Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Download Medal of Honor: Pacific Assault tijdelijk gratis

Via Origin, het digitale distributieplatform van Electronic Arts (EA), is het tijdelijk mogelijk om Medal of Honor: Pacific Assault te downloaden.

Om deze klassieker gratis te claimen en aan je collectie toe te voegen moet je het volgende doen. Ga naar de website van Origin, of klik hier. Vervolgens kies je voor 'gratis games' aan de linkerzijde. Vanaf deze pagina is het mogelijk om Medal of Honor: Pacific Assault op kosten van Origin te downloaden. Je hebt hier wel een Origin-account voor nodig, heb je deze nog niet? Dan kan je deze ook gratis aanmaken.

Image and video hosting by TinyPic

Laatste reacties

avatar van Tyto_alba
Door Tyto_alba (336 reacties) op 18-05-2017 19:08
( PM )
Misschien kondigen ze wel een nieuwe medal Of Honor aan op de E3.
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2017 reacties) op 18-05-2017 19:09
( PM )
Quote:
Misschien kondigen ze wel een nieuwe medal Of Honor aan op de E3.


Zou kunnen, misschien ook niet...
avatar van Eegee
Door Eegee (71 reacties) op 18-05-2017 19:16
( PM )
Die was vorig jaar maart ook al eens gratis
avatar van Tebeth
Door Tebeth (6 reacties) op 18-05-2017 20:00
( PM )
Gedownload en geďnstalleerd.
Nog nooit een Medal of Honor spel gespeeld, ik ben benieuwd!
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2017 reacties) op 18-05-2017 20:03
( PM )
Quote:
Die was vorig jaar maart ook al eens gratis


Scherp ! Mooie kans om 'm alsnog te claimen.
avatar van Merdera
Door Merdera (32 reacties) op 18-05-2017 20:12
( PM )
Quote:
Die was vorig jaar maart ook al eens gratis


Dat was allied assault denk ik, want die had ik al, en nu deze erbij.
avatar van Kuroi Majutsushi
Door Kuroi Majutsushi (356 reacties) op 18-05-2017 21:12
( PM )
Quote:
[..]


Dat was allied assault denk ik, want die had ik al, en nu deze erbij.


Nee, deze was het zeker, want ik had hem al in m'n account staan en heb hem nooit gekocht :). Lijkt een foutje te zijn van EA, gezien /r/GameDeals een andere game had staan, maar de helft van de mensen ofzo deze Medal of Honor te zien kregen i.p.v. die game (was iets met Bermuda erin) en Medal of Honor dus ook al hadden..
avatar van Vird
Door Vird (28 reacties) op 18-05-2017 21:51
( PM )
Top! Bedankt voor de tip.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (6942 reacties) op 18-05-2017 21:52
( PM )
Quote:
Die was vorig jaar maart ook al eens gratis

Aha; ik vond het al vreemd dat ik deze game al op mijn EA-account had staan; ik heb de game toen al geclaimd.
avatar van Stephan
Door Stephan (1008 reacties) op 18-05-2017 22:23
( PM )
Toegevoegd, thanks!
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (55 reacties) op 18-05-2017 22:33
( PM )
Quote:
[..]


Dat was allied assault denk ik, want die had ik al, en nu deze erbij.

Ik heb deze ook al gratis en nog niet zo lang. Allied assault niet gezien.