Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Oddworld: Abe's Odyssee voor 48 uur gratis te downloaden

Goed nieuws voor de échte Budgetgamers, Oddworld: Abe's Oddysee is namelijk de komende 48 uur geheel gratis te downloaden via Gog.com. Een vermakelijke game die zich afspeelt rondom Abe, een apart figuur dat probeert te ontsnappen van de fabriek waar die al jaren werkt. Onderweg probeert die tevens zijn 99 mede Mudokens te redden van hun slavenbestaan. Abe is een pittige platformer, maar zeker een aanrader als je deze nog niet eerder hebt gespeeld. Zie voor meer informatie ook Gog.com.

Met dank aan Budgetgamer Dynaw voor het melden van dit nieuws.

Laatste reacties

avatar van Tan-chanNL
Door Tan-chanNL (11 reacties) op 19-09-2017 18:26
( PM )
Bedankt! In een grijs verleden op de PS1 gespeeld, wat een sfeervolle game was dat zeg.
avatar van Ben
Door Ben (7199 reacties) op 19-09-2017 18:48
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Altijd goed!
avatar van Doobieters
Door Doobieters (16443 reacties) op 19-09-2017 19:01
( PM )
Goty van het jaar 1990!! Topgame
avatar van Frankie
Door Frankie (1180 reacties) op 19-09-2017 19:05
( PM )
Twintig jaar oud maar een echte classic, een van de toppers voor de PS1 die je altijd kunt opzetten!
avatar van Verdugo
Door Verdugo (185 reacties) op 19-09-2017 19:20
( PM )
Top. Veel plezier gehad met Stranger's Wrath. Hopelijk heeft dit de zelfde sfeer.
avatar van Dynaw
Door Dynaw (7462 reacties) op 19-09-2017 19:50
( PM )
Ook gratis op Steam en Humble nu.
avatar van Xili_Tollo
Door Xili_Tollo (2430 reacties) op 19-09-2017 20:36
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Dankjewel!
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1693 reacties) op 19-09-2017 20:41
( PM )
Quote:
Ook gratis op Steam en Humble nu.


Bedankt
avatar van Doobieters
Door Doobieters (16443 reacties) op 19-09-2017 20:45
( PM )
Deel 2 is maar 0.74 cent op steam.... Die is net zo goed, zoniet nog beter!

Munch's Oddysee is €1.24
Strangers Wrath €2.50
Quote:
Top. Veel plezier gehad met Stranger's Wrath. Hopelijk heeft dit de zelfde sfeer.

Heel andere game qua gameplay maar zeker fenomenaal.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (7383 reacties) op 20-09-2017 00:27
( PM )
Bedankt voor het melden; nu zowel op m'n Gog account als op Steam toegevoegd; gratis is niet te duur
avatar van Starscreamer
Door Starscreamer (124 reacties) op 20-09-2017 07:53
( PM )
Bedankt voor de melding

Zowel GOG als Steam gratis
avatar van Nikosss
Door Nikosss (17 reacties) op 20-09-2017 10:08
( PM )
Weet iemand of deze ook werkt op een macbook pro?
avatar van Doobieters
Door Doobieters (16443 reacties) op 20-09-2017 10:25
( PM )
Quote:
Weet iemand of deze ook werkt op een macbook pro?

Zou zeggen, probeer het. Je kunt altijd nog een refund doen
avatar van Bouncemeister
Door Bouncemeister (446 reacties) op 21-09-2017 08:46
( PM )
Bedankt!