Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

MEGAUPDATE: Pre-Black Friday Game en Console deals bij Intertoys

Update: De tweede lijst is helaas nog onbevestigd, het is afwachten of deze prijzen allemaal in Nederland geldig zijn en wat/wie de bron van deze informatie dan is.

Megaupdate: Er is een grote lijst uitgekomen met alle aanbiedingen voor Intertoys.nl. Sommige aanbiedingen zijn vandaag al geldig, andere gaan pas vrijdag in.

Hardware
Sony PS4 VR+Camera V2+VR Worlds + GT Sport 249
Sony PS4 VR 159
Sony PS4 1TB + FIFA 18 + extra controller 279
Dualshock V2 Controller standaard kleuren 52,99
Dualshock V2 Controller speciale kleuren 56,99

Xbox one s 500gb minecraft 179
Xone s 500gb + forza horizon 3 + dlc hot wheels 179
Xbox one s 500gb + forza horzion 3 179
Xbox one s 500gb + fifa17 179
One s 500gb + minecraft 179
Xbox one s 500gb assassins creed 179
Xbox One S Controller - Wit 52,99
Xbox One S Controller - Speciale kleuren 56,99

Nintendo switch + mario odyssey 359
2DSXL + Pokemon Ultra Sun of Moon 169

Games
3 maanden xbox live gold 12,99
Agents of Mayhem 16,99
ARK Survival Evolved 39,99
Assassins Creed Ezio Collection 16,99
Assassins Creed Origins: 39,99
Battlefield 1 revolution 27,99
Battlezone vr 17,99
Bioshock Collection 14,99
Bloodborne GOTY 39,99
Call of Duty: Black Ops 3 Zombies 34,99
Call of Duty: Modern Warfare Remastered 19,99
Call of Duty: WWII: 44,99
Crash Bandicoot 34,99
Dark souls 3 16,99
De sims 4 aan het werk 17,99
De sims 4 beleef het samen 17,99
De sims 4 stedelijk leven 17,99
Destiny 2: 39,99
DiRT 4 24,99
Dishonored 2 16,99
Disney adventures def edition 14,99
Diverse lego dimensions fun packs 6,49
Dragon ball xenoverse 2 16,99
Driveclub 16,99
Driveclub vr 17,99
Elite Dangerous 29,99
Eve valkyrie vr 17,99
Everybody's Golf 7 16,99
Evil Within 34,99
F1 2017 Special Edition 39,99
Fallout 4 27,99
Farpoint + aim controller 49,99
Fifa 18 44,99
Final fantasy xii zodiac age 24,99
Final fantasy xv day-one edition 19,99
For Honor 14,99
Forza horizon 3 19,99
Forza motorsport 7 34,99
Gears of war 4 14,99
Ghost Recon Wildlands 22,99
God of War 3 16,99
Gravity rush 2 16,99
GT Sport 19,99
GT Sport Bonus Edition 19,99
GT Sport Collectors Edition 74,99
GT Sport Special Edition 29,99
GTA V 34,99
Halo wars 2 19,99
Heavy rain/ beyond collection 16,99
Helldivers 17,99
Hidden agenda 12,99
Horizon Zero Down 22,99
Infamous: second son 16,99
Injustice 2 44,99
Journey 17,99
Killzone: shadow fall 16,99
Knack 2 16,99
Knowledge is power 12,99
Lego dimensions starter pack (ps3/wiiu/xbox 360) 19,99
Lego dimensions starter pack (xbox one / ps4) 39,99
Mafia 3 7,99
Mario + Rabbids Kingdom Battle 39,99
Mass effect: andromeda 24,99
Micromachines World Series 16,99
Middle-earth: shadow of war 44,99
NBA 2k18 39,99
Nioh 16,99
No man's sky 16,99
Overwatch GOTY: 27,99
Pixar rush definitive edition 14,99
Planet Coaster 22,99
Playstation plus 12 maanden kaart nl 44,99
Prey 14,99
Project cars 2 standard 34,99
Ratchet & clank 16,99
Rayman Legends (Switch) 24,99
Rise of the Tomb Raider 27,99
Shadow of war - silver edition 59,99
Singstar celebration 12,99
Skylanders IM Starter Pack (PS3/Xbox 360/WiiU) 29,99
Skylanders IM Starter Pack (PS4/Xbox One) 34,99
Sniper Elite 4 24,99
Sniper Ghost Warrior 3 16,99
Sonic Forces 24,99
South Park The Fractured But 39,99
Super lucky's tale 14,99
Tekken 7 37,99
Thats u+knowl pwr+hid agenda+singstr 29,99
That's you 12,99
The Elder Scrolls Online: Morrowind 14,99
The Escapists 2 14,99
The last guardian 16,99
The last of us remastered 16,99
The order: 1886 16,99
The sims 4 27,99
The witcher 3 goty 16,99
Uncharted 4 17,99
Uncharted nathan drake collection 16,99
Uncharted The Lost Legacy 19,99
Until dawn 16,99
Veel Skylanders IM Figuren 6,99
Vr farpoint 17,99
Vr rigs: mechanized combat league 17,99
Vr robinson: the journey 17,99
Vr starblood arena 17,99
Vr worlds 17,99
Watch Dogs 2 16,99
Wipeout omega collection 16,99
Wolfenstein II 37,99
World of Warcraft: Legion 22,99
WWE 2k18 39,99
Yooka Laylee 16,99
Zoo tycoon 14,99

Laatste reacties

avatar van GerardBowling
Door GerardBowling (63 reacties) op 20-11-2017 17:13
( PM )
Mafia 3 voor €8 is een koopje, alleen zijn de reviews helaas niet geweldig.. De PSVR aanbieding is natuurlijk wel top!
avatar van Nonexistinghero
Door Nonexistinghero (385 reacties) op 20-11-2017 17:15
( PM )
Helaas geen Switch deals zo te zien.
avatar van EPvW
Door EPvW (301 reacties) op 20-11-2017 17:15
( PM )
Let wel: blijkbaar snijden ze de seal open van je game om te kijken of er krassen op de disk zitten. Mij vanmiddag overkomen. Dus ik zou zeggen bij games boven de 15e lekker online bestellen! Al gaat dat met Mafia 3 lastig zoals ik dus had ervaren
avatar van Alex
Door Alex (5960 reacties) op 20-11-2017 17:17
( PM )
Als het goed is volgt er nog meer. Ik vroeg vanmiddag bij mijn lokale Intertoys om hoe en wat en ze gaven aan dat er meer deals komen waarschijnlijk.

Was de Intertoys in de boogaard by the way!
avatar van Rens0101
Door Rens0101 (705 reacties) op 20-11-2017 17:20
( PM )
Ondanks de recenties toch mafia 3 meegenomen.
avatar van Freshti
Door Freshti (155 reacties) op 20-11-2017 17:29
( PM )
Argh, ik wil een aankondiging voor de PS4 Pro. Overal die Slim in de aanbieding...
avatar van Oskaar7
Door Oskaar7 (98 reacties) op 20-11-2017 17:31
( PM )
Quote:
Let wel: blijkbaar snijden ze de seal open van je game om te kijken of er krassen op de disk zitten. Mij vanmiddag overkomen. Dus ik zou zeggen bij games boven de 15e lekker online bestellen! Al gaat dat met Mafia 3 lastig zoals ik dus had ervaren


Erg vreemd inderdaad, wat is hier het nadeel van? Want die seal haal je er toch thuis af
avatar van ALH_1986
Door ALH_1986 (46 reacties) op 20-11-2017 17:37
( PM )
Quote:
Argh, ik wil een aankondiging voor de PS4 Pro. Overal die Slim in de aanbieding...

Zag bij Intertoys een (nieuwe?) deal voor de PS4 Pro Gran Turismo Bundel incl. 2de Controller voor €349,00. Weet niet of dat een standaard prijs?
avatar van SGT xan
Door SGT xan (2666 reacties) op 20-11-2017 17:38
( PM )
Forza Motorsport 7, The Evil Within 2, Gran Turismo Sport voor €34,99 missen nog in de lijst. Verder ontbreken Wolfenstein 2 en Shadow of War voor €44,99. Bioshock: The Collection staat niet in de folder, maar is nu voor €14,99 te koop voor de PS4.

Sommige prijzen zijn overigens al ingegaan!
avatar van Freshti
Door Freshti (155 reacties) op 20-11-2017 17:40
( PM )
Quote:
[..]

Zag bij Intertoys een (nieuwe?) deal voor de PS4 Pro Gran Turismo Bundel incl. 2de Controller voor €349,00. Weet niet of dat een standaard prijs?
Helaas niet, was maar van korte duur.
avatar van ALH_1986
Door ALH_1986 (46 reacties) op 20-11-2017 17:44
( PM )
Quote:
[..]
Helaas niet, was maar van korte duur.

Dat was vandaag nog (moest Mafia 3 halen).
avatar van Ktugach
Door Ktugach (9405 reacties) op 20-11-2017 17:45
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
Forza Motorsport 7, The Evil Within 2, Gran Turismo Sport voor €34,99 missen nog in de lijst. Verder ontbreken Wolfenstein 2 en Shadow of War voor €44,99. Bioshock: The Collection staat niet in de folder, maar is nu voor €14,99 te koop voor de PS4.

Sommige prijzen zijn overigens al ingegaan!


Dank, toegevoegd
avatar van Freshti
Door Freshti (155 reacties) op 20-11-2017 17:45
( PM )
Quote:
[..]

Dat was vandaag nog (moest Mafia 3 halen).
Huh, in de winkel zelf dan of zo? Op de website namelijk niet meer.
avatar van ALH_1986
Door ALH_1986 (46 reacties) op 20-11-2017 17:47
( PM )
Quote:
[..]
Huh, in de winkel zelf dan of zo? Op de website namelijk niet meer.

In de winkel inderdaad (filiaal Apeldoorn, maar neem aan landelijk?).
avatar van Freshti
Door Freshti (155 reacties) op 20-11-2017 17:49
( PM )
Oeh, welk filiaal precies? Ik kom zelf ook uit Apeldoorn.
avatar van ALH_1986
Door ALH_1986 (46 reacties) op 20-11-2017 17:51
( PM )
Mariastraat.
avatar van Drs.P
Door Drs.P (22 reacties) op 20-11-2017 17:54
( PM )
Leuke prijs die Xbox One, jammer dat je er alleen FIFA 17 of Minecraft bij kunt krijgen.
avatar van Freshti
Door Freshti (155 reacties) op 20-11-2017 17:55
( PM )
Quote:
Mariastraat.
Ik heb em kunnen reserveren. Bedankt voor de tip, je bent een heldin haha
avatar van ALH_1986
Door ALH_1986 (46 reacties) op 20-11-2017 18:11
( PM )
Geen probleem
avatar van Romeo95november
Door Romeo95november (19 reacties) op 20-11-2017 18:43
( PM )
Zijn de kortingen nu al bewchikbaar of gaan ze vrijdag pas in?
avatar van SGT xan
Door SGT xan (2666 reacties) op 20-11-2017 19:01
( PM )
Quote:
Zijn de kortingen nu al bewchikbaar of gaan ze vrijdag pas in?


Sommige kortingen zijn al ingegaan, andere nog niet.
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (18 reacties) op 20-11-2017 19:25
( PM )
Waarom nu niet de Switch?
avatar van Montalvo
Door Montalvo (2127 reacties) op 20-11-2017 19:58
( PM )
Quote:
Let wel: blijkbaar snijden ze de seal open van je game om te kijken of er krassen op de disk zitten. Mij vanmiddag overkomen. Dus ik zou zeggen bij games boven de 15e lekker online bestellen! Al gaat dat met Mafia 3 lastig zoals ik dus had ervaren


Is er wel slachtofferhulp aangeboden?
avatar van Joseph4820
Door Joseph4820 (153 reacties) op 20-11-2017 20:15
( PM )
Quote:
[..]
Ik heb em kunnen reserveren. Bedankt voor de tip, je bent een heldin haha

Shit hoop dat dit ook bij Intertoys bij mij in de buurt is (Horst). k had mijn PS4 op Marktplaats staan en toen ik hem verkocht had was deze actie net afgelopen
avatar van Yaso0ow
Door Yaso0ow (12 reacties) op 20-11-2017 20:38
( PM )
Op amazon.de is wolfenstein 2 35 euro op de ps4
avatar van M-iichel
Door M-iichel (200 reacties) op 20-11-2017 20:40
( PM )
Bioshock collection voor 15?! ik moet de x360 versies nog completen maar goedkoper als dat zal ie niet gaan.. vooral als je omrekent dat het dan eigenlijk 5 per deel + bijbehorende dlc is
avatar van SGT xan
Door SGT xan (2666 reacties) op 20-11-2017 20:46
( PM )
Quote:
[..]

Shit hoop dat dit ook bij Intertoys bij mij in de buurt is (Horst). k had mijn PS4 op Marktplaats staan en toen ik hem verkocht had was deze actie net afgelopen


Volgens de website van Intertoys is de PS4 Pro 1TB bundel + GT Sport niet op voorraad in Horst, Venray heeft nog wel voorraad. Of je er een 2e controller bij krijgt durf ik niet te zeggen. Wel leuk om een mede Horstenaar tegen te komen op Budgetgaming.
avatar van Coenstegeman
Door Coenstegeman (64 reacties) op 20-11-2017 23:10
( PM )
Quote:
[..]


Erg vreemd inderdaad, wat is hier het nadeel van? Want die seal haal je er toch thuis af


Wat nou als het een cadeau is, maar je weet niet zeker of hij eventueel geruild moet kunnen worden?
avatar van SGT xan
Door SGT xan (2666 reacties) op 20-11-2017 23:32
( PM )
Misschien kunnen jullie bovenstaand overzicht aanvullen met deze lijst?

avatar van Joseph4820
Door Joseph4820 (153 reacties) op 21-11-2017 08:01
( PM )
Quote:
[..]


Volgens de website van Intertoys is de PS4 Pro 1TB bundel + GT Sport niet op voorraad in Horst, Venray heeft nog wel voorraad. Of je er een 2e controller bij krijgt durf ik niet te zeggen. Wel leuk om een mede Horstenaar tegen te komen op Budgetgaming.

Bedankt voor de headsup. Kom uit Sevenum btw ;)
avatar van Dagmar
Door Dagmar (13552 reacties) op 21-11-2017 08:05
( PM )
Quote:
Wat nou als het een cadeau is

Dan ben je wel een lul van een gast als je zegt; Ew. Geen seal. Dan hoef ik hem niet.

Quote:
Maar je weet niet zeker of hij eventueel geruild moet kunnen worden?

Oh ja. Dat natuurlijk.
avatar van Ktugach
Door Ktugach (9405 reacties) op 21-11-2017 08:49
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
Misschien kunnen jullie bovenstaand overzicht aanvullen met deze lijst?


Wat een werk! Megaupdate! :)
avatar van Dagmar
Door Dagmar (13552 reacties) op 21-11-2017 08:54
( PM )
De Switch softbundels vallen tegen. Mah ja, die deal van Media Markt, een Switch voor €333,- met Mario Odyssey, zal je niet meer snel tegen komen.
avatar van Mithrandir
Door Mithrandir (509 reacties) op 21-11-2017 09:19
( PM )
Dat zijn serieuze aanbiedingen, en er zitten ook erg veel interessante deals bij!

Edit: Kunnen we ervan uitgaan dat de Bart Smit vestigingen dezelfde deals hebben (Want 1 franchise nu)?
avatar van Pug205GTi
Door Pug205GTi (4059 reacties) op 21-11-2017 09:56
( PM )
Quote:
Dat zijn serieuze aanbiedingen, en er zitten ook erg veel interessante deals bij!

Edit: Kunnen we ervan uitgaan dat de Bart Smit vestigingen dezelfde deals hebben (Want 1 franchise nu)?

Zijn die er nog dan? Is allemaal Intertoys geworden toch? Alleen de website is er nog volgens mij.
avatar van Zwennes
Door Zwennes (8 reacties) op 21-11-2017 09:58
( PM )
Wolfenstein II PS4 is bij intertoys toch echt €44.99 en niet zoals in het document van google drive €37. Zie folder intertoys. Aanbieding 24-27 november
avatar van Kevii23
Door Kevii23 (101 reacties) op 21-11-2017 10:27
( PM )
Quote:
[..]

Zijn die er nog dan? Is allemaal Intertoys geworden toch? Alleen de website is er nog volgens mij.


Er zijn nog een aantal Bart Smit in het land. Gouda heeft er bijvoorbeeld nog 2
avatar van Grawl
Door Grawl (13 reacties) op 21-11-2017 10:35
( PM )
Quote:
Misschien kunnen jullie bovenstaand overzicht aanvullen met deze lijst?



Die lijst komt van Reddit en dat gaat over Belgi๋. Klopt het dat Prey daar 15 Euro kost?
avatar van Xsana
Door Xsana (92 reacties) op 21-11-2017 11:15
( PM )
toch stiekem aan het hopen dat Mario Odyssee nog ergens afgeprijsd gaat worden
avatar van Soulonsoul
Door Soulonsoul (53 reacties) op 21-11-2017 11:42
( PM )
CoD MW:R is wel een mooie voor 2 tientjes
avatar van DRAGONBLADEX
Door DRAGONBLADEX (1011 reacties) op 21-11-2017 11:48
( PM )
Quote:
[..]


Die lijst komt van Reddit en dat gaat over Belgi๋. Klopt het dat Prey daar 15 Euro kost?


media markt ook €15
avatar van KlaasVaak
Door KlaasVaak (13 reacties) op 21-11-2017 14:15
( PM )
Klopt het dat de Sony PS4 VR los verkrijgbaar is voor 159?
avatar van Fernando93
Door Fernando93 (1448 reacties) op 21-11-2017 14:31
( PM )
Zie veel dingen niet hier op de nederlandse site Zoals de psvr is eraf en nog een berg games ?
avatar van Ktugach
Door Ktugach (9405 reacties) op 21-11-2017 14:32
Rol: Administrator
( PM )
Veel aanbiedingen gaan pas vrijdag online
avatar van Romeo95november
Door Romeo95november (19 reacties) op 21-11-2017 14:37
( PM )
Geld de nieuwe lijst nu wel of niet voor de nederlandse webshops?
avatar van Jerome2812
Door Jerome2812 (1292 reacties) op 21-11-2017 14:48
( PM )
De aanbiedingen die nog niet op de site staan, zoals Nioh 16,99, zijn die wel al in de winkel beschikbaar of gaat dat ook pas vrijdag in?
avatar van Hercule
Door Hercule (2509 reacties) op 21-11-2017 15:05
( PM )
Iemand Gravity Rush 2 voor 17 euro meegekregen?
avatar van Doobieters
Door Doobieters (17000 reacties) op 21-11-2017 19:11
( PM )
Is die VR van 159 euro alleen de headset of ook met camera?

Ktugach Edit; Alleen headset voor zover bekend
avatar van Freshti
Door Freshti (155 reacties) op 21-11-2017 20:10
( PM )
In de bovenste lijst staat Horizon Zero Dawn voor 22,99, maar in de onderste lijst komt 'ie niet voor. Moet die dan vrijdag nog in de aanbieding komen of zo? Op de website van Intertoys is 'ie ook nog 60 euro.
avatar van MiQ1975
Door MiQ1975 (29 reacties) op 21-11-2017 20:17
( PM )
Ik zie nog GEEN ENKELE GAME op de site in de actie staan. Nog steeds die belachelijke prijzen die ze het hele jaar voor games vragen. Zijn ze bang dat het (te) druk wordt in de winkel?
avatar van Yunasia
Door Yunasia (556 reacties) op 22-11-2017 07:06
( PM )
Quote:
In de bovenste lijst staat Horizon Zero Dawn voor 22,99, maar in de onderste lijst komt 'ie niet voor. Moet die dan vrijdag nog in de aanbieding komen of zo? Op de website van Intertoys is 'ie ook nog 60 euro.


Onderste lijst is het oude bericht. De meeste games zijn nog niet afgeprijsd.
Quote:
Sommige aanbiedingen zijn vandaag al geldig, andere gaan pas vrijdag in.
avatar van KOBloodflames
Door KOBloodflames (68 reacties) op 22-11-2017 13:35
( PM )
Weten we al zeker of de acties ook in Nederland gaan gelden?
avatar van Shiro
Door Shiro (315 reacties) op 22-11-2017 15:42
( PM )
Quote:
Mafia 3 voor €8 is een koopje, alleen zijn de reviews helaas niet geweldig.. De PSVR aanbieding is natuurlijk wel top!


Mafia 3 vond ik enorm leuk. Super soundtrack ook!

Verder zitten hier wel wat koopjes tussen.. Rayman voor de Switch, Wolfenstein II, Gravity Rush 2...
avatar van Davidov
Door Davidov (8075 reacties) op 22-11-2017 17:36
( PM )
Quote:
Let wel: blijkbaar snijden ze de seal open van je game om te kijken of er krassen op de disk zitten. Mij vanmiddag overkomen. Dus ik zou zeggen bij games boven de 15e lekker online bestellen! Al gaat dat met Mafia 3 lastig zoals ik dus had ervaren

En waarom zou dat een probleem zijn?
avatar van Meivogeltje
Door Meivogeltje (334 reacties) op 22-11-2017 18:20
( PM )
Pfff...aantal prijzen zijn al doorgevoerd. O.a. gran turismo. Zit nog steeds te wachten op m'n Bart Smit pakket met gt...stond gisteren op vandaag geleverd en vandaag weer op morgen. Wat ik zo zag is dat op.a. maffia, Sonic en GT al doorgevoerd zijn. Knack 2 bv. Nog niet.
avatar van Majjen
Door Majjen (130 reacties) op 22-11-2017 21:46
( PM )
Ik wil graag faxpoint + controller, maar zie die actie nog nergens online. Vrijdag pas?
avatar van Romeo95november
Door Romeo95november (19 reacties) op 23-11-2017 08:13
( PM )
Wolfenstein 2 staat inmiddels op de site voor 38 euro
avatar van Torrentted84
Door Torrentted84 (65 reacties) op 23-11-2017 08:28
( PM )
Als je ze reserveert voor afhalen, denk je dat ik ze morgen voor de Blackfriday prijs mee krijg?
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (2125 reacties) op 23-11-2017 08:36
( PM )
Quote:
[..]

En waarom zou dat een probleem zijn?


Omdat ik niet wil dat er iemand met zijn klauwen aan mijn schijfje zit, daarom.
avatar van Xyouri
Door Xyouri (20 reacties) op 23-11-2017 10:00
( PM )
Farpoint + Aim controller is wel een hele goede deal!
avatar van Mithrandir
Door Mithrandir (509 reacties) op 23-11-2017 10:14
( PM )
Quote:
Pfff...aantal prijzen zijn al doorgevoerd. O.a. gran turismo. Zit nog steeds te wachten op m'n Bart Smit pakket met gt...stond gisteren op vandaag geleverd en vandaag weer op morgen. Wat ik zo zag is dat op.a. maffia, Sonic en GT al doorgevoerd zijn. Knack 2 bv. Nog niet.

Ik heb keurig verzendbevestiging gekregen gisteren, en zie via T&T dat de bezorger onderweg is. GT Sport zal dus wel vandaag bij iedereen (?) geleverd gaan worden.
avatar van Freshti
Door Freshti (155 reacties) op 23-11-2017 12:13
( PM )
Quote:
Als je ze reserveert voor afhalen, denk je dat ik ze morgen voor de Blackfriday prijs mee krijg?
Daar ben ik ook benieuwd naar, ik had namelijk hetzelfde idee. :p
avatar van Jerome2812
Door Jerome2812 (1292 reacties) op 23-11-2017 13:11
( PM )
Volgens mij klopt maar de helft van deze lijst. Net bij de intertoys geweest en ze wisten niks van deze lijst.. Maar enkele spellen die afgeprijsd worden, xenoverse 2 stond er bijvoorbeeld wel voor 16,99. Ghost Recon staat er voor 39,99..
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (2125 reacties) op 23-11-2017 13:15
( PM )
Waar komt deze lijst dan vandaan?
avatar van Jerome2812
Door Jerome2812 (1292 reacties) op 23-11-2017 13:18
( PM )
Quote:
Waar komt deze lijst dan vandaan?


Dat vraag ik me dus ook af..
avatar van MYTH_90
Door MYTH_90 (1008 reacties) op 23-11-2017 13:18
( PM )
Quote:
Volgens mij klopt maar de helft van deze lijst. Net bij de intertoys geweest en ze wisten niks van deze lijst.. Maar enkele spellen die afgeprijsd worden, xenoverse 2 stond er bijvoorbeeld wel voor 16,99. Ghost Recon staat er voor 39,99..


"Sommige aanbiedingen zijn vandaag al geldig, andere gaan pas vrijdag in."
avatar van Jerome2812
Door Jerome2812 (1292 reacties) op 23-11-2017 13:21
( PM )
Quote:
[..]


"Sommige aanbiedingen zijn vandaag al geldig, andere gaan pas vrijdag in."


Ze waren bezig met het afprijzen en 90% van de stickers stonden er al op. Snap ook wel dat het pas vanaf vrijdag geldig is.
avatar van FOX-Inc
Door FOX-Inc (52 reacties) op 23-11-2017 13:32
( PM )
Geen Horizon Zero Dawn voor 22 euro dan dus... hmm... dan mss toch maar uit de PSN US store halen voor 20 dollar.

avatar van Mithrandir
Door Mithrandir (509 reacties) op 23-11-2017 13:33
( PM )
Het was een lijst van Intertoys/Bart Smit Belgie. Misschien geldt de lijst alleen daar?
avatar van Jerome2812
Door Jerome2812 (1292 reacties) op 23-11-2017 13:37
( PM )
Ik vertel alleen wat de intertoys medewerkers mij wisten te vertellen dus het is nog altijd afwachten tot morgen. Maar deze lijst lijkt me vooralsnog iets te optimistisch.
avatar van FOX-Inc
Door FOX-Inc (52 reacties) op 23-11-2017 14:10
( PM )
Quote:
Het was een lijst van Intertoys/Bart Smit Belgie. Misschien geldt de lijst alleen daar?

Jammer dat die nou net weer geen webshop hebben...
avatar van Romeo95november
Door Romeo95november (19 reacties) op 23-11-2017 14:54
( PM )
Quote:
Ik vertel alleen wat de intertoys medewerkers mij wisten te vertellen dus het is nog altijd afwachten tot morgen. Maar deze lijst lijkt me vooralsnog iets te optimistisch.


Wolfenstein stond voor 45 in de folder en staat vandaag ook voor 38 in de webshop, het lijkt dus heel verschillend te zijn.
avatar van Guilty Bystander
Door Guilty Bystander (11 reacties) op 24-11-2017 01:46
( PM )
Prijzen kloppen dus ook voor Bart Smit en Intertoys Nederland.
avatar van MYTH_90
Door MYTH_90 (1008 reacties) op 24-11-2017 02:05
( PM )
Jammer dat de oudere games die 17-18 euro zouden kosten vandaag (Last of Us, Until Dawn etc.) alleen door derde partijen worden aangeboden en daardoor flink duurder zijn. Waren voor mij de enige interessante koopjes.
avatar van FOX-Inc
Door FOX-Inc (52 reacties) op 24-11-2017 02:06
( PM )
Quote:
Prijzen kloppen dus ook voor Bart Smit en Intertoys Nederland.

Idd, lijst bevestigd! Bijvoorbeeld Horizon Zero Dawn was rond half 1 nog 59,99 maar inmiddels de erg fijne prijs van 22,99
avatar van ManuelKoegler
Door ManuelKoegler (3 reacties) op 24-11-2017 08:47
( PM )
Iemand nog een idee of de prijs voor de PSVR (voor 159) klopt?
Ben van plan om naar Intertoys te bellen en het te vragen, maar zoniet dan bestel ik ‘m van nedgame voor 200.