Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

De Sims 4 (PC/Mac) gratis

Op Origin is tot en met 28 mei De Sims 4 gratis te downloaden voor de PC of Mac.



Bedankt voor het melden: Gunghir, Dansync en AReFeS

Laatste reacties

avatar van Starscreamer
Door Starscreamer (202 reacties) op 22-05-2019 08:54
( PM )
Super spel mijn vriendin heeft er al 3400 uur inzitten
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (220 reacties) op 22-05-2019 09:08
( PM )
Zoveel tijd als 3400 uur ga ik niet halen maar toch maar meegenomen.
avatar van Xandrilios
Door Xandrilios (131 reacties) op 22-05-2019 09:28
( PM )
Meer mensen die alleen 'Purchase as a gift' kunnen aanklikken?
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8627 reacties) op 22-05-2019 09:59
( PM )
Bedankt; meteen even toegevoegd aan m'n Origin account.
avatar van Doobieters
Door Doobieters (20983 reacties) op 22-05-2019 10:06
( PM )
Je zou zeggen dat dit nog een cash cow van Ea zou moeten zijn. Dus vreemd dat ze het nu gratis weggeven? Of verdienen ze zoveel geld met DLC? Of er zit een Sims 5 aan te komen op E3..
avatar van Scorelord
Door Scorelord (175 reacties) op 22-05-2019 10:13
( PM )
Definieer "Free for a limited time" Het spel is zelf ook tijdelijk gratis claimen of tijdelijk gratis te spelen?
avatar van Doobieters
Door Doobieters (20983 reacties) op 22-05-2019 10:13
( PM )
Quote:
Definieer "Free for a limited time" Het spel is zelf ook tijdelijk gratis claimen of tijdelijk gratis te spelen?

Tijdelijk gratis te claimen, daarna is het van jou.
avatar van Johandy
Door Johandy (1656 reacties) op 22-05-2019 10:29
( PM )
Quote:
Meer mensen die alleen 'Purchase as a gift' kunnen aanklikken?


Ja zie het Games gratis delen met elkaar topic:

Als je de sims eerst aan je verlanglijst toevoegt. Dan kan je hem vandaaruit gratis kopen. Zo werkte het bij mij in ieder geval.
Gepost door: Lpfan112 op 21-05-2019 21:24
avatar van Xandrilios
Door Xandrilios (131 reacties) op 22-05-2019 10:46
( PM )
Quote:
[..]


Ja zie het Games gratis delen met elkaar topic:

Als je de sims eerst aan je verlanglijst toevoegt. Dan kan je hem vandaaruit gratis kopen. Zo werkte het bij mij in ieder geval.
Gepost door: Lpfan112 op 21-05-2019 21:24


Thanks! Dat werkt
avatar van Yue
Door Yue (1843 reacties) op 22-05-2019 11:24
( PM )
Chiiiiill, ik zat er laats nog aan te denken om deze te kopen
avatar van DocGroove
Door DocGroove (366 reacties) op 22-05-2019 11:30
( PM )
Bedankt voor de tip!
avatar van Danter0
Door Danter0 (287 reacties) op 22-05-2019 11:49
( PM )
heeeeeej,

Vrouwtje maar even inlichten
Dit kan ze zeker waarderen.
avatar van Doc81
Door Doc81 (189 reacties) op 22-05-2019 13:35
( PM )
account geupdate en sims 4 binnen gehaald dank voor het melden: Gunghir, Dansync en AReFeS en dank voor het plaatsten Ktugach
avatar van Itsjustme
Door Itsjustme (982 reacties) op 22-05-2019 14:31
( PM )
Quote:
Meer mensen die alleen 'Purchase as a gift' kunnen aanklikken?

Je moet niet op dat pijltje aan de rechterkant van die knop klikken, maar gewoon in het midden.
avatar van DonPulliany
Door DonPulliany (125 reacties) op 22-05-2019 14:56
( PM )
Zeker ff pakken
avatar van NHJZ
Door NHJZ (31 reacties) op 22-05-2019 15:13
( PM )
dank U
avatar van Beakz
Door Beakz (353 reacties) op 22-05-2019 15:34
( PM )
Quote:
Je zou zeggen dat dit nog een cash cow van Ea zou moeten zijn. Dus vreemd dat ze het nu gratis weggeven? Of verdienen ze zoveel geld met DLC? Of er zit een Sims 5 aan te komen op E3..


Spel gratis weg geven en hopen dat er nog een paar de smaak te pakken krijgen en wat dlc pakketten kopen. De Sims 4 is nogal een uitgeklede versie van wat ik gehoord heb.
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (437 reacties) op 22-05-2019 17:04
( PM )
Top, dank!
avatar van BramDaMan
Door BramDaMan (4 reacties) op 22-05-2019 18:08
( PM )
Leuk! Speelde vroeger altijd de originele en de sims 2
Dan ga ik nu deze maar eens checken.
avatar van Phaross
Door Phaross (1064 reacties) op 22-05-2019 18:26
( PM )
De eerste accounts al op marktplaats zien staan
avatar van Hellkith
Door Hellkith (1080 reacties) op 23-05-2019 10:39
( PM )
Quote:
Je zou zeggen dat dit nog een cash cow van Ea zou moeten zijn. Dus vreemd dat ze het nu gratis weggeven? Of verdienen ze zoveel geld met DLC? Of er zit een Sims 5 aan te komen op E3..



De winst zit in de DLC's. Uitbreidingspakketten zijn bijna net zo duur als een gewone game. iig wat ik gezien heb
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (28481 reacties) op 23-05-2019 10:45
( PM )
Quote:
De eerste accounts al op marktplaats zien staan

Als je zo dom bent om accounts te kopen met games er op die gratis verkregen zijn verdien je het om opgelicht te worden.
avatar van Notmegalodon
Door Notmegalodon (182 reacties) op 24-05-2019 09:34
( PM )
The Sims 4 is al bijna 5 jaar oud? Slim hoor, gratis weggeven;

1. Iedereen die het nog niet had, installeert nu Origin;
2. Nog een hoop geld te verdienen aan uitbreidingen;
3. Wellicht komt 5 eraan?
avatar van Berends
Door Berends (218 reacties) op 26-05-2019 00:46
( PM )
meegesnoept, bedankt
avatar van Jdw89
Door Jdw89 (80 reacties) op 26-05-2019 12:00
( PM )
Mijn vrouw heeft het gisteren dankzij dit nieuwsbericht gedownload en is nu heel blij
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1928 reacties) op 28-05-2019 00:25
( PM )
Claimed. *Switch versie incoming?*