Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze week in de Winkels: Rustigste week van het jaar

De rustigste week van het jaar is aangebroken, sterker nog er komen voor het eerst sinds lange tijd geen fysieke games deze week uit voor zowel PlayStation 4 en Xbox One! Het is tevens een stilte voor een kleine storm, want volgende week komt RAGE 2 uit, Vandaag is daarbij de laatste kans om mee te doen om een heuse RAGE 2 launchparty te winnen!

Voor de rest komt deze week de digitale Xbox One uit, die alleen digitale games afspeelt, en zijn er diverse Switch games die uit komen. Waaronder Mortal Kombat 11 die iets later kwam voor deze console, Saints Row the Third om onderweg chaos te creren en Warhammer 40.000: Deathwatch. Blu-Ray gaat verder onverstoord verder deze week. Zit er iets voor jou bij, of is het een mooi backlog doorwerkweekje?


Switch
Mortal Kombat 11

Saint's Row: The Third - The Full Package Edition
Warhammer 40.000: Deathwatch

Xbox One
Xbox One S Console (1 TB) All Digital Edition

Headset
SteelSeries Arctis 5 Headset PUBG Edition - Windows / PS4 / Mobile / VR Black

Blu-Ray
Backdraft (4K Ultra HD)
Backtrace
Boy Erased
The Favourite
The Upside
Transformers Bumblebee
Transformers - Bumblebee (4K Ultra HD)
Transformers 1 t/m 5 + Bumblebee
Unfriended: Dark Web

Laatste reacties

avatar van Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (3409 reacties) op 06-05-2019 08:19
( PM )
Sain's Row ga ik zeker nog een keer halen. Nooit gespeeld destijds.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (28608 reacties) op 06-05-2019 10:06
( PM )
Quote:
Sain's Row ga ik zeker nog een keer halen.

Wel gespeeld trouwens. Enorm mee vermaakt en gelachen.
avatar van L1F3Stream
Door L1F3Stream (3976 reacties) op 06-05-2019 10:14
( PM )
Eens voor een mooie prijs Saint's Row: The Third - The Full Package Edition oppikken
avatar van Swift
Door Swift (7793 reacties) op 06-05-2019 10:20
( PM )
Prima marketing weer bij xbox weer met de release van de xbox 1 S.A.D..
avatar van Nickachu
Door Nickachu (887 reacties) op 06-05-2019 10:28
( PM )
Quote:
Sain's Row ga ik zeker nog een keer halen. Nooit gespeeld destijds.

Ik vond het destijds echt een geweldige game, erg over the top maar heb me er flink mee vermaakt. Ik denk dat de game nu wel echt sterk verouderd is.
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (6585 reacties) op 06-05-2019 10:32
( PM )
Xbox has no games!
avatar van Htbaa
Door Htbaa (9366 reacties) op 06-05-2019 10:33
( PM )
Was Warhammer 40.000: Deathwatch voor de Switch niet gecancelled? Of is dat een andere Warhammer game?

Switch Version Of Warhammer 40K: Deathwatch Gets Axed
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (28608 reacties) op 06-05-2019 10:46
( PM )
Quote:
Xbox has no games!

Wel waar. Je hebt dat piraten spel. En... Dat Rare Collection spelletje. Zag van de week dat er met Xbox Live een golf spelletje weg werd gegeven. Dus... Euh... Swift, help eens even.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3181 reacties) op 06-05-2019 12:24
( PM )
Halo 1
Halo 2
Halo 3
Halo odst
Halo reach
Halo 4
Halo 5
Halo wars 1
Halo wars 2
Gears of wars 1
Gears of wars 2
Gears of wars 3
Gears of wars 1 remake
Gears of wars 4
Forza 5
Forza 6
Forza 7
Forza horizon 1
Forza horizon 2
Forza horizon 3
Forza horizon 4

Xbox heeft juist heel veel games
avatar van Swift
Door Swift (7793 reacties) op 06-05-2019 12:33
( PM )
Quote:
[..]

Wel waar. Je hebt dat piraten spel. En... Dat Rare Collection spelletje. Zag van de week dat er met Xbox Live een golf spelletje weg werd gegeven. Dus... Euh... Swift, help eens even.
nope xbox heeft geen games.
Maar ook geen irritante fanboys.
Of slechte servers....
Of een makkelijk te hacken/ddos netwerk.
Of een controller met een waardeloze d pad voor fighting games.
Of veel te grote analoge sticks.
Of een userbase waarvan 50% <16 jaar of mentaal iets mankeert.


Het enige wat we hebben is de beste console voor alle multiplats. Maar daar heb je niks aan schijnbaar als je geen 12 in een dozijn jrpgs kan uitpoepen.
avatar van Kosmonaut
Door Kosmonaut (113 reacties) op 06-05-2019 12:57
( PM )
Quote:
[..]
nope xbox heeft geen games.
Maar ook geen irritante fanboys.
Of slechte servers....
Of een makkelijk te hacken/ddos netwerk.
Of een controller met een waardeloze d pad voor fighting games.
Of veel te grote analoge sticks.
Of een userbase waarvan 50% <16 jaar of mentaal iets mankeert.


Het enige wat we hebben is de beste console voor alle multiplats. Maar daar heb je niks aan schijnbaar als je geen 12 in een dozijn jrpgs kan uitpoepen.

Mad
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3731 reacties) op 06-05-2019 13:01
( PM )
forzahalogears

Quote:
[..]
Of een userbase waarvan 50% <16 jaar of mentaal iets mankeert.

Bij Xbox ligt dat percentage dichter bij de 100%
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (6585 reacties) op 06-05-2019 13:10
( PM )
Quote:
[..]
nope xbox heeft geen games.
Maar ook geen irritante fanboys.
Of slechte servers....
Of een makkelijk te hacken/ddos netwerk.
Of een controller met een waardeloze d pad voor fighting games.
Of veel te grote analoge sticks.
Of een userbase waarvan 50% <16 jaar of mentaal iets mankeert.


Het enige wat we hebben is de beste console voor alle multiplats. Maar daar heb je niks aan schijnbaar als je geen 12 in een dozijn jrpgs kan uitpoepen.


hear hear!
avatar van SmooK
Door SmooK (93 reacties) op 06-05-2019 13:49
( PM )
Shakedown Hawaii komt uit...
avatar van Remedy
Door Remedy (704 reacties) op 06-05-2019 13:54
( PM )
"De rustigste week van het jaar is aangebroken" -> Heerlijk, mooi toch? :)
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1929 reacties) op 06-05-2019 14:13
( PM )
Quote:
Shakedown Hawaii komt uit...

avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3731 reacties) op 06-05-2019 17:52
( PM )
Hoe weet je nu al dat het de rustigste week van het jaar wordt. Glazen bol?

Vorige week was ook rustig voor mij, wel lekker zo.
avatar van Echidgna
Door Echidgna (766 reacties) op 06-05-2019 17:58
( PM )
Quote:
Halo 1
Halo 2
Halo 3
Halo odst
Halo reach
Halo 4
Halo 5
Halo wars 1
Halo wars 2
Gears of wars 1
Gears of wars 2
Gears of wars 3
Gears of wars 1 remake
Gears of wars 4
Forza 5
Forza 6
Forza 7
Forza horizon 1
Forza horizon 2
Forza horizon 3
Forza horizon 4

Xbox heeft juist heel veel games

Je vergeet Gears of War: Judgment :-P ... denk ik. Ben niet zo'n grote fan van deze reeks dus kan ook compleet mis zitten.
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3731 reacties) op 06-05-2019 18:05
( PM )
& Halo: Spartan Assault
avatar van MarkD
Door MarkD (577 reacties) op 06-05-2019 18:09
( PM )
God of War is ook een toffe Xbox titel dat moet ik Microsoft nageven.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3181 reacties) op 06-05-2019 18:52
( PM )
Quote:
[..]

Je vergeet Gears of War: Judgment :-P ... denk ik. Ben niet zo'n grote fan van deze reeks dus kan ook compleet mis zitten.
die had ik nooit gespeeld
avatar van Earase
Door Earase (292 reacties) op 06-05-2019 19:20
( PM )
Quote:
Halo 1
Halo 2
Halo 3
Halo odst
Halo reach
Halo 4
Halo 5
Halo wars 1
Halo wars 2
Gears of wars 1
Gears of wars 2
Gears of wars 3
Gears of wars 1 remake
Gears of wars 4
Forza 5
Forza 6
Forza 7
Forza horizon 1
Forza horizon 2
Forza horizon 3
Forza horizon 4

Xbox heeft juist heel veel games


Je bent LocoCycle vergeten. Vet goeie game dat
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8641 reacties) op 06-05-2019 19:46
( PM )
Ik heb meteen alle PS4 games van deze week op release gekocht; was tenminste eindelijk eens budget
avatar van Brainsnack
Door Brainsnack (151 reacties) op 06-05-2019 20:07
( PM )
Rustige week? Rustig jaar zul je bedoelen. In 2019 is er nog helemaal niks interessants uitgekomen en ook voor de komende maanden staat er niks op de agenda dat het wachten waard is. Jammer.
avatar van Bokkie
Door Bokkie (56 reacties) op 06-05-2019 20:22
( PM )
Quote:
Rustige week? Rustig jaar zul je bedoelen. In 2019 is er nog helemaal niks interessants uitgekomen en ook voor de komende maanden staat er niks op de agenda dat het wachten waard is. Jammer.


Volgensmij ben je een van de weinigen met die mening
avatar van Davidov
Door Davidov (9536 reacties) op 06-05-2019 20:33
( PM )
Quote:
Halo 1
Halo 2
Halo 3
Halo odst
Halo reach
Halo 4
Halo 5
Halo wars 1
Halo wars 2
Gears of wars 1
Gears of wars 2
Gears of wars 3
Gears of wars 1 remake
Gears of wars 4
Forza 5
Forza 6
Forza 7
Forza horizon 1
Forza horizon 2
Forza horizon 3
Forza horizon 4

Xbox heeft juist heel veel games

Veel franchises hoor. poeh.
avatar van Bigds9fan
Door Bigds9fan (3038 reacties) op 06-05-2019 21:38
( PM )
BumbleBee deze week.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3181 reacties) op 06-05-2019 22:46
( PM )
Quote:
[..]

Veel franchises hoor. poeh.


Yup het zijn vooral haters die zeggen dat xbox geen games heeft idd!
avatar van LostBoyNL
Door LostBoyNL (762 reacties) op 07-05-2019 00:13
( PM )
Quote:
Xbox has no games!

Game Pass WTF!
avatar van Bteq
Door Bteq (28 reacties) op 07-05-2019 00:22
( PM )
Uncharted en The Last of Us ook al zo gaaf op Xbox!

Ontopic: Transformers Bumblebee 4k
avatar van Kosmonaut
Door Kosmonaut (113 reacties) op 07-05-2019 03:41
( PM )
Quote:
Rustige week? Rustig jaar zul je bedoelen. In 2019 is er nog helemaal niks interessants uitgekomen en ook voor de komende maanden staat er niks op de agenda dat het wachten waard is. Jammer.

Of jij hebt een hele beperkte smaak, of jij verwacht elk jaar meerdere knallers als God of War, Spider-Man, RDR en Smash Bros?
Nouja, hoe dan ook, je stelt het wel erg overdreven. Tot nu toe zijn er al best toffe games uitgekomen naar mijn mening met Kingdom Hearts, Yoshi, Resident Evil, Days Gone en The Division 2. Dat 2018 niet overtroffen gaat worden lijkt me wel een feit maar er komt zeker nog zat leuks aan. Te beginnen met A Plague Tale en Crash Team Racing!
avatar van Dre_mk3
Door Dre_mk3 (34 reacties) op 07-05-2019 17:29
( PM )
Komt Shakedown vandaag nog op ps4? Zou op 7 mei een release krijgen, maar kan het nergens in de ps store vinden
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (15345 reacties) op 07-05-2019 22:44
( PM )
Quote:
Rustige week? Rustig jaar zul je bedoelen. In 2019 is er nog helemaal niks interessants uitgekomen en ook voor de komende maanden staat er niks op de agenda dat het wachten waard is. Jammer.


Sws al The Division 2 en Sekiro die mij bezig houden, bro! En de rest wordt al ingevuld, nice try
avatar van Htbaa
Door Htbaa (9366 reacties) op 08-05-2019 10:21
( PM )
Nu niet allemaal als een malle naar de winkel rennen voor de Xbox One S Console (1 TB) All Digital Edition hoor.
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3731 reacties) op 08-05-2019 18:42
( PM )
Quote:
Komt Shakedown vandaag nog op ps4? Zou op 7 mei een release krijgen, maar kan het nergens in de ps store vinden

Uit de nieuwsbrief van Vblank:
Quote:
The PlayStation versions are now available for all North American regions. There appears to be a delay for European regions on Sony's end. I've reached out to Sony Europe to sort it out. The PlayStation version is Cross Buy digitally and includes PS4 and PS Vita together for one price, and supports Cross Save.
avatar van Dre_mk3
Door Dre_mk3 (34 reacties) op 08-05-2019 20:02
( PM )
Tnx voor de info UltraTiger. Ik las het zojuist op de site van de makers. Ik wacht gerust af, maar ben een sucker voor dit soort games. Dus was een beetje ongeduldig