Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze week in de winkels: Mass Effect Andromeda

Een hele goedendag Budgetgamers! Het is weer tijd om jullie kennis te laten maken met de games die deze week het licht gaan zien. De klapperrrr van de week is daarbij natuurlijk Mass Effect Andromeda die de originele Mass Effect trilogie nieuw leven inblaast, maar er is meer.

Ben je bijvoorbeeld een Diablo fan, dan is de action hackn slash game Vikings: Wolves of Midgard misschien wat voor jou. De game speelt met een bovenaf perspecief en lijkt daardoor heel erg op de Diablo games. Het verschil zit hem in de Vikings setting. Een andere hack n slash game die deze week het licht ziet is Toukiden 2 uit de Koei Tecmo stallen. Ben je meer van de wat ontspannen ervaring en ligt de formule 1 jou wel, dan is tot slot Motorsport Manager een goede optie, creer je eigen raceteam, huur coureurs in en ontwikkel je auto.

Al met al dus een redelijk diverse week die we dit keer voor de boeg hebben. Zie hieronder voor alle titels die deze week het licht zien. Zit er iets voor jou bij?

PS4
Mass Effect: Andromeda
This is the Police
Touhou Genso Wanderer
Toukiden 2
Vikings: Wolves of Midgard

One
Mass Effect: Andromeda
This is the Police
Vikings: Wolves of Midgard

PC
Mass Effect: Andromeda
Motorsport Manager
Vikings: Wolves of Midgard

PSVita
Touhou Genso Wanderer
Toukiden 2

Guides
The Art of Mass Effect Andromeda
Mass Effect Andromeda Strategy Guide
Mass Effect: Andromeda Collector's Edition Guide

Blu-Ray
Arrival
Arrival (4K Ultra HD)
Arrival (Steelbook)
Ouija 2: Origin Of Evil
Jack Reacher 2: Never Go Back
Jack Reacher 2: Never Go Back (4K Ultra HD)
Michael Schenker - Fest (Live)
Sherlock - Seizoen 4
Sherlock: The Abominable Bride

Laatste reacties

avatar van Malistix
Door Malistix (902 reacties) op 20-03-2017 08:19
( PM )
Vikings: Wolves of Midgard haal ik sowieso, ik hou van hack and slash diablo games.

Mass Effect haal ik misschien, even de reviews afwachten want het internet is nog niet heel positief over de eerste uurtjes, hopelijk valt het mee
avatar van LockdownZ
Door LockdownZ (51 reacties) op 20-03-2017 08:21
( PM )
Mass Effect al gepreordered, word mn eerste Mass Effect game, maar heb er veel zijn in :)
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (947 reacties) op 20-03-2017 08:21
( PM )
Tsja, goed moment om toch maar eens m'n belastingen te betalen ;)
Wacht wel tot ME: Andromeda de nodige updates krijgt, waarschijnlijk worden die animaties weer gigantisch overtrokken, maar natuurlijk komt er weer DLC etc dus wachten op de GOTY editie.
avatar van Evil_zelda
Door Evil_zelda (386 reacties) op 20-03-2017 08:29
( PM )
Mass Effect: Andromeda krijgt lagere cijfers dan ik had gehoopt. 30 titel voor mij
avatar van Dagmar
Door Dagmar (10000 reacties) op 20-03-2017 08:38
( PM )
Even denken of er iets voor mij bij zit deze week.


Nee. Niks voor mij deze week. Ik ga naar huis.
avatar van EEK79
Door EEK79 (1287 reacties) op 20-03-2017 09:11
( PM )
Quote:
Mass Effect: Andromeda krijgt lagere cijfers dan ik had gehoopt. 30 titel voor mij


Laat de geremasterde trilogy maar komen dan betaal ik er vrolijk 100 euro voor incl alle dlc.
avatar van Emway
Door Emway (63 reacties) op 20-03-2017 10:32
( PM )
Mass Effect scoort een 75 gemiddeld. Zal voor veel mensen vast tegenvallen, maar ik heb er in ieder geval veel zin in.
avatar van Malistix
Door Malistix (902 reacties) op 20-03-2017 11:18
( PM )
Quote:
Mass Effect scoort een 75 gemiddeld. Zal voor veel mensen vast tegenvallen, maar ik heb er in ieder geval veel zin in.


alles zegt dat dit een game is waar mensen die hem in de eerste paar maanden spelen gewoon een veel slechtere game gaan krijgen dan mensen die geduld hebben lol
avatar van Sefirosu
Door Sefirosu (145 reacties) op 20-03-2017 11:32
( PM )
Quote:
Even denken of er iets voor mij bij zit deze week.

(picture)
Nee. Niks voor mij deze week. Ik ga naar huis.


Ik kan hier wel honderd keer naar kijken en nog verveelt het niet.
avatar van Htbaa
Door Htbaa (7294 reacties) op 20-03-2017 11:33
( PM )
Heb Mass Effect 3 nog liggen voor de Wii U. Eerst die maar eens spelen ^_^. Ooit.
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (3583 reacties) op 20-03-2017 11:40
( PM )
Mass Effect fan hier!

Maar toch haal ik hem uit de grabbelbak, backlog is veel te groot.
De tijd dat ik er aan kan beginnen dan is ie al lang naar 20 a 30 euro gezakt.
avatar van Rsurect
Door Rsurect (1284 reacties) op 20-03-2017 12:49
( PM )
Mass Effect Andromeda, Toukiden 2 en Vikings Wolves of Midgand hier. Wanneer ze afgeprijsd zijn ooit.
avatar van Clamticore
Door Clamticore (4458 reacties) op 20-03-2017 13:21
( PM )
De Mass Effect serie is zo dood als een pier voor mij na wat ze met deel 3 hebben gedaan.
avatar van Syko Ink
Door Syko Ink (39 reacties) op 20-03-2017 14:04
( PM )
Na alle commotie rondom Andromeda en de lage cijfers van de reviews die zojuist zijn uitgekomen, zet ik mijn verwachtingen gewoon op 0, dan kan het altijd een verassing zijn.

Gamespot geeft het een 6.0, zelfde cijfer als 1-2 Switch voor de Nintendo Switch...............Ik weet niet of ik dat cijfer voor Andromeda nog serieus kan nemen

Na alles wat ik gezien heb is het minstens een 7.5 waard
avatar van MasterSS
Door MasterSS (1809 reacties) op 20-03-2017 14:04
( PM )
Toukiden 2! Wacht nog op verzending van Nedgame. Staat op website al op voorraad...
avatar van JohnnyBNL
Door JohnnyBNL (25 reacties) op 20-03-2017 14:23
( PM )
Nog een Mass Effect fan hierzo!

Ik kan niet wachten op de game, na 5 jaar wachten ben ik wel weer toe aan een nieuw avontuur in het Mass Effect universum. En ja, ik weet dat er foutieve animaties in de game zitten maar daar geef ik helemaal niks om. Ik weet zeker dat de rest zoals het verhaal, sidequests en gameplay dik in orde zijn
avatar van Obleon
Door Obleon (1259 reacties) op 20-03-2017 14:23
( PM )
Quote:
Even denken of er iets voor mij bij zit deze week.

(picture)
Nee. Niks voor mij deze week. Ik ga naar huis.


Stille hoop dit te zien.
Je stelt me niet teleur!
avatar van Niels
Door Niels (13418 reacties) op 20-03-2017 14:29
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
Na alle commotie rondom Andromeda en de lage cijfers van de reviews die zojuist zijn uitgekomen, zet ik mijn verwachtingen gewoon op 0, dan kan het altijd een verassing zijn.

Gamespot geeft het een 6.0, zelfde cijfer als 1-2 Switch voor de Nintendo Switch...............Ik weet niet of ik dat cijfer voor Andromeda nog serieus kan nemen

Na alles wat ik gezien heb is het minstens een 7.5 waard


1-2 Switch is vet leuk op feestjes, yo!
Maar ja, voor mensen zonder vrienden issie dan wel weer een zesje waard.

Arme gamespot reviewers. Mss moet ik daar maar eens een meet voor organiseren...
avatar van Disker91
Door Disker91 (6 reacties) op 20-03-2017 18:38
( PM )
Quote:
Nog een Mass Effect fan hierzo!

Ik kan niet wachten op de game, na 5 jaar wachten ben ik wel weer toe aan een nieuw avontuur in het Mass Effect universum. En ja, ik weet dat er foutieve animaties in de game zitten maar daar geef ik helemaal niks om. Ik weet zeker dat de rest zoals het verhaal, sidequests en gameplay dik in orde zijn


Dat is dus helaas het probleem. Heb alle delen wel een stuk of 15 keer uitgespeeld, alle CE edities heb ik hier staan en nog wat dingetjes zoals Artwork boekjes .e.d.

Maar van wat ik gespeeld (kon het spelen via een reviewer) heb, gezien en gelezen heb komt dit allemaal wel overeen. Het verhaal is gewoon slecht (dialoog is gewoon ronduit lachwekkend), de personages slecht uitgewerkt, en de animaties zijn gewoon storend (zeker facial animations) De gameplay is wel "okay"

Nee ze hebben mijn nummer 1 franchise door het stront gehaald, heb het spel genoeg verdedigt een aantal maanden geleden maar dit kan gewoon niet naar ijn mening.

Jammer maar helaas, ik hoop dat ze een mooie frisse start gaan maken met een nieuwe IP, ME mogen ze laten rusten na dit. Een ME Collectie is het enige waar ik nog interesse in heb.

Je ziet gewoon dat dit door het B team van Bioware is gemaakt en niet door het orginele team

https://twitter.com/lonelytiefling/status/843808789858045952

Lekker geforceerd ook weer (n van de vele voorbeelden)

"Some bugs in this game are just mind blowing. If you are wearing a helmet, the rain will just hit your face inside of the helmet, and skip the helmet completely. It`s so weird."
avatar van EEK79
Door EEK79 (1287 reacties) op 20-03-2017 18:57
( PM )
Ik was er al bang voor na het vertrek van de lead writer e.d. tijdens het ontwikkelproces ( meestal een erg slecht teken want als je van je kindje houdt dan laat je het echt niet halverwege los. 1 voordeel de story van Destiny 2 zal wel een stuk beter worden hierdoor ;)
avatar van Disker91
Door Disker91 (6 reacties) op 20-03-2017 19:03
( PM )
Quote:
Ik was er al bang voor na het vertrek van de lead writer e.d. tijdens het ontwikkelproces ( meestal een erg slecht teken want als je van je kindje houdt dan laat je het echt niet halverwege los. 1 voordeel de story van Destiny 2 zal wel een stuk beter worden hierdoor ;)


Tja daar kijk ik nu ook meer naar uit (gek genoeg)

Denk dat het het tegenovergestelde effect zal worden van ME. Ze gaan echt vol uit met Destiny 2 (van wat we mogen horen en geloven)
avatar van EEK79
Door EEK79 (1287 reacties) op 20-03-2017 21:11
( PM )
Na de beta Destiny 1 hebben ze veel geleerd en veel goede mensen aangetrokken dus ik verwacht daar ook veel van.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (344 reacties) op 20-03-2017 21:41
( PM )
Quote:
Heb Mass Effect 3 nog liggen voor de Wii U. Eerst die maar eens spelen ^_^. Ooit.


ik heb ooit de trilogie gekocht voor 30 euro, volgens mij had ik toen al alle current gen consoles.. nooit gespeeld dus
avatar van Z Pequeno
Door Z Pequeno (314 reacties) op 21-03-2017 00:15
( PM )
Cijfer van ME is geen verassingen Bioware maakt troep games net als Ubisoft.
Ik dacht dat het niet slechter kon als dragon age maar toch wel.
avatar van Bruce
Door Bruce (363 reacties) op 21-03-2017 06:41
( PM )
mijn preorder van ME zojuist gecanceled

die gaat zo hard zakken in prijs na een paar maanden...
avatar van Avaadore
Door Avaadore (52 reacties) op 21-03-2017 10:36
( PM )
Quote:
mijn preorder van ME zojuist gecanceled

die gaat zo hard zakken in prijs na een paar maanden...

+1 cancel preorder
avatar van Shadowx
Door Shadowx (84 reacties) op 21-03-2017 15:19
( PM )
Quote:
Nog een Mass Effect fan hierzo!

Ik kan niet wachten op de game, na 5 jaar wachten ben ik wel weer toe aan een nieuw avontuur in het Mass Effect universum. En ja, ik weet dat er foutieve animaties in de game zitten maar daar geef ik helemaal niks om. Ik weet zeker dat de rest zoals het verhaal, sidequests en gameplay dik in orde zijn


Ben op moment bezig met de game via EA access en je gaat er geen spijt van krijgen, ben al aantal uur in de game en het is naar m`n mening als vanouds, wat betreft de gezicht animaties ach daar maak ik me niet druk om net zoals dat het gehele cijfer me een worst kan wezen ik bepaald dat uiteindelijk zelf wel.

Zelfde als de figuren die zeuren over Mass Effect 3 maar goed zeurpieten zijn er nu eenmaal en zullen er altijd blijven.


Veel plezier met de game.
avatar van Killionaire
Door Killionaire (46 reacties) op 22-03-2017 08:24
( PM )
FF XV t/m 6 april 14 PS store
avatar van Niels
Door Niels (13418 reacties) op 22-03-2017 15:57
Rol: Community event manager
( PM )
Ooh, ooh, ooh!
Ik noem de game voortaan trouwens Mass Effect Hamdromeda.
Dan is de afkorting: MEH