Ik zie net dat mijn geld gisteren teruggestort is, toch sneller dan ik verwacht had

''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Ze waren er ook snel bij met annuleren. Dan mogen ze het ook wel snel terug storten. Maar goed om te lezen.
Now playing: - [PS5]
Hier nog niks, ik hoop dat ik het deze week wel ontvang. Anders ff een boos mailtje de deur uit doen.
..
Hier mijn 5,-je weer terug, toch redelijk rap, dacht dat ik het pas volgende week ergens terug zou zien.
Nintendo 3DS FC: 2766-8758-9583 Xbox 360 GT: uribium PSN: Uribium 'Voeg maar toe :)'
Ook hier het geld al weer op mijn rekening! Vind ik snel hoor! Binnen een week! Zijn genoeg zaken waar dat anders gaat!
- Run the world
Paypal heeft mijn terugbetaling bevroren en weer teruggestuurd naar Alternate. :')
Heb nu een terugboeking gedaan via mijn rekening. Even kijken hoe het loopt.
Heb nu een terugboeking gedaan via mijn rekening. Even kijken hoe het loopt.
Just sayin'
Ik heb mijn geld ook nog niet terug, betaling is via PayPal gegaan dus ik maak d'r maar een claim van. Gezien ze ook niet reageren op de mail. :/
Zeg hoe is Alternate met pre-orders? 

An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
Quote:
Een late reactie, maar zeer slecht dus.Zeg hoe is Alternate met pre-orders? 
Gepost door: SgtBudgetGamer op 13-08-2015 17:02

Gepost door: SgtBudgetGamer op 13-08-2015 17:02
Net zoals een aantal andere hier op het forum had ik bij Alternate een pre-order voor MGS5: CE geplaatst. Enkele dagen voor de release had gemaild om te vragen wanneer ze verwacht hadden te verzenden, waarop ze zeiden dat ze op de releasedag zelf de CE zouden ontvangen en dan direct verzonden zou worden.
Op de releasedag zelf werd ik 's avonds gebeld dat er fout was met de levering en dat ik twee dagen later de CE pas in huis zou hebben.
Die dag erna las ik op forum al dat mensen gebeld waren door Alternate en dat hun bestelling geannuleerd was. Niet veel later werd ik zelf ook gebeld, maar ik werd na het opnemen direct in de wacht gezet. Na ongeveer 20 minuten in de wacht te hebben gestaan had ik maar opgehangen.
Nu begrijp ik dat de CE slecht leverbaar was en meerdere winkels hier problemen mee hadden, maar volgens mij was dit veel eerder bekend. Daarnaast is het naar mijn idee nu niet netjes afgehandeld, gezien nog niemand van Alternate verder contact met mij opgenomen heeft (telefonisch of via de mail).
Is het bij iemand anders ook zo (slecht) verlopen?
Edit: Na drie dagen werd ik weer gebeld en niét direct in de wacht gezet.
que
Oud topic, maar goed. Wil een duur ultra wide monitor bestellen hier. Heeft iemand toevallig nog een idee of er een kortingscode is op het moment?
Op een prijs van 900 euro helpen alle beetjes 
Op een prijs van 900 euro helpen alle beetjes 
花が咲いたよ。
Nop doen ze tegenwoordig eigenlijk nihil tot niet aan. Al gekeken in de prijs vergelijker van hardwareinfo of tweakers. ? en 900 voor een monitor is wel mega veel. waarvoor wil je hem gebruiken ?


