Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Prijsvraag: maak kans op Dragon Quest Heroes 2 + goodies!

Hele goedendag Budgetgamers! De week is alweer op de helft en dat is natuurlijk genoeg reden voor een feestje! Om jullie de rest van de week weer door te helpen hebben we dan ook weer een hele mooie prijsvraag in petto! Deze keer gaan we op avontuur met Dragon Quest Heroes 2! Deze game ligt sinds eind april in de winkels.



Dragon Quest Heroes 2 is anders dan anders
Voor velen van jullie zal de Dragon Quest serie weinig geheimen kennen. Toch is Dragon Quest Heroes 2 anders dan je gewend bent. Het is namelijk een Musou game, wat zoveel wil zeggen als dat je honderden vijanden achter elkaar een kopje kleiner mag gaan maken in de wereld van Dragon Quest. Een beetje als Dynasty Warriors. Anders is echter dat natuurlijk over Dragon Quest Heroes 2 een flinke RPG laag is gegoten en dat je tijdens dit actievolle avontuur heel wat bekende gezichten zult gaan tegenkomen. Het is weer eens wat anders. Binnenkort volgt ook de recensie van Lisa waarin je er alles over zult lezen. De speciale Explorer Edition is nu te krijgen voor € 42,95. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon proberen om de standaard editie hier te winnen!



Maak kans op 1x Dragon Quest Heroes of een Dragon Quest shirt! (L)
Vandaag geven we namelijk in samenwerking met Square Enix 1x een PS4 exemplaar weg van de game! Alsof dat nog niet genoeg is maken nog eens twee budgetgamers kans op een mooie goodie, namelijk een Dragon Quest shirt (maatje L). Kortom, we hebben heel wat prijzen om weer weg te geven! Maar wat moet je er precies voor doen?

Plaats hieronder een reactie en je maakt direct kans! Wil je meer waarde aan je post geven? Vermeld dan of je wel eens een Dragon Quest game hebt gespeeld (of juist niet) en welke je favoriet is

Tot Slot
Je hebt nog tot en met aanstaande vrijdag 23:59 om mee te doen, daarna sluiten de digitale lijnen en maken we de winnaars bekend! We bedanken nogmaals onze vrienden van Square Enix voor het beschikbaar stellen van deze mooie goodies. Daarnaast wensen we jullie weer veel succes met de prijsvraag en hopen we dat dit de drempel naar de tweede helft van de week weer iets vergemakkelijkt!

Laatste reacties

avatar van Johandy
Door Johandy (829 reacties) op 17-05-2017 12:24
( PM )
Ik heb bijna alle dragon quest games gespeeld. Deeltje V is mijn favoriet vanwege de verhaallijn. Episch.
avatar van Cas150
Door Cas150 (239 reacties) op 17-05-2017 12:25
( PM )
Ik doe mee! Heb zelf nooit Dragon Quest gespeeld dus ik wil hem wel een keer uitproberen!
avatar van MasterSS
Door MasterSS (1939 reacties) op 17-05-2017 12:26
( PM )
Ik heb eerste Dragon Quest Heroes gespeeld (dus automatisch mijn favoriete) en wil deeltje twee ook wel een kans geven
avatar van Reiverdemon
Door Reiverdemon (595 reacties) op 17-05-2017 12:27
( PM )
Nooit gespeeld, behalve als ik win natuurlijk.
avatar van Littlebigworld
Door Littlebigworld (1213 reacties) op 17-05-2017 12:28
( PM )
Dragonsss
avatar van Gemezz
Door Gemezz (312 reacties) op 17-05-2017 12:28
( PM )
Nog nooit een Dragon Quest gespeeld, maar ze zien er zeker tof uit. Lijkt me leuk om een keer te proberen.
avatar van Rsurect
Door Rsurect (1984 reacties) op 17-05-2017 12:29
( PM )
Nog nooit een Dragon Quest game gespeeld maar ik DQ Heroes 1&2 al een tijdje op mijn wishlist staan nu. Toffe actie!
avatar van Speariver
Door Speariver (2 reacties) op 17-05-2017 12:31
( PM )
Ik heb vroeger dragon quest rocket slime gespeeld als rom. Vond het erg leuk en ben altijd wel benieuwt geweest hoe de normale games van dragon quest zijn
avatar van Iersmeisje
Door Iersmeisje (149 reacties) op 17-05-2017 12:31
( PM )
Ik doe graag mee voor deze game. Hij staat al een tijdje op mijn lijstje, maar nog niet eerder gespeeld/ gekocht.
avatar van Rominick
Door Rominick (1866 reacties) op 17-05-2017 12:34
( PM )
Oeh, hopelijk win ik iets op budgetgaming!
Ik heb wel wat dingen vergeven voor karma, maar nog niks verder gewonnen.
avatar van Ekfad
Door Ekfad (262 reacties) op 17-05-2017 12:35
( PM )
Grote Dragon Quest fan. Nummer 9 vond ik de leukste.
avatar van Nonexistinghero
Door Nonexistinghero (385 reacties) op 17-05-2017 12:35
( PM )
Oh, dit is een leuke actie. Mijn favoriete Dragon Quest game is Dragon Quest V: Hand of the Heavenly Bride. Het is een erg charmante game waarbij je zelfs de keuze hebt uit 3 partners. Wat het spel juist zo bijzonder maakt is het party chat systeem. Je volgt in principe 1 personage door een groot deel van zijn leven heen en je party heeft vaak iets actueels te zeggen over iets wat er net is gebeurd. Vaak ook nadat je met een random npc hebt gepraat.

Hierdoor komt de wereld vaak erg levendig over en ook leer je op deze manier veel over je party members. Niet alleen details, maar ook persoonlijke informatie zoals dat je vrouw refereert naar iets wat er tussen je personage en haar is gebeurd. De accenten zijn ook erg leuk uitgewerkt, maar misschien wat lastig te begrijpen als je niet zo goed bent in Engels en wat andere Europese talen. Maar aan de andere kant is het ook leuk om woorden op te zoeken die vrijwel direct uit een andere taal komen en zo wat te leren. Dat vind ik althans.

In ieder geval, het is een erg gepolijste en charmante game. Vooral de party chat gaf de wereld de extra diepte die in de DS remake van Dragon Quest IV miste. Ook het thema van een reis door een RPG die jarenlang duurt in plaats van enkele weken of maanden spreekt mij aan, daardoor komen de banden tussen de personages duidelijker en sterker naar voren.
avatar van Dtwizzy
Door Dtwizzy (40 reacties) op 17-05-2017 12:36
( PM )
Heb alleen het vorige deel gespeeld omdat ik eerder geen PS console had. Maar sinds ik heroes 1 heb gespeeld kan ik niet wachten tot XI uitkomt! Deze wil ik ook graag nog spelen. :)
avatar van Earase
Door Earase (164 reacties) op 17-05-2017 12:38
( PM )
Awesome! Ik speel eigenlijk alleen op Playstation's, dus veel Dragon Quest's zijn aan mijn neus voorbijgegaan, maar ik heb heel erg genoten van Dragon Quest: Journey of the Cursed King op PS2 en DQ Heroes en Builders op PS4. Geweldige games, ik kan dan ook niet wachten op DQ11
avatar van AngeloG
Door AngeloG (817 reacties) op 17-05-2017 12:39
( PM )
Ik heb Dragon Quest 8 gespeeld. Toffe game is het. Ik hoop dan ook dat ik mezelf dieper in de games mag verdiepen als ik deze win
avatar van Himathrad
Door Himathrad (301 reacties) op 17-05-2017 12:39
( PM )
Zou deze graag een keer willen spelen.
Nog nooit een DQ game gespeeld (shame on me) - nooit van gekomen (damn you - backlogs !!)
avatar van Merdera
Door Merdera (56 reacties) op 17-05-2017 12:39
( PM )
Nog nooit gespeeld, pas een ps4, dus verras me maar
avatar van Jkampmeijer
Door Jkampmeijer (1442 reacties) op 17-05-2017 12:40
( PM )
Super!
Tot nu toe nog nooit een Dragon Quest gespeeld.
Trailer hierboven ziet er goed uit. Smaakt naar meer.
avatar van Jeffke
Door Jeffke (5 reacties) op 17-05-2017 12:41
( PM )
Wat een leuke actie dit! Ik heb een aantal jaar terug Dragon Quest 9 voor de DS gespeeld, super tof spel. Zou dit deel graag aan mijn goede vriend Jeroen willen geven. Jeroen heeft een zware periode achter de rug en ik denk dat hij wel wat afleiding kan gebruiken. Succes iedereen! Groetjes, Jeff
avatar van Helgardh
Door Helgardh (53 reacties) op 17-05-2017 12:41
( PM )
Ik doe mee
avatar van Soninlaw
Door Soninlaw (174 reacties) op 17-05-2017 12:41
( PM )
Dragon Warrior op de NES en Dragon Quest op de SNES gespeeld. The good old day's... Deze ook maar eens proberen.
avatar van Venduran
Door Venduran (19 reacties) op 17-05-2017 12:42
( PM )
Ik heb eigenlijk nog nooit een DQ spel gespeeld, dus ben erg benieuwd
avatar van MrFit
Door MrFit (518 reacties) op 17-05-2017 12:42
( PM )
Leuke actie. Ook nog nooit een Dragon Quest game gespeeld. Dus ben wel benieuwd.
avatar van Jonkar
Door Jonkar (27 reacties) op 17-05-2017 12:48
( PM )
Tof, ik doe mee!

Ik heb alleen de echte old school games gespeeld. Volgens mij op de NES? Dit is natuurlijk hele andere koek! Ben benieuwd!
avatar van The Gipetto
Door The Gipetto (125 reacties) op 17-05-2017 12:50
( PM )
Ik doe mee.
Ik heb het nog nooit echt gespeeld dus dit zal een mooie kans zijn
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (204 reacties) op 17-05-2017 12:51
( PM )
Ik schaam me diep maar ik heb nog nooit een dragonquest game gespeeld..
Over het algemeen ben ik enorm te spreken over alles wat er uit de kookpot van Square komt. Raar eigenlijk... Maargoed ik wil hem graag winnen.
avatar van LiveFeed
Door LiveFeed (69 reacties) op 17-05-2017 12:52
( PM )
PS2 Dragon Quest VIII Journey of the cursed king, wat een game is dat! 1 van mijn favoriete games, erg retro maar ook erg goed. Zin om deze game te winnen zeg. Succes iedereen.
avatar van Smash master
Door Smash master (179 reacties) op 17-05-2017 12:53
( PM )
Nog nooit, en t wordt hoog tijd zo te zien!
avatar van Mesa
Door Mesa (388 reacties) op 17-05-2017 12:54
( PM )
Deagon Quest 8 was erg leuk! Heroes nooit gespeeld maar ik vind de sfeer van deze games altijd erg leuk waardoor ik wel benieuwd ben
avatar van Pug205GTi
Door Pug205GTi (4083 reacties) op 17-05-2017 12:54
( PM )
Ik heb nog nooit een Dragon Quest game gespeeld. Dit lijkt me dus een heel erg mooi begin en ik ben gek op Musou games!!
avatar van Boownage
Door Boownage (151 reacties) op 17-05-2017 12:54
( PM )
Ik doe mee!
Favoriete dragon quest game is Rocket Slime voor de DS, heeft helaas nooit een sequel gekregen :/
avatar van RjPm1983
Door RjPm1983 (157 reacties) op 17-05-2017 12:54
( PM )
ik heb deel 1 op de ps4 gespeelt, was wel vermakelijk
avatar van Kingmartini
Door Kingmartini (210 reacties) op 17-05-2017 12:54
( PM )
ik doe mee
avatar van Jerx
Door Jerx (22 reacties) op 17-05-2017 12:56
( PM )
Nog niet een dragon quest gespeeld Dus Square Enix kan er een fan bij winnen met een aardige portemonnee
avatar van ShiningOrange
Door ShiningOrange (23 reacties) op 17-05-2017 12:58
( PM )
ik ben wel fan van de genre, maar zelf de serie nog nooit gespeeld.
avatar van Cephiria
Door Cephiria (147 reacties) op 17-05-2017 12:59
( PM )
omg DQH2. Ik doe mee!

Ik heb van de mainline games niet zo veel gespeeld, alleen DQ9 op de DS. Ik vond die wel erg leuk trouwens.

Maar ik vond DQH1 echt HEEL erg goed. Een van de beste musou games die ik gespeeld heb. Ik vind map control het leukste stuk van dat soort games en dat is geweldig in DQH1, met de monster lanes en de summons en zo.
avatar van Valuna
Door Valuna (195 reacties) op 17-05-2017 13:00
( PM )
Het wordt misschien eens tijd om die 3ds spel eens even te lenen. Echt leuke RPGs en musou's zijn nog zo slecht nog niet om te spelen en geen multiplayer in DQH1 was wat teleurstellend aangezien ik ze het leukst vindt wanneer ik ze samen speel met een ander!
avatar van Evert99
Door Evert99 (826 reacties) op 17-05-2017 13:01
( PM )
Ik doe mee! DQH1 kaport gespeeld. Ik ga duimen
avatar van Rdjonge
Door Rdjonge (9 reacties) op 17-05-2017 13:02
( PM )
Leuke aktie. Ben op dit moment veel bezig met Dragon Quest builders en vroeger de oudere games op de Snes, PSX en PS2 gespeeld. Dus zou het heel vet vinden als ik zou winnen.
avatar van BowlofBlood
Door BowlofBlood (203 reacties) op 17-05-2017 13:03
( PM )
DQ 9 voor de DS was de beste game ooit!
avatar van G-ZeS
Door G-ZeS (245 reacties) op 17-05-2017 13:04
( PM )
Ik heb heroes 1 gespeeld en ook wat delen van de mainline serie.
Gezien de verbeteringen in deel 2 lijkt me die zeker Ok.
avatar van Emvopstal88
Door Emvopstal88 (119 reacties) op 17-05-2017 13:05
( PM )
Nog nooit dragon quest gespeeld maar wil het al een tijdje graag gaan probere n, dit zou een mooie kans kunnen zijn :p
avatar van Tinus2606
Door Tinus2606 (199 reacties) op 17-05-2017 13:05
( PM )
ik heb deel 4,5,7,8 en 9 gespeeld. Deel 8 op de PS2 was mijn eerste dragon quest game en ook gelijk mijn favoriet. Ben wel erg benieuwd naar de dragon quest heroes games.
avatar van TwinRanger
Door TwinRanger (46 reacties) op 17-05-2017 13:06
( PM )
Dragon Quest, tsjah wat moet je daar nu nog over zeggen? Oja, dat het facking gruwlijk is! Square doet al jaren zn job met deze games en vond zelf deeltje V 1 van de betere al heb ik van de meeste deels wel genoten!
avatar van Yunasia
Door Yunasia (556 reacties) op 17-05-2017 13:06
( PM )
Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies KAPOT gespeeld op de ds. Ik was echt verslaafd aan dat spel. meerdere keren uit gespeeld en toch door blijven spelen
Nu ik hier weer over begin heb ik er weer zin in. Jammer dat mijn ds overleden is
avatar van Rainyrainy
Door Rainyrainy (18 reacties) op 17-05-2017 13:06
( PM )
Ik heb alle dragon quest games gespeeld. Vanaf dragon quest 4 hadden de verhalen veel meer waarde.
Vond de dragon quest monsters serie iets minder. De grind was te heavy vergeleken met de andere games.
Rocket slime en heroes 1 waren dan weer wel geweldig. Vooral Zoma in DQH1 was pittig.
avatar van Watever
Door Watever (407 reacties) op 17-05-2017 13:06
( PM )
Vond dragon quest 8 op de ps2 een erg leuke game, deze game is wel totaal anders maar daarom zou ik hem graag willen winnen
avatar van Underwearkiller
Door Underwearkiller (118 reacties) op 17-05-2017 13:06
( PM )
netjenss
avatar van Dinegs
Door Dinegs (460 reacties) op 17-05-2017 13:07
( PM )
Nog nooit Dragon Quest gespeeld, maar zou het graag eens proberen!
avatar van Zanpsyko
Door Zanpsyko (1033 reacties) op 17-05-2017 13:08
( PM )
Meedoen!
avatar van Akrimetch
Door Akrimetch (3 reacties) op 17-05-2017 13:10
( PM )
Groot fan van jrpgs, maar helaas nog nooit begonnen aan de DQ series.
avatar van BlueEx
Door BlueEx (126 reacties) op 17-05-2017 13:11
( PM )
Lijkt me leuk! Ik doe graag mee.
avatar van Dommel50
Door Dommel50 (869 reacties) op 17-05-2017 13:15
( PM )
Mooi voor deze zomer.
Shirt hoef ik niet. Ich bin zu gross
avatar van Vird
Door Vird (36 reacties) op 17-05-2017 13:16
( PM )
Nog nooit een Dragon Quest game gespeeld, ondanks dat ik JRPG's ontzettend tof vind.
Vooral met de oude (active) turn based battlesystems zoals bij Grandia II.
Oftewel welke Dragon Quest(s) is/zijn de beste?
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1264 reacties) op 17-05-2017 13:16
( PM )
Tof! Maar heb Dragon Quest Heroes 1 nog steeds niet gespeeld, misschien goed om dan met 2 te beginnen? :)
avatar van Eek2nd
Door Eek2nd (591 reacties) op 17-05-2017 13:20
( PM )
Ik heb het nog nooit gespeeld, dus wordt tijd dat ik het ga spelen
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (7519 reacties) op 17-05-2017 13:21
( PM )
Mooie prijzen; ik doe mee

Nog geen Dragon Quest games gespeeld, maar wel Dragon Quest Heroes 1 in de backlog voor de PS4 liggen
avatar van Rlimar
Door Rlimar (75 reacties) op 17-05-2017 13:22
( PM )
Ik doe mee!!
avatar van Wizenfman
Door Wizenfman (79 reacties) op 17-05-2017 13:23
( PM )
So-wie-so
avatar van Azkirby
Door Azkirby (302 reacties) op 17-05-2017 13:23
( PM )
Ik ben toevallig net bezig met mijn eerste Dragon Quest game, Dragon Quest 5 op de DS. Het bevalt me erg goed!
avatar van MartijnK
Door MartijnK (22 reacties) op 17-05-2017 13:23
( PM )
Dragon Quest Heroes I uitgespeeld, ik ben wel benieuwd naar 2!
avatar van Jeffrew
Door Jeffrew (591 reacties) op 17-05-2017 13:24
( PM )
Vond die ene PS2 versie wel tof. IX geloof ik.
avatar van DenXD
Door DenXD (388 reacties) op 17-05-2017 13:24
( PM )
Eentje ooit gespeeld op DS. WEl vermakelijk :)
avatar van Donselaar
Door Donselaar (293 reacties) op 17-05-2017 13:27
( PM )
ik heb de demo van dragon quest builders gespeeld :) verder nog niet.
avatar van TurboR-GT
Door TurboR-GT (242 reacties) op 17-05-2017 13:27
( PM )
Leuke, prijsvraag, ik doe ook mee! En hoewel ik absoluut een fan ben van de DQ RPG's (DQVIII op de PS2 favoriet tot nu toe) heb ik nog geen enkele Heroes gespeeld (mede daarom zou ik 'm erg graag willen winnen om eens te kijken of ik die iets vind).
avatar van DocGroove
Door DocGroove (305 reacties) op 17-05-2017 13:31
( PM )
Erg leuk. Ik heb alleen ervaring met Hyrule Warriors dus ben benieuwd.
avatar van Monk
Door Monk (51 reacties) op 17-05-2017 13:31
( PM )
Ik heb wel aantal Dragon Quest delen gespeeld, deeltje VIII en dragon Quest Heroes. Deel VIII is de sfeer goed, alleen de Turn-Based vond ik niet echt leuk. Dragon Quest Heroes is een leuke Hack and Slash game en Dragon Quest Builders heb ik recent gehaald. Heb de laatste nog niet gespeeld haha!
avatar van Haaibaai
Door Haaibaai (213 reacties) op 17-05-2017 13:32
( PM )
Ik ben nog heel druk bezig met Dragon Quest Heroes. Die is wel leuk. Lijkt ook wel op Hyrule Warriors, dat is ook een Mosue game. Die vond ik ook leuk.
avatar van WizzNL
Door WizzNL (41 reacties) op 17-05-2017 13:32
( PM )
DQ Heroes gespeeld en die was wel leuk, dus maar meedoen voor deeltje 2
avatar van Echidgna
Door Echidgna (627 reacties) op 17-05-2017 13:33
( PM )
Nog nooit geprobeerd, maar eens moet de eerste keer zijn :-).
avatar van Spoelly
Door Spoelly (317 reacties) op 17-05-2017 13:34
( PM )
Nog nooit eerder gespeeld, maar ziet er tof uit!
avatar van SenorMachoNachos
Door SenorMachoNachos (322 reacties) op 17-05-2017 13:34
( PM )
Nog nooit een DragonQuest gespeeld,
avatar van L1F3Stream
Door L1F3Stream (3661 reacties) op 17-05-2017 13:36
( PM )
Toffe prijzen! Prima vermaakt met de main series, deel I t/m IX volledig gespeeld, waar Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies toch wel mijn favoriet is. Daarnaast nog bezig met Dragon Quest Heroes: The World Tree's Woe and the Blight Below en Dragon Quest Builders. Erg benieuw naar Dragon Quest Heroes II: Twin Kings and the Prophecy’s End
avatar van JustB
Door JustB (72 reacties) op 17-05-2017 13:36
( PM )
Dragon Quest : The Journey of the Cursed King en Dragon Quest : Swords gespeeld, beide nostalgie en grote toppers in mijn ogen! Dragon Quest Heroes ook helemaal grijs gespeeld en honderden uren in gespendeerd, kan niet wachten om aan deeltje 2 te beginnen! Een goede voorbereiding op Dragon Quest XI ;)
avatar van Stef
Door Stef (2538 reacties) op 17-05-2017 13:37
( PM )
Ik doe graag mee.
Tot nu toe heb ik alleen DQ Builders (kort) gespeeld.

De nieuwste DQ wil ik ook graag spelen.

Ik ben wel een groot fan van de Musou spellen, dus DQH II zou ik graag willen spelen.
avatar van Alex
Door Alex (5973 reacties) op 17-05-2017 13:37
( PM )
Ik heb ooit DQIX gespeeld op de NDS. Wat een leuke game was dat..! Ik heb hem alleen nooit uitgespeeld...
avatar van KRBM
Door KRBM (11 reacties) op 17-05-2017 13:38
( PM )
Nooit gespeeld, ben benieuwd!
avatar van Isauretjuh
Door Isauretjuh (837 reacties) op 17-05-2017 13:39
( PM )
Ik heb nog nooit echt dragon quest gespeeld. maar goed deze dragon quest is dan ook meer een dynasty warriors. en die heb ik helemaal kapot gespeeld! grinden en grinden tot ik eindelijk alle achievements of platinums had. Dus ik zou hier zeker erg blij mee zijn want er is in geen tijden een goede dynasty warriors game uitgekomen :)
avatar van Dandanna
Door Dandanna (82 reacties) op 17-05-2017 13:39
( PM )
Ben helaas alleen bekend met Double Dragon maar dat heeft zo te zien geen verband met Dragon Quest. Misschien maar eens proberen?
avatar van FransHunter
Door FransHunter (245 reacties) op 17-05-2017 13:40
( PM )
Journey of the cursed king gespeeld. Prachtig op mijn oude PS2 met wat knapen. Dat waren nog eens tijden.
avatar van Leleisaan
Door Leleisaan (1444 reacties) op 17-05-2017 13:43
( PM )
Nog nooit gespeeld :$
avatar van Knet
Door Knet (4 reacties) op 17-05-2017 13:44
( PM )
Lijkt me erg leuk om een keer te proberen!
avatar van Flip122
Door Flip122 (37 reacties) op 17-05-2017 13:45
( PM )
Toffe prijsvraag !
erg fan van DQ erg blij met 7/8 op de 3ds ook !
avatar van DonSniffer
Door DonSniffer (344 reacties) op 17-05-2017 13:45
( PM )
Leuke actie. Nooit gespeeld maar de artstijl trekt mij wel (dat rijmt)
avatar van Snakesonic
Door Snakesonic (640 reacties) op 17-05-2017 13:45
( PM )
Dragon Quest V is mijn favoriete Dragon Quest. Misschien wel een van mijn favoriete JRPG-verhalen.
avatar van Danter0
Door Danter0 (224 reacties) op 17-05-2017 13:46
( PM )
Om kans te maken op Dragon Quest Heroes 2 daar doen we zeker aan mee.

Dragon Quest VIII Journey of the Cursed King op de ps2 is het deel waar ik de meeste tijd in heb zitten.
avatar van ZeroGeass1
Door ZeroGeass1 (447 reacties) op 17-05-2017 13:47
( PM )
Zou superleuk zijn! Heb al platinum op de vorige game en die was een grote verassing! DQ7 ook al gespeeld op 3DS en DQ8 komt hier zeker ook nog eens binnen!
avatar van Bruce
Door Bruce (406 reacties) op 17-05-2017 13:48
( PM )
Dragon Quest Builders en Dragon Quest Heroes gespeeld, laat maar komen DQH2
avatar van Jessetje98
Door Jessetje98 (126 reacties) op 17-05-2017 13:55
( PM )
Ik heb nog nooit een Dragon Quest spel gespeeld, maar ik heb wel eens gameplay gezien van Dragon Quest Heroes en dat zag er leuk uit.
avatar van Mr_Mojo27
Door Mr_Mojo27 (1324 reacties) op 17-05-2017 13:59
( PM )
Nog nooit een Dragon Quest gespeeld, maar het ziet er wel tof uit. Ooit ga ik eraan beginnen.
avatar van Drinnian
Door Drinnian (270 reacties) op 17-05-2017 14:04
( PM )
tot nu toe is Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King op de ps2 nog steeds mijn favoriete DQ-game.
avatar van Chronootje
Door Chronootje (119 reacties) op 17-05-2017 14:04
( PM )
Leuke prijsvraag weer :)
Ik heb de meeste Dragon Quest games gespeeld en mijn favoriet is Dragon Quest VIII.
avatar van Fonsy007
Door Fonsy007 (378 reacties) op 17-05-2017 14:06
( PM )
Ik doe mee!
Zelf nog nooit een Dragon Quest game aangeraakt, maar altijd al willen proberen!
avatar van Aria1337
Door Aria1337 (69 reacties) op 17-05-2017 14:09
( PM )
Alleen dragon quest builders gespeeld, ben er altijd wel benieuwd naar geweest.
avatar van Rektifious
Door Rektifious (46 reacties) op 17-05-2017 14:10
( PM )
Ik doe mee! heb nooit eerder een Dragon Quest game gespeeld, misschien wordt dit uiteindelijk mijn kans om het uit te proberen!! :)
avatar van DreamDevil
Door DreamDevil (299 reacties) op 17-05-2017 14:13
( PM )
Dragon quest heroes gespeeld, toffe game. Ben ook wel benieuwd naar deeltje twee!
avatar van Henkskills
Door Henkskills (644 reacties) op 17-05-2017 14:17
( PM )
ik doe mee :)
avatar van Arcturion
Door Arcturion (894 reacties) op 17-05-2017 14:18
( PM )
Dragon Quest Heroes pas uitgespeeld. Was best een goede game. Goed mee vermaakt.
avatar van KDBgames
Door KDBgames (511 reacties) op 17-05-2017 14:20
( PM )
Heb de Demo geprobeerd op de Switch en de PS4 en het lijkt me een super tof spel. Is net zo'n beetje als Dynasty Warriors en daar ben ik dol op. Ik ben van plan het eerste deel te halen nu hij nog in de aanbieding is!
avatar van Shinnto
Door Shinnto (298 reacties) op 17-05-2017 14:32
( PM )
Kheb alleen journey of the cursed king gespeeld en een beetje van heroes 1
avatar van Sabin5995
Door Sabin5995 (2849 reacties) op 17-05-2017 14:35
( PM )
Nooit een DQ gespeeld, ben van plan om ooit met VIII te beginnen. Deze lijkt mij ook leuk.
avatar van Yi-Long
Door Yi-Long (1965 reacties) op 17-05-2017 14:41
( PM )
Heb ooit Dragon Quest (9 geloof ik) op de DS gespeeld, maar moest de DS weer teruggeven aan vriendin voor ik er echt ver mee kwam.

Laatste de demo gespeeld van Dragon Quest Heroes 2, en was zeer aangenaam verrast. Normaal gesproken helemaal geen fan van Musou games, maar deze was een stuk interessanter; afwisselendere gameplay, leukere vijanden, mooie omgeving, etc etc.

Staat zeker op het 'budgetbak' lijstje om een keer spontaan mee te pikken. Uiteraard ook, zoals altijd, zeer blij dat de game de originele Japanse stemmen heeft.
avatar van Atilim
Door Atilim (59 reacties) op 17-05-2017 14:44
( PM )
redelijk veel van Square Enix gemist blijkbaar, gelukkig heb ik nu een ps ipv xbox
avatar van Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1269 reacties) op 17-05-2017 14:47
( PM )
Ik doe graag mee. Heb nog nooit een Dragon Quest game gespeeld.
avatar van Atomicheartbeat
Door Atomicheartbeat (952 reacties) op 17-05-2017 14:54
( PM )
Dragon Quest Heroes op de ps4 was mijn eerste DQ game. Vroeger wel DQVIII op de ps2 met mijn broer meegekeken, maar nooit zelf gespeeld. De muziek, stor y en character design trok me altijd heel erg! DQ Heroes heb ik ook zeker van genoten!
avatar van Blink_PS4
Door Blink_PS4 (12 reacties) op 17-05-2017 14:55
( PM )
Ik doe ook mee. Heb het spel helaas nog nooit gespeeld, maar zou het heel graag willen spelen. Trailer ziet er erg vet uit.
avatar van Nickachu
Door Nickachu (356 reacties) op 17-05-2017 14:59
( PM )
Ik heb nog nooit een dragon Quest game gespeeld, maar de demo die ik hiervan speelde vond ik heel interessant. Ik zou hem graag willen winnen!
avatar van FreakyDreams
Door FreakyDreams (97 reacties) op 17-05-2017 15:07
( PM )
Dragon Quest Heroes - De veel te lange titel voor een game
was erg lachen en ik hoor veel goede dingen over de opvolger!
avatar van Sixtripple
Door Sixtripple (30 reacties) op 17-05-2017 15:11
( PM )
Mijn favoriete Dragon Quest game is Dragon Quest Builders. In de psn sale Dragon Quest Heroes deel 1 gekocht en vind dit ook een erg leuke game.
avatar van Remedy
Door Remedy (482 reacties) op 17-05-2017 15:16
( PM )
Ik heb alleen DQ9 gespeeld op de nds :) Een release op de ps4 lijkt me erg vet.
avatar van Illfigure
Door Illfigure (118 reacties) op 17-05-2017 15:26
( PM )
Dragon quest 8 op de ps2 is nog steeds een warme herinnering. Kan dan ook niet wachten tot de nieuwe echte dq RPG komt. Dragon quest builders vermaak ik me nog steeds mee. Dus die dq Heroes ben ik ook wel heel benieuwd naar!
avatar van BoneMill
Door BoneMill (103 reacties) op 17-05-2017 15:29
( PM )
Ik doe ook weer mee, Dragon Quest lijkt me heel erg tof aangezien de Dragon Ball looks. Zelf nooit eerder een dragon Quest spel gespeeld. Succes allemaal!
avatar van Diana
Door Diana (161 reacties) op 17-05-2017 15:30
( PM )
Ik heb meerdere Dragon Quest delen gespeeld op de ps2, ds en 3ds.
avatar van Chriis
Door Chriis (59 reacties) op 17-05-2017 15:32
( PM )
Ik speel nu Dragon Quest 7 op de 3DS, en wacht tot DQ Builders wat goedkoper wordt.
Hijaj!
avatar van ChaosKiller
Door ChaosKiller (46 reacties) op 17-05-2017 15:35
( PM )
Volgens mij nooit gespeeld, maar ik kijk er wel naar uit :)
avatar van Berends
Door Berends (117 reacties) op 17-05-2017 15:47
( PM )
Nog niet gespeeld, maar kan niet wachten!
avatar van Jochemb
Door Jochemb (522 reacties) op 17-05-2017 15:52
( PM )
Nog nooit een van deze games gespeeld maar ik wil het wel proberen
avatar van Kingboa
Door Kingboa (9 reacties) op 17-05-2017 15:54
( PM )
eens moet de eerste keer zijn he!
avatar van Puringa
Door Puringa (210 reacties) op 17-05-2017 15:57
( PM )
Ik heb alle delen vanaf IV in huis, maar moet er nog wel een keer mee bezig (ik heb wel IV geprobeerd). Ik doe dus graag mee :)
avatar van Dontpickme
Door Dontpickme (22 reacties) op 17-05-2017 15:57
( PM )
Laatste die ik heb gespeeld is deel 8 op de PS2, dus dat is weer een tijd terug, zeer benieuwd naar deze.
avatar van Nitrorcr
Door Nitrorcr (713 reacties) op 17-05-2017 15:57
( PM )
Ik heb zelf erg genoten van de hack and slash gameplay van het eerste heroes deel met een veel te lange titel. Deel 2 komt er hoe dan ook, maar waarschijnlijk pas wanneer deze lekker geprijst is. Vroegtijdig er toch mee aan de slag kunnen zou erg mooi zijn!
avatar van Jethunt
Door Jethunt (999 reacties) op 17-05-2017 15:58
( PM )
Nog nooit een van deze games gespeeld. Lijkt me vet maar kwam er nooit echt aan toe.
avatar van Sephiroth1989
Door Sephiroth1989 (425 reacties) op 17-05-2017 16:00
( PM )
Ik ben momenteel dragon quest vii aan het spelen vroeger nooit uitgespeeld maar nu lekker on the go op de 3ds.
avatar van Bart1622
Door Bart1622 (841 reacties) op 17-05-2017 16:14
( PM )
Dragon quest heroes 2 deed mij op sommige punten op ninety nine nights denken. Prachtig spel was dat die mij de RROD gaf door al dat spelen. Zou deze graag eens proberen, waaronder ook builders.
avatar van C.w.lam
Door C.w.lam (15 reacties) op 17-05-2017 16:17
( PM )
Mijn eerste Dragon Quest was VIII op PS2. Een van de beste rpg's die ik ooit heb gespeeld.
avatar van Kinyo2z
Door Kinyo2z (550 reacties) op 17-05-2017 16:18
( PM )
heb genoten van deeltje 1, dus 2 zal ook wel genieten zijn.
avatar van Grumpmeister
Door Grumpmeister (17 reacties) op 17-05-2017 16:19
( PM )
Interessant :)

Ik ben wel een (J)RPG liefhebber, maar heb nooit een Dragon Quest een serieuze kans gegeven. Vroeger stond mij oa. het camera aanzicht van battles niet echt aan.

Nu heeft deze game dat probleem niet, maar kan het me misschien wel wat in de series helpen (zeker met de hype die begint te vormen rond XI)
avatar van Whazzup
Door Whazzup (46 reacties) op 17-05-2017 16:19
( PM )
Ik moet deel 1 nog uitspelen maar ik sta bij deze in de rij voor deel 2.
avatar van MYTH_90
Door MYTH_90 (1008 reacties) op 17-05-2017 16:19
( PM )
Oeh ik doe mee, lijkt me een toffe game!
avatar van Ashazy
Door Ashazy (923 reacties) op 17-05-2017 16:21
( PM )
Ook hier nog nooit dragon quest gespeeld. Maar vrienden vinden dat ik het zeker moet spelen. Eens moet de eerste keer zijn.. dus mocht ik winnen..
avatar van Twisted-D
Door Twisted-D (3753 reacties) op 17-05-2017 16:23
( PM )
Quote:
heb genoten van deeltje 1, dus 2 zal ook wel genieten zijn.


Dit
avatar van Crazy undertaker
Door Crazy undertaker (40 reacties) op 17-05-2017 16:23
( PM )
Awesome. Eerste deel was ook heel goed eb wil graag ook deze hebben
avatar van Special1964
Door Special1964 (5 reacties) op 17-05-2017 16:25
( PM )
Mijn favoriet Dragon Quest moet wel VIII zijn! En dan het liefst 'gewoon' op de PlayStation 2. Dragon Quest Heroes was leuk, ben benieuwd of deel 2 weer beter kan worden
avatar van Kennie91
Door Kennie91 (4 reacties) op 17-05-2017 16:29
( PM )
Ik doe mee!!!
avatar van Luke
Door Luke (1252 reacties) op 17-05-2017 16:32
( PM )
oeh... deze wil ik wel =)
avatar van Akashii
Door Akashii (139 reacties) op 17-05-2017 16:34
( PM )
Ik doe mee, nooit een Dragon Quest gespeeld eens moet de eerste keer zijn. Mocht ik winnen dan zal dit de eerste keer zijn.
avatar van Surkow
Door Surkow (60 reacties) op 17-05-2017 16:38
( PM )
Mooie prijsvraag. Natuurlijk weer van de partij. Nooit eerder Dragon Quest gespeeld.
avatar van MarkDG
Door MarkDG (1163 reacties) op 17-05-2017 16:49
( PM )
Ik doe mee! Mijn eerste Dragon Quest was DQ8 op de PS2. Geweldige game!
avatar van BigPink2017
Door BigPink2017 (6 reacties) op 17-05-2017 16:50
( PM )
Nice van Square Enix, mijn favoriet <3
avatar van BlaBlaBla
Door BlaBlaBla (365 reacties) op 17-05-2017 16:51
( PM )
Dragon Quest 8 was ook mijn eerste (en enige) DQ game...

Kijk uit naar deeltje 11 op de PS4, maar deze lijkt me ook wel erg tof!
avatar van Patrick_nintendo
Door Patrick_nintendo (705 reacties) op 17-05-2017 16:53
( PM )
Nooit gespeeld, dus tijd om het eens te gaan proberen
avatar van Bluggster
Door Bluggster (56 reacties) op 17-05-2017 16:55
( PM )
Eigenlijk heb ik dragon quest nooit gespeeld, en had er ook nog nooit eerder van gehoord. Maar ja, na deze trailer zou ik eht wel eens willen proberen mits het gratis is.
avatar van Marty84
Door Marty84 (726 reacties) op 17-05-2017 16:58
( PM )
Deeltje 1 platinum gehaald dus zou mooi zijn als ik de platinum collectie kan uitbreiden met deeltje 2
avatar van Dustkill3r
Door Dustkill3r (21 reacties) op 17-05-2017 17:15
( PM )
Ooit een keer de 8e geprobeerd, maar nooit ver mee gekomen
avatar van Lukas Prince
Door Lukas Prince (34 reacties) op 17-05-2017 17:16
( PM )
Oh ik heb hier en daar n dragon quest gespeeld, maar Journey of the Cursed King (Das 8 toch?) is m'n favoriet. De eerste keer dat ik daarin max tension kreeg was zo'n hype moment.
avatar van RM84
Door RM84 (4 reacties) op 17-05-2017 17:21
( PM )
Dragon Quest VIII helemaal uitgespeeld op de PS2. Met behulp van de strategy guide alle hoekjes van het spel gezien.

De demo van Dragon quest Builders en Heroes gespeeld. Beiden zijn ze nu ook in de aanbieding in de playstation store, dus ga ik vanavond aanschaffen.

Alles van DragonBall gezien en fan van Akira Toriyama zijn werk!

avatar van Thetick
Door Thetick (129 reacties) op 17-05-2017 17:24
( PM )
Als laatste Dragon quest builders gespeeld. Erg mee vermaakt
avatar van Themadman
Door Themadman (76 reacties) op 17-05-2017 17:32
( PM )
Ik doe weer mee heb nooit DQ gespeeld ken het alleen van trailerts dus ben wel eens benieuwd
avatar van Jakerockwell
Door Jakerockwell (292 reacties) op 17-05-2017 17:35
( PM )
Mijn favoriete DQ spel is Dragon Quest 4. Ik vond het erg leuk hoe de verschillende verhaallijnen uiteindelijk bij elkaar kwamen.
avatar van Diederick96
Door Diederick96 (22 reacties) op 17-05-2017 17:36
( PM )
Leuke acties. Ik doe mee
avatar van ZionX83X
Door ZionX83X (35 reacties) op 17-05-2017 17:41
( PM )
Wederom een leuke actie. Mijn eerste game was (erg maar waar) Dragon quest heroes 1.
avatar van Arnii
Door Arnii (16 reacties) op 17-05-2017 17:49
( PM )
Leuke actie! Nadat ik Dragon Quest 7 voor de 3DS speelde raakte ik verslaafd aan de serie. Heb deel 1, 2 en 4 daarna ook gespeeld op mijn telefoon, en race nu door deel 8 op de 3DS heen, de absolute topper van de serie. De eerste Dragon Quest Heroes was dan ook mijn eerste spel op m'n nieuwe PS4, die ik net heb uitgespeeld!
avatar van Rudey
Door Rudey (2237 reacties) op 17-05-2017 17:53
( PM )
Yes!
avatar van DarkLight
Door DarkLight (275 reacties) op 17-05-2017 18:04
( PM )
Heb helaas nog nooit een deel gespeeld.
En wil zeer graag bij dit deel instappen :)
avatar van MLP_
Door MLP_ (51 reacties) op 17-05-2017 18:05
( PM )
Het lachen is dat ik dus net dragon quest heroes net afgesloten heb omdat ik trek had in wat lekkers. Ik dus zoeken in de kast naar koekjes. Ik dacht hmm even wat te lezen bij de koek dus ik open budgetgaming.nl of er nog wat interessant te lezen is en haha een prijsvraag over dragon quest heroes 2. Deel 1 bevalt me tot nu toe wel.Het enige wat mist en wat er in dragon quest heroes 2 wel is, is multiplayer gewoon met vrienden samen de monsters bevechten. Nu doet de AI niet heel veel en moet je toch zelf bijna alle monsters verslaan. Dus ik zou zeker deze prijsvraag willen winnen. Omdat als ik deze game eenmaal heb uitgespeeld meteen door kan met het vervolg , het leven is toch prachtig
avatar van Rider
Door Rider (58 reacties) op 17-05-2017 18:08
( PM )
Heb nooit dragon quest gespeeld, maar ik wil graag proberen.
avatar van Yuria the Witch
Door Yuria the Witch (257 reacties) op 17-05-2017 18:10
( PM )
Ik doe mee!
avatar van Timutz
Door Timutz (223 reacties) op 17-05-2017 18:17
( PM )
Toptoptop! Heb deel 1 op de ps4 gespeeld.
avatar van Johantopper
Door Johantopper (454 reacties) op 17-05-2017 18:39
( PM )
Ik heb nog nooit een Dragon Quest gespeeld maar wil het wel eens proberen

avatar van Zarachide
Door Zarachide (215 reacties) op 17-05-2017 18:41
( PM )
Nice!
avatar van Airblader99
Door Airblader99 (372 reacties) op 17-05-2017 18:41
( PM )
Heb Dragon Quest VIII nog steeds als favoriet. Heroes (1) was echter wel een leuke wissel van stijl tussen alle rpgs door.
avatar van Marnixxie
Door Marnixxie (213 reacties) op 17-05-2017 18:42
( PM )
Mijn vriendin en ik hebben al een tijdje Builders op het oog, maar deze zien wij ook wel zitten!
avatar van Marnixxie
Door Marnixxie (213 reacties) op 17-05-2017 18:42
( PM )
Mijn vriendin en ik hebben al een tijdje Builders op het oog, maar deze zien wij ook wel zitten!
avatar van Master Mieg
Door Master Mieg (271 reacties) op 17-05-2017 18:49
( PM )
Nooit gespeeld, dit is dus een uitgelezen mogelijkheid!
avatar van Ruben1985
Door Ruben1985 (171 reacties) op 17-05-2017 19:11
( PM )
lang geleden DQ8: Journey of the Cursed King gespeeld, helaas niet uitgespeeld i.v.m. een corrupte file op PS2 waardoor alle progressie in 1 klap weggevaagd was. Ik wil het met dit nieuwe deel nog wel een keer proberen, hopelijk kom ik dan wel tot het eind.
avatar van Vinneh
Door Vinneh (32 reacties) op 17-05-2017 19:11
( PM )
een reactie
avatar van Hel1
Door Hel1 (38 reacties) op 17-05-2017 19:15
( PM )
The Journey of the Cursed king echt wel 5 x uitgespeeld, heerlijke game!! Duimen maarrr....dat ik deze win
avatar van JaySea
Door JaySea (25 reacties) op 17-05-2017 19:17
( PM )
Nooit een dragen quest game gespeeld, maar ben zeer geïnteresseerd.
avatar van MilanSven
Door MilanSven (1147 reacties) op 17-05-2017 19:17
( PM )
Ik heb nog nooit Dragon Quest gespeeld, maar ik zou het natuurlijk best eens willen proberen!
avatar van Vgamer
Door Vgamer (91 reacties) op 17-05-2017 19:18
( PM )
Dit wordt mijn eerste dragonquest game als ik hem win
avatar van Jakkie
Door Jakkie (49 reacties) op 17-05-2017 19:21
( PM )
Dragon Quest VIII Journey of the cursed king op de PS2 gespeeld, echt een geweldige spel! Daarnaast nog Dragon Quest IX op de NDS gespeeld, best een leuk spel, maar ik vond de experience op de home-console vele malen beter! Dus ik kan niet wachten op de Dragon Quest XI op de PS4! Ben alleen niet echt te spreken over de looks van de hoofdpersonage...
avatar van LamEnough
Door LamEnough (12 reacties) op 17-05-2017 19:33
( PM )
is de 1e editie niet een goed bezig om mee te starten ? of zal ik die niet missen als ik deze heb gespeeld?
avatar van Skinniej
Door Skinniej (63 reacties) op 17-05-2017 19:36
( PM )
Nog geen een gespeeld. Wel benieuwd!
avatar van Raimundus
Door Raimundus (169 reacties) op 17-05-2017 19:42
( PM )
Nog nooit gespeeld.
avatar van C_H_T
Door C_H_T (848 reacties) op 17-05-2017 19:44
( PM )
Ik heb nog nooit een DQ gespeeld, mss in 2017? :)
avatar van Kimbolie12
Door Kimbolie12 (1133 reacties) op 17-05-2017 19:49
( PM )
Tof! Ik heb het nog nooit gespeeld maar het lijkt me wel een leuk spel.
avatar van TiewL
Door TiewL (122 reacties) op 17-05-2017 20:12
( PM )
Ik heb Dragon Quest Monsters: Joker Gespeeld leuk spel. pokemon maar dan anders.
avatar van Theetjuh
Door Theetjuh (32 reacties) op 17-05-2017 20:13
( PM )
Nog niet eerder gespeeld, maar het lijkt ons wel wat!
avatar van Rillanon
Door Rillanon (187 reacties) op 17-05-2017 20:16
( PM )
Ik heb nog nooit een dragon quest game gespeeld, al lijken mij de 3ds delen wel erg leuk. Ook deze trailer spreekt weer zeer aan.
avatar van Schnitzel
Door Schnitzel (49 reacties) op 17-05-2017 20:36
( PM )
Ik heb met veel plezier dragon Quest builders gespeeld! Ben benieuwd naar deze game!
avatar van Bavelb
Door Bavelb (222 reacties) op 17-05-2017 20:37
( PM )
Enorme fan van Dragon Quest games, met DQVIII als favoriet. Ben benieuwd naar de DQH reeks.
avatar van DeX97
Door DeX97 (267 reacties) op 17-05-2017 20:56
( PM )
Mooie prijs
avatar van Xraster
Door Xraster (47 reacties) op 17-05-2017 20:58
( PM )
Ik heb er nog geen gespeeld, zit er echter aan te denken om hem aan te schaffen voor de Vita. Hoor erg goede verhalen en ben benieuwd of deze ook daadwerkelijk waar zijn. Deze winactie maakt het het uitproberen waard!
avatar van Deadlymuffins
Door Deadlymuffins (121 reacties) op 17-05-2017 21:05
( PM )
Ik heb geen maat L maar doe graag mee voor de game. Heb een van de versies op DS weleens gespeeld bij vrienden, lijkt me leuk om hem zelf te kunnen spelen!
avatar van Care
Door Care (11065 reacties) op 17-05-2017 21:06
( PM )
Ik doe ook mee!
avatar van Chrono crosser
Door Chrono crosser (1645 reacties) op 17-05-2017 21:21
( PM )
Geen één gespeeld. Wellicht wordt dit mijn eerste.
avatar van Decentsauce
Door Decentsauce (342 reacties) op 17-05-2017 21:30
( PM )
Leuk!
avatar van Malistix
Door Malistix (1014 reacties) op 17-05-2017 21:33
( PM )
Grote fan van de eerste game hoop dat ik win dit zijn echt eindeloze fun games kwa hack and slashing
avatar van RJGAMER
Door RJGAMER (200 reacties) op 17-05-2017 21:36
( PM )
Leuke game, maar even geen geld voor
avatar van Ultimo
Door Ultimo (335 reacties) op 17-05-2017 21:38
( PM )
de ps2 delen vond ik heel erg gaaf :)
avatar van Mouser112
Door Mouser112 (644 reacties) op 17-05-2017 21:46
( PM )
Ik doe mee, vrienden van me spelen deze game, ik heb even meegekeken, maar heb een backlog van een heleboel games. Toch als ik deze win, gaat hij vooraan in de rij om te spelen, samen spelen met je matties blijft het leukste!
avatar van Patrick95d
Door Patrick95d (44 reacties) op 17-05-2017 21:50
( PM )
Gaaf! Heb Dragon Quest Heroes 1 voor de PS4 al een tijdje op mijn wishlist staan. Ziet er interessant uit. Daarnaast grote fan van musou games. (zoals Dynasty Warriors, Samurai Warriors en One Piece Pirate Warriors)

Mijn favoriete Dragon Quest is Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies, voor op de Nintendo DS. Mooie herinneringen aan het spel, omdat het de eerste Dragon Quest is die ik heb gespeeld en het spel waar ik waarschijnlijk de meeste uren heb mee doorgebracht op mijn Nintendo DSi.

Kortom Dragon Quest Heroes II zal hier een goede thuis krijgen en zal zeker geen stofvanger worden. :)
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (584 reacties) op 17-05-2017 21:53
( PM )
Dragon Quest IX gespeeld op de 3DS, erg leuk en wil Dragon Quest Heroes ook zeker gaan spelen, maar probeer de backlog nog even te verminderen voordat ik die spellen koop
avatar van Pear
Door Pear (1 reacties) op 17-05-2017 21:57
( PM )
De Dragon Quest IV remake is één van mijn favoriete JRPGs en zo te zien zitten een aantal chars daarvan ook hierin.
avatar van Crono
Door Crono (92 reacties) op 17-05-2017 22:23
( PM )
Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King op de ps2 mijn favo!!!

Dragon Quest Heroes vind ik een leuke aanvulling op de serie.

Normaal vind ik dit genre niet zo leuk maar als aanvulling op bestaande series ben ik het toch gaan spelen net zoals zelda hyrule warriors.

Wil dan ook graag Dragon Quest Heroes 2 proberen :)
avatar van Kingmick96
Door Kingmick96 (92 reacties) op 17-05-2017 22:40
( PM )
Leuke originele prijs
avatar van Md_73
Door Md_73 (109 reacties) op 17-05-2017 22:45
( PM )
Ik houd van JRPG's, dus ook van Dragon Quest. Dragon Quest VIII uitgespeeld op de PS2, was erg leuk. Jammer dat er weinig Dragon Quest games op de playstation zijn uitgekomen, maar gelukkig nu wel weer op de PS4, met Dragon Quest Heroes I en II en Draon Quest Builders. Dragon Quest Heroes 1 heb ik al en zit in mijn backlog en DQH II en DQB staan op mijn verlanglijst, dus ik zou DQH II graag winnen!
avatar van Wnslw
Door Wnslw (184 reacties) op 17-05-2017 22:46
( PM )
Ik heb alleen Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King gespeeld op de Playstation 2. Vond dat toen een geweldig spel. Herinner me vooral veel flauwe Britse grappen
avatar van Rene1982
Door Rene1982 (181 reacties) op 17-05-2017 22:47
( PM )
Dragon Quest Heroes deel 1 helemaal uitgespeeld. Hopelijk binnenkort deel 2 dan maar eens opstarten
avatar van Ripley
Door Ripley (795 reacties) op 17-05-2017 22:51
( PM )
Zou mijn eerste Dragon Quest game zijn dus ik doe graag mee
avatar van OnyxWeapon
Door OnyxWeapon (19 reacties) op 17-05-2017 22:51
( PM )
Dragon Quest VIII gespeeld, goede herinneringen aan Le Club Puff-Puff
avatar van The Goon
Door The Goon (354 reacties) op 17-05-2017 22:52
( PM )
Gnoe!
avatar van MaryAnn
Door MaryAnn (934 reacties) op 17-05-2017 23:01
( PM )
Quote:
[..]
Dit
Gepost door: Twisted-D op 17-05-2017 16:23

Dat dus
avatar van Davidov
Door Davidov (8101 reacties) op 17-05-2017 23:06
( PM )
Draken zoektocht helden twee.
avatar van Spicious
Door Spicious (22 reacties) op 17-05-2017 23:30
( PM )
Wil al een tijdje Dragon Quest Heroes spelen, ben groot van deze "Musou" games. Heb alleen maar Dragon Quest Builders gespeeld, maar ben wel erg benieuwd naar deel 11 van de mainline serie.
avatar van HaydenNL
Door HaydenNL (285 reacties) op 17-05-2017 23:37
( PM )
Tis te warm om een lang verhaal op te hangen over de vorige delen.... ik doe gewoon mee
avatar van Cuculain
Door Cuculain (56 reacties) op 17-05-2017 23:51
( PM )
Zeker doe ik mee.

Dragon Quest 7 voor de ps1 was voor mij mijn eerste Dragon quest(warrior),
voor mij staat de main serie en sub games altijd voor een game vol met humor and een goed storyline.
avatar van DonAtello
Door DonAtello (248 reacties) op 18-05-2017 00:07
( PM )
Tot nu toe alleen Dragon Quest Monsters: Joker 2 gespeeld...voor een kwartiertje. Ben van plan 7 of 8 te proberen voor de 3ds maar ik kan niet beslissen welke
avatar van Tidus-X
Door Tidus-X (21 reacties) op 18-05-2017 01:16
( PM )
Dragon Quest VII en VIII gespeeld, tijd voor een nieuwe
avatar van Frankie
Door Frankie (1250 reacties) op 18-05-2017 01:18
( PM )
Alle (Engelstalige) Dragon Quest remakes op de Nintendo DS uitgespeeld, stuk voor stuk. Dragon Warrior 7 moet ik nog beginnen op de PS1, terwijl Dragon Quest VIII in combinatie met slime controller ook nog klaar ligt. Nu nog tijd en wat prijzen winnen :)
avatar van Ardenius
Door Ardenius (20 reacties) op 18-05-2017 03:36
( PM )
De eerste dragon's quest die ik speelde was deel 8 op de ps2. Maar mijn favoriet is toch wel de slime spinoff rocket slime voor de ds. De slimes zijn geweldig.
avatar van Danysuri
Door Danysuri (192 reacties) op 18-05-2017 07:00
( PM )
Ik doe mee!
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (214 reacties) op 18-05-2017 07:05
( PM )
Yes ik doe ook mee.
avatar van Asuracry
Door Asuracry (1884 reacties) op 18-05-2017 07:09
( PM )
Hmmmmm moeilijke keuze.... Ik denk dat mijn favoriete the cursed king is:) een echte aanrader!
avatar van Sen
Door Sen (83 reacties) op 18-05-2017 07:23
( PM )
Ik doe graag mee. Heb zelf nog nooit Dragon's Quest gedaan. Veel van de oude games zijn natuurlijk ook niet PAL uitgegeven.
avatar van Pacboyslim
Door Pacboyslim (228 reacties) op 18-05-2017 07:24
( PM )
Nooit gespeeld, eens moet de eerste keer zijn.
avatar van Akumetsu
Door Akumetsu (17 reacties) op 18-05-2017 07:28
( PM )
Ik doe mee, en mijn favoriete DQ is VII.
avatar van Big Foot
Door Big Foot (76 reacties) op 18-05-2017 07:34
( PM )
Deel 1 gespeeld was geweldig
avatar van Marato24
Door Marato24 (802 reacties) op 18-05-2017 07:46
( PM )
Zijn goede games! Heroes 1 was ook erg leuk maar ook de dragon quest serie zelf is uitstekend!
avatar van Marato24
Door Marato24 (802 reacties) op 18-05-2017 07:46
( PM )
Zijn goede games! Heroes 1 was ook erg leuk maar ook de dragon quest serie zelf is uitstekend!
avatar van Dragonite
Door Dragonite (1292 reacties) op 18-05-2017 07:47
( PM )
Ik doe mee
avatar van Taz76
Door Taz76 (65 reacties) op 18-05-2017 08:34
( PM )
Ik ben ook weer van de partij
avatar van Glawen
Door Glawen (75 reacties) op 18-05-2017 08:53
( PM )
Ik ben groot fan van Dragon quest.
avatar van Bramenjam
Door Bramenjam (131 reacties) op 18-05-2017 09:07
( PM )
Ik doe graag mee, dat zou dan mijn eerste Dragon Quest worden!
avatar van Ddd111
Door Ddd111 (60 reacties) op 18-05-2017 09:09
( PM )
Ik heb nog nooit dragon quest gespeeld, maar ben er wel benieuwd naar. Lijkt qua stijl een beetje op blue dragon en dat is dan weer een game die ik wel ken.
avatar van Darkskedar
Door Darkskedar (234 reacties) op 18-05-2017 09:41
( PM )
Leuk, ik doe mee
avatar van Doggyguard
Door Doggyguard (17 reacties) op 18-05-2017 09:45
( PM )
Heel veel gespeeld op de gameboy en Nintendo DS. Lijkt me leuk om een keer op de playstation te proberen.
avatar van Karzz93
Door Karzz93 (15 reacties) op 18-05-2017 09:57
( PM )
Ik doe mee!
avatar van YdieresiS
Door YdieresiS (172 reacties) op 18-05-2017 10:05
( PM )
Die game ziet er wel tof uit in de launch trailer. Doet mee een beetje denken aan mijn tijd in Flyff (Fly for fun), dat was een heel kleurrijke MMORPG die lekker wegspeelde. Heb zelf nooit dragon quest heroes gespeeld, maar het lijkt me wel tof om te proberen.

Ik doe dus graag mee.
avatar van Rada
Door Rada (57 reacties) op 18-05-2017 10:06
( PM )
Ohh dragonsss
avatar van Henkdepotvis
Door Henkdepotvis (878 reacties) op 18-05-2017 10:08
( PM )
i'm in! Mijn favoriete game was: dragon quest joker. Geweldige game had een pokemon achtige vibe en goeie graphics voor de ds.
avatar van Vlutje
Door Vlutje (279 reacties) op 18-05-2017 10:26
( PM )
Ik doe mee, ben benieuwd, nog nooit een van deze spellen gespeeld :)
avatar van HC_N.ick
Door HC_N.ick (55 reacties) op 18-05-2017 10:33
( PM )
Al erg lang geïnteresseerd in deze game(s), nooit tot aankoop overgegaan door een te lange backlog. Ben nu bij aan het komen dus een game die ik altijd al heb willen spelen kan er wel bij

Toffe actie wederom!
avatar van Brainfog
Door Brainfog (66 reacties) op 18-05-2017 10:33
( PM )
Dragon Quest Builders! Geniaal spelletje is dat. En de eerste Heroes is ook best leuk.
M'n allereerste Dragon Quest echter was VIII op de PS2, al ben ik daar nooit heel ver in gekomen. De 3DS remake lonkt, maar deel VII ligt ook nog te smeken om gespeeld te worden... Backlog problems...
avatar van Darynn
Door Darynn (325 reacties) op 18-05-2017 10:38
( PM )
Ik doe weer mee. Ik heb helaas nog geen ervaring met de serie maar ik zou hem graag een keer spelen.
avatar van Smannesman
Door Smannesman (101 reacties) op 18-05-2017 10:42
( PM )
Ik heb er een aantal gespeeld, ook de spinoffs Monsters en Slime.
Rocket Slime vond ik erg leuk. Van de originele serie is waarschijnlijk 8 mijn favoriet, ik was erg onder de indruk toen ik die voor het eerst speelde.
avatar van Carmaniac
Door Carmaniac (166 reacties) op 18-05-2017 10:51
( PM )
Eerlijk gezegd nog nooit een deel gespeeld.. eens moet de eerste keer zijn.. ;)
avatar van Yue
Door Yue (1495 reacties) op 18-05-2017 11:00
( PM )
Oeh, ik wil een pyjama shirt
avatar van Jellevdburg
Door Jellevdburg (1775 reacties) op 18-05-2017 11:14
( PM )
Ik heb nog nooit een deel gespeeld, dus ben wel benieuwd naar wat de franchise zo bekend maakt!
avatar van Failwood
Door Failwood (12 reacties) op 18-05-2017 11:18
( PM )
Dragon Quest is mijn shit.

Mijn favoriete Dragon Quest game is Dragon Quest 5: Hand of the Heavenly Bride. De gameplay is typisch Dragon Quest, maar het verhaal in die game is geweldig en je ziet je character als het ware opgroeien. Het enige minpunt aan deze game is dat er minder character voor je party zijn dan in andere Dragon Quest games, maar dit is omdat je naast normale characters monsters kan temmen en als party members gebruiken.
avatar van Sebje_1002
Door Sebje_1002 (107 reacties) op 18-05-2017 11:36
( PM )
Nog nooit gespeeld! Ben benieuwd.
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (4379 reacties) op 18-05-2017 11:39
( PM )
Nooit gespeeld, maar als ik win gaat dat natuurlijk snel veranderen.
avatar van Crypto
Door Crypto (19 reacties) op 18-05-2017 12:32
( PM )
Altijd al een keer willen doen. Zelfs bijna op android aangeschaft, maar toch nog nooit aangezet. Dus hoop dat ik hiermee kan beginnen.
avatar van Damian
Door Damian (55 reacties) op 18-05-2017 12:33
( PM )
Ben bekend geraakt met de Dragon Quest serie met deeltje 8. Goed verhaal en graphics die (voor het eerst echt in de serie, voor zover ik kan zien) perfect Akira Toriyama's tekenstijl voor je ogen toverde. Magisch geheel! Sindsdien fan gebleven van de serie. :)
avatar van Zwaz
Door Zwaz (23 reacties) op 18-05-2017 12:39
( PM )
Nog nooit eerder gespeeld, maar deze ziet er wel heel erg mooi uit!
avatar van Gslance
Door Gslance (55 reacties) op 18-05-2017 13:15
( PM )
Ik doe mee.

De enige en eerste Dragon Quest game dat ik ooit gespeeld heb was de Builders demo op PS4. Ik weet dus vrij weinig van deze franchise af maar wil toch met iets kunnen beginnen - dit is een mooie kans ervoor.
avatar van Xandrilios
Door Xandrilios (64 reacties) op 18-05-2017 13:36
( PM )
Dragon Quest VIII <3 Die graphics, die prachtige opbouw, lekkere (albeit wat transparante) gameplay mechanics die de boel fris houden. Nog veel fijner op 3DS!
avatar van Avaadore
Door Avaadore (56 reacties) op 18-05-2017 13:50
( PM )
Nog niet gespeeld, maar wel erg nieuwschierig :)
avatar van Kartonnendozen
Door Kartonnendozen (33 reacties) op 18-05-2017 13:50
( PM )
Als je me de game geeft dan help ik je graag je draak te vinden.
avatar van Jann3k3
Door Jann3k3 (114 reacties) op 18-05-2017 13:50
( PM )
Jaa dat wil ik wel.
avatar van SHiKoRa
Door SHiKoRa (92 reacties) op 18-05-2017 14:07
( PM )
Wederom een leuke actie. Ik heb nog nooit een Dragon Quest game gespeeld, hopelijk gaat dit de eerste keer worden :)
avatar van AReFeS
Door AReFeS (79 reacties) op 18-05-2017 14:10
( PM )
Dragon Quest VIII voor de PS2 heb ik helaas nooit kunnen spelen, omdat mijn laser van de PS2 ermee ophield te werken. Mijn PS4 werkt perfect, dus als ik deze prijs win kan ik eindelijk eens een Dragon Quest spelen.
avatar van Deathsentence
Door Deathsentence (649 reacties) op 18-05-2017 14:36
( PM )
Oh ziet er wel leuk uit, heb zelf nog nooit een dragon quest gespeeld. Wel voorbij zien komen.
avatar van Luna
Door Luna (1832 reacties) op 18-05-2017 14:37
( PM )
Cool! Ik heb meerdere DQ games gespeeld, maar niet DQ Heroes.
avatar van Rasblackfire
Door Rasblackfire (253 reacties) op 18-05-2017 14:40
( PM )
ik weet dat ik t vroegaaaaah kapot heb gespeeld op de gameboy en sindsdien eigenlijk nooit meer. best geinig om het wellicht weer eens te proberen!
avatar van Ivo001
Door Ivo001 (5148 reacties) op 18-05-2017 15:54
( PM )
Game leek me al interessant, zou fijn zijn hem op deze manier te kunnen proberen.
avatar van _Casper_
Door _Casper_ (451 reacties) op 18-05-2017 16:07
( PM )
Ik heb vooral de eerste delen helemaal kapot gespeeld, heb onlangs dragon quest heroes voor n top prijsje gekocht en vind t een hele leuke game! ben erg benieuwd naar deel 2, hoop dat ze de mindere puntejes van deel 1 verbeteren... en dat dit echt n regelrechte topper word!
avatar van _Casper_
Door _Casper_ (451 reacties) op 18-05-2017 16:07
( PM )
Ik heb vooral de eerste delen helemaal kapot gespeeld, heb onlangs dragon quest heroes voor n top prijsje gekocht en vind t een hele leuke game! ben erg benieuwd naar deel 2, hoop dat ze de mindere puntejes van deel 1 verbeteren... en dat dit echt n regelrechte topper word!
avatar van Huntingmoon
Door Huntingmoon (63 reacties) op 18-05-2017 16:23
( PM )
Ik heb de meeste Dragon Quest games gespeeld. Kreeg toevallig DQ heroes kado, had nooit vermaakt dat ik me er zo mee zou vermaken. Veel uur ingestopt en uiteindelijk zelfs een mooie platinum trophy aan overgehouden.
avatar van Bombaron
Door Bombaron (146 reacties) op 18-05-2017 16:24
( PM )
Jongens, medal of honor pacific assault is nu gratis op origin
avatar van JOUK€
Door JOUK€ (41 reacties) op 18-05-2017 17:13
( PM )
Ben sinds Dragon Quest Swords afgehaakt....die game op de Wii was echt zo slecht naar mijn mening...Daarvoor heb ik echt alle Dragon Quest games grijs gespeeld! Vorig jaar met Dragon Quest Heroes toch maar weer de draad opgepakt, beetje anders als de standaard Dragon Quest RPG ( zaten wel paar foutjes in maar dat mocht de pret niet drukken...), maar wat speelde hij lekker weg! Wil nu direkt wel met deel 2 starten!
avatar van Ghostly
Door Ghostly (411 reacties) op 18-05-2017 18:33
( PM )
Nog nooit een dragon quest game aangeraakt. Het ziet er naar iets uit dat ik wel kan waarderen!
avatar van Vitaquest
Door Vitaquest (140 reacties) op 18-05-2017 18:55
( PM )
Ik doe mee Ik heb een hoop delen gespeeld maar ik vind de spinoffs ook geweldig. Mijn favoriete spinoff dragonquest game is rocket slime:)
avatar van Stan.zanden
Door Stan.zanden (10 reacties) op 18-05-2017 18:57
( PM )
Ik heb dragon quest IX heel veel op de ds lite gespeeld. Hierna de serie uit het oog verloren. Aangezien ik 19 mei jarig ben zou het een mooi cadeautje zijn en een mogelijkheid om de serie weer op te pakken.
Met games
avatar van DeOpperstamper
Door DeOpperstamper (23 reacties) op 18-05-2017 19:03
( PM )
Nog nooit een game uit deze serie gespeeld, lijkt me leuk om zo eens te proberen
avatar van Mahooow
Door Mahooow (243 reacties) op 18-05-2017 20:01
( PM )
Heb alle DQ spellen op de DS gespeeld. Tijd voor een ps4 versie dus!
avatar van Lonnie
Door Lonnie (159 reacties) op 18-05-2017 20:13
( PM )
Lijkt me leuk om te doen :) dus count me in
avatar van Xinluuer
Door Xinluuer (51 reacties) op 18-05-2017 21:53
( PM )
Samenwerking met Square Enix? Kan niet beter worden Budget Gaming, ik doe mee!
avatar van Crazyboychris
Door Crazyboychris (86 reacties) op 19-05-2017 02:48
( PM )
Ik zou graag deze spinn-off willen spelen (-:
avatar van MasterTP
Door MasterTP (48 reacties) op 19-05-2017 08:53
( PM )
Grote fan van deel 1 dus laat deel 2 maaaaarrr koooommennn!
avatar van Artemisia
Door Artemisia (19 reacties) op 19-05-2017 09:12
( PM )
Yes please!
avatar van ArkhamKnight
Door ArkhamKnight (43 reacties) op 19-05-2017 09:13
( PM )
Yes ik doe mee!
avatar van Yeuness007
Door Yeuness007 (13 reacties) op 19-05-2017 11:57
( PM )
Ik doe graag mee! Heb zelf nooit een Dragon Quest game gespeeld, eens moet de eerste keer zijn
avatar van Khoma
Door Khoma (89 reacties) op 19-05-2017 11:58
( PM )
Leuk!
avatar van Jons
Door Jons (83 reacties) op 19-05-2017 13:32
( PM )
Lijkt me heel gaaf om deze te winnen!
avatar van Vloetje
Door Vloetje (174 reacties) op 19-05-2017 13:36
( PM )
Dit zou ik graag eens proberen. T-shirt al helemaal leuk!
avatar van Aeliana
Door Aeliana (26 reacties) op 19-05-2017 13:52
( PM )
Heb nooit een dragon quest game gespeeld. Ik doe graag mee!
avatar van Hercule
Door Hercule (2515 reacties) op 19-05-2017 14:02
( PM )
Dragon Quest 5 of 8 zijn mijn favoriet maar ik kijk ook uit naar XI
avatar van Salsanadia
Door Salsanadia (23 reacties) op 19-05-2017 14:23
( PM )
Mijn eerste Dragon quest ervaring was Dragon Quest 8, daarna 4,5,6,7,9 op de (3)DS gespeeld :)
avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (26 reacties) op 19-05-2017 14:42
( PM )
Vet! Ik heb met veel plezier Dragon Quest VIII gespeeld ben fan van de Akira toriyama tekenstijl :) Wil Dragon Quest builders nog wel proberen en dit ziet er ook bijzonder tof uit!
avatar van Louis
Door Louis (126 reacties) op 19-05-2017 15:01
( PM )
Mijn 1e Draqon Quest is Hand of the Heavenly Bride. Nog nooit de Heroes/Musou serie van DQ gespeeld dus zou hem graag willen winnen.
avatar van Phantom20099
Door Phantom20099 (52 reacties) op 19-05-2017 20:13
( PM )
Ik doe mee
avatar van Demin
Door Demin (77 reacties) op 19-05-2017 23:07
( PM )
Niet geschoten, altijd mis. Ik heb niet superveel ervaring met de DQ serie of musou games, maar vind ze op zich beide wel leuk.
avatar van Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1269 reacties) op 27-05-2017 13:18
( PM )
Is deze game nu eigenlijk al vergeven? Of lees ik er over heen?
avatar van Stef
Door Stef (2538 reacties) op 30-05-2017 13:57
( PM )
Quote:
Is deze game nu eigenlijk al vergeven? Of lees ik er over heen?


Ik heb er nog niets over gelezen.
avatar van WauZeman
Door WauZeman (551 reacties) op 30-05-2017 14:29
( PM )
Nog niet. Er is nog geen update aan dit topic of een winners circle voorbijgekomen
avatar van Rominick
Door Rominick (1866 reacties) op 30-05-2017 14:31
( PM )
Yeah, altijd al eens willen spelen!
avatar van Dnoxo
Door Dnoxo (396 reacties) op 30-05-2017 14:47
( PM )
Nice, heb deze helaas nog niet.
Vond deeltje 1 erg leuk om te spelen, weer eens wat anders. Heb gelezen en gezien dat deze alleen maar beter is! Builders heb ik overgeslagen, maar die komt er vast wel een keer.
Veel van de oude games gespeeld, favoriete game? DQVII: Journey of the cursed king op de good ol' ps2
avatar van Uribium
Door Uribium (2676 reacties) op 30-05-2017 14:50
( PM )
I'm in, ook altijd al een keer willen uitproberen :)
avatar van Swift
Door Swift (3342 reacties) op 30-05-2017 14:59
( PM )
Quote:
Tot Slot
Je hebt nog tot en met aanstaande vrijdag 23:59 om mee te doen, daarna sluiten de digitale lijnen en maken we de winnaars bekend! We bedanken nogmaals onze vrienden van Square Enix voor het beschikbaar stellen van deze mooie goodies. Daarnaast wensen we jullie weer veel succes met de prijsvraag en hopen we dat dit de drempel naar de tweede helft van de week weer iets vergemakkelijkt!


Jullie zijn dus te laat, net als Yorn omdat in de tekst staat : Maak kans op 1x Dragon Quest Heroes of een Dragon Quest shirt! (L)
Vandaag geven we namelijk in samenwerking met Square Enix 1x een PS4 exemplaar weg van de game! Alsof dat nog niet genoeg is maken nog eens twee budgetgamers kans op een mooie goodie, namelijk een Dragon Quest shirt (maatje L). Kortom, we hebben heel wat prijzen om weer weg te geven! Maar wat moet je er precies voor doen?
en "vandaag" is alweer voorbij...

Dus schiet eens op man...
avatar van DonSniffer
Door DonSniffer (344 reacties) op 30-05-2017 18:07
( PM )
Nooit een Dragon quest gespeeld maar het stijltje spreekt mij erg aan.