Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Bekendmaking: Winnaar RAGE 2 Launchparty!

Nog een weekje en dan is het zover, dan ligt RAGE 2 in de winkels. Het is tijd om de Budgetgamer bekend te gaan maken die één van de meest unieke prijzen ooit in de wacht heeft weten te slepen, eentje die we werkelijk nog nooit ergens anders hebben gezien. Je maakte namelijk kans op een RAGE 2 houseparty een dag voor de lancering op een locatie naar keuze. Dat alles waarbij je met negen vrienden de gehele avond RAGE 2 mag gaan spelen én kans maakt op de Collector Edition van RAGE 2! Kortom een compleet launchfeest van RAGE 2 in je huiskamer.



Inmiddels is het de hoogste tijd om de winnaar bekend te maken! Diversen van jullie vonden het (logischerwijs) wat spannend om Bethesda over de vloer te krijgen, samen met een bandje en negen vrienden, maar toch hebben er diverse Budgetgamers zich aangemeld om het beste (en enige) RAGE 2 launchfeestje van Nederland compleet te maken. Maar wie heeft er gewonnen?



Bekendmaking van de winnaar van de RAGE 2 launchparty
Bethesda heeft alle inzendingen bekeken en heeft één winnaar uit de hoek getrokken, deze winnaar had op de prijsvraag:
Stel dat je nog één wapen mag voorstellen voor in de game, wat voor type zou dat zijn? Let wel dat er één ‘budget’aspect aan het wapen moet zitten, waardoor die net niet lekker uit de verf komt.

Het volgende antwoord is daarbij van de winnaar: ’Ik ga meedoen, klinkt supervet! Als budgetwapen ga ik voor een boomerang met messen eraan, welke door iedereen heen snijdt maar ook door je eigen hand als je m weer terug probeert te vangen, doe maar niet in het spel dus!

De winnaar is dan ook geworden:>
PatrickPatrick!
Van harte gefeliciteerd Patrick! Jij gaat een fantastisch gezellige avond tegemoet met negen vrienden! We nemen binnenkort contact met je op, je gaat een geweldige unieke ervaring tegemoet en mag je vrienden (of Budgetgamers) alvast gaan selecteren waarmee je dit feestje compleet wilt gaan maken!



Tot Slot
We bedanken iedereen die mee heeft gedaan aan de prijsvraag en bedanken tevens onze vrienden van Bethesda voor het mogelijk maken van deze unieke en bijzondere prijsvraag. Wat dat aangaat gaat iemand een onvergetelijke ervaring tegemoet, een kans die we als Budgetgamers niet vaak krijgen! Heb je niet gewonnen? Dan niet getreurd, de goodieweekend staat alweer bijna voor de deur én in mei komt er nóg een hele unieke prijsvraag jullie kant op. Meer hierover binnenkort. Voor nu wensen we Patrickpatrick ontzettend veel plezier met dit mooie feest. Meer informatie over RAGE 2 vind je op Bethesda.com.


Laatste reacties

avatar van Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1473 reacties) op 07-05-2019 08:22
( PM )
Gefeliciteerd Patrick!!!
avatar van -GJ-
Door -GJ- (2113 reacties) op 07-05-2019 08:24
Rol: Forum Moderator
( PM )
Spreek ik met de Krokante Krab?
avatar van Deathsentence
Door Deathsentence (699 reacties) op 07-05-2019 08:25
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Matsuba
Door Matsuba (53 reacties) op 07-05-2019 08:32
( PM )
Patrick gefeliciteerd en dat het maar een toffe avond mag worden
avatar van Donselaar
Door Donselaar (380 reacties) op 07-05-2019 08:42
( PM )
onwijs gave prijsvraag! geniet van je avond patrick!
avatar van Cragontheone
Door Cragontheone (195 reacties) op 07-05-2019 08:43
( PM )
Gratz! Mocht je nog plekken vrij hebben hier een Tilburger die zn avond vrij heeft! Haha
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (25857 reacties) op 07-05-2019 09:04
( PM )
Gefeliciteerd PatrickCTRL+V.
avatar van Mantra
Door Mantra (197 reacties) op 07-05-2019 09:05
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (878 reacties) op 07-05-2019 09:15
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (179 reacties) op 07-05-2019 09:44
( PM )
Haha supervet, bedankt allemaal! Nu maar gauw even vrienden gaan uitnodigen, als blijkt dat er plekken over zijn kunnen we er altijd een Budgetgaming feestje van maken :)
avatar van Doobieters
Door Doobieters (20109 reacties) op 07-05-2019 09:45
( PM )
Quote:
Haha supervet, bedankt allemaal! Nu maar gauw even vrienden gaan uitnodigen, als blijkt dat er plekken over zijn kunnen we er altijd een Budgetgaming feestje van maken :)

Ik hou mij aanbevolen haha. Gratz !
avatar van Andromeda
Door Andromeda (93 reacties) op 07-05-2019 10:48
( PM )
Gefeliciteerd met deze geweldige prijs.
avatar van Jigsaw
Door Jigsaw (2324 reacties) op 07-05-2019 10:55
( PM )
Gefeliciteerd
avatar van Arcturion
Door Arcturion (1133 reacties) op 07-05-2019 11:28
( PM )
Congratulations
avatar van Ivo001
Door Ivo001 (5278 reacties) op 07-05-2019 12:01
( PM )
Is dit niet gewoon de wingstick van Rage 1?
avatar van Vloetje
Door Vloetje (460 reacties) op 07-05-2019 12:04
( PM )
Vette prijs, gefeliciteerd!
avatar van DeX97
Door DeX97 (549 reacties) op 07-05-2019 12:49
( PM )
Gefeliciteerd
avatar van Wedlock
Door Wedlock (613 reacties) op 07-05-2019 13:15
( PM )
congrats! have fun!
avatar van JustDippiN
Door JustDippiN (23 reacties) op 07-05-2019 13:28
( PM )
Have fun!!!
avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (179 reacties) op 07-05-2019 14:40
( PM )
Mijn vrienden stonden allemaal te springen om ook te komen dus helaas zit het vol bij mij thuis maandag! Ik zal wel wat foto's maken om iedereen mee te kunnen laten genieten van de sfeer :)
avatar van Cragontheone
Door Cragontheone (195 reacties) op 07-05-2019 14:42
( PM )
Quote:
Mijn vrienden stonden allemaal te springen om ook te komen dus helaas zit het vol bij mij thuis maandag! Ik zal wel wat foto's maken om iedereen mee te kunnen laten genieten van de sfeer :)


Met vrienden is natuurlijk ook altijd het aller beste!

Geniet van jullie avond! En jij natuurlijk ook van de CE!
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2398 reacties) op 07-05-2019 15:27
( PM )
Tof, enjoy Patrickpatrick. Unieke ervaring ;-).
avatar van Remedy
Door Remedy (681 reacties) op 07-05-2019 16:06
( PM )
Gefeliciteerd en veel plezier die dag!

Deze vraagprijs liet ik schieten, want momenteel heb ik het veeeeelste te druk met verhuizen. Op zich ook wel tof om in een casco woning zo'n gamefestijn te houden.
avatar van Dudeson
Door Dudeson (130 reacties) op 07-05-2019 16:36
( PM )
Gefeliciteerd en veel plezier met het feestje en met de game uiteraard! Ben benieuwd naar de foto's!
avatar van Johandy
Door Johandy (1453 reacties) op 07-05-2019 18:55
( PM )
Congrats! Ik wil ook graag de foto's zien.
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1973 reacties) op 07-05-2019 21:16
( PM )
Haha gefeliciteerd Patrick! Maak er een mooi feest van en laat inderdaad op het forum even weten (met foto's!) hoe het geweest is.
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (198 reacties) op 07-05-2019 22:12
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (401 reacties) op 08-05-2019 06:37
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Dandanna
Door Dandanna (192 reacties) op 08-05-2019 08:26
( PM )
Congratz Patrickpatrick maar vooral enjoy tot je uitgeraged bent!
avatar van Crazymax
Door Crazymax (1608 reacties) op 08-05-2019 19:37
( PM )
Wat een gave prijs, en veel plezier Patrick+vrienden!!
avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (179 reacties) op 13-05-2019 23:21
( PM )
Iedereen is weg nu, wat een toffe avond was het zeg! Geweldig spel, heerlijk geregeld en de band was nog vet ook! Al mijn vrienden (en ik natuurlijk) hebben een geweldige avond gehad dus supererg bedankt! Spel is ook echt gaaf trouwens! De foto's/videos volgen nog :)