Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Alle Half-Life games gratis te spelen tot release Half-Life: Alyx (maart)

In maart komt Half-Life: Alyx uit en om er weer even in te komen kun je tot die tijd alle bestaande Half-Life games gratis spelen via Steam. Dat zijn dus:

- Half-Life
- Half-Life 2
- Half-Life 2: Episode One
- Half-Life 2: Episode Two

Bedankt voor het melden: Cordyceps

Laatste reacties

avatar van Doobieters
Door Doobieters (21812 reacties) op 21-01-2020 22:22
( PM )
Alleen spelen of ook claimen?
avatar van Chlo690
Door Chlo690 (13 reacties) op 21-01-2020 22:24
( PM )
Quote:
Alleen spelen of ook claimen?

Net gecheckt, alleen spelen helaas ):
avatar van DrBukkake
Door DrBukkake (226 reacties) op 21-01-2020 23:47
( PM )
Dus een soort drugs. Eerst gratis, daarna betalen...
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (369 reacties) op 22-01-2020 00:04
( PM )
Gelukkig heb ik ze al allemaal eens geclaimd en dat waren er nog een aantal meer dan deze 4....
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (257 reacties) op 22-01-2020 07:23
( PM )
Ach heb er 1 geprobeerd op de PS3. Tot zon 3/4 gekomen maar nooit uitgespeeld. Te vaak stomweg naar beneden gevallen en onduidelijk waar je heen moet.Not my cup of tea:'(
avatar van Kuros
Door Kuros (112 reacties) op 22-01-2020 08:43
( PM )
Quote:
Ach heb er 1 geprobeerd op de PS3. Tot zon 3/4 gekomen maar nooit uitgespeeld. Te vaak stomweg naar beneden gevallen en onduidelijk waar je heen moet.Not my cup of tea:'(


#youtubewalkthroughs
avatar van Gunzelino
Door Gunzelino (1425 reacties) op 22-01-2020 09:42
( PM )
Leuk voor de 5 mensen met een steam account die deze games nog niet hebben.
avatar van Joseph4820
Door Joseph4820 (181 reacties) op 22-01-2020 10:15
( PM )
Quote:
Leuk voor de 5 mensen met een steam account die deze games nog niet hebben.


Zal je verbazen hoeveel mensen dit nog niet gespeeld hebben.

Is een soort promo aangezien het timed is. Dit dwingt mensen het nog te spelen ipv simpelweg in je library te pleuren en nooit meer te spelen (zoals al die games van de Epic store).
avatar van DenXD
Door DenXD (491 reacties) op 22-01-2020 10:52
( PM )
Zou grappig zijn als ze de games gratis zouden laten tot de release van Half-Life 3.
avatar van DrBukkake
Door DrBukkake (226 reacties) op 22-01-2020 15:52
( PM )
Ik werd altijd misselijk van half life. En ik was niet de enige!
avatar van Gamy
Door Gamy (619 reacties) op 23-01-2020 17:45
( PM )
Ik heb alle HL2 al in mijn account staan (lange tijd geleden gekocht),
alleen HL1 niet, vind wel jammer is niet voor altijd mag houden/spelen.
avatar van Canyarion
Door Canyarion (347 reacties) op 03-02-2020 11:23
( PM )
Voor de duidelijkheid: de expansions van HL1 zijn ook gratis te spelen. Zo had ik nog nooit Blue Shift gespeeld. Maar als ik het zo zie, ga ik dat ook niet meer doen. :)