Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze week in de winkels: Link's Awakening, Truck Driver en Ni No Kuni!

Deze week is het de week van de Nintendo Switch releases. Denk bijvoorbeeld aan een ruim aanbod aan beschermhoezen, nieuwe consoles en natuurlijk The Legend of Zelda: Link's Awakening waar ook een Limited Edition van uitkomt!

Voor de PS4 en Xbox One komen deze week een aantal nieuwe controllers uit, alsook de game Truck Driver. Ni No Kuni: Wrath Of The White Witch heeft een remaster gekregen die deze week uitkomt voor zowel PS4 als Nintendo Switch!

Zit er deze week iets voor jou bij?

PS4
Aggelos
Ni No Kuni: Wrath Of The White Witch - Remastered
Songbird Symphony
Truck Driver

BigBen Playstation 4 Stereo Gaming Headset (Blauw)
Sony Wireless Dualshock PS4 Controller V2 (Titanium Blue)
Sony Wireless Dualshock PS4 Controller V2 (Red Camouflage)

Switch
Aggelos
Ni No Kuni: Wrath Of The White Witch
LEGO Jurassic World
Songbird Symphony
Tetris 99 + Nintendo Switch Online - 12 Maanden Lidmaatschap
The Legend of Zelda: Link's Awakening
The Legend of Zelda: Link's Awakening - Limited Edition

Nintendo Switch Lite Console (Geel)
Nintendo Switch Lite Console (Grijs)
Nintendo Switch Lite Console (Turquoise)

Nieuwe beschermhoezen voor de Nintendo Switch en Nintendo Switch Lite
Beschermhoes Nintendo Switch BigBen The Legend of Zelda: Link's Awakening
Beschermhoes Nintendo Switch Hori The Legend of Zelda: Link's Awakening
Beschermhoes Nintendo Switch PDP Black Elite Edition
Beschermhoes Nintendo Switch PDP Pikachu Elite Edition
Beschermhoes Nintendo Switch PDP Pokeball Elite Edition
Bigben Harde Beschermhoes - Switch lite
Nintendo Switch Consolehoes - Elite Edition
Bigben Siliconen Hoes - Lite
Nintendo Switch Lite Beschermhoes & Screen Protector (Wit)
Nintendo Switch Lite Beschermhoes (Lichtblauw)
Nintendo Switch Lite Beschermhoes (Rood)
Nintendo Switch Lite Beschermhoes (Zwart)
Nintendo Switch Lite Beschermhoes (The Legend of Zelda: Link's Awakening)

amiibo
Super Smash Bros Ultimate Amiibo Figuur Ivysaur
Super Smash Bros Ultimate Amiibo Figuur Snake
Super Smash Bros Ultimate Amiibo Figuur Squirtle
The Legend of Zelda: Link's Awakening Amiibo Figuur Link

Xbox One
The Dark Pictures Anthology: Man of Medan
Truck Driver

Xbox One S Wireless Controller (Fortnite)
Xbox One S Wireless Controller (Sport Blue) Special Edition

PC
Borderlands 3

Blu-Ray
Aquaman & Shazam!Aquaman & Shazam! (4K Ultra HD)
Batman Collection (4K Ultra HD)
DC Comics Movie Collection (2019)
Killers Anonymous
The Dark Knight Trilogy (4K Ultra HD)

Laatste reacties

avatar van JDM
Door JDM (271 reacties) op 16-09-2019 06:48
( PM )
PC: Grid
Release is pas 11-10

Sega Mini Drive
Ook doorgeschoven naar oktober

ktugach edit: eruit gehaald
avatar van Illfigure
Door Illfigure (167 reacties) op 16-09-2019 09:10
( PM )
Let wel even op: De release van ni no kuni is alleen geremasterd voor de ps4. De switch release is de originele game.
avatar van Swift
Door Swift (7792 reacties) op 16-09-2019 10:04
( PM )
Link die wakker wordt! Eindelijk weer de switch aan.
avatar van Htbaa
Door Htbaa (9366 reacties) op 16-09-2019 11:03
( PM )
Quote:
Let wel even op: De release van ni no kuni is alleen geremasterd voor de ps4. De switch release is de originele game.


En aangezien het dus de oorspronkelijke game is toch wel zuur dat hij full priced is. Op de PS3 in de PSN regelmatig voor iets van 3,- voorbij gekomen. Ik snap het wel, het is een nieuwe release op een andere console. Maar toch.
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1962 reacties) op 16-09-2019 11:37
( PM )
Geen fysieke release, maar wil het toch even aanstippen:
Untitled Goose Game (Switch, PC) komt deze week uit
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (28601 reacties) op 16-09-2019 11:52
( PM )
Quote:
Link die wakker wordt! Eindelijk weer de switch aan.

Dan gebruik je dat ding niet goed.
avatar van BenoitRen
Door BenoitRen (1770 reacties) op 16-09-2019 14:46
( PM )
Quote:
En aangezien het dus de oorspronkelijke game is toch wel zuur dat hij full priced is.

Ook zuur dat ze het spel niet hebben afgewerkt voor de release, want er is een day one patch.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3169 reacties) op 16-09-2019 14:49
( PM )
Dat word Link + misschien de switch lite
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3729 reacties) op 16-09-2019 15:49
( PM )
amiibo time!

+ Link's Awakening LE.

Moet nog nadenken welke versie van Ni no Kuni ik neem.
avatar van DKUp
Door DKUp (385 reacties) op 16-09-2019 17:51
( PM )
Niks :'(
avatar van Doobieters
Door Doobieters (21033 reacties) op 16-09-2019 17:52
( PM )
De 'link' naar de gele Switch Lite doet het niet.

edit: en deze trouwens ook niet: Nintendo Switch Lite Beschermhoes (Rood)
avatar van Jann3k3
Door Jann3k3 (341 reacties) op 16-09-2019 19:06
( PM )
Ni no kuni remastered PS4 en Link's Awakening Switch voor mij.
avatar van PePzi NL
Door PePzi NL (710 reacties) op 16-09-2019 19:21
( PM )
Link's Awakening LE en 3 Amiibo's voor mij vrijdag! :)
avatar van Pallie
Door Pallie (222 reacties) op 17-09-2019 10:22
( PM )
Grid autosport op de Switch voor donderdag voor mij

*staat nog niet in deze lijst zie ik.
avatar van Liquidninja
Door Liquidninja (14 reacties) op 17-09-2019 18:46
( PM )
Link's awakening LE waar kan ik dit nog vinden??
avatar van Swift
Door Swift (7792 reacties) op 17-09-2019 19:01
( PM )
Quote:
[..]

Dan gebruik je dat ding niet goed.


That 's what she said.

Ik hou van multiplayer en mis het praten met anderen te veel op de switch, en zeg nou niet, "ja maar..... dat werkt gewoon niet. Hoor je halve bak het game geluid en halve bak jouw gebrul. Ze moeten gewoon even de boel fixen met een controller met audiojack en games die het ondersteunen. Als overwatch er straks is en je haalt die, dan gaan we meters maken op de switch... Kilometers.... Nee fuck it, lichtjaren.

@vloeibare ninja, mr doa heeft er eentje voor kostprijs over, even een pm sturen. Als bol en GM leveren dan heb ik er ook eentje over. Maar ik denk niet dat bol gaat leveren aangezien ik best wel heel erg laat was.
avatar van Sparxy
Door Sparxy (2171 reacties) op 17-09-2019 22:55
( PM )
Truck driver voor me man besteld via de store. Hij wilde deze toch al.graag hebben en nu met PS+ nog een paar euro pre-order korting. Was ook nergens goedkoper te krijgen.
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (266 reacties) op 18-09-2019 06:43
( PM )
Quote:
[..]

Ook zuur dat ze het spel niet hebben afgewerkt voor de release, want er is een day one patch.


Poh ik zag review videos voorbij komen met glitchende voice overs waarbij het spel als het ware crashte. Dit gebeurde regelmatig.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (28601 reacties) op 18-09-2019 07:32
( PM )
Quote:
Link's Awakening LE en 3 Amiibo's voor mij vrijdag! :)

Drie?! Maar welke koop je niet dan?