Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Fnac.be

[Begin] |1(1) [Eind]
Raiwon
Door Raiwon (103 reacties) op 13-12-2018 15:11
( PM )
Ik heb vorige week woensdag smash bros besteld (omdat iemand hier melde dat hij 50 was)
Khad wel willen weten dat deze webshop heel traag geworden is...
Want het staat nu nog steeds in afwachting door iets die uitsteltermijn noemt en 5 dagen duurt :

1. Deze bestelling is in afwachting van goedkeuring
Uw bestelling is door Fnac.com gevalideerd en doorgegeven aan de verkoper.
Deze heeft een uitsteltermijn van maximum 5 dagen om de beschikbaarheid van het product te bevestigen en de bestelling te aanvaarden: de transactie zal dan uitgevoerd worden.
Zonder bevestiging van de bestelling binnen deze termijn, zal uw bestelling definitief geannuleerd worden, geen enkele transactie zal uitgevoerd worden.


Deze periode is nu voorbij dus ik heb contact opgenomen met de klantendienst en wacht nog op antwoord.

Maar het ziet er niet goed uit als ik dit zie : http://nl.trustpilot.com/review/www.fnac.be

Paar jaar geleden daar al besteld, het was positief en er was zelf een goeie klantendienst, raar dat een grote winkelketen zo snel bergaf kan gaan.

Last edited on: 13-12-2018 15:12

Last edited on: 13-12-2018 15:14
Axeldc
Door Axeldc (417 reacties) op 13-12-2018 15:24
( PM )
Bij mij net de omgekeerde ervaring. Vroeger hetzelfde als bij jou meegemaakt. Onlangs iets besteld en twee werkdagen later had ik het thuis.
Raiwon
Door Raiwon (103 reacties) op 14-12-2018 13:50
( PM )
Ook bij fnac.be ?

Dat ik zo lang moet wachten voor het zelf bevestigd word heb ik nog nooit meegemaakt...
En nog steeds geen antwoord op m'n vraag van 2 dagen geleden naar de klantendienst.

Zijn er hier toevallig nog die daar besteld hebben en wachten erop of het al ontvangen hebben ?
Raiwon
Door Raiwon (103 reacties) op 18-12-2018 17:59
( PM )
Dit kan toch niet het staat nog altijd op afwachting van goedkeuring, en zelf geen bericht van de klantendienst.
Zeer klantonvriendelijk... en bellen is ook tevergeefs als ik de reviews afga.

Ik heb veel geduld, maar wat een gedoe om gewoon een update te krijgen.



MarcelProust
Door MarcelProust (1030 reacties) op 18-12-2018 18:24
( PM )
Fnac is in Belgie vooral een fysieke winkel, de webshop trekt niet op veel. Is een hit en mis. Soms krijg je je items of kan je ze afhalen ofwel blijft die tot een maand in behandeling totdat het geannuleerd wordt.
Fnac.fr is trouwens een veel betere webshop, ik weet alleszins dat ze in België leveren en dat ik mijn 2 voorgaande Switchs voor een prikje daar vond (met een actie).
Raiwon
Door Raiwon (103 reacties) op 02-01-2019 17:21
( PM )
Dat ik nog altijd geen antwoord krijg of een update wat er aan de hand is na bijna een maand wachten kan toch echt niet..
Ik heb nu contact opgenomen met de manager, mss gaat het via die weg eindelijk opgelost worden.

Dus wees op je hoede voor je daar iets besteld (zelf al word het hier gemeld en is het 10 euro goedkoper als de rest) want deze shop is zeer onbetrouwbaar en klantonvriendelijk.
Super_veloce
Door Super_veloce (42 reacties) op 02-01-2019 18:38
( PM )
Ik heb er ook iets besteld wat in voorraad was. Uiteindelijk bleek dit niet het geval. Mail gekregen dat ze het gingen bijbestellen bij leverancier en het nog een week hing duren. Na een week niks meer gehoord, mail gestuurd, na een kleine week reactie gekregen en dan zeiden ze dat het niet meer geleverd kon worden. Om je geld terug te krijgen een formulier moeten invullen, wat ik zelf ook heb moeten vragen want ik had na 2 weken nog geen geld terug gekregen. Uiteindelijk het geld teruggekregen, maar je moet zelf alles vragen. Behulpzaam zijn ze niet.
URL
Door URL (419 reacties) op 03-01-2019 10:57
( PM )
Verschrikkelijke website / online shop.
Hun voorraadstatus is totaal niet up to date, met als gevolg: steeds weer annuleringen.
Geen reclame voor hun fysieke winkels ...
Raiwon
Door Raiwon (103 reacties) op 14-01-2019 23:47
( PM )
Als ik zo de feedback afga is het duidelijk dat ze met een probleem in hun systeem zitten.
Al dit gedoe heeft m'n geduld zwaar getest, gelukkig heeft de manager wel geantwoord en gevraagd om me te contacteren.

Meer dan een week later kreeg ik dan een telefoontje met uitleg, komt erop neer dat ze zelf niet weten wat het probleem was... ze hebben het nu opnieuw besteld en ik kreeg een 10 euro cadeaubon.

Dus normaal zal ik nog op tijd zijn voor de piranha pre order bonus ^^

edit : eindelijk ontvangen




[Begin] |1(1) [Eind]