Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Outlast Deluxe Edition tijdelijk gratis te downloaden

T/m zaterdag 18:00 uur is het mogelijk om Outlast Deluxe Edition geheel gratis te claimen. Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is de website van HumbleBundle.com te bezoeken, Outlast Deluxe Edition in je winkelwagentje te stoppen en deze kosteloos af te rekenen.

Na het claimen ontvang je per e-mail een unieke link om Outlast op Steam te verzilveren. Je ontvangt zowel een key voor Outlast als Outlast: Whistleblower. Deze dien je voor 7 oktober 2017 te gebruiken, anders vervalt de key.

Bedankt voor het melden: Thawar & Himathrad

Laatste reacties

avatar van Cread0r
Door Cread0r (74 reacties) op 21-09-2017 20:59
( PM )
Thanks
avatar van Kelly89
Door Kelly89 (1202 reacties) op 21-09-2017 22:21
( PM )
Super! Bedankt voor het melden
avatar van Ben
Door Ben (7214 reacties) op 21-09-2017 23:28
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Supergame!
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (188 reacties) op 22-09-2017 06:59
( PM )
Thx!
avatar van JoeZuCK
Door JoeZuCK (293 reacties) op 22-09-2017 07:54
( PM )
Ik claim hem, maar dan zegt hij dat ik mijn Steam account moet linken? Que?

Ik heb beide spellen trouwens al, maar had graag de keys willen ontvangen
avatar van Darkskedar
Door Darkskedar (221 reacties) op 22-09-2017 10:03
( PM )
Nice
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2172 reacties) op 22-09-2017 16:52
( PM )
Quote:
Ik claim hem, maar dan zegt hij dat ik mijn Steam account moet linken? Que?

Ik heb beide spellen trouwens al, maar had graag de keys willen ontvangen


Had nergens last van. Moest wel ingelogd zijn om de keys te kunnen claimen. Nadat je de game claimt ontvang je een mail met een unieke link. Via deze link kan je kiezen voor twee steam keys.
avatar van JoeZuCK
Door JoeZuCK (293 reacties) op 22-09-2017 17:29
( PM )
Bij checkout klik ik onderaan op 'get it for free' en krijg dan die melding dat ik Steam moet linken.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (7399 reacties) op 22-09-2017 19:17
( PM )
Mooi, ook even 'gratis gekocht'
avatar van Gamy
Door Gamy (446 reacties) op 23-09-2017 17:56
( PM )
Heb ook gekregen maar geen DLC (bij Steam) is dat niet vreemd?
Daar vraagt 8,99 euro
avatar van Indo1991
Door Indo1991 (118 reacties) op 24-09-2017 07:23
( PM )
Krijg de melding "Outlast Deluxe Edition no longer available to purchase"
Doe ik iets fouts?
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6292 reacties) op 24-09-2017 10:12
Rol: Forum Moderator
( PM )
Ja lees de eerste zin van het artikel nog eens. Was tot gisteren 18:00 ;)
avatar van Anass M
Door Anass M (19 reacties) op 24-09-2017 12:23
( PM )
Ah was het weer vergeten, had het gezien maar had het druk
Heeft iemand nog toevallig keys van outlast deluxe edition
avatar van Gamy
Door Gamy (446 reacties) op 29-09-2017 16:24
( PM )
Heeft iemand Steam Key voor Whistleblower (DLC) die niks mee doet?
Mag ik hem hebben?
Ik zal je erg bedanken!