
Door Cragontheone (207 reacties) op 07-05-2019 14:42
( PM )
Quote:
Mijn vrienden stonden allemaal te springen om ook te komen dus helaas zit het vol bij mij thuis maandag! Ik zal wel wat foto's maken om iedereen mee te kunnen laten genieten van de sfeer :)


Met vrienden is natuurlijk ook altijd het aller beste!

Geniet van jullie avond! En jij natuurlijk ook van de CE!
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2404 reacties) op 07-05-2019 15:27
( PM )
Tof, enjoy Patrickpatrick. Unieke ervaring ;-).
avatar van Remedy
Door Remedy (690 reacties) op 07-05-2019 16:06
( PM )
Gefeliciteerd en veel plezier die dag!

Deze vraagprijs liet ik schieten, want momenteel heb ik het veeeeelste te druk met verhuizen. Op zich ook wel tof om in een casco woning zo'n gamefestijn te houden.
avatar van Dudeson
Door Dudeson (133 reacties) op 07-05-2019 16:36
( PM )
Gefeliciteerd en veel plezier met het feestje en met de game uiteraard! Ben benieuwd naar de foto's!
avatar van Johandy
Door Johandy (1530 reacties) op 07-05-2019 18:55
( PM )
Congrats! Ik wil ook graag de foto's zien.
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1991 reacties) op 07-05-2019 21:16
( PM )
Haha gefeliciteerd Patrick! Maak er een mooi feest van en laat inderdaad op het forum even weten (met foto's!) hoe het geweest is.
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (220 reacties) op 07-05-2019 22:12
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (415 reacties) op 08-05-2019 06:37
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Dandanna
Door Dandanna (199 reacties) op 08-05-2019 08:26
( PM )
Congratz Patrickpatrick maar vooral enjoy tot je uitgeraged bent!
avatar van Crazymax
Door Crazymax (1620 reacties) op 08-05-2019 19:37
( PM )
Wat een gave prijs, en veel plezier Patrick+vrienden!!
avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (188 reacties) op 13-05-2019 23:21
( PM )
Iedereen is weg nu, wat een toffe avond was het zeg! Geweldig spel, heerlijk geregeld en de band was nog vet ook! Al mijn vrienden (en ik natuurlijk) hebben een geweldige avond gehad dus supererg bedankt! Spel is ook echt gaaf trouwens! De foto's/videos volgen nog :)