Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Sundered: Eldritch Edition (PC) Gratis

Epic gaat ook dit jaar weer lekker door met gratis games. Vanaf vandaag is Sundered: Eldritch Edition gratis te downloaden. Het is een handgetekende metroidvania uit 2017, zeker even claimen dus!



Bedankt voor het melden: Himathrad

Laatste reacties

avatar van Echo
Door Echo (294 reacties) op 09-01-2020 20:27
( PM )
Bedankt!
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (2071 reacties) op 09-01-2020 21:03
( PM )
Shenks!
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (9049 reacties) op 09-01-2020 21:08
( PM )
Bedankt voor het melden; het is inderdaad alweer Epic donderdag
Weer toegevoegd aan m'n Epic account.

Volgende week is de gratis game Horace.
avatar van Albatros
Door Albatros (139 reacties) op 09-01-2020 22:08
( PM )
Het is een soort dwangneurose nu, dat gratis spellen verzamelen.
OK ik heb effe gekeken, zou iemand ooit 20 euries voor die bagger hebben betaald?
avatar van DutchChewbacca
Door DutchChewbacca (428 reacties) op 09-01-2020 22:38
( PM )
Meenemen! Spelen? Neh.
avatar van Doc81
Door Doc81 (226 reacties) op 09-01-2020 23:43
( PM )
thanks
avatar van Xili_Tollo
Door Xili_Tollo (2678 reacties) op 10-01-2020 06:38
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Dankjewel voor het melden!
avatar van Gaurav
Door Gaurav (25 reacties) op 10-01-2020 10:39
( PM )
Quote:
OK ik heb effe gekeken, zou iemand ooit 20 euries voor die bagger hebben betaald?

Sundered bagger? Probeer hem, zou ik zeggen. Misschien niet je ding, maar deze metroidvania ademt een toffe lovecraft sfeer en heeft zeer strakke gameplay. Wat mij betreft is het die 20 euro meer dan waard, laat staan wanneer je hem gratis krijgt.
avatar van Joseph4820
Door Joseph4820 (177 reacties) op 10-01-2020 11:11
( PM )
Quote:
[..]

Sundered bagger? Probeer hem, zou ik zeggen. Misschien niet je ding, maar deze metroidvania ademt een toffe lovecraft sfeer en heeft zeer strakke gameplay. Wat mij betreft is het die 20 euro meer dan waard, laat staan wanneer je hem gratis krijgt.


Als hij dit niet ziet na het kijken dan gaat hij het waarschijnlijk ook niets vinden na het te spelen. Ik vind het er dope uitzien
avatar van Despgamer
Door Despgamer (32 reacties) op 10-01-2020 13:40
( PM )
Quote:
[..]


Als hij dit niet ziet na het kijken dan gaat hij het waarschijnlijk ook niets vinden na het te spelen. Ik vind het er dope uitzien


Ben er gisteren aan begonnen, hele toffe game, maar uit de trailer op de store zelf of de schermafbeeldingen had ik het niet gehaald. Doet daarin juist heel chaotisch aan.
Het heeft zeker een fijne sfeer. En gameplay is ook erg goed uitgedacht.
Try before you cry, I'd say
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (5633 reacties) op 10-01-2020 17:34
( PM )
Dankjewel!