Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Stem mee voor BG in de Website van het Jaar Verkiezing!

Een hele goedendag Budgetgamers! Op dit moment is de Website van het Jaar verkiezing weer gaande en ook dit jaar zijn we weer genomineerd in de Categorie Beste Prijsvergelijkingssite van Nederland! Een hele nominatie die we niet kunnen verzilveren zonder jullie hulp! In de Website van het Jaar verkiezing gaat het namelijk volleidg om jullie mening wie er nu precies de beste Prijsvergelijker van Nederland is. Jouw stem telt!



Budgetgaming genomineerd in de Website Van het Jaar categorie: Prijsvergelijkers
De wedstrijd is in volle gang en bij deze willen we jou vragen om er over na te denken om op ons te stemmen! Twijfel je? Stel dan de vraag aan je zelf of je het afgelopen jaar iets aan Budgetgaming en/of andere Budgetgamers hebt gehad, zo ja, dan weet je genoeg! Uit ervaring van de afgelopen twee jaar weten we dat de kans om de prijs van ‘meeste stemmen’ te krijgen gaat lastig worden, dat komt omdat we natuurlijk alleen games vergelijken en dus in een niche zitten. We doen dus mee voor de ‘beste prijsvergelijkingssite’ die wordt beoordeeld op aantal sterren dat je als stemmer geeft.

We hebben sowieso natuurlijk een uniek prijsvergelijkingssysteem waarbij we zowel prijzen vergelijken als jullie meldingen van mooie deals bij elkaar hebben, zo missen we geen enkele gamedeal. Als je stemt maak je overigens bij de Website van het Jaar tevens kans op diverse prijzen waaronder een € 100 bol.combon. Overtuigd?

Je kunt hier op Budgetgaming stemmen!

Het kost je slechts twee minuten! Welke medaille mag Budgy aan het einde van de rit dit jaar omdoen? Dat ligt volledig in jullie handen! We willen jullie in ieder geval ontzettend bedanken als je op gaat stemmen of al hebt gestemd. Eens kijken hoe ver we met zijn allen dit jaar kunnen komen!



Laatste reacties

avatar van Heart1982
Door Heart1982 (199 reacties) op 05-10-2017 09:04
( PM )
"U heeft al gestemd"..
Nogmaals succes dan!
avatar van Wedlock
Door Wedlock (545 reacties) op 05-10-2017 09:24
( PM )
done
avatar van Swift
Door Swift (3226 reacties) op 05-10-2017 09:30
( PM )
Bg ftw!
avatar van MvdP
Door MvdP (15 reacties) op 05-10-2017 09:47
( PM )
Done
avatar van EPvW
Door EPvW (300 reacties) op 05-10-2017 09:54
( PM )
"U heeft al gestemd in deze categorie"
Good luck team!
avatar van Itachi Uchiha
Door Itachi Uchiha (754 reacties) op 05-10-2017 09:55
( PM )
Ik vind helemaal mooi.
avatar van Johandy
Door Johandy (807 reacties) op 05-10-2017 10:01
( PM )
U heeft al gestemd. Ok prima dan.
avatar van Dagmar
Door Dagmar (13259 reacties) op 05-10-2017 10:09
( PM )
Ik heb ook al gestemd maar ik wil meer doen. Ik zal wel bloed doneren. Haal zo een mes en zal mijn pols dan leeg laten lopen over mijn toetsenbord.
avatar van Wizenfman
Door Wizenfman (77 reacties) op 05-10-2017 10:13
( PM )
"U heeft al gestemd"..
avatar van Mr_Mojo27
Door Mr_Mojo27 (1310 reacties) op 05-10-2017 10:44
( PM )
Ook al gestemd. Succes!
avatar van DRAGONBLADEX
Door DRAGONBLADEX (1001 reacties) op 05-10-2017 11:27
( PM )
done
avatar van Itachi Uchiha
Door Itachi Uchiha (754 reacties) op 05-10-2017 11:29
( PM )
Quote:
Ik heb ook al gestemd maar ik wil meer doen. Ik zal wel bloed doneren. Haal zo een mes en zal mijn pols dan leeg laten lopen over mijn toetsenbord.


Bloed is er genoeg, nieren is wat ze nodig hebben.
avatar van Swift
Door Swift (3226 reacties) op 05-10-2017 11:34
( PM )
Je kan met al je email adressen stemmen, dus als kaas en sw nou al hun fake account adressen gebruiken moet dit een eitje worden.
avatar van Richard036
Door Richard036 (40 reacties) op 05-10-2017 12:00
( PM )
Done!
avatar van YOLOYOLO
Door YOLOYOLO (499 reacties) op 05-10-2017 12:02
( PM )
gestemd
avatar van Freshti
Door Freshti (147 reacties) op 05-10-2017 13:08
( PM )
Gestemd! :)
avatar van Jeffrew
Door Jeffrew (589 reacties) op 05-10-2017 13:38
( PM )
Gedoan :)
avatar van ThaBEN
Door ThaBEN (1155 reacties) op 05-10-2017 14:09
( PM )
Gestemd!
avatar van MilanSven
Door MilanSven (1144 reacties) op 05-10-2017 14:57
( PM )
"Bedankt voor het activeren van uw stemmen!"
avatar van Overkill
Door Overkill (875 reacties) op 05-10-2017 16:31
( PM )
Om een aloude Basil Fawlty quote uit de kast te trekken:

Quote:
It's done, done, done!
avatar van Joopjuh
Door Joopjuh (53 reacties) op 05-10-2017 17:13
( PM )
je kan mijn stem kopen ipv kans op iets.
avatar van Mikey-mike
Door Mikey-mike (3 reacties) op 05-10-2017 19:33
( PM )
Done
avatar van Ryan2000
Door Ryan2000 (176 reacties) op 05-10-2017 19:58
( PM )
Done!!
avatar van JaslanNL
Door JaslanNL (94 reacties) op 05-10-2017 20:08
( PM )
Gefixt
avatar van LoveCat
Door LoveCat (204 reacties) op 05-10-2017 23:22
( PM )
Neuh...stem nie!!!!!
avatar van Koen
Door Koen (1164 reacties) op 06-10-2017 00:16
( PM )
Quote:
Neuh...stem nie!!!!!

Maar je neemt wel de tijd en moeite om een comment te tikken?
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (201 reacties) op 06-10-2017 06:59
( PM )
Uiteraard al gedaan!
avatar van Megane377
Door Megane377 (3602 reacties) op 06-10-2017 12:24
( PM )
Ook al gestemd
avatar van Meivogeltje
Door Meivogeltje (321 reacties) op 07-10-2017 21:50
( PM )
Quote:
[..]

Maar je neemt wel de tijd en moeite om een comment te tikken?


Doen degene die stemmen toch ook??
avatar van Budgetgamer99
Door Budgetgamer99 (3 reacties) op 09-10-2017 11:25
( PM )
Gestemd, op die van Tweakers
avatar van Xili_Tollo
Door Xili_Tollo (2495 reacties) op 17-10-2017 07:00
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Nog maar 9 dagen!