Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Klaagcorner

[Begin]  |2986|2987|2988|2989|2990|2991|2992(4113)  [Eind]
Door Vitaquest (1469 reacties) op 12-11-2019 17:03
Quote:
[..]
Ja. Want je kan ook met de fiets, treinen, bussen, trams of met je 2 lange(of korte) benen waar er ook voeten aan verbonden zijn, naar je werk gaan.

En er kan een systeem gemaakt worden dat je misschien de kosten weer terug kan krijgen(door de wegenbelasting te verlagen of een systeem te bouwen dat de kosten op een manier gedeclareerd kunnen worden via de belastingen). Maar het belangrijkste is dat je bijdraagt aan het oplossen van het probleem door ervoor te betalen. Net als het vliegtaks idee waardoor het vliegen duurder wordt, maar wel extra betaalt om aan het klimaatprobleem e.d. te werken.

Maar ja. Dat wilt men niet. Maar wel klagen dat de belastingcenten niet op dit of op dat wordt uitgegeven of wordt uitgegeven op dingen waar wij op dit moment weinig baat aan hebben.
Gepost door: Xor op 12-11-2019 16:43
ohja geweldig met de trein hoe vaak ik neit door mijn meoder opgehaald moest worden omdat ze niet reden omdat er blaadjes op het spoor lagen bijv.

of ov wat altijd te laat komt. is ook nog eens veel duurder dna een auto zodra ik rijbewijs had en het toen kon betalen auto gekocht zelfs met onderhoud en benzine bijna de helft goedkoper dan ov

en voor pa betekend het per dag zeker een uur langer in de auto zitten voor files doet het ook helemaal niets.

en dat een partij als de vvd hiermee akkoord gata snap ik al helemaal niet.

ze zijn met gemak net zo links als groenlinks in de vvd. de gewone burger moet maar bloeden maar intussen wel even lelystad airport opengooien. dat vliegveld stoot per dag meer uit dan alle autos in een maand. maar ja die pakken ze niet aan hoor.

en skullid ik ken echt NIEMAND die er blij mee is of beter van word dat het nu ineens 100 is dat houd dus in dat een uur op de snelweg met 130 nu zo ongeveer een uur en 20 minuten word

dus hoe jij er bij komt dat dta niet veel tijd scheelt snap ik niet.
Xor
Door Xor (34660 reacties) op 12-11-2019 17:06
Quote:
[..]

De hele situatie is niet zo zwart-wit als dat.

In het gebied midden Drenthe tot noord-oost Groningen kan je niet even de fiets, trein, bus, tram of met je 2 lange benen naar je werk gaan. Bussen rijden dan nog wel, maar diverse trajecten doen er vier keer zo lang over dan wanneer je in je autootje heen gaat. En kosten dus ook 8 keer zoveel.

Moet je in Gelderland, Friesland, Drenthe, daarnaast, ook gestraft worden wanneer je 's ochtends in de auto stapt? Daar maakt het in grote delen weinig tot geen verschil of je in de spits rijdt of niet qua drukte.

Moet je überhaupt mensen straffen die weinig andere keuze hebben dan in hun auto stappen en om 8:30 op kantoor moeten zijn?

An sich maakt mij het niet zoveel uit. Ik denk dat rekeningrijden een meer fair systeem is dan arbitrair aan een gewicht koppelen, maar dit is wel lekker kort door de bocht.
Gepost door: KonkeyDong op 12-11-2019 16:54
Misschien kort door de bocht. Maar men maakt er een probleem van omdat ze zelf min of meer dat zoeken.

Je hebt studenten die van de ene stad naar de andere stad moeten reizen om te studeren. Dat is natuurlijk de keuze van deze studenten zelf. Zie je ze ook klagen? Misschien. Maar men had ook de optie om in hun eigen stad te studeren dan naar een andere stad studeren. Is de afstand zo erg? Dan kan je misschien kijken voor kamers. In werksituatie hetzelfde. Als de afstand zo ver is, dan is misschien een beter idee om een huis te zoeken in de buurt van jouw werk. Of dat de afstand van werk en huis niet zo groot maken dat je van de ene kant van het land naar de andere kant van het land moet reizen.

Een voorbeeld als KDV kan je makkelijk zeggen. Maar ligt de KDV 60 km van jouw huis? Er zijn genoeg oplossingen hiervoor(KDV in de buurt van jouw werk, bespreken met de partner wie het kind naar de KDV brengt/ophaalt zoals de ene brengt het kind en de ander haalt het kind op etc.). Dat men overal in het land werkt bestaat zeker. Daarom zeg ik dat er ook een systeem gemaakt moet worden die dit soort gevallen het minder moeilijk moet maken(door bijvoorbeeld de kosten terug te declareren of de wegenbelasting te verlagen). Net als vrachtwagenchauffeurs die iedere dag overal moeten rijden. Je wilt de vrachtwagenchauffeurs ook niet belemmeren. Maar ze worden ook al belemmerd door de files die iedere dag ontstaan.

Als we gaan klagen over rekeningrijden, dan vraag ik mij af hoe Italië en Frankrijk het vandaag de dag nog overleven door van die tolwegen te hebben. Want als je "overal door het land" moet reizen, dan moet je ook iedere keer betalen om op het snelweg te komen. En Zwitserland met z'n vignets.
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 12-11-2019 17:17
Rekeningrijden is stom. Je zit niet voor de lol in de auto. Sure, sommige mensen kunnen wel fietsen of het ov gebruiken, maar dat is als je alleen bent, in de stad woont, fit bent, weinig spullen bij je hebt etc. Maar zeker niet als je op een afgelegen kutplek woont of als je mensen/spullen moet vervoeren. Er zijn zat mensen die geen redelijk alternatief hebben en die worden dan afgestraft. Ze moeten gewoon meer wegen bouwen om het fileprobleem op te lossen.

Snelheid mag van mij wel omlaag, als dat helpt met het milieu/stikstof/whatever, want daar heb je toch weinig last van. Gemiddeld reist een Nederlander zo'n 30 km per dag en dat is ook niet allemaal op de snelweg dus van 130 naar 100 scheelt voor velen slechts enkele minuten per dag. Gewoon lekker rustig rijden en naar muziek luisteren ofzo

Hoop wel dat ze het gaan handhaven. Van mij mogen ze het hele land volhangen met flitspalen.

Ook in de stad trouwens. Sta je naast iemand bij een stoplicht en die rijdt dan keihard weg en bij het volgende stoplicht sta je toch weer naast elkaar. Dat is toch nutteloos? Ook is zulk rijgedrag veel vervuilender dan normaal, rustig rijden.
🇺🇦 💙💛
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 12-11-2019 17:19
Quote:
Misschien kort door de bocht. Maar men maakt er een probleem van omdat ze zelf min of meer dat zoeken.
Gepost door: Xor op 12-11-2019 17:06
Inderdaad. Mensen die werken zoeken zelf het probleem op om te werken. Ik stel voor dat we allemaal maar thuis blijven zitten, handje ophouden en hard 'La la la geld' gaan roepen. Kan ik misschien eens aan mijn backlog werken en heeft mijn vrouw ook wat meer tijd voor de kinderen.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Swift
Door Swift (12205 reacties) op 12-11-2019 17:21
Bullshit overheid die de maximum snelheid omlaag gooit.
Alsof dit gaat helpen, in Nederland draaien we een beetje door, alles wat we hier schoner/zuiniger voor het milieu, wordt teniet gedaan door o. A. Azië. Wij zorgen voor 15% minder uitstoot? Azië "mooi, dan kunnen wij weer 30% extra vervuilen.
Theecornerkiller
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 12-11-2019 17:33
Helemaal eens met Swift. Terwijl je een warmtepomp installeert op je zolder, flikkert China de afvalstoffen om er eentje te maken even in de rivier achter hun fabriek. Het gaat alleen maar om dat je je als Jezus kan gedragen op verjaardagen omdat je 0.000001% minder Co2 in een jaar uitstoot en dat je met die €10.- die je bespaart de komende weken een extra pak Euroshopper vla kan kopen om jezelf aan te bezatten.

Als alle milieu deugvriendjes echt zo bezorgd zijn moeten ze misschien een paar briefjes naar Azië sturen of ze daar nog wat kunnen doen om de wereld te redden. Wel op gerecycled papier natuurlijk.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 12-11-2019 17:36
Maar onze electronica/spelcomputertjes/kleding/etc. komen daarvandaan, dus de vervuiling daar is deels ten behoeve van ons.
🇺🇦 💙💛
Xor
Door Xor (34660 reacties) op 12-11-2019 17:38
Quote:
Rekeningrijden is stom. Je zit niet voor de lol in de auto. Sure, sommige mensen kunnen wel fietsen of het ov gebruiken, maar dat is als je alleen bent, in de stad woont, fit bent, weinig spullen bij je hebt etc. Maar zeker niet als je op een afgelegen kutplek woont of als je mensen/spullen moet vervoeren. Er zijn zat mensen die geen redelijk alternatief hebben en die worden dan afgestraft. Ze moeten gewoon meer wegen bouwen om het fileprobleem op te lossen.

Snelheid mag van mij wel omlaag, als dat helpt met het milieu/stikstof/whatever, want daar heb je toch weinig last van. Gemiddeld reist een Nederlander zo'n 30 km per dag en dat is ook niet allemaal op de snelweg dus van 130 naar 100 scheelt voor velen slechts enkele minuten per dag. Gewoon lekker rustig rijden en naar muziek luisteren ofzo

Hoop wel dat ze het gaan handhaven. Van mij mogen ze het hele land volhangen met flitspalen.

Ook in de stad trouwens. Sta je naast iemand bij een stoplicht en die rijdt dan keihard weg en bij het volgende stoplicht sta je toch weer naast elkaar. Dat is toch nutteloos? Ook is zulk rijgedrag veel vervuilender dan normaal, rustig rijden.
Gepost door: UltraTiger op 12-11-2019 17:17
Door meer wegen te bouwen lost het probleem nog altijd niet op. Al jaren worden er wegen verder verbreed(meer wegen erbij) en nog altijd is er een fileprobleem. Door meer wegen te bouwen gaan er dus meer mensen meer rijden en krijg je het probleem nog steeds, maar dan in grote maten. Naast dat, kan je niet verwachten dat er alleen maar wegen worden gebouwd, zeker met dat stikstofgedoe en dat andere gedoe(klimaat). Plus met meer wegen bouwen, pak je meer landschap waardoor er dus weinig ruimte overblijft voor al het groen.

We kunnen alleen maar meer en meer doen. Maar uiteindelijk moeten mensen ook aanpassen, want meer en meer lost ook dingen niet op. Rekeningrijden kan het probleem deels oplossen omdat de wegen juist worden gebruikt voor wanneer het nodig is. En doordat het vervolgens minder aantrekkelijk wordt, want je moet ervoor betalen, maakt het meer ruimte open voor bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeurs. In Zweden werkt het. Dus het heeft effect. En kennelijk zijn veel mensen over het algemeen wel voor rekeningrijden(buiten BG om).

Dat zelfs een talkshow zoals Zondag met Lubach met zo'n onderwerp komt, zegt ook wat. Er wordt makkelijk naar smoesjes gekeken terwijl we naar oplossingen van verscheidene problemen moeten kijken. Want het fileprobleem wordt alleen maar erger. En het raakt zeker onze economie aan. Vrachtwagenchauffeurs bijvoorbeeld die door files belemmerd worden kost ook geld.

Quote:
[..]
Inderdaad. Mensen die werken zoeken zelf het probleem op om te werken. Ik stel voor dat we allemaal maar thuis blijven zitten, handje ophouden en hard 'La la la geld' gaan roepen. Kan ik misschien eens aan mijn backlog werken en heeft mijn vrouw ook wat meer tijd voor de kinderen.
Gepost door: DaggieWaggie op 12-11-2019 17:19
Heb je het laatste nieuwsbericht gehoord? Mensen werken tegenwoordig ook thuis!!! Dus kom maar uit die grot van 2005.

Heb ik je ook verteld dat er tegenwoordig minder snel vaste contracten worden gegeven en dat veel mensen eerder flexcontracten krijgen waar ze bijna ieder jaar van baan/functie veranderen. Ach ja. Merk je toch weinig van als je al jaren op vaste functie/baan zit. Totdat je ontslagen bent of er ontslagrondes op werk gebeuren vanwege bezuinigingen. Maar hey, we klagen pas als dit in de toekomst ooit mocht gebeuren. In de tussentijd boeit het weinig hoe anderen het hebben .
Care
Door Care (48253 reacties) op 12-11-2019 17:43
Ja daggie laat die zorgmensen gewoon bij je thuis de dialyse doen. Hoeft je vrouw de deur niet uit voor haar patiënten.
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 12-11-2019 18:06
Quote:
Heb je het laatste nieuwsbericht gehoord? Mensen werken tegenwoordig ook thuis!!! Dus kom maar uit die grot van 2005.
Gepost door: Xor op 12-11-2019 17:38
Heb ik van gehoord Xor, maar dat zou bij mij van geen meter werken. Ik zit elke dag minimaal één keer in overleg, staan er mensen aan mijn bureau om snel dingen te vragen en als klanten bellen met iets wil ik daarvoor direct een collega aan tikken voor antwoord. En het voorstel van Care om een dialyse centrum in mijn woonkamer te zetten heb ik geen zin in. Daarnaast betalen mensen om bij hun thuis te dialiseren en niet om zelf nog een uur onderweg te zijn wat de meeste niet kunnen.

Maar lul maar lekker uit je toren want volgens mij heb je geen auto en zit jouw werkplek om de hoek dus dan is het makkelijk roepen dat mensen maar meer moeten betalen die dagelijks naar hun werk moeten rijden. Zo kan ik ook wel met een paar proefballonnetjes komen. Dat een pakje sigaretten maar voortaan €50.- moet kosten want ik rook toch niet. Of dat fietsers wegenbelasting mogen gaan betalen voor hun fietspaden want ik fiets nauwelijks. Of dat alle sociale uitkeringen voor de helft gekort mogen worden omdat ik een fulltime baan heb.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Door Vitaquest (1469 reacties) op 12-11-2019 18:15
Quote:
[..]
Heb ik van gehoord Xor, maar dat zou bij mij van geen meter werk. Ik zit elke dag minimaal één keer in overleg, staan er mensen aan mijn bureau om snel dingen te vragen en als klanten bellen met iets wil ik daarvoor direct een collega aan tikken voor antwoord. En het voorstel van Care om een dialyse centrum in mijn woonkamer te zetten heb ik geen zin in. Daarnaast betalen mensen om bij hun thuis te dialiseren en niet om zelf nog een uur onderweg te zijn wat de meeste niet kunnen.

Maar lul maar lekker uit je toren want volgens mij heb je geen auto en zit jouw werkplek om de hoek dus dan is het makkelijk roepen dat mensen maar meer moeten betalen die dagelijks naar hun werk moeten rijden. Zo kan ik ook wel met een paar proefballonnetjes komen. Dat een pakje sigaretten maar voortaan €50.- moet kosten want ik rook toch niet. Of dat fietsers wegenbelasting mogen gaan betalen voor hun fietspaden want ik fiets nauwelijks. Of dat alle sociale uitkeringen voor de helft gekort mogen worden omdat ik een fulltime baan heb.
Gepost door: DaggieWaggie op 12-11-2019 18:06
laat ze ook meteen de prijzen voor alcohol met 500% verhogen ik drink toch niet.
Bigds9fan
Door Bigds9fan (9309 reacties) op 12-11-2019 18:17
Quote:
[..]
Ja. Want laten we hardwerkende mensen die hun auto nodig hebben voor hun werk vooral meer belasten.
Gepost door: DaggieWaggie op 12-11-2019 16:38

Het is juist zo dat de meeste mensen in de spits geen woon-werk verkeer zijn. Met rekeningrijden is dat te spreiden.

Klaag: overheid die deze crisis niet gebruikt om scooters te verbieden.
MarkD
Door MarkD (5192 reacties) op 12-11-2019 18:19
Wat een stelletje huilebalkies hier zeg.

Allemaal om 3 minuten 12 seconden sneller ergens te zijn. En dan direct productief zeker!

Net als die zielepoten die staan te klagen over de enorme rij in de supermarkt. Want door die lange rij duurt het langer voor ze... tja.. eh thuis netflix aan kunnen zetten?

Het gaat hier niet over het sluiten van de snelwegen. Gewoon ietsje langzamer rijden. En alle zielige mensen hier die nu niet meer 1 minuut sneller zijn dan hun navigatie zei (take that, navigatie! HA!), misschien eens nadenken over de verkeersdoden die dit zal schelen.

Natuurlijk is dit een druppel op een gloeiende plaat qua stikstof. Dat weet iedereen. Maar de veiligheid wordt wel degelijk beïnvloed.
Flub mij, alsjeblieft
Door Vitaquest (1469 reacties) op 12-11-2019 18:24
Quote:
Wat een stelletje huilebalkies hier zeg.

Allemaal om 3 minuten 12 seconden sneller ergens te zijn. En dan direct productief zeker!

Net als die zielepoten die staan te klagen over de enorme rij in de supermarkt. Want door die lange rij duurt het langer voor ze... tja.. eh thuis netflix aan kunnen zetten?

Het gaat hier niet over het sluiten van de snelwegen. Gewoon ietsje langzamer rijden. En alle zielige mensen hier die nu niet meer 1 minuut sneller zijn dan hun navigatie zei (take that, navigatie! HA!), misschien eens nadenken over de verkeersdoden die dit zal schelen.

Natuurlijk is dit een druppel op een gloeiende plaat qua stikstof. Dat weet iedereen. Maar de veiligheid wordt wel degelijk beïnvloed.
Gepost door: MarkD op 12-11-2019 18:19
mischien even rekenen

mijn vader zit zonder files per dag zon 2 uur op de snelweg uurtje heen en uurtje terug
komt straks gewoon even een dik half uur bij dus is hij in plaats van 11 ah 12 uur per dag nog langer van huis.

je verliest nu gewoon meer dan een kwart van de snelheid, dat het jouw neit boeit prima maar dan ben je wel heel bekrompen. daarbij stoot schiphol per dag emer uit dan ALLE autos in een maand

laat ze dat vliegverkeer maar eens aanpakken in plaats van keer op keer de gewone hardwerkende medemens te naaien.

en dan het verkeersdoden argument laten we de snelheid verlagen anar 10km per uur zijn er helemaal geen verkeersdoden meer.

daarbij komen de meeste verkeersdoden niet eens door de snelheid maar door idioten die met drank op gaan rijden.

overgens ga je aleen maar meer files krijgen nu nee das goed voor het milue want de snelheid zorgde wel voor een veel betere doorstroming.
Door Saego (1888 reacties) op 12-11-2019 18:35
Quote:
[..]mischien even rekenen

mijn vader zit zonder files per dag zon 2 uur op de snelweg uurtje heen en uurtje terug
komt straks gewoon even een dik half uur bij dus is hij in plaats van 11 ah 12 uur per dag nog langer van huis.

je verliest nu gewoon meer dan een kwart van de snelheid, dat het jouw neit boeit prima maar dan ben je wel heel bekrompen. daarbij stoot schiphol per dag emer uit dan ALLE autos in een maand

laat ze dat vliegverkeer maar eens aanpakken in plaats van keer op keer de gewone hardwerkende medemens te naaien.

en dan het verkeersdoden argument laten we de snelheid verlagen anar 10km per uur zijn er helemaal geen verkeersdoden meer.

daarbij komen de meeste verkeersdoden niet eens door de snelheid maar door idioten die met drank op gaan rijden.
Gepost door: Vitaquest op 12-11-2019 18:24

Ja, want ze naaien specifiek de hardwerkende mens hierdoor. Niet gewoon iedereen die een auto heeft en veel moet rijden, ongeacht de reden. Nee, laat ze maar lekker de boeren pakken! Of de bouw! Zij verdienen het echt!

Goede maatregel verder, hopelijk hierdoor minder files en ongelukken en op deze manier levert iedereen (er van uitgaande dat de meeste mensen wel een auto hebben) wat in.

Ik vind het zelf ook niet chill, net zoals lange wachtrijen bij de supermarkt en treinvertragingen, etc. Maar zo is de leef he.
MarkD
Door MarkD (5192 reacties) op 12-11-2019 18:40
Quote:
[..]mischien even rekenen

mijn vader zit zonder files per dag zon 2 uur op de snelweg uurtje heen en uurtje terug
komt straks gewoon even een dik half uur bij dus is hij in plaats van 11 ah 12 uur per dag nog langer van huis.

je verliest nu gewoon meer dan een kwart van de snelheid, dat het jouw neit boeit prima maar dan ben je wel heel bekrompen. daarbij stoot schiphol per dag emer uit dan ALLE autos in een maand

laat ze dat vliegverkeer maar eens aanpakken in plaats van keer op keer de gewone hardwerkende medemens te naaien.

en dan het verkeersdoden argument laten we de snelheid verlagen anar 10km per uur zijn er helemaal geen verkeersdoden meer.

daarbij komen de meeste verkeersdoden niet eens door de snelheid maar door idioten die met drank op gaan rijden.

overgens ga je aleen maar meer files krijgen nu nee das goed voor het milue want de snelheid zorgde wel voor een veel betere doorstroming.
Gepost door: Vitaquest op 12-11-2019 18:24

Je bent erg fel over deze discussie maar je hebt al eens aangegeven dat je niet werkt. Niet erg he, maar ik denk dat de mensen die dit probleem gaan ervaren feedback moeten geven. Als ze wat langer met deze nieuwe snelheid moeten rijden.

Wie weet wat het oplevert.

Wat betreft rekenen... van 120 naar 100 is meer dan een kwart van de snelheid? Moet ik meer zeggen.. nee ik laat het hierbij.
Flub mij, alsjeblieft
Door Vitaquest (1469 reacties) op 12-11-2019 18:42
Quote:
[..]

Ja, want ze naaien specifiek de hardwerkende mens hierdoor. Niet gewoon iedereen die een auto heeft en veel moet rijden, ongeacht de reden. Nee, laat ze maar lekker de boeren pakken! Of de bouw! Zij verdienen het echt!

Goede maatregel verder, hopelijk hierdoor minder files en ongelukken en op deze manier levert iedereen (er van uitgaande dat de meeste mensen wel een auto hebben) wat in.

Ik vind het zelf ook niet chill, net zoals lange wachtrijen bij de supermarkt en treinvertragingen, etc. Maar zo is de leef he.

Gepost door: Saego op 12-11-2019 18:35
ze hoeven niemand te pakken die hele stikstof discusie slaat nergens op de hele wereld lacht ons keihard uit. en mijn vader WERKT IN DE BOUW en die is heir pislink over kan ik je vertellen. ellicht betekend dit 0,01% minder uitstoot

intussen openen ze wel lelystad airport die minstens 30 keer zoveel uitstoot. wat een geweldige verdeling zeg.
Door Vitaquest (1469 reacties) op 12-11-2019 18:45
Quote:
[..]

Je bent erg fel over deze discussie maar je hebt al eens aangegeven dat je niet werkt. Niet erg he, maar ik denk dat de mensen die dit probleem gaan ervaren feedback moeten geven. Als ze wat langer met deze nieuwe snelheid moeten rijden.

Wie weet wat het oplevert.

Wat betreft rekenen... van 120 naar 100 is meer dan een kwart van de snelheid? Moet ik meer zeggen.. nee ik laat het hierbij.
Gepost door: MarkD op 12-11-2019 18:40
de snelheid is al een aantal jaar 130 een kwart daarvan is 32,5 dus op 2,5km per uur na een kwart van de snelheid ja

mischien eens leren rekenen?

en ik heb hier ook mee te maken mischien neit in de mate die werkenden hebben nee maar dat doet helemaal niet terzake.

met jouw logica mag ik dus ook geen mening hebben over rokers want ik rook neit. of over alcohoisten want ik drink niet.
Door Saego (1888 reacties) op 12-11-2019 18:58
Quote:
[..]ze hoeven niemand te pakken die hele stikstof discusie slaat nergens op de hele wereld lacht ons keihard uit. en mijn vader WERKT IN DE BOUW en die is heir pislink over kan ik je vertellen. ellicht betekend dit 0,01% minder uitstoot

intussen openen ze wel lelystad airport die minstens 30 keer zoveel uitstoot. wat een geweldige verdeling zeg.
Gepost door: Vitaquest op 12-11-2019 18:42

Het stikstof probleem, is er een die veel aandacht vereist. De bouw zorgt voor veel meer stikstof dan de hele vlieg industrie. Misschien dat inderdaad het verminderen van de snelheden niet veel uitmaakt voor het stikstof probleem, maar het draagt wel wat bij aan de CO2 uitstoot.

Zondag met Lubach heeft hier een goed item over gemaakt. Zeker het kijken waard. Kusjes aan je boze pa trouwens.
Door Vitaquest (1469 reacties) op 12-11-2019 19:03
Quote:
[..]

Het stikstof probleem, is er een die veel aandacht vereist. De bouw zorgt voor veel meer stikstof dan de hele vlieg industrie. Misschien dat inderdaad het verminderen van de snelheden niet veel uitmaakt voor het stikstof probleem, maar het draagt wel wat bij aan de CO2 uitstoot.

Zondag met Lubach heeft hier een goed item over gemaakt. Zeker het kijken waard. Kusjes aan je boze pa trouwens.
Gepost door: Saego op 12-11-2019 18:58
not interested. ik kijk evengoed al vrijwel geen tv en zeker niet die linkse indoxinatie troep die maar het halve verhaal belichten om hun eigen agenda er door te drukken.

en de co2 uitstoot wijs ik wederom naar het vliegverkeer stoot vele malen meer uit en ook nog iets wat fijnstof heet dat is pas slecht.
[Begin]  |2986|2987|2988|2989|2990|2991|2992(4113)  [Eind]