Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Humble Train Simulator Bundle

Tjoeke tjoeke, tuut, tuut! Tijd om de trein te pakken in de nieuwe Humble Train Simulator Bundle! Het gaat om Train Simulator 2020 en een heleboel Add-Ons, het overzicht:

Betaal $1 of meer
- Train Simulator 2020
- Train Simulator: Riviera Line in the Fifties: Exeter - Kingswear Route Add-On
- Train Simulator: Western Hydraulics Pack Add-On
- Train Simulator: Miami - West Palm Beach Route Add-On

Betaal het gemiddelde of meer (nu $4,35)
- Train Simulator: Weardale & Teesdale Network Route Add-On
- Train Simulator: BR Class 24 Loco Add-On
- Train Simulator: North Jersey Coast Line Route Add-On
- Train Simulator: NJ TRANSIT GP40PH-2B Loco Add-On
- Train Simulator: West Rhine: Kln - Koblenz Route Add-On
- Train Simulator: MRCE BR 185.5 Loco Add-On

Betaal $12 of meer
- Train Simulator: Chatham Main & Medway Valley Lines Route Add-On
- Train Simulator: BR Class 402 '2-HAL' EMU Add-On
- Train Simulator: Feather River Canyon Route Add-On
- Train Simulator: Western Pacific FP7 California Zephyr Loco Add-On
- Train Simulator: Hamburg S1 S-Bahn Route Add-On
- Train Simulator: DB BR 114 Loco Add-On

Laatste reacties

avatar van Nodfanatic
Door Nodfanatic (590 reacties) op 04-02-2020 21:01
( PM )
Met natuurlijk ook nog de standaardbonus: "10% off your first month of Humble Choice"
avatar van Kingmartini
Door Kingmartini (299 reacties) op 04-02-2020 21:24
( PM )
met maar 15 dlc, de overige 545 dlc moet je dan bijkopen voor €8000
avatar van Gamy
Door Gamy (619 reacties) op 04-02-2020 23:22
( PM )
Quote:
met maar 15 dlc, de overige 545 dlc moet je dan bijkopen voor €8000


Wauw dat is echt hoop!
Je bent niet verplicht alles te kopen.
Alleen die je echt wilt of echt nodig
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (9184 reacties) op 04-02-2020 23:27
( PM )
Ik zat net naar deze bundle te kijken omdat ik die ook via email had gekregen; wel een interessante bundle en zelfs de laagste tier is al leuk. Nog even bedenken, maar denk wel dat ik deze koop.
avatar van Martijn3107
Door Martijn3107 (103 reacties) op 05-02-2020 11:08
( PM )
Weet iemand of je de bundles ook met ideal kan betalen?

Ik zag wel dat je in de humble store met ideal kan betalen maar voor de bundle weet ik het niet
avatar van Nodfanatic
Door Nodfanatic (590 reacties) op 05-02-2020 13:49
( PM )
Quote:
Weet iemand of je de bundles ook met ideal kan betalen?

Ik zag wel dat je in de humble store met ideal kan betalen maar voor de bundle weet ik het niet


Helaas, is het niet mogelijk om deze bundel met iDeal te betalen. Link
avatar van Albatros
Door Albatros (145 reacties) op 05-02-2020 21:35
( PM )
Die bundel loopt als een trein! (ik laat mezelf wel uit).
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (369 reacties) op 06-02-2020 17:49
( PM )
Quote:
met maar 15 dlc, de overige 545 dlc moet je dan bijkopen voor €8000


overdrijven is ook een vak
avatar van Brainfrz
Door Brainfrz (20 reacties) op 06-02-2020 18:27
( PM )
Quote:
[..]


overdrijven is ook een vak


Het lijkt inderdaad sarcasme, maar het is gewoon waar. Train simulator heeft in totaal 561 DLC pakketten met een totale aanschafprijs van 8079,29 euro.
avatar van Curapica
Door Curapica (95 reacties) op 13-02-2020 08:53
( PM )
Quote:
[..]


Het lijkt inderdaad sarcasme, maar het is gewoon waar. Train simulator heeft in totaal 561 DLC pakketten met een totale aanschafprijs van 8079,29 euro.


WTF????