Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Maak kennis met de Death Stranding Special Editions

Voor de fans van Death Stranding is er goed nieuws, de releasedatum is namelijk bekendgemaakt. De game zal op 8 november het daglicht gaan zien. Daarnaast is er tevens een Death Stranding Collector’s Edition aangekondigd. Daarin zit een lifesize BB Pod Statue. Dit alles komt in een BRIDGES Cargo Case zodat je de baby veilig kan vervoeren. Tevens zit er ook een Ludens sleutelhanger bij en enkele online DLC uitrusting.



Op dit hebben we nog geen prijsinformatie, maar wil je als eerste weten wanneer die beschikbaar komt in de Nederlandse winkels, dan kun je hem op je wenslijst zetten middels het Death Stranding Collector’s Edition gameprofiel. Zodra we een winkel hebben gevonden die hem in het assortiment op heeft genomen, krijg je bericht. Verder zal er ook een standard edition, Special (steelbook) en Deluxe Editon op 8 november het daglicht gaan zien. Zie hieronder voor meer info over de verschillende versies.

Death Stranding Standard Edition Pre-orderbonus
• Gold “Sam” Sunglasses
• Gold Hat
• Gold Speed Skeleton: Increase the speed of Sam’s movement when equipped
• Gold Armor Plate: Increase protection against any damage Sam takes

Death Stranding Special Edition


Extra’s:
• Steelbook doosje
• Gold “Ludens Mask” Sunglasses (verdien je gedurende het spelen)
• Death Stranding: Timefall (Original Music from the World of Death Stranding)
o Music Album Digital Download
o Behind the Scenes Making Of Digital Video

Zie ook de Death Stranding Special Edition pagina.

Death Stranding Deluxe Edition


Extra’s die je verdient tijdens het spelen:
• Gold “Ludens Mask” Sunglasses
• Gold Power Skeleton: Enhance Sam’s ability to handle heavy cargo
• Gold All-Terrain Skeleton: Enhance Sam’s ability to balance himself on uneven terrain
• Gold Armor Plate (Level 2): Stronger protection for Sam against falls, gunfire, and more

En verder:
• Death Stranding: Timefall (Original Music from the World of Death Stranding)
o Music Album Digital Download
o Behind the Scenes Making Of Digital Video


Death Stranding Collector Edition Extra’s


Inhoud:
Alles wat hier boven wordt vermeld, plus het volgende:
• Life-sized BB Pod Statue
• BRIDGES Cargo Case
• Ludens Keychain

Zie straks ook het Death Stranding Collector’s Edition BG profiel voor de actuele prijzen of zet hem alvast op je wenslijst.

Tot Slot
Nog eventjes geduld nog, maar het is goed nieuws dat we nu weten wanneer we deze bijzondere game kunnen gaan verwachten. Kijk jij al uit naar Death Stranding, twijfel je nog? Of laat je deze nieuwe IP aan je voorbij gaan?

Laatste reacties

avatar van Diz
Door Diz (53 reacties) op 30-05-2019 09:35
( PM )
Kom maar door met die CE!
avatar van EPMD
Door EPMD (5791 reacties) op 30-05-2019 09:50
( PM )
Spel zal niet voor iedereen zijn. Maar ik vind het vet.
Een excentrieke game. Die weer wat anders probeert te doen.

Na de zoveelste Assassin's Creed of Call of Duty is dit toch wel fijn.

Hopen dat de CE snel online komt.
avatar van Eastwood-Tjibbe
Door Eastwood-Tjibbe (62 reacties) op 30-05-2019 10:23
( PM )
Ook al is er nu meer gameplay getoond, dit is niet waarvoor ik m ga halen.
Ik ga puur voor de story! Kojima vind ik een meesterverhalenverteller en in mijn ogen heeft hij nog nooit teleurgesteld.

Zeker CE'tje!
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (26207 reacties) op 30-05-2019 10:57
( PM )
Quote:
Ook al is er nu meer gameplay getoond, dit is niet waarvoor ik m ga halen.
Ik ga puur voor de story!

Dat is of je in een restaurant soep besteld voor de lepel.
avatar van Riquelme
Door Riquelme (1273 reacties) op 30-05-2019 11:05
( PM )
Quote:
[..]

Dat is of je in een restaurant soep besteld voor de lepel.


Eerder een vork voor het toetje.
avatar van Alokkers
Door Alokkers (435 reacties) op 30-05-2019 11:16
( PM )
Het "Death Stranding Collector’s Edition BG pro" linkje werkt niet :-p

Edit: nu wel
avatar van Albatros
Door Albatros (95 reacties) op 30-05-2019 11:49
( PM )
Quote:
[..]

Dat is of je in een restaurant soep besteld voor de lepel.
Foute vergelijking. De lepel is de gameplay en de soep het verhaal.
avatar van LucasV9991
Door LucasV9991 (358 reacties) op 30-05-2019 11:51
( PM )
Quote:
[..]
Foute vergelijking. De lepel is de gameplay en de soep het verhaal.

Exact, en de soep is nog steeds lekker, ook zonder de lepel. Alleen soms wat lastiger om dan tot je te nemen.
avatar van The_Gamer
Door The_Gamer (2186 reacties) op 30-05-2019 12:21
( PM )
Is de CE al ergens te bestellen?
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (3801 reacties) op 30-05-2019 12:42
( PM )


Natuurlijk koop ik dit spel. De sfeer is enorm tof en ik kijk er naar uit.
avatar van Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2587 reacties) op 30-05-2019 13:41
( PM )
Jezus, wat een gedoe om de C.E. te kunnen bemachtigen zeg!
avatar van Sigpro
Door Sigpro (748 reacties) op 30-05-2019 13:50
( PM )
Deze ga ik sowieso halen, Kojima is heer en meester!
avatar van KittieDald
Door KittieDald (307 reacties) op 30-05-2019 13:58
( PM )
Ik ben super geïntrigeerd door wat er tot nu toe bekend is gemaakt over het verhaal. Het ziet er zeker heel erg interessant uit, dit zou wel pas mijn eerste Kojima game worden (heb nog nooit MGS gespeeld). Ik wilde zelf alleen voor de special edition gaan maar mijn partner wilt graag proberen de CE te scorren, benieuwd of het gaat lukken.
avatar van Eastwood-Tjibbe
Door Eastwood-Tjibbe (62 reacties) op 30-05-2019 14:38
( PM )
Quote:
[..]
Foute vergelijking. De lepel is de gameplay en de soep het verhaal.


Precies. De lepel is nodig om de soep te eten. Een zeer fijn bruikbare lepel is zeker mooi meegenomen, maar in dit geval niet nodig. Dat komt omdat ik denk dat deze game meer gefocused is op verhaal dan op gameplay. I could be wrong tho!
avatar van Doobieters
Door Doobieters (20348 reacties) op 30-05-2019 14:43
( PM )
Quote:
Ik ben super geïntrigeerd door wat er tot nu toe bekend is gemaakt over het verhaal. Het ziet er zeker heel erg interessant uit, dit zou wel pas mijn eerste Kojima game worden (heb nog nooit MGS gespeeld). Ik wilde zelf alleen voor de special edition gaan maar mijn partner wilt graag proberen de CE te scorren, benieuwd of het gaat lukken.

Dan zou ik maar eens beginnen met MGS saga. Begin maar bij MGS op de psx. Die kun je via PSN op de PS4 kopen.
avatar van Quetzalcoatl
Door Quetzalcoatl (309 reacties) op 30-05-2019 18:26
( PM )
Quote:
[..]

Dan zou ik maar eens beginnen met MGS saga. Begin maar bij MGS op de psx. Die kun je via PSN op de PS4 kopen.


Ehh, weet je zeker dat dat kan?
avatar van Sephi
Door Sephi (191 reacties) op 30-05-2019 20:07
( PM )
Ik ruik Game of the Year materiaal.
Sowieso wordt dit een belangrijke stap voor Kojima, iedereen associeert hem nog altijd met Metal Gear en na het cancelen van P.T. / Silent Hills moet dit dé game worden waarmee hij aan de wereld laat zien dat hij Snake en cohorten niet nodig heeft voor een topgame.

Daarnaast blijft Zone of the Enders 2 één van m’n favo games voor de PS2, ook daar heeft Kojima destijds aan meegewerkt.
avatar van Xsana
Door Xsana (155 reacties) op 30-05-2019 20:39
( PM )
Het zou mij verbazen als dit geen goty materiaal is. Ik kijk er al een tijdje naar uit, en ben reuze benieuwd wat kojimo dit keer voor ons in petto heeft
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2433 reacties) op 30-05-2019 20:40
( PM )
wat een wazige meuk weer zeg.

echt weer zo een exclusive walking simulator game voor playstation.
ga hem wel weer halen maar eh..

ik weet het nog niet
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (328 reacties) op 30-05-2019 20:42
( PM )
Dit wordt gewoon een instant buy omdat het me duidelijk lijkt dat dit een zwaar awesome game is. Blind buy zelfs aangezien een game van Kojima altijd goed is.
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (328 reacties) op 30-05-2019 20:44
( PM )
Quote:
wat een wazige meuk weer zeg.

echt weer zo een exclusive walking simulator game voor playstation.
ga hem wel weer halen maar eh..

ik weet het nog niet


Schijtreactie. Dit is de meest gruwelijke game van 2019, lijkt me wel duidelijk. Walking simulator, duidelijk niet dus.... Dikke aanfluiting als je zo'n duidelijk brute game afwijst. Misschien wel de beste game op de PS4 ever durf ik keihard te beweren!
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2433 reacties) op 30-05-2019 20:46
( PM )
Quote:
[..]


Schijtreactie. Dit is de meest gruwelijke game van 2019, lijkt me wel duidelijk. Walking simulator, duidelijk niet dus.... Dikke aanfluiting als je zo'n duidelijk brute game afwijst. Misschien wel de beste game op de PS4 ever durf ik keihard te beweren!


Echt wel die laatste zombie game was een drama.
Ik ben ff wat voorzichtiger stap jij lekker in je hype trein ik wacht nog ff.

avatar van Quetzalcoatl
Door Quetzalcoatl (309 reacties) op 30-05-2019 21:42
( PM )
Quote:
[..]


Echt wel die laatste zombie game was een drama.
Ik ben ff wat voorzichtiger stap jij lekker in je hype trein ik wacht nog ff.



Die was dan ook niet van Kojima, maar van Konami na zijn vertrek. Melkiemelkie boutgame indd.

EDIT: Oh misschien bedoel je Days Gone en niet Metal Gear Survive. Ja die is ook niet best haha.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2433 reacties) op 30-05-2019 21:57
( PM )
Quote:
[..]


Die was dan ook niet van Kojima, maar van Konami na zijn vertrek. Melkiemelkie boutgame indd.

EDIT: Oh misschien bedoel je Days Gone en niet Metal Gear Survive. Ja die is ook niet best haha.


Die dus ja niet dat MG survive goed was ofzo
avatar van The_Gamer
Door The_Gamer (2186 reacties) op 30-05-2019 22:22
( PM )
Days Gone staat gewoon een 7 op Metacritic, prima game dus. En Death Stranding is uiteraard GOTY materiaal, inderdaad. Walking simulator, wat een volslagen onzin weer.
avatar van Nightshade
Door Nightshade (966 reacties) op 30-05-2019 22:31
( PM )
Quote:
Days Gone staat gewoon een 7 op Metacritic, prima game dus. En Death Stranding is uiteraard GOTY materiaal, inderdaad. Walking simulator, wat een volslagen onzin weer.

Nu al GOTY materiaal roepen is ook volslagen onzin. Het spel moet zich op gameplay gebied eerst maar eens gaan bewijzen.
avatar van The_Gamer
Door The_Gamer (2186 reacties) op 30-05-2019 22:32
( PM )
Quote:
[..]

Nu al GOTY materiaal roepen is ook volslagen onzin. Het spel moet zich op gameplay gebied eerst maar eens gaan bewijzen.

Ik bedoel natuurlijk dat het een goede kans maakt, niet dat het gegarandeerd GOTY wordt. Dat snap ik ook wel. Maar goed, het is Kojima, en het ziet er allemaal fantastisch uit dus ik maak me 0 zorgen.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2433 reacties) op 30-05-2019 22:51
( PM )
ik snap die hype niet over 5

1, 2, 3 zelfs 4 zijn zo veel beter dan die gare sandbox simulator.

http://www.youtube.com/watch?v=houDtgBNPCA
avatar van The_Gamer
Door The_Gamer (2186 reacties) op 30-05-2019 22:52
( PM )

Ik ken MGSV wel hoor. Geweldige game. Ik heb geen Youtuber nodig om een mening daarover te vormen.

Hier is trouwens een andere link: https://www.metacritic.com/game/playstation-4/metal-gear-solid-v-the-phantom-pain
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10240 reacties) op 31-05-2019 08:31
Rol: Administrator
( PM )
avatar van Malistix
Door Malistix (1127 reacties) op 31-05-2019 09:14
( PM )
snap nog steeds niet waar de game over gaat of wat het nou inhoud, ik wacht de reviews even af, ik ben over het algemeen een fan van keiharde actie of racen en ik hou totaal niet van exploration games, dus ik denk dat ik hem oversla
avatar van Kimbolie12
Door Kimbolie12 (1694 reacties) op 31-05-2019 09:18
( PM )
Ik ben wel enthousiast over het spel. Ik vind walking simulators nooit erg als het verhaal heel goed is. Ik zal alleen absoluut niet die collectors edition halen... Een baby in een pod op je schelf is een beetje creepy
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10240 reacties) op 31-05-2019 10:46
Rol: Administrator
( PM )
avatar van The_Gamer
Door The_Gamer (2186 reacties) op 31-05-2019 13:53
( PM )
De Collector's Edition besteld bij Bol.
avatar van Nonexistinghero
Door Nonexistinghero (424 reacties) op 31-05-2019 22:26
( PM )
Komt niet met een 1:1 scale Bridge Baby? Slechts een beeld? Wat een gemiste kans.
avatar van GeNoMe
Door GeNoMe (132 reacties) op 01-06-2019 07:53
( PM )
Quote:
Komt niet met een 1:1 scale Bridge Baby? Slechts een beeld? Wat een gemiste kans.
Er staat letterlijk dat het life size BB pod betreft.
avatar van Nonexistinghero
Door Nonexistinghero (424 reacties) op 01-06-2019 09:31
( PM )
Dat is een beeld, geen echte!
avatar van GeNoMe
Door GeNoMe (132 reacties) op 01-06-2019 12:44
( PM )
Quote:
Dat is een beeld, geen echte!

Laat eerst maar een bron zien waar dat staat voordat je dingen gaat claimen maat.

*edit*
http://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/status/1133883495711797248

Nu jij weer :)
avatar van Angel
Door Angel (8 reacties) op 01-06-2019 12:59
( PM )
Nog geen idee wat de story precies is, maar een groot mgs fan. Bring it on
avatar van Rerder
Door Rerder (1121 reacties) op 01-06-2019 20:57
( PM )
Quote:
[..]

Laat eerst maar een bron zien waar dat staat voordat je dingen gaat claimen maat.

*edit*
http://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/status/1133883495711797248

Nu jij weer :)


Denk dat het een grap is die je totaal aan je voorbij vliegt. Voor de moetje een internet cookie.
avatar van GeNoMe
Door GeNoMe (132 reacties) op 01-06-2019 21:09
( PM )
Quote:
[..]